یک سند Word را به یک کتاب الکترونیکی تبدیل کنید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
بهترین روش نگارش – روی Consult کلیک کنید

این مقاله به بررسی تاثیر شاخص های نویسندگی در یک وب سایت می پردازد. به ویژه مزایای بیوس نویسنده و ادامه مطلب

مروری بر برنامه وابسته GreenGeeks | راهنمای عمیق

اگر به دنبال یک برنامه وابسته خوب در طاقچه میزبانی وب بوده اید و ایده هایتان تمام شده است، این ادامه مطلب

GPT-3 Business Email Generator توسط دنی ریچمن

اگر من را در توییتر دنبال کنید، ممکن است متوجه این توییت شده باشید که بسیار مورد توجه قرار گرفته ادامه مطلب

جاوا اسکریپت و جاوا – نحوه کار آنها در برنامه های html

پس جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا چیست؟ برای همه توسعه دهندگان وب نوپا، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که ادامه مطلب

در اینجا یک روش ساده و گام به گام در مورد چگونگی تبدیل یک سند Word به یک کتاب الکترونیکی آورده شده است. زیر را بخوانید تا بدانید چگونه این کار را انجام دهید.

مرحله 1: مقاله ای را که می خواهید به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید، 2 تا 3 بار بخوانید. بار اول، آن را با دقت بخوانید تا متوجه شوید در مورد چیست و به دنبال اشتباهات باشید. بار دوم، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، سعی کنید مقاله را به بلوک ها و بخش های خاص تقسیم کنید و سعی کنید عنوان هایی برای آن پیدا کنید. مقاله جدید ساختار یافته را برای بار سوم بخوانید و ببینید آیا منطقی است یا خیر.

مرحله 2: یک کپی از الگوی کتاب الکترونیکی ایجاد کنید که می‌توانید در زیر یا اینجا پیدا کنید: جلد جدید (E:) – Whitehat – CloudStation – بازاریابی – Hubspot – کتاب‌های الکترونیکی – قالب‌های کتاب الکترونیکی HubSpot – قالب 2 – PPT_Template_2 – Whitehat و تغییر نام با عنوان از مقاله و نام آن را: Title_eBook_v1

مرحله 3: سند پاورپوینت تازه ایجاد شده را باز کنید و عنوان صفحه اول را تغییر دهید. اگر به زیرنویس نیاز دارید نام آن را بگذارید در غیر این صورت می توانید این قسمت را حذف کنید.

مرحله 4: اگر محتوا از قبل مرتب شده است، می توانید اکنون نقاط گلوله را اضافه کنید یا بعداً پس از تکمیل تمام صفحات می توانید این کار را انجام دهید.

مرحله 5: اگر می خواهید مقدمه ای اضافه کنید، می توانید صفحه 4 را کپی کرده و کپی را به صفحه شماره 3 منتقل کنید. عنوان را به Introduction تغییر دهید. لطفاً مطمئن شوید که برای ایجاد صفحات جدید همیشه صفحات اصلی را کپی یا کپی و جایگذاری می کنید. به این ترتیب اطمینان حاصل می کنید که هر پیوندی که در دکمه های اجتماعی یا لوگو موجود است کار می کند. شما باید مطمئن شوید که فرمت همیشه یکسان است و در طول ارائه از فونت یکسان و اندازه فونت یکسان استفاده می کنید.

مرحله 6: متن ورودی خود را وارد کنید، اما مطمئن شوید که متن زیادی اضافه نکنید. یک قانون کلی خوب این است که فضا را به دو قسمت تقسیم کنید، یک نیمه برای متن و یک نیمه برای یک تصویر. همچنین سعی کنید در هر صفحه یک عکس درج کنید. تصاویر باید تغییر نام دهند تا سئو دوستانه باشند: نام فایل ها باید کلمات ساده انگلیسی باشد که با ‘-‘ از هم جدا شده اند و باید توصیفی و مرتبط با موضوع مورد بحث باشند.

موقعیت متن و عکس را هر از چند گاهی تغییر دهید تا جالب تر شود.

منابع خوب برای تصاویر استوک را می‌توانید در اینجا پیدا کنید: https://blog.whitehat-seo.co.uk/inbound-marketing-resources-the-top-7-websites-for-royalty-free-stock-images

اما توصیه می کنم ابتدا روی متن تمرکز کنید و پس از انجام این کار، به دنبال تصاویر مناسب خواهم بود.

مرحله 7: ادامه دهید و فصل اول خود را نام ببرید.

مرحله 8: صفحه اول فصل 1 را با کپی کردن صفحه مقدمه خود و جابجایی آن ایجاد کنید. عنوان را به عنوان فصل تغییر دهید و به صورت اختیاری یک زیرنویس اضافه کنید.

مرحله 9: مرحله 7 و مرحله 8 را تکرار کنید تا زمانی که تمام محتوای کتاب الکترونیکی را ایجاد کنید و به صفحه آخر بیایید.

مرحله 10: اگر قبلاً این کار را نکرده اید، اکنون می توانید محتوای صفحه دوم را اضافه کنید.

مرحله یازدهم: اکنون تصویر مناسب مرتبط با موضوع را جستجو کنید. همچنین سعی کنید نمودارها، آمار و موارد دیگر را برای تاکید بر پیام مقاله درج کنید.

می توانید از این منبع برای جستجوی تصویر سهام خود استفاده کنید: https://blog.whitehat-seo.co.uk/inbound-marketing-resources-the-top-7-websites-for-royalty-free-stock-images

همچنین می‌توانید عکس‌های رایگان را در Google جستجو کنید تا عکس‌هایی را پیدا کنید که استفاده از آنها رایگان است، اما حتماً قبل از استفاده از آنها دستورالعمل‌ها را بخوانید (ممکن است لازم باشد ویرایشگر/نویسنده عکس را ذکر کنید).

سایر تصاویر/نمودارهای خوب از HubSpot را می‌توانید در اینجا پیدا کنید: جلد جدید (E:) – Whitehat – CloudStation – کاربران – Peter – 100-Stats-Charts-and-Graphs

سعی کنید تقریباً به هر صفحه عکس اضافه کنید، این باعث می شود که برای خواننده جالب تر شود و همچنین می تواند به مقاله کمک کند تا بر پیام خود تأکید کند. می توانید تصویری را به عنوان پس زمینه در صفحه محتوا درج کنید.

مرحله 12: همچنین می توانید از یک تصویر به عنوان پس زمینه برای صفحه آخر و اول استفاده کنید.

مرحله سیزدهم: پس از تکمیل نسخه پاورپوینت کتاب الکترونیکی، کل ارائه را مرور کنید و قالب و محتوا را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را تنظیم کنید.

این است! شما به تازگی سند word خود را به یک کتاب الکترونیکی تبدیل کرده اید.

کمک خواستن؟ تماس با ما از طریق: تلفن: +44 20 8834 4795 ایمیل: help@whitehat-seo.co.uk

مقالات مرتبط :


بهترین روش نگارش – روی Consult کلیک کنید

این مقاله به بررسی تاثیر شاخص های نویسندگی در یک وب سایت می پردازد. به ویژه مزایای بیوس نویسنده و ادامه مطلب


مروری بر برنامه وابسته GreenGeeks | راهنمای عمیق

اگر به دنبال یک برنامه وابسته خوب در طاقچه میزبانی وب بوده اید و ایده هایتان تمام شده است، این ادامه مطلب


GPT-3 Business Email Generator توسط دنی ریچمن

اگر من را در توییتر دنبال کنید، ممکن است متوجه این توییت شده باشید که بسیار مورد توجه قرار گرفته ادامه مطلب


جاوا اسکریپت و جاوا – نحوه کار آنها در برنامه های html

پس جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا چیست؟ برای همه توسعه دهندگان وب نوپا، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *