
در این قسمت، شان کانل، مدیر محتوا در The Sponsor و موسس Sponsor Analytics به ما ملحق شده است.
در اپیزود بحث می کنیم:
چه تفاوتی بین اسپانسرینگ با مشارکت یا بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد. ملاحظات بلندمدت برای حمایت از یک تیم یا رویداد چیست؟ چه زمانی یک کسب و کار آماده اسپانسر شدن است؟ چگونه اسپانسر مناسب کسب و کار خود را پیدا کنید. چه زمانی حمایت مالی ایده خوبی نیست؟
تماس با SEAN/Sponsor:
تماس با اسکات:
قابل مشاهده بودن تماس:
اگر بازخورد دارید، میخواهید مهمان باشید، میخواهید مهمان را معرفی کنید، یا موضوعاتی دارید که میخواهید ما آن را پوشش دهیم، لطفاً این را به آدرس marketing@sitevisibility.com ارسال کنید.