
هدف اولیه هر کمپین روابط عمومی دیجیتال ایجاد پیوندهایی به صفحه محصول یا دسته بندی خاص در سایت مشتری است. با این حال، کمپینها این پتانسیل را دارند که به چیزی بیش از پیوندها دست یابند. ایجاد یک کمپین، یک برند را قادر میسازد تا با شناسایی مشکلاتی که آنها تجربه میکنند و ارائه محصولات یا خدمات خود به عنوان راهحل، به طور کلی با مشتریان خود ارتباط برقرار کند. بهعنوان روابط عمومی دیجیتال، بخش سرگرمکننده کار بر روی کمپینها، بهرهبرداری از چیزهایی است که باعث میشود یک برند علامتگذاری شود و استفاده از آن برای ایجاد محتوای مرتبطی که نه تنها مشتریان آن را ارزشمند میدانند، بلکه روزنامهنگاران نیز میخواهند ارتباط برقرار کنند.
هنگامی که شرکت تولید لباس زیر زنانه Pour Moi با خلاصهای برای کمپین برند نزد ما آمد، این خلاصه در ابتدا ساده به نظر میرسید: ایجاد یک شخصیت برای ایجاد لینک و هدایت ترافیک به صفحه سوتین مجازی آنها. اما این خلاصه کمی متفاوت بود. پور موی میخواست کمپینی ایجاد کند که اهمیت تناسب مناسب را برجسته کند – نه تنها از نظر فیزیکی از مشتریان و بدن آنها حمایت کند، بلکه به مردم کمک کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.
با استفاده از پیام برند مشتری مبنی بر اینکه “همه سزاوار احساس حمایت و خوشحالی بدون توجه به لباسشان هستند”، ما وارد حالت ایده پردازی شدیم تا کمپینی ایجاد کنیم که با ارزش های برند پیش برود، به آنها کمک کند با مشتریان فعلی و بالقوه ارتباط برقرار کنند و در نهایت، پیشروی کنند. ترافیک بسیار مرتبط به صفحه اتصالات مجازی آنها.
زمینه را با تخصص برند اضافه کنید
پس از شناسایی ارزشهای برند پور موی بهعنوان تمرکز اصلی کمپین، با کارشناسان داخلی آنها مشورت کردیم تا برخی از بینشهای کلیدی مرتبط را به دست آوریم. این ها بودند:
سینه ها در همه شکل ها و اندازه ها هستند. هیچ سوتین یک اندازه وجود ندارد و به همین دلیل است که به یک متخصص نیاز دارید تا به شما کمک کند تا سوتین مناسب خود را پیدا کنید. تغییرات (بسیاری از مردم در حال حاضر این کار را انجام نمی دهند) افراد اغلب به تناسب اندام نمی رسند و شاید آن را یک کار مهم نمی دانند.
این بینش به ما گفت که چندین مسئله کلیدی برای افرادی که سوتین می پوشند وجود دارد. اول اینکه یا اهمیت تناسب را نمی دانند یا از آن غافل می شوند و دوم اینکه لباس زیر خود را برای مدت طولانی مرتب نمی کنند. خوشبختانه پور موی راه حلی برای هر دو مشکل دارد: سوتین های مجازی.
کار ما ایجاد کمپینی بود که اهمیت پوشیدن سینه بند مناسب و عواقب فیزیکی بالقوه عدم انجام این کار را برجسته می کرد و به نوبه خود مشتریان را قادر می ساخت تا به صفحه فیتینگ سوتین مجازی کلیک کرده و از این سرویس استفاده کنند.
مشخص کنید که مردم به چه چیزی نیاز دارند و راه حل ارائه دهید
پس از جلسه طوفان فکری درونی خود، تصمیم گرفتیم به گفتگوی گستردهتری در مورد سوتین و یراق آلات سوتین نگاهی بیندازیم و متوجه شدیم که بسیاری از افراد در توییتر به بحث در مورد “آرامش” درآوردن سوتین در پایان روز پرداختند. حتی برخی از افراد در مورد قرمزی و رد لباس زیرشان روی بدنشان صحبت کردند! از مشاوره با کارشناسان مشتری متوجه شدیم که پوشیدن سوتین با اندازه و شکل مناسب نباید باعث ناراحتی در طول روز شود و مطمئناً نباید باعث کبودی شود!
بنابراین ما می خواستیم کمپینی ایجاد کنیم که به موارد زیر دست یابد:
خوانندگان را در مورد نشانه های آشکار پوشیدن سایز اشتباه سوتین آگاه می کند. جزئیات عوارض جانبی طولانی مدت پوشیدن سینه بند نامناسب را نشان می دهد و از نظر بصری تاثیری که این می تواند بر بدن داشته باشد را برجسته می کند. مشخص می کند که چه تعداد از مردم به طور منظم یراق آلات نمی گیرند و چه مدت افراد سوتین های “مورد علاقه” خود را نگه می دارند سرویس بستن سوتین مجازی را به عنوان یک راه حل ساده برای کمک به مشتریان در احساس راحتی و اعتماد به نفس قرار می دهد.
از متخصصان برای افزایش اختیارات استفاده کنید
ما توانستهایم از دانش متخصصان داخلی Pour Moi استفاده کنیم تا پرچمهای قرمزی را که مشتریان باید پس از پوشیدن سوتینهای خود در طول روز به آنها توجه کنند، مشخص کنیم. از آثار تسمه قرمز روی شانه ها و دور سینه تا خمیده شدن و مالیدن.
برای دریافت ایدهای از اثرات بلندمدت این امر بر روی افراد، با آندریاس آناستاسیو، یک درمانگر ورزشی با تخصص در تمرینات اصلاح بدن، و دکتر دکتر هانا پاتل برای توضیح پیامدهای پزشکی طولانیمدت همکاری کردیم. پوشیدن سوتین ناکافی…حمایت کننده. تخصص اضافی از متخصصان پزشکی همچنین به مشتریان در مورد نحوه درمان هر یک از بیماری هایی که ممکن است تجربه می کنند کمک کند.
ما همچنین از 1000 نفر از سوتینبندان بریتانیایی نظرسنجی کردیم تا بفهمیم بین اندازهگیریها و سن آنها چقدر طول میکشد.
در نهایت، ما همه موارد بالا (و بیشتر) را به یک هنرمند تجسم سه بعدی بردیم تا اثرات پوشیدن سوتین اشتباه را برای چندین دهه تجسم کنیم.
کمپین
ما میدانستیم که بهترین راه برای جلب توجه مردم به این موضوع این است که در واقع به آنها نمایشی افراطی از آنچه میتواند برای بدن اتفاق بیفتد نشان دهیم اگر لباس زیر شما به درستی جا نرود یا بهترین پشتیبانی را ارائه دهد. ملانی وارد شوید:
با کار با پزشک عمومی و فیزیوتراپ، متوجه شدیم که غفلت از بستن منظم سینهبند میتواند منجر به علائمی از جمله: فرورفتگی مداوم شانه شود. شانه های خمیده و وضعیت نامناسب؛ درد پشت و گردن؛ لکه های اطراف گردن و پشت؛ مالش؛ علائم کشش و افتادگی
چگونه می توان از همه اینها جلوگیری کرد؟ با همسویی با اعتقاد اصلی پور موی مبنی بر اینکه همه باید به طور مرتب لباس زیر حمایتی بپوشند که به آنها اعتماد به نفس بیشتری بدهد. این کمپین آنها را به عنوان متخصص در این زمینه در کانون توجه قرار می دهد و به خوبی با برند آنها همسو می شود.
نتایج
ما پوشش خوبی از کمپین ملانی ارائه کردیم، با پیوندهایی از سرفصلهای سلامت زنان و نشریات مربوط به سبک زندگی در همان روزی که ما این بازی را راهاندازی کردیم.
نکات برجسته عبارتند از:
در مجموع، ما 46 قطعه پوشش در صفحه ملانی و صفحه سوتین مجازی ایجاد کردیم که بیش از 1.1 میلیون بازدید پوشش داشت (منبع: CoverageBook). این نتایج نه تنها ارزش سئوی صفحه فرود را افزایش داد، بلکه پور موی را به عنوان یک مرجع در زمینه تجهیزات تقویت کرد و ترافیک مرتبط را به سایت هدایت کرد و به آنها اجازه داد با پایگاه مشتریان گسترده تری ارتباط برقرار کنند.
یافته های کلیدی
ارزش ها و پیام های برند عناصر کلیدی هستند که زیربنای همه کمپین های برند هستند. انجام این کار باعث می شود همه ایده ها حول این باورهای اصلی جریان پیدا کنند و به جرقه زدن ایده ها در جایی که تیم های داخلی متخصص هستند کمک می کند. با رهبری ارزشهای برند، میتوانید برند را با نوع مناسبی از مشتریان مرتبط کنید.
ابتدا به دنبال مشکلات بگردید، سپس ببینید آیا با محصول یا خدماتی که میخواهید ترافیک را به آن سوق دهید حل میشوند یا خیر. بپرسید چگونه می توانید کمپینی ایجاد کنید که این موضوع را برجسته کرده و آن را مورد توجه مشتریان قرار دهد.
در نهایت، سعی نکنید چیزی را به خاطر خودش خلق کنید. اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که ایجاد می کنید مربوط به یک مشکل زندگی واقعی است که مردم با آن روبرو هستند و می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. در حالی که برخی از ایدهها میتوانند سرگرمکننده و هیجانانگیز باشند، ضروری است که یک کمپین هم کاملاً با ارزشها و پیامهای برند همسو باشد و هم به موضوع مرکزی ارزش و اقتدار اضافه کند.
چیزی که میبینی رو دوست داری؟ می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات روابط عمومی دیجیتال ما به وب سایت ما مراجعه کنید یا با تیم ما در اینجا تماس بگیرید تا کمپین بعدی برند خود را شروع کنید.