چگونه یک فراخوان برای اقدام ایجاد کنیم

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

هر بار که مشتری بالقوه ایمیلی را که شما برایشان ارسال کرده اید باز می کند یا در وب سایت شما می چرخد، این فرصت خوبی است تا آنها را در مرحله بعدی سفر مشتری خود طی کنید یا اطلاعات جدیدی در مورد آنها جمع آوری کنید.

شاید افرادی در وب سایت شما هستند زیرا می خواهند با یک نماینده فروش صحبت کنند یا در وبلاگ شما مشترک شوند یا یک کتاب الکترونیکی دانلود کنند یا محصولات شما را بخرند و غیره. یک روش برای ترغیب افراد به انجام کاری که شما می خواهید و شروع فرآیند تبدیل وجود دارد: یک فراخوان قوی و واضح (دکمه ای که چیزی را تبلیغ می کند و به صفحه فرود پیوند می دهد) قرار دهید.

بهترین روش ها برای یک CTA کامل. آن را عمل محور کنید. مردم زمان زیادی برای فکر کردن در مورد کارهای بعدی که باید انجام دهند ندارند، شما باید به آنها به وضوح بگویید (یعنی “دانلود کتاب الکترونیکی”، “اکنون آن را بخرید”، و غیره). پیام خود را کوتاه نگه دارید پیشنهاد خود را از جمله کلمات کلیدی توضیح دهید (یعنی فقط “دانلود آن” را ننویسید، بلکه “دانلود راهنمای SEO”). با کپی که بازدیدکنندگان را وادار به کلیک کردن می کند، آن را چشم نواز کنید. می توانید تست های A/B را اجرا کنید تا متوجه شوید مشتری احتمالی شما کدام رنگ یا متن را ترجیح می دهد. از قرار دادن صفحه قوی و مرتبط استفاده کنید، به عنوان مثال در اولین صفحه وب سایت خود. هیچ مکان ثابتی برای درج دعوت به اقدام شما وجود ندارد، اما باید با بقیه صفحه هماهنگ باشد. نتایج CTA را تجزیه و تحلیل کنید، توجه خاصی به نرخ کلیک و قصد کلیک کنید. چگونه یک HubSpot CTA ایجاد کنیم.

اگر از HubSpot استفاده می کنید، ساخت یک CTA موثر بسیار آسان است. در اینجا روش، مرحله به مرحله است.

1. وارد پلتفرم شوید و روی “Marketing” -> “Lead Capture” -> “CTAs” در نوار بالا کلیک کنید.

2. بر روی “Create CTA” کلیک کنید.

3. متن فراخوان را وارد کنید، رنگی را برای دکمه انتخاب کنید و ادامه دهید.

4. یک نام داخلی انتخاب کنید (برای کاربران قابل مشاهده نخواهد بود)، آن را به صفحه فرود پیوند دهید، کمپینی را انتخاب کنید که CTA شما باید در آن باشد و ذخیره کنید.

5. اکنون که CTA شما وجود دارد، می توانید یک تست A/B یا MVT را اجرا کنید، فراخوان اقدام را در وب سایت خود وارد کنید و بینش را مشاهده کنید.

این است! شما به تازگی فراخوان کامل خود را ایجاد کرده اید!

کمک خواستن؟ تماس با ما از طریق:

تلفن: +44 20 8834 4795

ایمیل: help@whitehat-seo.co.uk

مقاله مرتبط:

چگونه یک صفحه فرود ایجاد کنم؟

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *