
بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی بخش مهمی از استراتژی بازاریابی برای مشاغلی است که به مشتریان محلی متکی هستند. چه شرکتی را با چندین مکان یا یک کسب و کار کوچک اداره کنید، چندین تکنیک وجود دارد که می تواند برای بهبود رتبه وب سایت شما برای جستجوی محلی استفاده شود.
در زیر، روشهای اصلی مورد استفاده برای بهبود دید محلی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) را پوشش دادهایم.
یک حساب Google برای کسب و کار من راه اندازی کنید
حسابهای «Google برای کسبوکار من» (GMB) رایگان هستند و راهاندازی نسبتاً آسانی دارند و میتوانند تأثیر زیادی بر رتبه وبسایت شما در جستجوهای محلی مرتبط داشته باشند.
پس از درخواست، تأیید و افزودن تمام اطلاعات مربوط به کسب و کار، شما آماده هستید! توصیه میکنیم اغلب وارد سیستم شوید و بهروزرسانیهای اخیر Google را بررسی کنید، زیرا ویژگیهای جدید بیشتر از آنچه فکر میکنید ظاهر میشوند، و مهم است که با نمایه خود بهروز باشید تا مطمئن شوید که همیشه کاملاً بهروز است.
چه چیزی می توانید در «Google برای کسب و کار من» پست کنید؟
تازه یک وبلاگ جدید منتشر کردید؟ یا اطلاعاتی در دفتر دارید که می خواهید درباره آنها فریاد بزنید؟ آن را در حساب Google My Business خود به اشتراک بگذارید! این یک راه فوقالعاده برای نشان دادن به Google است که هنوز آنجا هستید و فعال هستید و شانس خود را برای کلیک روی لینک افزایش میدهد. این یک برد-برد است.
مزایای دیگر چیست؟
فهرست Google برای کسب و کار من علاوه بر کمک به شما در جستجوی محلی، املاک و مستغلات ارزشمند SERP را ارائه می دهد و شما باید از آن نهایت استفاده را ببرید! برای بهینه سازی واقعی فضایی که به شما داده می شود، تا حد امکان اطلاعات بیشتری را به گوگل و کاربر ارائه دهید.
همانطور که نمایه خود را تنظیم می کنید، از شما خواسته می شود که چه اطلاعاتی را باید درج کنید. موارد اصلی عبارتند از ساعت کاری، خدمات (رسانه های اجتماعی/ بازاریابی ایمیلی)، ویژگی ها (ارائه Wi-Fi/دارای صندلی در فضای باز) و عکس ها. اینها همه دارایی های شرکت هستند زیرا فرصتی برای فریاد زدن در مورد تجارت و آنچه انجام می دهید فراهم می کنند.
تصاویر
شایان ذکر است، زیرا بسیار ارزشمند است، فهرست کسب و کار من در Google، املاک و مستغلات اولیه را با هزینه صفر (به جز زمان شما) ارائه می دهد. با دانستن این موضوع، مهم است که در مورد تصاویر و ویدیوهایی که اضافه می کنید آگاه و مراقب باشید.
یک نمایه با تصاویر بیشتر از پروفایلی که بدون آن کلیک می کند، کلیک می کند. آخرین به روز رسانی های خود را با تصاویر و ویدیوهای با کیفیت و جذاب به اشتراک بگذارید تا شانس بیشتری برای دریافت آن کلیک های ارزشمند داشته باشید.
از لیست های تکراری خودداری کنید
همیشه ارزش دارد که یک بررسی سریع انجام دهید تا ببینید آیا کسب و کار شما قبلاً نمایه دارد یا خیر، زیرا این می تواند باعث صرفه جویی در وقت شما شود و همچنین به این معنی است که شما لیست های متناقض و محتوای تکراری را به Google ارسال نمی کنید (چیزی که موتور جستجو به آن بدنام است. دوست ندارم!).
به روز رسانی اطلاعات کسب و کار
اطلاعات کسب و کار شما باید در نمایه های اجتماعی، وب سایت، دایرکتوری های کسب و کار، و هر منبع اطلاعاتی دیگری که می تواند توسط یک ربات خزنده خوانده شود، سازگار باشد.
این جزئیات عبارتند از:
نام شرکت نشانی کد پستی ساعات کاری آرم های تجاری نمایه ها – کانال های اجتماعی شما. چه کاری باید انجام دهید؟
اگر قبلاً این کار را نکردهاید، دوباره بررسی کنید که اطلاعات بالا در همه جا، از جمله نمایه «Google برای کسبوکار من» شما سازگار باشد. این یک گام مهم برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما برای خزنده و کاربر معتبر و قابل اعتماد به نظر می رسد است.
بهینه سازی صفحه فرود
این خبر جدیدی نیست که متوجه شوید با بهینه سازی صفحات فرود سایت خود، احتمال بیشتری دارد که شانس خود را برای رتبه بندی در جستجوی محلی افزایش دهید.
تغییرات در محل
برچسبهای عنوان و توضیحات متا و همچنین عناوین صفحه، ساختار URL و کپی صفحه فرود را مرور کنید. این کار را با در نظر گرفتن تقاضای محلی انجام دهید تا شانس خود را افزایش دهید.
موبایل-اول
ما همچنین توصیه میکنیم عملکرد وبسایت خود را در تست سرعت بارگذاری و نحوه ظاهر آن در نمای تلفن همراه بررسی کنید. گوگل اول موبایل است، به این معنی که تاکید بیشتری بر نحوه عملکرد وب سایت شما در موبایل است.
این به ویژه برای جستجوی محلی مهم است. اگر شخصی از جستجوی «نزدیک من» استفاده میکند یا به دنبال کسبوکار یا خدمات خاصی است، مانند رستوران یا آرایشگاه، احتمالاً در حال حرکت است و باید سریع اطلاعات را به او برساند، یا من به جای دیگری میروم!
نظرات مشتریان
بیشتر و بیشتر مشتریان و مشتریان قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا می خواهند با یک شرکت تعامل داشته باشند به بررسی ها مراجعه می کنند. آنها به طور فزاینده ای برای مصرف کنندگانی که به دنبال بینش در مورد خدمات و محصولات ارائه شده هستند، مهم می شوند.
بررسی سایت ها
طیف وسیعی از سایتهای بررسی وجود دارد، از Trustpilot و Reevoo گرفته تا Feefo و TripAdvisor، که هر یک پتانسیل جدی برای کسب و کار شما ارائه میدهند. اما برای بهبود شانس خود برای رتبه بندی در جستجوی محلی، بهتر است مشتریان خود را تشویق کنید تا نظرات خود را در گوگل بنویسند. کیفیت نظرات مهم است و آنهایی که متن دارند ارزش بیشتری نسبت به رتبه بندی ستاره دارند.
اثر متقابل
توجه: مشتریان تعامل را دوست دارند و پس از ترک یک بررسی از دریافت پاسخ قدردانی خواهند کرد. سعی کنید این کار را به موقع انجام دهید و در صورت امکان آنها را شخصی کنید. اگر بازبینی منفی باشد، مهمتر است که با آنها تماس بگیرید و سعی کنید مشکلات ارائه شده را حل کنید.
پیوندهای برگشتی
گوگل لینک ها را به روش های مختلفی ارزیابی می کند و یکی از آنها ارزیابی ارتباط است. اگر چندین کسب و کار محلی دارید که همگی به وب سایت شما پیوند داده شده اند، این به ربات خزنده نشان می دهد که وب سایت شما به یک منطقه خاص مرتبط است.
به عنوان مثال، یک مدرسه میتواند با آژانسهای املاک محلی تماس بگیرد و در وبسایت آنها بازخورد بخواهد. این نوع اتصال مرتبط است و بر محلی تأکید دارد.
آیا به استفاده از تکنیک های بالا در تلاش برای بهبود رتبه بندی محلی خود فکر کرده اید؟ آیا برای تکمیل هر یک از موارد بالا به راهنمایی یا کمک نیاز دارید؟
به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال متخصص در سئو، ما می دانیم که چه زمانی به رتبه بندی می رسد. امروز با ما تماس بگیرید تا دریابید که چگونه می توانیم کمک کنیم!