چگونه نرخ کلیک خود را بهبود بخشیم

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

به افزایش نرخ کلیک ارگانیک خود علاقه دارید؟

نرخ کلیک ارگانیک بالاتر مزایای بسیاری دارد:

این می تواند ترافیک ارگانیک را افزایش دهد – حتی اگر در SERP هایی که شما رتبه بندی کرده اید در همان موقعیت قرار بگیرد. ترافیک بیشتر می تواند منجر به تبدیل، فروش و درآمد بیشتر شود. و نرخ کلیک ارگانیک بالا (CTR) در نهایت می تواند سیگنال های مثبتی را به گوگل ارسال کند و رتبه بندی صفحه وب شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشد.

در این پست، ما 4 روش اثبات شده برای بهبود نرخ کلیک ارگانیک خود را به اشتراک می گذاریم.

بیایید ابتدا با توصیف نرخ کلیک ارگانیک یا CTR شروع کنیم:

نرخ کلیک ارگانیک چیست؟

نرخ کلیک ارگانیک یا CTR ارگانیک، درصدی از کاربرانی است که پس از مشاهده صفحه وب شما در نتایج موتورهای جستجو، روی آن کلیک می کنند.

به عنوان مثال، فرض کنید شخصی یک کلمه کلیدی را در گوگل جستجو می کند. گوگل 10 صفحه را در صفحه اول به آنها نشان می دهد – از جمله صفحه وب شما. 100 نفر صفحه وب شما را می بینند، اما فقط 8 کاربر روی آن کلیک می کنند. 92 نفر باقی مانده یا جستجو را متوقف کردند یا روی صفحه وب دیگری کلیک کردند.

این بدان معناست که نرخ کلیک ارگانیک برای صفحه وب شما 8٪ بوده است.

4 روش برای بهبود نرخ کلیک ارگانیک شما

در اینجا 4 روش اثبات شده برای بهبود نرخ کلیک ارگانیک شما وجود دارد.

1. صفحه وب خود را برای رتبه بالاتر در SERP بهینه کنید

گفتنش آسان تر از انجام دادن است، اما اتفاق می افتد.

هرچه رتبه صفحه وب شما در SERP ها بالاتر باشد، معمولاً نرخ کلیک ارگانیک بالاتر است. این فقط روش موتورهای جستجو است – بهترین صفحات بیشترین کلیک را دارند.

به همین دلیل است که تمرکز اصلی شما باید روی بهینه سازی صفحات خود تا حد امکان باشد. این شامل بهینه سازی صفحات وب شما برای کلمات کلیدی مناسب و همچنین ایجاد پیوندهای خارجی و داخلی مرتبط و با کیفیت بالا به صفحات شما می شود.

هر دوی این روش ها می توانند به شما کمک کنند صفحه خود را برای رتبه بالاتر بهینه کنید و در نتیجه ترافیک ارگانیک بالاتری را هدایت کنید.

2. برای قطعه های انتخاب شده بهینه سازی کنید

آیا تا به حال متوجه قطعه های ویژه در نتایج جستجوی گوگل شده اید؟

همچنین ممکن است متوجه شده باشید که صفحه ای که در قطعه جستجو ظاهر می شود لزوماً صفحه ای نیست که رتبه اول را در SERP ها دارد. اما از آنجایی که در قطعه برجسته ظاهر می شود، از هر صفحه دیگری در SERP پرش می کند و اغلب بیشترین بازدید و کلیک را دریافت می کند.

در اینجا یک مثال است.

اگرچه backlinko.com برای کلمه کلیدی “قطعه ویژه” رتبه اول را دارد، تعریف support.google.com در قطعه برجسته رتبه بندی می شود و چشم ها و کلیک های بیشتری دریافت می کند.

به همین دلیل یکی دیگر از استراتژی های اثبات شده تمرکز بر ایجاد محتوا و صفحاتی است که احتمال بیشتری برای رتبه بندی در قطعه های ویژه دارند.

این توسط:

محتوای مبتنی بر سؤال ایجاد کنید و به آن سؤالات به طور جامع و مختصر پاسخ دهید محتوای با کیفیت و مفید ایجاد کنید از داده های ساختاریافته برای مرتبط کردن صفحات و محتوای خود برای نتایج غنی مانند Featured Snippets3 استفاده کنید. عناوین متا و توضیحات متا را بهینه کنید

عناوین متا و توضیحات متا نقش بسیار مهمی در مورد نرخ کلیک ارگانیک دارند. آنها پنجره ای به محتوای مقاله شما هستند.

مهم نیست محتوای شما چقدر خوب است، مهم نیست که کسی آن را نخواند. و اکثر کاربران موتورهای جستجو با مشاهده عنوان متا و توضیحات متا تصمیم می گیرند که آیا روی صفحه وب شما کلیک کنند یا خیر.

عناوین متا و توضیحات متا بهینه سازی شده و جذاب ایجاد کنید که دقیقاً آنچه را که محتوای شما ارائه می دهد توصیف می کند. این یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود CTR ارگانیک شماست.

نکته: اگر با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، به کارهایی که صفحات دیگر در SERP انجام می دهند نگاه کنید. می توانید با تجزیه و تحلیل SERP ها با ابزاری مانند SEMRush یا Ahrefs از نرخ ترافیک آنها ایده بگیرید.

در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که sendinblue.com و bigcommerce.com به نسبت برخی از صفحات دیگر، علیرغم رتبه‌بندی برای تعداد مشابهی از کلمات کلیدی، ترافیک بیشتری را جذب می‌کنند. شاید محتوای متا آنها ارزش کاوش را داشته باشد.

رتبه 3-4 صفحات رقیب را در صفحه اول گوگل قرار دهید و ببینید آیا می توانید الگو یا فرمولی برای موفقیت در محتوای متا آنها پیدا کنید. اگر چیزی پیدا کردید، آن را تکرار کنید و اگر نتیجه بهتری گرفتید، تست کنید.

4. کلمات کلیدی و هدف جستجو را مطابقت دهید

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، همیشه سعی کنید کلمات کلیدی و هدف جستجو را در محتوای متا خود مطابقت دهید.

وقتی کاربران موتورهای جستجو چیزی را جستجو می کنند، هدف خاصی را در ذهن دارند. این می تواند یافتن پاسخ یک سوال یا خرید یک محصول باشد. در دنیای سئو، ما به این “نیت جستجو” می گوییم.

اگر می خواهید CTR ارگانیک خود را افزایش دهید، مهم است که این هدف جستجو را درک کرده و مطابقت دهید. به عنوان مثال، تصویر زیر را ببینید.

هدف از جستجوی کلمه کلیدی “راهنمای وردپرس” این است که جستجوگران می خواهند وردپرس و نحوه ایجاد یک وب سایت وردپرس را درک کنند. علاوه بر این، آنها همچنین می خواهند یک راهنمای کاملاً دقیق در مورد موضوع – همانطور که در جستجوی جستجو منعکس شده است.

مقاله WPbeginner.com با موفقیت تمام این اهداف جستجو را برآورده می کند و بنابراین پس از وب سایت خود وردپرس در رتبه اول قرار می گیرد.

نتیجه

همانطور که قبلا ذکر شد، بهبود CTR ارگانیک شما می تواند مزایای زیادی داشته باشد: از افزایش ترافیک گرفته تا رتبه بندی جستجوی بالاتر و فروش و درآمد بیشتر.

از این چهار نکته اثبات شده برای بهبود CTR ارگانیک خود استفاده کنید و ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت کسب و کار محلی خود هدایت کنید.

هر سؤالی داشتید، از ما بپرسید.

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *