
چگونه یک وب سایت نسل پیشرو ایجاد کنیم. خوب، دست و پنجه نرم کنید، زیرا این یک سفر سرگرم کننده و امیدوارم یک سفر اکتشافی باشد!
واضح است که تولید سرنخ کسب و کار به کسب و کار هدف اصلی اکثر وب سایت های شرکتی است و ما به عنوان یک آژانس طراحی وب B2B از این طریق زندگی خود را تامین می کنیم. با این حال، در بسیاری از موارد، وبسایت این شرکت سرنخ ایجاد نمیکند و صاحبان وبسایت را به تعجب وا میدارد که چرا. این معمولاً یک روند دردناک خشم و انکار است که به دنبال آن یک مبارزه ناامیدکننده برای یافتن میانبرها و پذیرش نهایی که باید کار کرد. آشنا بنظر رسیدن؟
بنابراین مواد ضروری چیست و چگونه می توان یک وب سایت تولید سرنخ ایجاد کرد؟
چه کار کردیم
در روزگاری که گوگل قابل بازی بود (برخی ممکن است استدلال کنند که هنوز هم اینطور است)، ما در یک دوراهی گرفتار شدیم. گوگل گفت: “محتوای عالی ایجاد کنید و (در نهایت) ترافیک جستجو را جذب خواهید کرد.” دیگران گفتند: “لعنتی، از این شبکه های وبلاگ استفاده کنید، لینک ها را دریافت کنید، رتبه بندی کنید، کار را انجام دهید”. چه باید کرد؟
ما تصمیم گرفتیم که بچه های خوبی باشیم و طبق قوانین بازی کنیم زیرا خطرات ناشی از انتخاب مسیر دیگر خیلی بزرگ به نظر می رسید. از برخی جهات ما خوش شانس بودیم زیرا به این معنی بود که حتی به عنوان یک آژانس نوپا ما درک زیادی از دایره با فضیلت داشتیم که عبارتند از:
1. مشکلات مشتری را شناسایی کنید
2. محتوایی ایجاد کنید که آنها را حل کند
3. نام تجاری شما را در ترکیب آنها قرار می دهد
4. مشتریان بالقوه و مشتریان جدید را به دست می آورید
در آن زمان ما از کلمات کلیدی مانند بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی درونگرا یا حتی بازاریابی محتوا استفاده نمی کردیم و فکر نمی کردیم که در حال حل مشکل نحوه ساخت یک وب سایت تولید سرنخ هستیم، نه قربان، ما فقط محتوایی ایجاد می کردیم که مشکلات مردم را حل می کند. .
این کار نکرد
متأسفانه، تا حدودی انطباق کارساز نبود. در آن زمان، گیمرها در اوج فعالیت بودند و به شبکههای وبلاگ خصوصی و غیره پیوند میدادند، که صفحات وب آنها را در رتبهبندی گوگل بالا میبرد. صاحبان وب سایت های صادق کشته شدند. اگر مطمئن نیستید که چرا این کار کرده است، خواندن وبلاگ ما در مورد ساخت لینک چیست.
این یک بازی طولانی برای ما بود
زمان تست بود تماشای پیشرفت دیگران در حالی که محتوای فوقالعادهای را تولید میکنیم که به ندرت در نتایج جستجوی افراد نشان داده میشود، و در تمام این مدت میدانستیم که آنها با تقلب آن را دریافت میکنند. گررر…
خوشبختانه زمانه تغییر کرده است
خوشبختانه، دوران بازی های لجام گسیخته در موتورهای جستجو تقریباً به پایان رسیده است. البته افرادی هستند که از تکنیکهای رتبهبندی واقعاً تهاجمی مانند هک کردن وبسایتهای افراد برای قرار دادن لینکها استفاده میکنند، بله، این لینکها پاسخهای زیادی دارند، اما عمدتاً بازی بر اساس قوانین کار میکند.
بنابراین، در اینجا نحوه ایجاد یک وب سایت تولید سرنخ در سه مرحله “آسان” آورده شده است.
مرحله 1 جاذبه
برای اینکه یک وب سایت بتواند سرنخ ایجاد کند، باید بازدیدکنندگان مناسب را جذب کند، افرادی که به آنچه شما می فروشید نیاز دارند. اساساً دو راه برای این کار وجود دارد.
توجه بخرید (ادوردز، روابط عمومی، تبلیغات بنری، تبلیغات تلویزیونی و غیره) جلب توجه (رتبه بندی جستجوی عالی از محتوای عالی که ترافیک جستجو و سرنخ عالی ایجاد می کند)
راه اول کار می کند، و اگر بودجه دارید، می تواند راهی سریع برای تولید سرنخ وب سایت باشد. Adwords قطعا ترافیک مناسبی را به وب سایت شما ارسال می کند، اما هر کلیک، حتی آنهایی که درخواستی ارسال نمی کنند، برای شما $$$ هزینه خواهد داشت. روشهای دیگر نیز کار میکنند، اما از آنجا که به طور فزایندهای مزاحم یا مبتنی بر وقفه هستند، احتمالاً بازده سرمایهگذاری شما را کاهش میدهند.
راه دوم این است که چگونه ما ترجیح می دهیم سرنخ ایجاد کنیم، همه چیز در مورد ایجاد محتوایی است که منجر به رتبه بندی جستجوی پایدار و جریان ثابت بازدیدکنندگان به وب سایت ما شود. کار سختی است، آنی نیست، اما نتایج درازمدت می تواند چشمگیر باشد.
برای اینکه بفهمید محتوای شما باید چه باشد، با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کنید. این نشان می دهد که مشتریان بالقوه شما در Google چه تایپ می کنند. در مرحله بعد، باید بفهمید که کدام یک از عبارات را باید رتبه بندی کنید. این ترکیبی از تحقیقات رقبا خواهد بود – مقابله با برندهای معتبر می تواند چالش برانگیز باشد – و بررسی اینکه چه نوع محتوایی می توانید ایجاد کنید. ابزارهایی مانند Buzzsumo به شما کمک می کند تا بفهمید چه نوع محتوایی در یک موضوع خاص طنین انداز می شود. این می تواند یک پست وبلاگ باشد، می تواند یک ویدیو باشد، می تواند یک اینفوگرافیک باشد.
بنابراین مرحله 1 کامل است. شما تحقیق کرده اید، محتوا ایجاد کرده اید و شروع به ایجاد ترافیک کرده اید. خوب، کمی بیشتر درگیر است، اما اساساً این اتفاق می افتد.
مرحله 2 درگیر شوید
باید صادقانه بگویم، این همان بخشی است که ما مدت هاست از دست داده ایم. ما فقط متوجه شدیم که اگر مردم وب سایت ما را پیدا کنند، روی صفحه تماس ما کلیک کنند یا از طریق تلفن و یکنوع بازی شبیه لوتو با ما تماس بگیرند، یک مشتری جدید خواهیم داشت. اما نه، چیزی بیشتر از این وجود دارد. مطمئناً، گاهی اوقات مردم شما را در گوگل پیدا میکنند، شما پاسخگوی دعای آنها هستید، و سلام، قبل از اینکه مشتری جدیدی پیدا کنید، اما این موارد نادر هستند.
بیشتر اوقات، این موردی است که بازدیدکننده ای را به وب سایت خود جذب کرده اید، اکنون باید آنها را درگیر کنید. شما باید پیشنهادی ارائه دهید که با آنها همخوانی داشته باشد. برای ما، این می تواند یک بررسی وب سایت، یک رتبه بندی ورودی، یک کتاب الکترونیکی یا صرفاً یک اشتراک در وبلاگ ما باشد.
اینکه چه چیزی برای بازار شما مناسب است به بازار شما بستگی دارد. اگر یک ارائه دهنده SaaS هستید، ممکن است یک آزمایش رایگان باشد. اگر وکیل هستید، ممکن است یک مشاوره اولیه رایگان باشد. نکته اصلی این است که شما باید به اندازه کافی درگیر باشید تا بازدیدکننده خود را به شما بگوید که او کیست. با دریافت مجوز تماس با آنها، متعهد هستید و می توانید فرآیند تبدیل آنها به مشتری را آغاز کنید.
مرحله 3 تبدیل
به ندرت می توان مشتری بالقوه را تنها با تماس با آنها تبدیل کرد. در مورد آن فکر کنید، در این مرحله آنها شما را در گوگل پیدا کردند و فرمی را پر کردند تا پیشنهاد شما را بپذیرند. آنها شما را نمی شناسند، به شما اعتماد ندارند، و پریدن مستقیم روی تلفن احتمالاً آنها را به سمت تپه ها می دود. حتما باید پسر خوب و باحالی بازی کنی، منظورم را میدانی.
همیشه خنده دار…
این مرحله به عنوان پرورش سرنخ شناخته می شود، که برای فروشندگان و افراد بازاریابی خبری نیست، اما برای ما مهندسان ساده، مفهومی است که نیاز به درک دارد. این در مورد ایجاد اعتماد، افزودن مداوم ارزش و حفظ نامحسوس مشتریان بالقوه است تا زمانی که آنها آماده خرید هستند، در لیست مشتریان بالقوه آنها قرار بگیرید.
درست کردن این موضوع به درک مرحله ای از سفر خریدار مربوط می شود و بنابراین شما برای هر یک از این مراحل به محتوا نیاز دارید. این اینفوگرافیک که سفر خریدار را توضیح می دهد ارزش دیدن دارد.
منتظر چی هستی؟
تا به حال باید بدانید که چگونه یک وب سایت تولید سرنخ ایجاد کنید. اساساً، شما به مجموعه ای از محتوای عالی نیاز دارید که عبارات جستجوی خاصی را که توسط مشتریان بالقوه شما استفاده می شود را هدف قرار دهد. از آنجا، شما به راه هایی برای جذب بازدیدکنندگان وب سایت و برنامه ای برای تبدیل آنها به مشتری نیاز دارید. زمانی که تازه شروع به کار می کنید، یک چشم انداز دلهره آور است، اما شروع این روند اکنون شما را یک قدم به شما نزدیکتر می کند. اگر به کمک نیاز دارید، ما یک آژانس طراحی وب در آبردین با تمام مهارت های مورد نیاز برای اطمینان از موفقیت آنلاین شما هستیم.