کمتر از 1٪ از کل محتوای موجود در Google Maps تقلبی یا توهین آمیز است

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

کریگ آپتون

یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های Google Maps، نحوه تعامل و ویرایش آن توسط هر کسی است، 100٪ رایگان، بدون محدودیت خاصی. در عین حال، می تواند پاشنه آشیل او نیز باشد.

گشودگی محض Google Maps آن را به زمین بازی مناسبی برای هرزنامه‌نویسان، کلاهبرداران و کلاهبرداران تبدیل می‌کند تا کارهای خود را انجام دهند. با این حال، میزانی که گوگل از انجام این گونه فعالیت های مجرمانه جلوگیری می کند، چیزی شگفت انگیز نیست.

در یک پست وبلاگ اخیر، غول جستجو تلاش‌های ضد هرزنامه خود در نقشه‌های گوگل و نمایه کسب‌وکار گوگل را تا سال 2021 مستند کرده است. طی آن ادعا می‌کند که بیش از 100 میلیون ویرایش مشکوک را در نمایه‌های کسب‌وکار مسدود کرده است و از حداقل 100000 کسب‌وکار در برابر حملات هدفمند محافظت می‌کند. .

“هر روز، ما حدود 20 میلیون کمک از افرادی که از Maps استفاده می کنند دریافت می کنیم. گوگل نوشت: این مشارکت‌ها شامل همه چیز می‌شود، از ساعت کاری و شماره تلفن به‌روزرسانی‌شده گرفته تا عکس‌ها و نظرات.

مانند هر پلتفرمی که محتوای ارسالی را می پذیرد، ما باید در تلاش های خود برای مبارزه با سوء استفاده و اطمینان از صحت این اطلاعات هوشیار باشیم. “

«به لطف ترکیبی از یادگیری ماشین و اپراتورهای انسانی، ما همچنان به کاهش میزان محتوای تقلبی یا سوء استفاده‌کننده روی Maps ادامه می‌دهیم – در واقع، کمتر از یک درصد از کل محتوای مشاهده‌شده در Maps است. امروز درباره نحوه استفاده نکردن از اطلاعات نامناسب و توهین‌آمیز در Google Maps در سال 2021 اطلاعات بیشتری به اشتراک می‌گذاریم.

گوگل به هرزنامه ها و کلاهبرداران اعلام جنگ می کند

وقتی در نظر بگیرید که هر ساعت از روز چقدر فعالیت در Google Maps اتفاق می‌افتد، ایده تعدیل کل آن تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد. با این حال، گوگل اهداف خود را برای انجام این کار به وضوح اعلام کرده است و از موفقیت های خود تا کنون با افتخار می درخشد.

از هر طرف که به آن نگاه کنید، اعداد 2021 به تنهایی برای خواندن تاثیرگذار هستند:

بیش از 7 میلیون نمایه کسب و کار جعلی بسته شد 12 میلیون نمایه کسب و کار جعلی مسدود شد.

در نتیجه، گوگل اکنون ادعا می کند که Maps حدود 99٪ بدون هرزنامه است. با در نظر گرفتن تعداد افرادی که هر روز به Google Maps برای فهرست‌های کسب‌وکار، نظرات، توصیه‌ها و موارد دیگر اعتماد می‌کنند، یک عدد اطمینان‌بخش است.

دانش محلی که جامعه جهانی ما به آن کمک می کند، بخش بزرگی از چیزی است که Google Maps را بیش از یک ابزار ناوبری صرف می کند. گوگل در پایان بیانیه خود گفت: ما به سرمایه گذاری برای تازه و قابل اعتماد نگه داشتن این اطلاعات ادامه خواهیم داد تا بتوانید اطلاعاتی در مورد دنیای اطراف خود کشف کنید.

کریگ آپتون

کریگ آپتون با نوشتن محتوایی که برای گوگل بهینه شده است، از کسب و کارهای بریتانیا پشتیبانی می کند. کریگ همچنین مدیر عامل iCONQUER، یک شرکت بازاریابی دیجیتال مستقر در بریتانیا است که وب‌سایت‌ها را با ابزارهای مناسب برای رقابت آنلاین ارائه می‌کند. کریگ به عنوان مشاور سئو و مربی سئو با برندهای بریتانیایی مانند FT.com، DJKit، UK Property Finance، Nandos کار کرده است و همچنین از حرفه های مختلفی مانند پزشکان، وکلا، سازندگان، جواهرسازان، جراحان زیبایی و حضور بیشتر در فضای آنلاین پشتیبانی کرده است. با وب سایت های خود کریگ دانش زیادی را در فضای بازاریابی دیجیتال جمع آوری کرده است و به ایجاد فرصت های جدید از طریق همکاری با صاحبان کسب و کار برای به دست آوردن بهترین ارزش برای پول خود اختصاص یافته است.

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *