کتاب هایی که الهام بخش ضد فروش بودند

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

Anti-Sell اکنون وب سایت و وبلاگ خود را دارد! آن را در Anti-Sell.com بررسی کنید.

در پایان «ضد فروش» یک بخش «مطالعه بیشتر» وجود دارد که علاوه بر کتاب من، مجموعه‌ای از کتاب‌ها را به خواننده توصیه می‌کند. و در حالی که ممکن است به نظر یک کار کپی/پیست واقعاً تنبل و نسبتاً نابغه از کتاب () باشد، فکر می‌کنم منطقی است که آن را در اینجا نیز به اشتراک بگذارم.

در سرتاسر کتاب، من به کتاب ها و منابع متعددی اشاره کرده ام که می تواند به شما در سفر ضد فروش شما کمک کند. در اینجا لیستی با کمی اطلاعات بیشتر در مورد هر یک، به علاوه چند مورد دیگر برای اندازه گیری خوب وجود دارد.

یک نکته سریع: هیچ یک از این نویسندگان به من هزینه گنجاندن پرداخت نکردند و اگر شما از آنها بخرید کمیسیونی دریافت نمی کنم. من این کتاب ها را 100٪ از صمیم قلب توصیه می کنم – زیرا آنها را واقعا دوست دارم.*

ReWork توسط Jason Fried و David Heinemeier Hansson

ReWork احتمالاً کتاب مورد علاقه من برای کمک به کسب و کار در تمام دوران است و تأثیر عمده ای بر ضد فروش دارد. چرا؟ زیرا ReWork ماهیت کاملاً سرکشی دارد: برخلاف توصیه‌های تجاری سنتی است، اما همچنان توصیه‌های عالی ارائه می‌کند. یک مشتری آن را به من توصیه کرد (با تشکر از شما اسکات از TestLodge!) و در اولین گوش دادن (من کتاب صوتی را خریدم) عاشق آن شدم. در حالی که در ماشین به آن گوش می دادم فریاد می زدم “بله!!!” بعد از جملاتی که با آنها موافق بودم – که اغلب اتفاق می افتاد. و احتمالاً اگر پنجره ماشین را باز می کردم، عجیب به نظر می رسید. اما آنجاست.

برخی از یافته های او عبارتند از:

شکست های دیگران شکست دیگران است نه شما. بنابراین وقتی مردم در مورد میزان بقای فریلنسرها، کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها صحبت می‌کنند، فقط به یاد داشته باشید: اگر دیگران شکست بخورند، به این معنی نیست که شما شکست خواهید خورد. برنامه ها را باید «فرض» نامید. به یاد دارم که دیوانه شدم زمانی که مجبور شدم یک “طرح” تجاری برای مقداری بودجه ای که در روزهای اولیه کار آزاد به دنبال آن بودم تنظیم کنم (اگر درست به خاطر داشته باشم، بودجه برای پوشش عضویت سال اول من در فضای کار مشترکم بود). چگونه می توانم بدانم که کسب و کار من در سال آینده یا سال بعد چگونه خواهد بود؟ و این دقیقاً نکته است. آنها را فرضیات بنامیم. برای نقل قول از کتاب: «برنامه های تجاری خود را مفروضات تجاری، برنامه های مالی خود را مفروضات مالی و برنامه های استراتژیک خود را مفروضات استراتژیک بنامید. اکنون می توانید دیگر نگران آنها نباشید. هر کاری که انجام می دهید بازاریابی است. این ارتباط بسیار نزدیک با پیام کتابی است که شما در حال خواندن آن هستید. بازاریابی با تبلیغات و مواد تبلیغاتی تعریف نمی شود، بلکه به معنای واقعی کلمه هر کاری است که شما انجام می دهید. هر کس. مجرد. یه چیزی شما. انجام دهید. هر ایمیلی که ارسال می کنید بازاریابی است. هر فاکتوری که ارسال می کنید بازاریابی است. فقط به این دلیل که مشتری را به دست آورده اید به این معنی نیست که بازاریابی برای آنها متوقف می شود. هر اقدامی که انجام می‌دهید می‌تواند تأثیری بر کسی بگذارد – خوب یا بد.

می‌توانم ادامه دهم و ادامه دهم، اما همین‌جا متوقف می‌شوم (یادداشت غیرکتابی: من در واقع چند سال پیش در همین وبلاگ درباره بزرگ‌ترین دستاوردهای خود از ReWork – از جمله نکات بالا و موارد دیگر – نوشتم: لینک اینجاست). اگر Anti-Sell با شما طنین انداز شد و هنوز ReWork را نخوانده اید، یک کپی بردارید. مطمئنم که برای شما هم طنین انداز خواهد شد.

در حین نوشتن این کتاب، فرید و DHH کتاب جدیدی را منتشر کردند: در محل کار نباید دیوانه باشد، که – همانطور که احتمالاً از عنوان آن حدس می زنید – به موضوع حساس تعادل بین کار و زندگی می پردازد. ارزش بررسی را نیز دارد.

طرح کدو تنبل اثر مایک میکالوویچ

طرح کدو تنبل برای من کتاب خاصی است. چه به تازگی شروع به کار کرده باشید و چه مدتی است که یک کسب و کار کوچک را راه اندازی کرده اید و به راه افتاده اید، نکات بسیار خوبی دارد. همانطور که در فصل های قبلی کتاب ذکر شد، این کتاب حاوی توصیه هایی در مورد زیر است:

چگونه در مورد هدف قرار دادن مشتریان به جایگاه ویژه ای برسیم. ایجاد نمودار امتیازی خود را که می تواند برای امتیاز دادن به مشتریان بر اساس معیارهای خاص مورد استفاده قرار گیرد تا به شما کمک کند کشف کنید کدام مشتری برای شما مناسب است (یادداشت غیرکتابی: من در مورد امتیازدهی گرافیک در حالت دیجیتال وبلاگ نوشته ام). تاکتیک هایی برای قطع ارتباط با مشتریان نامناسب به گونه ای که باعث خصومت، عواقب یا شرمندگی حرفه ای نشود.

مایک همچنین کتاب خوب دیگری به نام سود اول دارد که در آن توصیه می‌کند قبل از پرداخت صورت‌حساب ابتدا به خودتان پرداخت کنید، در حالی که ما معمولاً برعکس عمل می‌کنیم (قبض‌هایمان را پرداخت می‌کنیم و سپس آنچه را که باقی مانده به عنوان سود و مقدار کم یا زیاد آن را حفظ می‌کنیم)، بنابراین ارزش بررسی دارد. آنچه او در مورد آن نیز می گوید.

To Sell Is Human اثر دانیل اچ پینک

ما اکنون در حال فروش هستیم.

در فصل 2 کتاب، من روی پدیده فروشنده «معمولی» می نشینم و فیلم گلنگری گلن راس را به عنوان نمونه کلاسیک ذکر می کنم. To Sell Is Human این کلیشه تا حدی منسوخ شده را بیشتر بررسی می کند و پیشنهاد می کند که بازاریاب هایی با این ماهیت تقریباً به اندازه کافی چیزی از گذشته هستند. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، همه ما در تجارت فروش هستیم – به خصوص این روزها. در حالی که ما هنوز انواع فروش “مشخص” داریم، مانند فرآیند درخواست از مشتری برای دادن پول به شما برای ارائه خدمات در ازای آن، ما همچنین ممکن است وظایف یا عاداتی را انجام دهیم که ممکن است شبیه فروش نباشند، اما کاملا سقوط کنند. در این دسته در یک مفهوم گسترده تر، فروش فرآیندی است که از کسی می خواهید که زمان، پول یا منابع خود را به نحوی رها کند تا در ازای آن چیزی که به نفع شما است را بدست آورد. بنابراین، به عبارت دیگر، فروش اساساً فرآیندی است برای جابجایی یا ترغیب شخصی برای انجام اقدام. وقتی دانیل یک نظرسنجی انجام داد و از مردم پرسید که آیا در زمینه فروش کار می‌کنند یا خیر، دریافت که در حالی که از هر نه نفر یک نفر خود را فروشنده به معنای سنتی کلمه می‌داند، وقتی صحبت از «فروش خارج از فروش» یا جابه‌جایی/متقاعد کردن دیگران به میان می‌آید، نسبت بسیار بالاتر است

اگر فصل های 2 و 3 به ویژه علاقه شما را برانگیخته است و می خواهید در مورد چگونگی تغییر معنا و رفتار فروش در چند دهه گذشته اطلاعات بیشتری کسب کنید، پس Selling Is Human ارزش نگاه کردن را دارد. بسیاری از مطالبی که دانیل پوشش می‌دهد توسط تحقیقات روان‌شناختی پشتیبانی می‌شود، و کتاب حتی شامل تاکتیک‌های فروش مانند تقلید، بهترین سبک خودگویی مثبت، و اینکه اگر بخشی از یک سری ارائه‌های آژانس هستید، به چه ترتیبی ظاهر شوید و بهترین شانس برای موفقیت را می خواهید این یک خواندن جالب است.

با چرا از سایمون سینک شروع کنید

“مردم کاری را که شما انجام می دهید نمی خرند، آنها می خرند که چرا آن کار را انجام می دهید.”

سخنرانی Simon Sinek در TED که این موضوع را پوشش می دهد، سومین سخنرانی پرطرفدار TED در تمام دوران است که بیش از 40 میلیون بار در وب سایت TED مشاهده شده است. در کتاب Start with Why، او توضیح می دهد که بیشتر افراد در کسب و کار قبل از اینکه بگویند چگونه آن کار را انجام می دهند، در مورد کاری که انجام می دهند صحبت می کنند، سپس در نهایت می گویند چرا کاری را انجام می دهند. او سپس استدلال می‌کند که الهام‌بخش‌ترین افراد و کسب‌وکارها – فکر می‌کنند اپل، مارتین لوتر کینگ جونیور، و برادران رایت – با این موضوع شروع می‌کنند که چرا کاری را انجام می‌دهند، و سپس در مورد چگونگی و چیستی صحبت می‌کنند. برعکس دستور معمول برقراری ارتباط مؤثر با بخش «چرا» پیام اصلی بازاریابی شما می تواند تفاوت بزرگی در نحوه درک شما توسط دیگران ایجاد کند.

Youtility اثر جی بائر

“بازاریابی هوشمند کمک کردن است، نه تبلیغات” پیام اصلی Youtility است.

کتاب با استفاده از یک مثال واقعی از یک کسب و کار نصب استخر که در نتیجه رکود اقتصادی سال 2008 نزدیک به ورشکستگی بود، با جی شروع می شود. در تلاش برای ایجاد تجارت بیشتر، مالک شروع به نوشتن پست های وبلاگی کرد که به سؤالات متداول پاسخ می داد. سوالات و همچنین سوالات و مشکلاتی را که مشتریانش اغلب با آن دست و پنجه نرم می کردند پوشش می داد. او به معنای واقعی کلمه نشست و محتوای وبلاگ نوشت که هر سؤال ممکنی را که کسی می‌توانست از او بپرسد را پوشش دهد. با گذشت زمان، وب‌سایت او به منبعی برای همه کمک‌ها در تصمیم‌گیری‌های خرید استخر تبدیل شده است، و برخی ادعا می‌کنند که محبوبیت آن، آن را به منبع مورد علاقه جهان در این زمینه تبدیل کرده است. تلاش‌های او منجر به جذب مشتریان بیشتر برای کسب‌وکار شد و همچنین دریافت که این امر منجر به تحصیل بهتر، فروش آسان‌تر و در نتیجه تبدیل مشتریان آسان‌تر می‌شود.

بقیه کتاب توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید از Youtility – به همان شیوه‌ای که کسب‌وکار استخر خود دارید – استفاده کنید و چرا این بهترین راه برای بازاریابی در حال حاضر و آینده است.

کتاب «افراد بسیار حساس» نوشته دکتر الین آرون و «کار برای افراد حساس» اثر دکتر بری جگر

من قطعاً این کتاب‌ها را فقط به افرادی توصیه می‌کنم که با زیربخش مربوطه فصل 6 کتاب همخوانی دارند. وقتی برای اولین بار متوجه شدم که HSP (شخص بسیار حساس) هستم، زندگی من را تغییر داد – نه فقط به این دلیل که در حال بزرگ شدن احساس می کردم یک آدم عجیب و غریب هستم و فکر می کردم تنها کسی هستم که چنین احساسی دارم (این کتاب ها نشان می دهند که این با واقعیت فاصله زیادی دارد. ) اما به این دلیل که فصلی در کتاب دکتر جیگر وجود دارد که خوداشتغالی را به عنوان یک گزینه شغلی مناسب برای HSPها توصیه می کند. و اکنون می توانم تأیید کنم که او درست می گفت.

> خرید فرد بسیار حساس در آمازون

> ساخت کار برای افراد بسیار حساس را از آمازون بخرید

وقتی داشتم این فهرست را جمع‌آوری می‌کردم، متوجه چیز بسیار بدی شدم: این یک فهرست مرد بسیار سفید است که فقط یک نویسنده زن در آن گنجانده شده است. بنابراین اگر می‌توانید کتاب‌هایی را برای فروش یا مشاغل آزاد که توسط زنان و/یا اقلیت‌ها نوشته شده است، توصیه کنید، لطفاً به من اطلاع دهید زیرا دوست دارم آنها را بخوانم. می توانید با من در SEOno.co.uk/contact تماس بگیرید، @steviephil را برای من توییت کنید یا در زیر نظر بگذارید.

* بسیار خوب، در حالی که هیچ کس برای حضور در این لیست به من پولی پرداخت نکرده است و همه آنها را شامل می شود زیرا من صمیمانه آنها را توصیه می کنم، هر یک از پیوندهای آمازون در این پست یک پیوند وابسته است، بنابراین اگر در پایان بنویسید، کمیسیون کمی می گیرم. از طریق آنها خرید کنید. این به اندازه کافی منصفانه است، درست است؟ من فکر کردم که بهتر است در مورد آن صادق و صریح باشم در صورتی که باعث سردرگمی شود. به سلامتی!

Anti-Sell اکنون وب سایت و وبلاگ خود را دارد! آن را در Anti-Sell.com بررسی کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *