گوگل نحوه مطابقت جستجوها با کلمات کلیدی را به‌روزرسانی می‌کند (دوباره!)

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب

این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب

بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

24 سپتامبر 2021

ممکن است بسیاری از کاربران گوگل ادز بدانند که در اوایل سال جاری، گوگل اعلام کرد که یک کلمه کلیدی منطبق دقیق که با یک جستجو یکسان باشد، زمانی که آن کلمه کلیدی واجد شرایط یک مسابقه باشد، ترجیح داده می شود.

خب، حالا گوگل اعلام کرده است که در آینده، کلمات کلیدی تطبیق عبارات و تطابق گسترده همان رفتار را خواهند داشت. گوگل امیدوار است که این امر پیچیدگی حساب را کاهش دهد زیرا برای کنترل ترافیک حساب خود نیازی به انجام کار اضافی ندارید.

گوگل در اطلاعیه خود مثال زیر را برای توضیح این تغییر ارائه می دهد.

برای مثال، فرض کنید شخصی برای «تحویل سوشی در نزدیکی من» جستجو می‌کند و شما کلیدواژه‌های تطبیق گسترده سوشی تحویل و تحویل سوشی در نزدیکی من را دارید. قبل از این به‌روزرسانی، هر دو کلمه کلیدی واجد شرایط نمایش هستند. اکنون کلمه کلیدی sushi delivery near me ترجیح داده می شود زیرا با عبارت جستجو یکسان است. توجه داشته باشید که اگر کلمه کلیدی مطابقت دقیق واجد شرایطی داشته باشید که با عبارت جستجو یکسان است، همچنان بر عبارت تطبیق گسترده و کلیدواژه تطابق گسترده ترجیح داده می شود.

اگر جستجو با هیچ یک از کلمات کلیدی شما یکسان نیست، گوگل باید به مرحله بعدی برود. قبلاً، اگر چندین کلمه کلیدی واجد شرایط داشتید، اما نه یکسان، رتبه تبلیغ شما تعیین می کرد که کدام کلمه کلیدی نمایش داده شود. با این حال، گوگل در حال حاضر سیگنال‌های مرتبط را علاوه بر رتبه آگهی هنگام تعیین کلمه کلیدی مورد استفاده در نظر می‌گیرد. ارتباط با نگاه کردن به معنای عبارت جستجو، معنی همه کلمات کلیدی در گروه تبلیغات و صفحات فرود در گروه های تبلیغاتی تعیین می شود. گوگل این جدول را برای توضیح نحوه عملکرد آن ارائه کرده است:

در اینجا یک مثال دیگر از گوگل آورده شده است:

به مثال قبلی برگردیم، فرض کنید شخصی اکنون در حال جستجوی “تحویل سریع سوشی در نزدیکی من” است و شما عبارت match keyword “fast sushi delivery” و کلمه کلیدی منطبق گسترده غذا تحویل دارید. در این حالت، عبارت مطابقت عبارت انتخاب می‌شود، زیرا مرتبط‌تر است، حتی اگر رتبه آگهی پایین‌تری نسبت به کلمه کلیدی تطبیق گسترده داشته باشد.

گوگل ادعا می‌کند که این پیشرفت‌ها به شما کنترل بیشتری بر روی اینکه کدام کلمات کلیدی با یک جستجو مطابقت دارند، می‌دهد، به‌ویژه زمانی که از کلمات کلیدی تطبیق گسترده استفاده می‌کنید.

اگر در حال اجرای یک کمپین تبلیغاتی گوگل هستید و می‌خواهید ببینید چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم، لطفاً همین امروز از طریق سایت ما با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


ماه در روابط: نکات برجسته روابط عمومی دیجیتال برای ماه می

خورشید می درخشد، تابستان در افق است و اگرچه تعداد تعطیلات بیشتر از آن چیزی است که می توانید به ادامه مطلب


این ماه در رسانه های اجتماعی (مه 2023)

تاثیر کاهش کارکنان متا به عنوان بخشی از "تمرکز بر بهبود کارایی عملیاتی" خود را برای دور دیگری از کاهش ادامه مطلب


بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *