گزارش اسناد برای بهبود نتایج بازاریابی

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب

چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب

نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب

آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

گزارش اسناد یک ابزار ضروری برای کسب و کارهایی است که به دنبال درک و بهینه سازی تلاش های بازاریابی خود هستند. در ابتدایی ترین حالت، گزارش انتساب شامل ردیابی نقاط تماس مختلف مشتری با تلاش های بازاریابی یک کسب و کار و تعیین ارزش برای هر یک از آن نقاط تماس است. این به کسب‌وکارها کمک می‌کند سفر مشتری را درک کنند و شناسایی کنند که کدام کانال‌ها و تاکتیک‌های بازاریابی در ایجاد تبدیل مؤثرتر هستند.

مدل‌های انتساب مختلفی وجود دارد که کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند که هر کدام نقاط قوت و محدودیت‌های خود را دارند. مدل‌های اسناد استاندارد شامل اولین لمس، آخرین لمس و انتساب خطی، اما محدود به آن نیستند.

از شروع نترسید!

سفر خریدار فرآیندی است که فرد هنگام خرید یک محصول یا خدمات طی می کند. می تواند شامل مراحل مختلفی مانند آگاهی، مشورت و تصمیم گیری باشد.

یکی از جنبه های مهم سفر خریدار این است که می تواند از طریق چندین نقطه تماس یا نقاط تماس بین مشتری و شرکت شروع شود. این نقاط تماس می تواند شامل مواردی مانند تبلیغات، پست های رسانه های اجتماعی، جستجوهای آنلاین و تعامل با نمایندگان شرکت باشد. این بدان معنی است که یک مشتری بالقوه می تواند با یک شرکت یا محصولات آن به روش های مختلف در تماس باشد و هر یک از این تعاملات می تواند بر فرآیند تصمیم گیری تأثیر بگذارد.

نمونه هایی از مدل های انتساب:

– طناب

– اسناد منفرد

– اولین و آخرین لمس

– مدل انعطاف پذیر

– جاده کامل

چهار مرحله مختلف از فرآیند بازاریابی و فروش. سرنخ ها – به تماس اولیه با سرنخ های MQL و SQL اشاره دارد – نشان دهنده سرنخ های واجد شرایطی است که در طول فرآیند ادامه دارند. مشتریان خط لوله – کسانی هستند که به طور فعال دنبال می شوند. تقاضا به تقاضای کلی بازار برای یک محصول یا خدمات اشاره دارد

اهمیت حسابداری اسناد برای تجارت

گزارش اسناد ابزار قدرتمندی است که می تواند به کسب و کارها در درک رفتار مشتری و بهینه سازی تلاش های بازاریابی خود کمک کند. با ردیابی نقاط تماس مختلف یک مشتری با تلاش‌های بازاریابی یک کسب‌وکار و تعیین ارزش برای هر یک از این نقاط تماس، کسب‌وکارها می‌توانند درک کامل‌تری از سفر مشتری به دست آورند و کانال‌ها و تاکتیک‌هایی را که برای ایجاد تبدیل مؤثرتر هستند، شناسایی کنند.

یکی از مزایای اصلی گزارش انتساب این است که به کسب و کارها این امکان را می دهد تا کانال ها و تاکتیک های بازاریابی را شناسایی کنند که در ایجاد تبدیل موثرتر هستند. با تجزیه و تحلیل داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق ردیابی اسناد، کسب‌وکارها می‌توانند تعیین کنند که کدام کانال‌ها و تاکتیک‌ها بیشترین ارزش را دارند و بودجه بازاریابی خود را بر این اساس تخصیص می‌دهند. این می تواند به کسب و کارها کمک کند تا بازگشت سرمایه (ROI) خود را به حداکثر برسانند و بیشترین بهره را از تلاش های بازاریابی خود ببرند.

گزارش اسناد همچنین می‌تواند به کسب‌وکارها در درک رفتار مشتری با ارائه بینش‌هایی درباره نحوه تعامل مشتریان با تلاش‌های بازاریابی آنها کمک کند. با تجزیه و تحلیل داده‌های جمع‌آوری‌شده از طریق ردیابی اسناد، کسب‌وکارها می‌توانند الگوهایی را در رفتار مشتری شناسایی کنند و روندهایی را شناسایی کنند که ممکن است نشان‌دهنده رفتار مشتری در آینده باشد. این می تواند به کسب و کارها کمک کند تا تلاش های بازاریابی خود را برای برآورده کردن بهتر نیازها و ترجیحات مشتریان خود انجام دهند.

SLA توسعه فروش

قراردادهای سطح خدمات توسعه فروش (SLA) توافقاتی هستند که انتظارات و مسئولیت های تیم توسعه فروش را مشخص می کنند. SLA ها اغلب برای تعریف محدوده کاری تیم توسعه فروش و ایجاد معیارهایی برای اندازه گیری عملکرد آنها استفاده می شوند.

برخی از عناصر رایجی که می توانند در SLA توسعه فروش گنجانده شوند عبارتند از:

شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) که انتظار می‌رود تیم توسعه فروش با آن‌ها مواجه شود، مانند تعداد سرنخ‌های تولید شده یا درصد سرنخ‌های واجد شرایط سطوح خدمات، مانند زمان پاسخگویی به پرسش‌ها یا تعداد تماس‌های فروش خروجی، اینکه تیم چیست؟ انتظار می رود هر روز انجام دهند محدوده خدمات، مانند ساعات کار تیم توسعه فروش یا مناطق جغرافیایی که آنها مسئول استانداردهای کیفیت خدمات هستند، مانند آموزش و تخصص اعضای تیم یا فرآیندها و رویه هایی که انتظار می رود من آنها را دنبال کنم.

SLA توسعه فروش تضمین می کند که تیم توسعه فروش خدمات با کیفیت و کارآمدی را به کسب و کار و مشتریانش ارائه می دهد. با تعیین انتظارات واضح و ایجاد معیارهای عملکرد، SLA تضمین می کند که تیم توسعه فروش نیازهای کسب و کار را برآورده می کند و به موفقیت کلی آن کمک می کند.

منابع اضافی:

ABM + فعال سازی خط لوله

– – جان میلر

RevOps + قهرمان Hubspot بودن

–– مت بولیان

طرز فکر رشد

–– Guillaume “𝑮” Cabane (هک رشد)

–– کریس واکر (Demand Gen)

–– Byronmarr.com (تفکر برای بهره وری)

وبینارها و جوامع

–– انجمن Hubspot

–– RevPartners

ابزار

–– کلیربیت

— وضوح

–– XLMiner Analysis ToolPak

–– Hubspot <> Google Sheets ادغام

– – آدورونیک ها

مقالات مرتبط :


کنسول جستجوی گوگل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم [Simple Tutorial]

کنسول جستجوی گوگل: راهنمای آسان کنسول جستجوی گوگل (GSC) یک ابزار رایگان فوق العاده مفید از گوگل است که نظارت ادامه مطلب


چک لیست سئوی برگه های گوگل در صفحه با ادغام OpenAi (ChatGpt).

آخرین نسخه از Hobo Premium SEO Checklist در Google Sheets با ادغام OpenAi (فناوری نوظهور پشت ChatGpt) اکنون با مقداری ادامه مطلب


نکات مهم برای پخش رویدادهای زنده

آنلاین برای دستیابی به مخاطبان جدید و متنوع مهم‌تر از همیشه است و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای پخش ادامه مطلب


آیا برای GA4 آماده هستید؟

ما قبلاً در مورد اعلامیه Google صحبت کردیم که از 1 ژوئیه 2023، Universal Analytics پردازش بازدیدها را متوقف می ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *