چگونه وبلاگ نویسی به کسب و کار شما کمک می کند

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

چرا وبلاگ ها برای سئو مهم هستند؟

بنابراین، از منظر فنی، وبلاگ ها دقیقا چگونه سئو را به شما افزایش می دهند؟

افزایش ترافیک از جستجوی ارگانیک

اگر شخصی قبلاً هرگز نام تجارت شما را نشنیده است، نمی توانید انتظار داشته باشید که فقط در وب سایت شما قرار بگیرد. ابتدا آنها باید در مورد شما بدانند. راه های مختلفی برای تحقق این امر وجود دارد، از جمله اجرای تبلیغات پولی و تشویق به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی. اما جستجوی ارگانیک نیز بخش مهمی از ترکیب است، و وبلاگ نویسی می تواند در اینجا به شما کمک زیادی کند. این به شما امکان می دهد مجموعه بزرگتری از کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا خدمات خود را نسبت به سایر صفحات هدف قرار دهید، که به نوبه خود باعث افزایش کلیک های ارگانیک شما می شود. پست های وبلاگ را می توان برای برآوردن طیف وسیعی از انواع مختلف هدف جستجو ایجاد کرد، از جمله:

اطلاعاتی – زمانی که شخصی می خواهد به طور کلی در مورد یک حوزه موضوعی خاص بیشتر بیاموزد، برای مثال ممکن است به دنبال پاسخی برای یک سوال باشد یا بخواهد یاد بگیرد که چگونه کاری را انجام دهد – زمانی که شخصی می خواهد یک تراکنش را تکمیل کند، مانند انجام یک معامله خرید ناوبری – زمانی که شخصی می خواهد وب سایت خاصی را پیدا کند تحقیقات تجاری – زمانی که شخصی می خواهد محصولات یا خدمات مختلف را با هم مقایسه کند، به عنوان مثال برای اینکه بفهمد کدام یک برای او بهترین است.

ایجاد محتوای وبلاگی که پاسخگوی این نوع جستجوها باشد به طور طبیعی می تواند ترافیک سایت شما را افزایش دهد.

دید خود را افزایش دهید

برای عملکرد خوب در SERP ها، به موتورهای جستجو برای رتبه بندی صفحات خود نیاز دارید. برای انجام این کار، آنها باید آنها را بخزند و فهرست کنند. می‌توانید با به‌روزرسانی منظم محتوای وب‌سایت خود، موتورهای جستجو را تشویق کنید تا صفحات شما را بیشتر فهرست‌بندی کنند – و یک وبلاگ راهی مناسب برای انجام این کار در اختیار شما می‌گذارد.

ایجاد اقتدار و اعتبار

در آگوست 2018، گوگل یک تغییر الگوریتمی را منتشر کرد که در نهایت به عنوان به‌روزرسانی EAT (تخصص، اعتبار، اعتماد) شناخته شد.

تخصص تأیید می کند که سازنده محتوا دانش و اعتبار لازم برای ارائه اطلاعات قابل اعتماد در مورد موضوع را دارد.

اقتدار به شهرت خالق در صنعت اشاره دارد.

قابلیت اطمینان مهمترین جنبه به روز رسانی است و به میزان صادقانه، دقیق، ایمن و قابل اعتماد بودن محتوای صفحه می پردازد.

در دسامبر 2022، گوگل به‌روزرسانی EEAT خود را با افزودن «تجربه» به لیست ویژگی‌های اولویت‌دار اصلاح کرد. این برای در نظر گرفتن این واقعیت طراحی شده است که محتوای با کیفیت بالا اغلب تجربه دست اول شخصی سازنده را در زمینه موضوع نشان می دهد.

یک وبلاگ فرصتی عالی برای به نمایش گذاشتن این ویژگی ها در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید دانش، تجربه و تخصص کسب و کار خود را در صنعت خود به نمایش بگذارید و اطلاعات مفید و دقیقی را در اختیار مردم قرار دهید. در حالی که به طور کلی پذیرفته شده است که EEAT در حال حاضر یک مفهوم به جای یک عامل رتبه بندی است، این چارچوب سیگنال های بسیار واقعی را نشان می دهد که Google هنگام رتبه بندی صفحات ارزیابی می کند.

بک لینک دهی را تشویق کنید

بک لینک زمانی است که وب سایت های دیگر به صفحات سایت شما لینک می دهند. وقتی این اتفاق می افتد، به موتورهای جستجو نشان می دهد که محتوای شما برای خوانندگان معتبر و مفید است. در عمل، این پیوندها به عنوان نوعی سیستم بررسی همتایان تلقی می شوند. و هر چه سایت هایی که به شما لینک می دهند معتبرتر باشند، تاثیر بهتری روی رتبه بندی جستجوی شما خواهند داشت.

از آنجایی که وبلاگ ها برای اطلاع رسانی و آموزش خوانندگان طراحی شده اند، احتمال اینکه بیشتر از بسیاری از صفحات دیگر منجر به بک لینک شوند، و همچنین بک لینک های با کیفیت بالاتری دریافت می کنند.

به شما امکان می دهد به صورت داخلی متصل شوید

هنگامی که درباره موضوعاتی که نزدیک به محصولات یا خدمات خود وبلاگ دارند، فرصت های زیادی برای پیوند داخلی به بخش های مرتبط سایت خود در اختیار شما قرار می دهد. این کار باعث می شود تا بازدیدکنندگان سایت شما راحت تر حرکت کنند و همچنین به ربات های موتورهای جستجو کمک می کند تا ساختار سایت شما را درک کنند.

علاوه بر داشتن ارزش سئو، این به شما فرصتی واضح برای تبدیل بازدیدها به فروش می دهد. فرض کنید شخصی یک عبارت جستجوی آموزنده را تایپ می کند و در صفحه وبلاگ شما قرار می گیرد. در حالی که در وبلاگ شما هستند، تصمیم می گیرند که به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند و از طریق پیوندهای داخلی به طور مستقیم به صفحاتی هدایت می شوند که می توانند خرید انجام دهند.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *