گوگل به روز رسانی نتایج جستجوی محلی خود را منتشر کرده است که می تواند برای مشاغل کوچک مهم باشد.

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب

این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب

پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب

ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

31 دسامبر 2021

به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک، بسیار حیاتی است که از زمانی که به صورت آنلاین سرمایه‌گذاری می‌کنید، هر قطره‌ای از ارزش را کم کنید، و اطمینان از بهینه‌سازی محلی شما بخش بزرگی از آن است.

به عنوان یک کسب و کار کوچک، اولین حوزه کلیدی که باید در آن قفل شود، جامعه محلی شماست، زیرا بسیاری از کسب و کار شما از آنجا سرچشمه می گیرد.

تعدادی فعالیت وجود دارد که می تواند انجام شود که به بهینه سازی محلی شما کمک می کند که شامل موارد زیر است:

در صورت امکان از طرح LocalBusiness استفاده کنید تا Google بتواند صفحه را به درستی بخواند. از نمایه کسب و کار Google خود به درستی استفاده کنید، آن را ادعا کنید، آن را حفظ کنید و به‌روزرسانی‌ها را در آن به اشتراک بگذارید. در صورت امکان صفحات محلی را برای سایت خود ایجاد کنید که دارای محتوای محلی خوب هستند.

گوگل با به‌روزرسانی‌ای که در اواخر نوامبر در نتایج جستجوی محلی ظاهر شد و در 8 دسامبر به پایان رسید، به این بهینه‌سازی کمک می‌کند.

به گفته خود گوگل در توییتی، این به روز رسانی شامل “تعادل مجدد” عوامل مختلفی است که آنها هنگام تولید نتایج جستجوی محلی در نظر می گیرند.

در حالی که مهم است به یاد داشته باشید که Google فقط آنها را متعادل می کند، عواملی که در درجه اول نتایج محلی را تعیین می کنند عبارتند از:

ارتباط: این به این اشاره دارد که فهرست کسب و کار محلی چقدر با آنچه که شخص به دنبال آن است مطابقت دارد. بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کامل و دقیق کسب و کار را اضافه می‌کنید تا به Google کمک کنید تا کسب و کار شما را بهتر درک کند و نمایه شما را با جستجوهای مرتبط مطابقت دهد.

فاصله: فاصله گزارش می دهد که هر نتیجه جستجوی احتمالی چقدر با عبارت مکان مورد استفاده در جستجو فاصله دارد. اگر کاربر مکانی را در جستجوی خود مشخص نکند، گوگل فاصله را بر اساس اطلاعاتی که در مورد موقعیت مکانی خود می داند محاسبه می کند.

شهرت: یک تجارت چقدر معروف است. عوامل کسب و کار که ممکن است در دنیای آفلاین و همچنین بر اساس اطلاعاتی که گوگل در مورد یک کسب و کار دارد، بهتر شناخته شوند.

اگر می‌خواهید به بهینه‌سازی سایت خود برای جستجوهای محلی کمک کنید، لطفاً امروز برای بررسی رایگان با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


باز کردن رشد کسب و کار – چرا وب سایت شما به وبلاگ نیاز دارد

آیا می دانستید که تنها 33 درصد از کسب و کارها در وب سایت خود وبلاگ دارند؟ و آمار نشان ادامه مطلب


این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان ادامه مطلب


پادکست DigiEnable – ژوئن 2023

پادکست DigiEnable پادکست DigiEnable - ژوئن 2023 پخش یک قسمت توقف یک قسمت نادیده گرفتن/لغو صامت اپیزود 10 ثانیه به ادامه مطلب


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *