گزینه های برتر اختلاف | برای گیمرها، تیم ها و موارد دیگر

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

Discord در چند سال اخیر بسیار محبوب شده است، و اگرچه ممکن است در بین افراد مسن تر مورد استقبال قرار نگیرد، اما قطعاً در بین افراد جوان تر، به خصوص گیمرها محبوبیت دارد. اما این پلتفرم ویژگی های بسیار دیگری نیز دارد و می توان از آن برای دستیابی به وظایف متعدد استفاده کرد که یکی از مهم ترین آنها چت و همکاری با افراد دیگر، چه از همکاران و چه خانواده و دوستان است.

در مقاله امروز، ما به چند گزینه جایگزین برای Discord نگاه می کنیم که اگر کاملاً مطمئن نیستید که این سرویس برای شما مناسب است، ممکن است بخواهید آنها را در نظر بگیرید.

چرا به دنبال جایگزین های Discord باشید؟

قبل از اینکه به موضوع واقعی بپردازیم، اجازه دهید به چند دلیل نگاه کنیم که چرا ممکن است بخواهید در وهله اول جایگزین های بهتر Discord را در نظر بگیرید.

خوب، به نظر می رسد که Discord در گذشته مشکلاتی داشته است، به خصوص در مورد حریم خصوصی. این پلتفرم همچنین فاقد هر نوع ادغام قوی است و قربانی حملات سرور است و خود میزبانی چیزی برای صحبت نیست.

این واقعیت که چت ها بارها و بارها بمباران می شوند دلیل دیگری برای جستجوی یک سرویس جایگزین است و همچنین این واقعیت که بر اساس برخی آمارهای اخیر، بیش از 30 درصد از کاربران Discord قربانی آزار و اذیت در این پلت فرم می شوند.

بدتر از همه، تقریباً 11٪ از این کاربران قربانی جرایم سایبری می شوند و بیش از 8٪ در نهایت محتوای گرافیکی دریافت می کنند (با توجه به اینکه بسیاری از کاربران Discord خردسال هستند) که به عنوان NSFW علامت گذاری شده است. در واقع، این یکی از دلایلی است که این شرکت به والدین توصیه می کند در صورت داشتن سن زیر 13 سال، به فرزندان خود اجازه دسترسی به این پلتفرم را ندهند.

اینها برخی از دلایلی است که چرا Discord بهترین گزینه برای تجارت واقعی یا حتی همکاری کاری نیست، به این معنی که جستجوی گزینه دیگری ممکن است ایده خوبی در این شرایط باشد.

بهترین جایگزین برای Discord TeamSpeak

این پلتفرمی است که می تواند برای بیشتر اهدافی که نوجوانان اکنون از Discord استفاده می کنند استفاده شود، زیرا می توان آن را به عنوان یک برنامه بازی VoIP تعریف کرد. بهترین چیز در مورد آن این است که صدا فوق العاده واضح است و همکاری بین گیمرها را آسان می کند.

دلیل دیگری برای در نظر گرفتن استفاده از این یکی به جای Discord این است که دارای طیف گسترده ای از افزونه ها و بسته های صوتی است که کل تجربه کاربر را بسیار لذت بخش تر می کند.

وقتی صحبت از این برنامه به میان می آید، هیچ تاخیری وجود ندارد و این واقعیت که امنیت نظامی یکپارچه دارد، مزیت دیگری است که در اینجا باید به آن اشاره کرد. هر کاربر کنترل کاملی بر فعالیت خود در اینجا دارد، به این معنی که حتی می‌تواند شخصی‌سازی کند که چه کسی به کانال‌ها و موارد دیگر دسترسی دارد.

نکته منفی این است که کمی هزینه دارد، که ممکن است در مقایسه با آن محبوبیت کمتری داشته باشد. هزینه تمدید سالانه یک سرور مجازی 55 دلار است و این حداقل است — تمدید سالانه دو سرور مجازی با 1024 اسلات 500 دلار هزینه دارد.

آرامش

اگر در چند سال اخیر در اینترنت بوده‌اید و روی پروژه‌های مختلفی کار کرده‌اید، چه به‌عنوان یک فریلنسر یا یک کارگر از راه دور، احتمالاً قبلاً نام «Slack» را شنیده‌اید. این یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های نرم‌افزار چت در حال حاضر است، و به دلایل خوبی – بسیار تمیز و کارآمد است، بنابراین کار را با کمترین تلاش ممکن انجام می‌دهد.

همچنین با بیش از اندازه کافی ابزار شخص ثالث ادغام می شود و آن را به یکی از کاربرپسندترین برنامه ها برای تیم های مختلف تبدیل می کند. نکته منفی این است که بدیهی است که ویژگی های مشابه Discord را ندارد و شما کنترلی روی سرورها یا هر چیز دیگری ندارید.

از نظر قیمت، Enterprise را می توان بسته به تعداد افرادی که می خواهند از برنامه استفاده کنند، سفارشی کرد، در حالی که Plus به ازای هر کاربر 12.50 دلار در ماه دریافت می کند، و Standard بهترین انتخاب با بودجه است که فقط 6.67 دلار در ماه هزینه دارد. و به ازای هر کاربر

بنابراین اگر به ابزار ارتباطی در مورد جایگزین های مرورگر برای Discord نیاز دارید، می گوییم این ابزاری است که باید بررسی کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Freshworks

تلگرام

این برنامه پیام‌رسانی فوری قرار است یکی از امن‌ترین گزینه‌های موجود در این روزها باشد – به ویژه از آنجایی که افراد بیشتری در استفاده از Whatsapp و سایر خدماتی که توسط فیس‌بوک و متا خریداری شده‌اند محتاط می‌شوند. چه با مسائل حریم خصوصی آنها و همه.

یکی از بهترین ویژگی های تلگرام این است که می توان از آن در چندین دستگاه مختلف استفاده کرد. برنامه هایی برای آن حتی در دستگاه های کمتر محبوب مانند هوآوی وجود دارد که همانطور که می دانید دیگر حتی در فروشگاه Google Play نیز پذیرفته نمی شوند.

گروه هایی که می توانند در تلگرام ایجاد شوند می توانند تا 200000 عضو داشته باشند. از نظر شخصی سازی، شما آزادی زیادی دارید و می توانید باکس چت خود را هر طور که می خواهید جلوه دهید یا احساس کنید. در حالی که ممکن است مشکلاتی در مورد اعلان‌ها در برخی از دستگاه‌ها وجود داشته باشد، تلگرام در مورد کاهش تاخیر به حداقل می‌رسد.

برای اینکه همه چیز کاملاً عالی باشد، تلگرام کاملاً رایگان است، بنابراین لازم نیست نگران چیزی در این زمینه باشید.

هی اسپیس

اگر به دنبال جایگزینی برای Discord هستید زیرا می‌خواهید چیزی مناسب برای مدیریت پروژه‌های خود پیدا کنید، شاید HeySpace می‌تواند گزینه خوبی باشد – و دلیل ما این است که در حال حاضر تیم‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند، از جمله به عنوان مثال، افرادی از دانشگاه دولتی آریزونا.

HeySpace ایمن، رایگان و آسان برای استفاده است و ارتباط را برای همه آسان می کند. می توانید از آن برای ارسال پیام به هر کسی که آن را با آنها به اشتراک می گذارید استفاده کنید، همچنین می توانید مطمئن باشید که هر بار که پیامی را دریافت می کنید یک اعلان دریافت می کنید.

برخی از کارهای دیگری که می‌توانید انجام دهید شامل جستجو، فیلتر کردن یا استفاده از یادداشت‌های چسبنده برای برجسته کردن موارد مهم است – همراه با افزودن نام‌ها و تصاویر پیوست، اگر برای کارهایتان به آن نیاز دارید.

پیام رسان نظامی

اگر نمی‌خواهید هنگام نصب و حذف برنامه‌ها در چندین دستگاه دچار سردرد شوید، خوشحال خواهید شد که بدانید Troop Messenger از طریق مرورگر نیز در دسترس است.

استفاده از آن بسیار آسان است و آن را به یکی از بهترین ابزارهای چت و همکاری موجود در حال حاضر تبدیل می کند. چه از آن برای صرفه جویی در زمان در یکی از تکالیف خود استفاده کنید یا به سادگی با همکاران یا دانش آموزان خود در یک پروژه خاص کار کنید، Troop با سرعت و تجربه کاربری خود زندگی همه را آسان تر می کند.

همچنین خوب است که Troop به کاربران این امکان را می دهد که چت ها و کانال های خود را مطابق با ترجیحات و نیازهای خود سفارشی کنند. با توجه به آنچه دیدیم، شکایت زیادی در مورد ایمنی این سرویس نیز وجود ندارد، بنابراین اگر والدین هستید ممکن است بخواهید آن را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: گزینه های برتر Fiverr

اسکایپ

اگر مدتی در اینترنت بوده باشید، احتمالاً قبلاً نام Skype را شنیده اید. محدودیت های زیادی در مورد این برنامه چت، صوتی و تصویری وجود دارد، اما اگر علاقه ای به استفاده از جایگزین Discord به طور خاص برای اهداف بازی ندارید، می توانید به جای آن به آن اعتماد کنید.

نکته منفی این است که هر از چند گاهی از کار می افتد و ارتباطات را کمی چالش برانگیز می کند، اما همچنان یکی از رایج ترین ابزارهای مورد استفاده در این طاقچه است. اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش برای اسکایپ نیز در دسترس است، بنابراین اگر این یکی از ویژگی‌هایی است که به آن علاقه دارید، انتخاب خوبی است.

با این حال، بسته به جایی که در جهان هستید، کیفیت پیام‌ها و تماس‌های صوتی و تصویری ممکن است ارزش نوشتن را نداشته باشد – اگر اتصال اینترنت شما آنقدرها خوب نباشد.

چت استیم

اگرچه تنها نقطه ضعفی که می‌توانیم در مورد Steam Chat پیدا کنیم این است که می‌توان از آن فقط بر روی رایانه شخصی یا لپ‌تاپ دارای لینوکس، ویندوز یا macOS استفاده کرد، اما به طور کلی یک جایگزین عالی Discord به‌خصوص برای بازی است.

این هم یک سرویس پیام رسانی و هم یک سرویس چت است و رابط کاربری آن را برای افراد بسیار آسان و روان می کند تا به آن عادت کنند، به خصوص اگر قبلاً از Discord استفاده کرده باشند.

با Steam Chat، می‌توانید روی افرادی که به کانال‌های شما می‌پیوندند، اطلاعات سروری که دارید و اینکه آیا می‌خواهید محدودیت‌های چت را تعیین کنید، کنترل کنید. همچنین می‌توانید توانایی‌های ادمین را به افراد مختلف در کانال‌ها بدهید، بنابراین نگرانی کمتری در مورد آن وجود دارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بهترین برنامه ها و شبکه های وابسته در سنگاپور

شانتی

اگر به دنبال گزینه‌های متن‌باز Discord یا جایگزین‌های Discord با اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش هستید، Chanty باید در مسیر شما باشد. یک طرح رایگان در دسترس است، و طرح کسب و کار فقط 3 دلار برای هر کاربر در ماه هزینه دارد، که آن را به گزینه ای عالی برای استارتاپ ها، کالج ها و هرکس دیگری که به دنبال کار بر روی یک پروژه است تبدیل می کند.

دلیل دیگری برای تغییر به Chanty این است که با تعداد بسیار قابل توجهی از برنامه های شخص ثالث ادغام می شود، خواه این برنامه Trello، Github، Mailchimp، Google Drive، Zapier، Asana و غیره باشد.

با Chanty، می‌توانید همه چیز را در یک مکان مدیریت کنید، خواه پیام‌ها را به وظایف تبدیل کنید و آنها را به اعضای تیم خود اختصاص دهید یا هر چیز دیگری. و اگرچه ممکن است بهترین گزینه برای گیمرها نباشد، اما مطمئناً انتخاب مناسبی برای حرفه ای ها است.

گله

برای تیم هایی که می خواهند همزمان با چند ابزار بهره وری همکاری کنند و از چند ابزار بهره وری لذت ببرند، به شدت توصیه می شود. برخی از ویژگی‌های اصلی که می‌توانید با Flock انتظار داشته باشید، از ویدئو کنفرانس و جستجوی یکپارچه گرفته تا اشتراک‌گذاری فایل و پیام‌رسانی کانال را شامل می‌شود.

مانند سایر برنامه‌های موجود در همان جایگاه، می‌توانید یادداشت‌های صوتی را برای همکاران خود ارسال کنید و همکاری را آسان کنید.

اگر نمی‌خواهید در حال حاضر یک طرح بسیار گران قیمت دریافت کنید، چه به تازگی کسب‌وکار آنلاین خود را راه‌اندازی کرده‌اید یا می‌خواهید با همکاران خود در یک پروژه جداگانه کار کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید می‌توان از طرح آغازین استفاده کرد. برای تیم های کوچک و رایگان است.

Pro 6 دلار در ماه هزینه دارد و طرح Enterprise فقط 10 دلار در ماه هزینه دارد، به این معنی که Flock یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های Discord برای مدرسه و محل کار در حال حاضر است.

بیشتر بخوانید: برترین برنامه های وابسته در آفریقای جنوبی

زمزمه می کنم

این ممکن است برای افرادی که فعالانه به دنبال بهترین جایگزین های Discord برای مدیریت پروژه یا تیم هستند، بسیار جذاب به نظر نرسد، اما قطعاً از نظر جایگزین های Discord برای گیمرها گزینه خوبی است.

اگرچه طراحی آن خیلی برجسته نیست، اما خوب است که ویژگی اصلی این یکی، آن را به بهترین انتخاب برای افرادی که به دنبال نرم‌افزار متن‌باز و چت صوتی با کیفیت بالا هستند، تبدیل می‌کند – می‌توان از آن در حین بازی بدون ایجاد هیچ مشکلی استفاده کرد. تاخیر انداختن.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد Mumble این است که بدون توجه به سیستم عاملی که آنها پشتیبانی می کنند، برای طیف گسترده ای از دستگاه ها در دسترس است. می‌توان آن را روی همه چیز از دستگاه‌های تلفن همراه Android یا iOS تا رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌های دارای لینوکس، ویندوز یا macOS نصب کرد.

اوبرتون

اگر به دنبال یک جایگزین Discord هستید که به طور خاص برای گیمرها ساخته شده است، Overtone گزینه عالی دیگری است زیرا از نظر ویژگی های چت صوتی و متنی بسیار کاربرپسند است.

بسیاری از افرادی که World of Tanks یا Fortnite را بازی می کنند به طور مرتب از آن استفاده می کنند و آن را یکی از مطمئن ترین پلتفرم های صوتی می دانند.

اگر نمی خواهید آن را روی هیچ یک از دستگاه های خود نصب کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید هیچ چیز شما را از استفاده مستقیم از آن در مرورگر خود باز نمی دارد. Overtone به طور کلی سبک وزن است و کار با آن بسیار آسان است، چه فقط برای بازی از آن استفاده کنید یا چیز دیگری. همچنین از بسیاری جهات ایمن تر از Discord به نظر می رسد.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *