
بازاریابی ایمیلی روشی عالی برای تولید سرنخ با کیفیت بالا است. بیایید ببینیم چگونه این کار را به درستی و موثرترین راه انجام دهیم!
ایمیل مارکتینگ اسپم نیست، بلکه راهی برای ارسال محتوای مرتبط و ارزشمند برای کسانی است که آن را می خواهند. اگر مشتری از شنیدن نظر شما خوشحال نباشد، پیام شما را به عنوان هرزنامه در نظر می گیرد. پس مطمئن شوید که با افراد مناسب ارتباط برقرار می کنید.
روش موفقیت در بازاریابی ایمیلی
6 مرحله وجود دارد که باید برای اجرای یک کمپین موفق در نظر بگیرید.
برای کمپین بازاریابی ایمیلی خود یک هدف مشخص تعریف کنید. قبل از ارسال هر پیامی باید آنچه را که می خواهید به دست آورید مشخص کنید (یعنی افزایش فروش برای یک محصول جدید، مشتریان بالقوه خود را برای بازدید از صفحه خاصی در وب سایت شما و غیره). مشتریان بالقوه خود را تقسیم بندی کنید. اغلب اوقات، دسترسی به تمام مخاطبینی که در لیست خود دارید با یک ایمیل نامناسب است زیرا همه به اطلاعات یکسانی از شما نیاز ندارند. این تمرین خوبی است که تقسیم بندی کنید تا دقیقاً تصمیم بگیرید که می خواهید با چه کسی در تماس باشید تا به هدف خود برسید. متن را سفارشی کنید مردم از پیامهای سرد خوششان نمیآید، آنها کسی را میخواهند که به فرآیند خرید آنها اهمیت دهد و بتواند به روشی متقاعدکننده با آنها صحبت کند. به همین دلیل، مخاطبین شما بیشتر به جای متنی که عمومی است، باز می شوند و به چیزی پاسخ می دهند که مستقیماً به آنها خطاب می شود. همیشه مشتری بالقوه خود را با نام کوچکش ارجاع دهید و سعی کنید راهی شخصی برای تنظیم ایمیل پیدا کنید. از فراخوان ها برای اقدام و خطوط موضوعی قانع کننده استفاده کنید. شما باید مردم را فریب دهید تا پیام شما را باز کنند – صندوق ورودی آنها پر از ایمیل است. موضوع مانند کارت ویزیت شماست، این فرصت را از دست ندهید. در مرحله بعد، ضروری است که به گیرندگان نشان دهید دقیقاً پس از خواندن ایمیل شما از طریق یک فراخوان، چه کاری انجام دهند. بهترین نسخه را تست کنید تست های A/B را برای تشخیص بهترین نسخه متنی که نوشته اید اجرا کنید تا بتوانید نرخ کلیک خود را بهبود ببخشید. داده ها را تجزیه و تحلیل کنید. بازاریابی این روزها همه چیز در مورد داده است. بسیار مهم است که به نظارت بر معیارها برای افزایش فعالیت روزانه خود ادامه دهید. GDPR: چگونه قانون جدید بر بازاریابی ایمیلی تأثیر می گذارد.
GDPR (مقررات عمومی حفاظت از داده ها) در ماه مه 2018 اجرایی شد و دستورالعمل های جدیدی را برای جمع آوری و پردازش اطلاعات شخصی در اتحادیه اروپا ایجاد کرد. این برای بازاریابی ایمیلی چه معنایی دارد؟ این مقررات پیچیده است، اما در پایان باید به موارد زیر توجه کنید:
مشتریان بالقوه باید اطلاعات خود را با رضایت صریح (رایگان، خاص، صریح) و عمداً مطابق با هنر در اختیار شما قرار دهند. 32. بهتر است برای کسی که سعی می کند مشترک شما شود یک انتخاب دوگانه ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که مشتریان احتمالی شما هر زمان که بخواهند راهی مستقیم برای لغو اشتراک از لیست مخاطبین شما دارند.
با این حال، بهترین راه برای اطمینان از اینکه از GDPR با رویکرد صحیح استفاده می کنید، جستجوی مشاوره حقوقی است.
این است! اکنون می توانید با استفاده از ایمیل مارکتینگ مشتریان بیشتری به دست آورید!
کمک خواستن؟ تماس با ما از طریق:
تلفن: +44 20 8834 4795
ایمیل: help@whitehat-seo.co.uk