
کلمات کلیدی دم بلند به دلایل متعددی حیاتی هستند. در وهله اول، گوگل به دنبال آنهاست زیرا مدتهاست موتور جستجو را به جستجوی محاوره ای هدایت کرده است. آنها می خواهند نتایج جستجوی خود را به آنچه که مردم واقعاً تایپ می کنند، پیوست کنند.
کلمات کلیدی دم کوتاه مرده نیستند، اما کلمات کلیدی دم بلند برای افزایش پتانسیل سئوی آنها حیاتی هستند. بنابراین، بیایید در مورد اینکه چگونه می توانید وب سایت خود را با عبارات طولانی رشد دهید صحبت کنیم.
رقابت برای کلمات کلیدی بالا است
واقعیت این است که رقابت برای کلمات کلیدی هرگز بالاتر نبوده است. با وجود تنها ده مکان در گوگل و نحوه عملکرد سئو، هزینه ها افزایش یافته است.
میانگین هزینه هر کلیک امروز برای گوگل ادوردز بین 1 تا 2 دلار است. این هزینه ها از پنج سال پیش به طور تصاعدی افزایش یافته است. و این صرفا به دلیل تغییر در رقابت است.
کلمات کلیدی دم بلند – حجم کمتر، رقابت کمتر
پس چرا کلمات کلیدی دم بلند اینقدر مهم هستند؟
در مقدمه به یکی از دلایل اهمیت زیاد آنها در چشم انداز سئوی امروزی اشاره کردیم. با این حال، واقعیت این است که این کلمات کلیدی نیز رقابت کمتری دارند.
ممکن است استدلال کنید که سطح پایین تری از حجم جستجو نیز وجود دارد. این درست است، اما افرادی که در جستوجوهای طولانی تایپ میکنند، به احتمال زیاد مشتریان جدی هستند که به دنبال چیزی خاص هستند، چیزی که ما آن را هدف کاربر مینامیم (و در کنفرانسها درباره آن صحبت میکنیم).
بنابراین، اگر به درستی بهینه سازی کنید، نرخ تبدیل می تواند بالاتر باشد.
یافتن کلمات کلیدی
کتاب هایی در مورد یافتن کلمات کلیدی نوشته شده است. اما پاسخ این است که با قرار دادن خود به جای مشتری شروع کنید. اکثر مردم می توانند به طور خودکار کلمات کلیدی کوتاهی را پیدا کنند، اما مدتی طول می کشد تا به جایگزین های طولانی تری فکر کنند.
همچنین باید از ابزارهایی مانند Google AdWords و KeywordKeg برای یافتن کلمات کلیدی خود استفاده کنید.
گزینه های مختلف کلمات کلیدی را برای حجم و سختی اندازه گیری کنید. رسیدن به هر چیزی بالاتر از 30 در مقیاس دشواری کار زیادی را می طلبد.
معمولاً موقعیتهای باز پیدا میکنید که میتوانید روی آنها کار کنید – این کاری است که ما برای مشتریان SEO خود انجام میدهیم.
محتوایی ایجاد کنید که تبدیل شود
شما به محتوایی نیاز دارید که تبدیل شود، به این معنی که روزهای پر کردن مقالات با کلمات کلیدی به پایان رسیده است. بله، آنها همچنان مهم هستند، اما محتوای واقعی باید اولویت شما باشد. این نیز اولویتی است که گوگل در چند سال گذشته بر آن تاکید کرده است.
یکی دیگر از دلایل ایجاد محتوایی که تبدیل به محتوایی می شود این است که جذب افراد از طریق کلمات کلیدی شما بی ارزش است اگر خواننده را بعد از کلیک روی شما تبدیل نکنید.
بنابراین چه نوع محتوایی تبدیل می شود؟
همه چیز به شناخت مخاطب هدف شما بستگی دارد. شما باید محتوای منحصر به فردی داشته باشید که با حقایق و ارقام پشتیبانی می شود. چیزی را ارائه دهید که در هیچ جای دیگری پیدا نخواهند کرد.
باز هم، همه چیز در مورد تحقیق است.
برای کشف حقیقت وقت بگذارید
شما برای شروع واقعی کسب و کار خود به دو چیز نیاز دارید: دانستن کلمات کلیدی دم بلند مناسب و دانستن اینکه مخاطب هدف شما از شما چه می خواهد.
قبل از نوشتن یک کلمه در مورد هر دو تحقیق کنید. بسیاری از کسب و کارها این مرحله را نادیده می گیرند یا در فرآیند عجله می کنند و با نتایج کاهش یافته پاداش دریافت می کنند.
آیا هنوز شروع به بررسی کلمات کلیدی و مخاطبان هدف خود کرده اید؟
اگر در زمینه تحقیق کلمات کلیدی کمک ما را می خواهید – با ما تماس بگیرید.
عکس، با تشکر از Nelloi، که ما فکر می کنیم شما دریافت خواهید کرد – سگ دومین حیوانی است که مردم با دم بلند تصور می کنند!