کارشناس سئو BigCommerce – SEO London را استخدام کنید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

زمان مطالعه: 5 دقیقه

5 دلیل اصلی برای استخدام یک متخصص سئو از Bigcommerce

به دست آوردن مزیت چیزی است که سئو به آن نیاز دارد. هنگامی که یک فروشگاه دیجیتالی را راه اندازی می کنید، باید نسبت به رقبای خود برتری کسب کنید. به همین دلیل است که استخدام یک سرویس SEO BigCommerce بسیار مهم است.

این کارشناسان به شما کمک می‌کنند تا به آن مزیتی دست پیدا کنید که برای شکست دادن رقبا و کسب سود خوب نیاز دارید. خوبی در مورد استخدام آنها این است که آنها مطمئن شوند که نقاط ضعف فنی شما با نقاط قوت آنها پوشش داده می شود.

چند دقیقه وقت بگذارید تا متوجه شوید که چرا باید خدمات سئو BigCommerce را برای فعالیت های خرده فروشی خود استخدام کنید. این یک حرکت تجاری هوشمندانه خواهد بود.

سئوی تجارت بزرگ چیست؟

تا الان باید بدانید سئو چیست. این راه اندازی وب سایت شما برای دریافت ترافیک قابل توجه است. سپس سئو به تبدیل این ترافیک به مشتریان پولی کمک می کند.

شاید ندانید که Big Commerce یک پلتفرم تجارت الکترونیک قدرتمند با قابلیت SEO و رابط کاربری ساده است. این دو در کنار هم راهی عالی برای بازاریابی محصولات شما ایجاد می کنند.

اما برای فروش این محصولات به یک متخصص سئو BigCommerce نیاز دارید تا استراتژی های درست سئو را پیاده سازی کند. به این ترتیب، فروشگاه بزرگ تجارت شما دید لازم را برای هدایت ترافیک مورد نیاز برای موفقیت کسب می کند.

بخش خوب در مورد استخدام یکی از این متخصصان سئو BigCommerce این است که آنها در زمان شما صرفه جویی زیادی می کنند. آنها روز شما را آزاد می کنند تا بتوانید با ذهنی روشن به وظایف مهم تری رسیدگی کنید.

دلایل استخدام مشاور سئو Bigcommerce

در اینجا پنج دلیل خوب برای استخدام یکی از این کارشناسان آورده شده است. هیچ تاجری نمی تواند همه کارها را انجام دهد. همیشه یک حرکت تجاری خوب است که افرادی را استخدام کنید که بتوانند پست های مهمی را که باعث موفقیت کسب و کار می شود را پر کنند.

وب سایت خود را شکل دهید

این یکی از مهمترین دلایل استخدام مشاور سئو BigCommerce است. پلتفرم تجارت بزرگ دارای برخی از ابزارهای SEO است، اما نه همه آنها. همچنین بسیاری از ابزارهای داخلی خودکار نیستند و برای اتصال آنها به یک دست مجرب نیاز دارند.

این مشاوران در داخل و خارج از صفحه کار خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که وب سایت شما با موتورهای جستجو سازگار است. این کار شامل ساخت لینک، تحقیق و استفاده از کلمات کلیدی، نوشتن محتوا، سرعت بارگذاری و موارد دیگر است.

هنگامی که وب سایت شما شکل گرفت، بازدیدکنندگان از ارتقاها قدردانی خواهند کرد و مدت زمان بیشتری باقی خواهند ماند. امیدوارم آنها به مشتریان پولی تبدیل شوند.

ترافیک و همچنین نرخ تبدیل خود را افزایش دهید

برای انجام هر دو، متخصص سئو BigCommerce شما باید وب سایت شما را در دسترس موتورهای جستجو قرار دهد. هنگامی که این موتورهای جستجو دسترسی پیدا کردند، این امکان وجود دارد که وب سایت شما به اندازه کافی رتبه بالایی داشته باشد تا توجه افراد را به خود جلب کند.

آنها به جنبه فنی SEO نگاه می کنند و می بینند که چه چیزی باید تغییر کند، بهبود یابد و با این ارتقاها مقابله کند. این تغییرات همچنین باید تجربه بازدیدکنندگان شما را بهبود بخشد و آنها را به مشتریان پولی تبدیل کند.

انجام این کار آسانی نیست و ممکن است مهارت های لازم برای انجام آن را نداشته باشید. برای انجام درست کار، به یک سرویس SEO BigCommerce مراجعه می کنید.

رقبای خود را شکست دهید

این نام بازی است و در دنیای دیجیتال همان بازی در دنیای سنتی آجر و ملات است. شما باید این مزیت را داشته باشید. با این حال، سئو ممکن است مدتی طول بکشد تا این مزیت را برای شما ایجاد کند.

به همین دلیل است که شما به یک سرویس SEO برتر BigCommerce نیاز دارید. آنها می توانند استراتژی های بلندمدتی را توسعه دهند که در نهایت این مزیت را به شما بدهد. شکست دادن رقبای شما یک شبه اتفاق نمی افتد مگر اینکه محصولی را ایجاد کنید که همه به آن نیاز دارند و هیچ کسب و کار دیگری به آن نیاز ندارد.

متخصص شما اطمینان حاصل می کند که SEO شما برای مدت طولانی آماده است و شما را رقابتی نگه می دارد.

در بازاریابی صرفه جویی کنید

با استفاده از دنیای دیجیتال و تاکتیک‌های سئو، می‌توانید در هزینه‌های تبلیغاتی خود صرفه‌جویی کنید. یکی از دلایلی که این بهترین راه برای تبلیغات است این است که می توانید مخاطبان خاصی را که به دنبال محصولاتی هستند که می فروشید هدف قرار دهید.

از آنجایی که سئوی شما این افراد را هدف قرار می دهد، بازدیدکنندگان شما آماده خرید هستند و در هنگام بازدید از وب سایت شما به احتمال زیاد تبدیل می شوند. شما هنوز هم می توانید تبلیغات پولی انجام دهید، اما بسیاری از کاربران اینترنت از بلوک های تبلیغاتی استفاده می کنند، تبلیغات را نادیده می گیرند و غیره.

هدف قرار دادن آنها از طریق سئو، دسترسی به مخاطبانی را که می خواهید در فروشگاه خود خرید کنید، آسان تر می کند. از آنجایی که کارشناسان سئو شما همه اینها را می دانند، آنها همچنین می دانند که چگونه سئو را به بهترین شکل ممکن برای شما کار کنند.

سئوی مشاغل بزرگ چالش برانگیز است

همچنین زمان می برد و اگر ذهن فنی نداشته باشید ممکن است از لیگ خود خارج شوید. نه تنها یادگیری تمام جنبه های فنی و سایر جنبه های سئو چالش برانگیز است، بلکه می توانید اشتباهات مهلکی نیز مرتکب شوید که شما را در زندان موتورهای جستجو قرار دهد.

شما به یک متخصص نیاز دارید که بتواند با خیال راحت در آب های موتور جستجو حرکت کند و مطمئن شود که وب سایت شما همیشه قابل مشاهده است. همچنین، ممکن است وقت آزاد کافی برای یادگیری همه چیز در مورد سئو و نحوه عملکرد آن با تجارت بزرگ نداشته باشید.

متخصصان قبلاً برای یادگیری نکات و نکات این کار وقت گذاشته اند و می توانند آن را برای شما انجام دهند و شما را از ناامیدی و سردردهای زیادی نجات دهند.

هنگام انتخاب سرویس SEO Bigcommerce از چه چیزهایی باید اجتناب کرد

همه خدمات سئو BigCommerce در حال افزایش و ارتقا نیستند. کلاهبرداری می تواند آسان باشد، به خصوص زمانی که اطلاعات کمی در مورد SEO و نحوه عملکرد دنیای دیجیتال دارید. در اینجا چند نکته برای راهنمایی شما در هنگام جستجوی مشاور سئو BigCommerce آورده شده است:

فریبکار

این افراد یا کسب‌وکارها ادعا می‌کنند که متخصص هستند، اما هیچ دانشی از SEO یا نحوه عملکرد BigCommerce ندارند. راه هایی برای شناسایی این کلاهبرداران وجود دارد:

کمتر از دو سال تجربه – با این حال، همه افراد با این کمبود تجربه کلاهبردار نیستند. فقدان اطلاعات – نه اطلاعات سئو، بلکه کمبود اطلاعات در مورد آنها، شرکت و اطلاعات تماس آنها تماس های سرد برقرار می کنند – آنها شما را به دنبال یک شغل می خوانند ضمانت های نادرست

این کارشناسان سئو وعده های غیرواقعی می دهند و نتایجی را که خارج از کنترل خود هستند تضمین می کنند. مراقب کسانی باشید که وعده نتایج روز بعد را می دهند، زمانی که سئو زمان زیادی را برای توسعه و تولید نتایج عالی نیاز دارد.

در اینجا چند تضمین دیگر وجود دارد که باید مراقب آنها باشید:

رتبه بندی – هیچ کس نمی تواند پیش بینی یا تضمین کند که وب سایت شما در چه رتبه ای قرار می گیرد. قول دادن یا تضمین چند اتصال جدید نیز غیرممکن است. هر کسی که این کار را می کند ممکن است به شما دروغ بگوید و باید به هر قیمتی از او دوری کرد. تعداد بازدیدها – هیچ کس نمی تواند دقیقاً بداند چه کسی روی وب سایت شما کلیک می کند. آنها ممکن است یک رقم تقریبی به شما بدهند، که خوب است، اما آنها نمی توانند آن عدد را در هر زمانی تضمین کنند. تعداد کمی از مشتریان پرداخت کننده – مانند هر چیز قبلی، هیچ کس نمی تواند تعداد دقیق بازدیدکنندگانی که به مشتریان پولی تبدیل شده اند را به شما ارائه دهد. آنها همچنین نمی توانند قول بدهند که مشتریان پولی وجود داشته باشد. خیلی خوب است که پیشنهادات واقعی باشد

آنها اغلب از برخی آژانس های خارجی می آیند. آنها ممکن است به شما کمک کنند تا از نرخ ارز خوب یا سایر نوسانات قیمت استفاده کنید، اما پیشنهاد آنها ممکن است شما را به سمت کلاهبرداری های سئو سوق دهد.

آژانس‌های محلی ممکن است گران‌تر باشند، اما از کارشناسان باکیفیتی استفاده می‌کنند که می‌دانند چه می‌کنند. اگر پیشنهاد عالی ارائه شده توسط این آژانس های سئو خارجی را انتخاب کنید، ممکن است پول زیادی را هدر دهید.

همچنین باید برای تعمیر کارهایی که آنها بهم ریخته اند یا هرگز انجام نداده اند، بیشتر هزینه کنید.

هیچ اندازه برای همه مناسب نیست

کارشناسان ممکن است در کار خود خوب باشند، آگاه باشند و استراتژی های سئو عالی ایجاد کنند. با این حال، ممکن است برای شرکت یا اهداف شما مناسب نباشند.

به همین دلیل است که ابتدا باید اهداف اینترنتی خود را تعیین کنید. شما از آنها برای کمک به فیلتر کردن خدماتی استفاده می کنید که آنچه را که باید انجام دهید ارائه نمی دهند. اهداف خود را تغییر ندهید تا متخصص برتر شوید. اهداف خود را در جایی که هستند نگه دارید و مطمئن شوید که متخصص با برنامه های شما مطابقت دارد.

پرسیدن سوالات سخت را فراموش نکنید. این یک راه عالی برای فیلتر کردن آن دسته از آژانس های سئو است که ممکن است کلاهبرداری کنند یا نمی دانند چه کار می کنند.

چند کلمه پایانی

خدمات سئو BigCommerce زیادی وجود دارد. پیدا کردن یک آژانس برای همکاری می تواند گیج کننده باشد. ما می توانیم به حل این مشکل کمک کنیم.

شرکت ما بیش از 20 سال تجربه در زمینه SEO و BigCommerce دارد و ما تنها بهترین کارشناسان را در این زمینه استخدام می کنیم. یک تماس با ما می تواند به شما کمک کند تا مشکلات SEO تجارت بزرگ خود را حل کنید و وب سایت خود را به مسیر درست برگردانید.

ما هیچ قولی نمی دهیم جز اینکه تمام تلاش خود را برای بهبود عملکرد وب سایت شما انجام خواهیم داد. تجربه و دانش ما به ما کمک می کند تا به شما کمک کنیم. امروز با ما تماس بگیرید.

اگر پست را دوست داشتید به من اطلاع دهید. این تنها راه بهبود است.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *