کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب

چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب

نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب

آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم کرد. Ahrefs، کنسول جستجوی گوگل و سرآشپز کلمات کلیدی.

اما اول،

کلمات کلیدی کم رقابت با ترافیک بالا چیست؟

کلمات کلیدی با رقابت کم، عبارت‌های جستجویی هستند که می‌توانند در صفحه 1 بدون پیوندهای زیادی به صفحه شما یا جایی که نتایج جستجو مملو از تبلیغات، تکه‌های برجسته یا وب‌سایت‌های معتبر نباشد، رتبه‌بندی شوند.

عوامل دشواری کلمه کلیدی

هنگام جستجوی کلمات کلیدی کم رقابت باید چندین فاکتور را در نظر گرفت، از جمله نتایج جستجو، رقبا، پیوند به صفحات آنها و هدف کاربر.

رقابت

بسیاری از متخصصان سئو بر این باورند که گوگل وب سایت های متعلق به شرکت های بزرگ را ترجیح می دهد. اگر این سایت های بزرگ بر SERP ها تسلط دارند، کارشناسان توصیه می کنند از هدف قرار دادن آن کلمه کلیدی خودداری کنید، مگر اینکه سایت شما نیز شناخته شده باشد.

برای “بهترین ابزارهای رایگان تحقیق کلمات کلیدی” به شرکت های بزرگ در صفحه 1 مراجعه کنید.

گوگل این شرکت را در رتبه 2 قرار داد زیرا یک شرکت شناخته شده است، نه به این دلیل که در این زمینه متخصص است.

از سوی دیگر، “هزاران متخصص سئو می گویند که اگر بک لینک های با کیفیت بیشتری نسبت به سایت های خود ایجاد کنید، می توانید از سایت های “بزرگ” پیشی بگیرید.”

در این مثال، من در وهله اول قرار دارم و از فیس بوک و شرکت هایی که در صنعت من بسیار شناخته شده هستند، با چند لینک خوب به صفحه من، جلوتر هستم.

SERP (صفحات نتایج موتور جستجو)

انجمن‌ها یا سایت‌های اجتماعی با صفحات تولید شده توسط کاربر که در نتایج جستجو رتبه‌بندی شده‌اند، معمولاً به‌خوبی بهینه‌سازی نشده‌اند، همیشه با هدف کاربر مطابقت ندارند و ممکن است توسط صفحات مرتبط‌تر و بهینه‌شده‌تر رتبه‌بندی شوند.

همانطور که گوگل از یک موتور جستجو به یک پاسخگو تبدیل شده است، باید تعداد ویژگی های SERP و تبلیغاتی که در بالای نتایج ظاهر می شوند را در نظر بگیرید.

ویژگی‌ها و تبلیغات SERP نتایج ارگانیک را به سمت پایین‌تر می‌کشند، که می‌تواند منجر به دید کمتر و کلیک‌های کمتر برای نتایج ارگانیک شود.

طبق تحقیقات Sparktoro و Similarweb، نزدیک به 65٪ از جستجوها منجر به کلیک روی یک نتیجه جستجو نمی شود.

این به این دلیل است که گوگل پاسخ پرس و جو شما را در SERP نمایش می دهد بدون اینکه شما مجبور باشید برای دیدن پاسخ روی نتیجه صفحه کلیک کنید.

این پدیده را جستجوی صفر کلیک می نامند و نتیجه تکامل گوگل از موتور جستجو به یک پاسخگو است.

خوب، بدون بحث بیشتر، بیایید به 2 استراتژی برای یافتن کلمات کلیدی رقیب کم بپردازیم.

چگونه کلمات کلیدی کم رقابت را با Ahrefs پیدا کنیم

من از Ahrefs برای تحقیق کلمات کلیدی در 7 سال گذشته با هر وب سایت جدید و موجودی که روی آن کار کرده ام استفاده کرده ام.

مرحله 1: با کلمه کلیدی seed شروع کنید

اولین قدم این است که کلمات کلیدی مرتبط با محصولات، خدمات، صنعت یا مخاطبان هدف خود را جستجو کنید.

در این مثال، من کلمات کلیدی را برای یک وب سایت گلف کوچک پیدا می کنم که در آن مقالات بررسی محصول را پست می کنم.

یک کلمه کلیدی seed به عنوان مثال: golf را در Ahrefs Keywords Explorer وارد کنید و جستجو را بزنید.

مرحله 2: کلمات کلیدی را فیلتر و مرتب کنید کلمات کلیدی مرتبط را در کادر “شامل” قرار دهید. به عنوان مثال کفش، پیراهن، شورت، ژاکت و هودی. کلمات کلیدی نامناسب را در کادر “exclude” فیلتر کنید. مرتب سازی بر اساس دشواری کلمه کلیدی را کلیک کنید. سپس بر روی مرتب سازی بر اساس پتانسیل ترافیک کلیک کنید. سپس مرتب سازی بر اساس کلیک های جستجو را کلیک کنید.

مدتی را صرف بررسی حجم جستجوی ماهانه، دشواری کلمه کلیدی، پتانسیل ترافیک و معیارهای CPS مرتبط با هر کلمه کلیدی کنید.

برای مثال، وقتی این کلمات کلیدی را بر اساس CPS مرتب می‌کنم، می‌بینید که «کتاب‌های گلف» کمترین سختی کلمه کلیدی را ندارد، اما یکی از بالاترین کلیک‌های جستجو را دارد.

امتیاز بالای CPS (کلیک‌ها برای جستجو) نشان می‌دهد که افراد پس از جستجوی یک کلمه کلیدی روی چندین نتیجه جستجو کلیک می‌کنند زیرا از نتایج دیگر راضی نیستند یا این تحقیق را جدی می‌گیرند.

همچنین بر اساس پتانسیل ترافیک مرتب سازی کنید. به عنوان مثال، کلمه کلیدی “پیراهن گلف آستین بلند” دارای 150 جستجو، دشواری کلمه کلیدی 17، اما پتانسیل ترافیک 3700 کلیک در ماه است.

بر اساس قصد خرید یا فرآیند فیلتر کنید

4 نوع کلمه کلیدی بر اساس فرآیند خرید یا سفر وجود دارد.

وبلاگ ها، ناشران و شرکت های وابسته معمولاً کلمات کلیدی را برای شناسایی مشکلات هدف قرار می دهند. کلمات کلیدی اولیه خود را با اصلاح کننده های کلمه کلیدی زیر فیلتر کنید.

چگونه، چه، کجا، چه زمانی، چرا، صدور، اصلاح، بهبود، افزایش، کاهش، حذف، کاهش، افزایش.

برای یافتن کلمات کلیدی جستجوی آموزنده، کلمات کلیدی اولیه خود را با اصلاح کننده های کلیدواژه زیر فیلتر کنید.

به عنوان مثال، راهنما، یادگیری، آموزش، ویدئو، ماشین حساب، بهترین، بهترین، سفارشی، خدمات، رنگ، رنگ، شرکت، مشاور، متخصص، برای، با و

وبلاگ ها، ناشران و شرکت های وابسته معمولاً بر روی مقایسه کلمات کلیدی جایگزین متمرکز هستند. کلمات کلیدی اولیه خود را با اصلاح کننده های کلمه کلیدی زیر فیلتر کنید.

بررسی، مقایسه، کنتراست، در مقابل، در مقابل، جایگزین، مشابه یا

خرده فروشان و فروشگاه های آنلاین معمولاً کلمات کلیدی را برای تصمیم گیری برای خرید هدف قرار می دهند. کلمات کلیدی اولیه خود را با اصلاح کننده های کلمه کلیدی زیر فیلتر کنید.

خرید، نزدیکترین، ارزان، اندازه، اندازه، فروشگاه، فروشگاه، تخفیف، کوپن، معامله، فروش، ebay، آمازون، پیشنهاد، اجاره مرحله 3: افزودن به لیست کلمات کلیدی.

پس از اسکن کلمات کلیدی، کادر کنار هر کلمه کلیدی مرتبط را علامت بزنید و آن را به لیست کلمات کلیدی خود اضافه کنید.

مرحله 4: صادرات به صفحه گسترده.

هنگامی که مرحله قبل را کامل کردید، صادرات را انتخاب کنید، SERP را روشن کنید و به صفحه گسترده وارد کنید.

من الگوی پیش‌بینی کلیک خود را ایجاد کردم که به من کمک می‌کند کلمات کلیدی و موضوعات کم رقابت را برای هدف انتخاب کنم.

مرحله 5: کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید

حالا کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید.

کلمات کلیدی با بیشترین ترافیک به ترتیب نزولی نمایش داده می شوند. مرتبط ترین کلمات کلیدی KDAvg RDSites را با <5 RDAvg DRMin DRSites با DR <30 جستجو کنید مرحله 6: به برنامه تولید محتوای خود اضافه کنید.

از ستون Add to Website گزینه Yes را انتخاب کنید، گزارش را با تیم یا مشتری خود به اشتراک بگذارید و سپس شروع به ایجاد محتوا کنید.

اکنون به راه دوم برای یافتن کلمات کلیدی کم رقابت می پردازیم.

چگونه کلمات کلیدی کم رقابت را با کنسول جستجوی گوگل و سرآشپز کلمات کلیدی پیدا کنیم

اگر وب‌سایتی دارید که قبلاً رتبه‌بندی شده است، می‌توانید داده‌های حساب Google Search Console خود را با Keyword Chef ترکیب کنید تا کلمات کلیدی کم رقابت را شناسایی کنید.

مرحله 1: کلمات کلیدی را از کنسول جستجوی گوگل صادر کنید

کنسول جستجو بینش بسیار خوبی در مورد رتبه بندی صفحات شما در نتایج جستجوی گوگل و کلمات کلیدی، موقعیت ها و کلیک هایی که دریافت می کنید ارائه می دهد.

به حساب Google Search Console خود بروید.

دامنه خود را انتخاب کنید. روی عملکرد کلیک کنید. فیلتر بر اساس 28 روز گذشته. (اختیاری) + جدید -> کشور را انتخاب کنید و بر اساس کشور دلخواه خود فیلتر کنید. صادرات به Google Sheets اکنون هر کلمه کلیدی نامربوط یا کم حجم را فیلتر کنید، به عنوان مثال: کمتر از 10 نمایش. مرحله 2: به Keyword Chef بروید

Keyword Chef یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل SERP برای هر وب سایت است، اما در درجه اول برای ناشران محتوا و بازاریابان وابسته.

Keyword Chef کلمات کلیدی با رتبه بندی آسان را به عنوان کلماتی تعریف می کند که در آن صفحات تولید شده توسط کاربر (مانند انجمن ها و صفحات اجتماعی) در نتایج جستجو ظاهر می شوند زیرا این صفحات برای SEO بهینه سازی ضعیفی دارند.

وارد شوید یا شروع کنید (با خرید اعتبار).

در برگه کشف، کشور خود را انتخاب کنید، روی نماد آپلود کلیک کنید.

کلمات کلیدی خود را از Google Sheet خود کپی/پیست کنید.

روی دکمه «دریافت همه سرویس‌ها» کلیک کنید.

مرحله 3: کلمات کلیدی با رقابت کم را انتخاب کنید

ستون تجزیه و تحلیل SERP 3 تخمین کلمه کلیدی را نشان می دهد:

سبز = کلمه کلیدی مناسب برای هدف. زرد = کلمه کلیدی مناسب برای هدف. خاکستری = رتبه بندی کلمات کلیدی خیلی سخت است، اما باید SERP را به صورت دستی بررسی کنید.

(ستون SERP را به ترتیب نزولی مرتب کنید)

در این مثال سبز، 6 صفحه وجود دارد که می توان از آنها سبقت گرفت.

و در این مثال خاکستری 2 صفحه وجود دارد که می توان از آنها سبقت گرفت.

مرحله 4: کلمات کلیدی را انتخاب و صادر کنید

اکنون کادرهای کنار کلیدواژه‌هایی را که می‌خواهید هدف قرار دهید علامت بزنید و روی «صادرات به CSV» کلیک کنید و سپس در Google Sheet خود وارد کنید.

مرحله 5: محتوای خود را ایجاد کنید

مرحله آخر این است که محتوای خود را ایجاد کنید.

در حالی که هنوز باید به هدف کاربر در پس جستجوی مورد نظر خود توجه کنید، گوگل از شما می خواهد که اطلاعات جدیدی را به محتوای خود تزریق کنید.

چگونه محتوای منحصربه‌فردی ایجاد می‌کنید که همچنان با هدف کاربر مطابقت داشته باشد؟

اطلاعات گم شده ای را که صفحات فوق شامل نمی شود اضافه کنید. دیدگاه و تجربه شخصی خود را درج کنید (مخصوصاً اگر در حال نوشتن بررسی محصول هستید) تحقیقات یا نقل قول های منحصر به فرد را شامل شود. که ممکن است از مشتریان یا کاربران دریافت کنید. بیایید خلاصه کنیم

بسته به صنعت شما، تعداد کلمات کلیدی کم رقابت می تواند متفاوت باشد، اما حتی در صنعت بسیار رقابتی خود، من می توانم از هر دو روشی که در بالا توضیح داده شد برای یافتن کلمات کلیدی کم رقابتی که ترافیک ایجاد می کنند استفاده کنم.

مقالات مرتبط :


کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب


چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب


نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب


آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *