آزمایش ردیابی رتبه: حجم جستجو

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

حدس و گمان های زیادی در مورد تأثیر ردیابی رتبه بر حجم جستجوی کلمه کلیدی گزارش شده وجود دارد. در این آزمایش، دو کلمه کلیدی بسیار مرتبط را که در ابتدا توسط گوگل به عنوان دو کلمه کلیدی مجزا دیده نمی‌شدند، انتخاب کردم و هر دو را طوری تنظیم کردم که به طور منظم ردیابی شوند. من کلمات کلیدی واقعی را فاش نمی‌کنم، اما در اینجا توضیحی برای خوانندگان برای درک معنای آنها وجود دارد:

– کلمه کلیدی 1: xxx xxx xxx انگلستان – کلمه کلیدی 2: xxx uk xxx xxx

در شروع این آزمایش در اواخر فوریه 2018، گوگل کلمه کلیدی 1 را به عنوان یک کلمه کلیدی “درست” می بیند و حجم جستجوی ماهانه آن را 720 گزارش می کند، در حالی که کلمه کلیدی 2 حجم جستجوی خود را دریافت نمی کند و فقط به عنوان یک نوع کلمه کلیدی دیده می شود. 1.

پس از ردیابی منظم هر دو کلمه کلیدی در Google برای بریتانیا، در اینجا حجم جستجوی ماهانه تاریخی برای کلمه کلیدی 1 مطابق با ابزار کلمات کلیدی Google AdWords آمده است:

فوریه 2018: 100 – 1K مارس 2018: 1K – 10KA آوریل 2018: 100 – 1K

کلمه کلیدی 2 هنوز هیچ عددی را به حساب نمی آورد و فقط توسط ابزار کلمه کلیدی نادیده گرفته می شود، اما اگر حداکثر CPC را 100 پوند تعیین کنیم و به پیش بینی ماه آینده نگاه کنیم، این را دریافت می کنیم:

توجه داشته باشید که در شروع آزمایش هیچ برداشتی برای کلمه کلیدی 2 پیش بینی نشده بود.

در همین حال، Google Trends نمودار زیر را نشان می دهد:

یعنی هیچ علاقه ای برای کلمه کلیدی 2 گزارش نشده است. از آنجایی که حجم جستجویی که در این مورد با آن سروکار داریم بسیار کم است، ممکن است به همین دلیل باشد که Google Trends زیاد گزارش نمی دهد، زیرا ممکن است به اندازه کافی به این حجم ها حساس نباشد.

همچنین جالب است بدانید که SERP برای دو کلمه کلیدی کاملاً متفاوت است (و همیشه بوده است). همچنین، به نظر می رسد که در طول زمان برای 2 کلمه کلیدی SERP ترافیک بسیار بیشتری وجود دارد.

شار برای SERP برای کلمه کلیدی 1:

شار برای SERP برای کلمه کلیدی 2:

من می‌دانم که گوگل تغییراتی را در حجم جستجو می‌بیند و این در پیش‌بینی ترافیک AdWords منعکس می‌شود، اما نه ابزار کلمه کلیدی Google و نه گزارش Google Trends به اندازه کافی دقیق نیستند (به دلیل محدودیت‌های فنی، یا عمدی، یا حتی هر دو) که آنها را نشان دهد. .

PS برای آزمایش فوق، من هیچ داده برداشتی از کنسول جستجوی Google برای تأیید یا رد چیزی نداشتم، اما در اینجا یک اسکرین شات از برداشت‌های گزارش شده توسط Google Search Console برای سایتی که من کنترل می‌کنم و به آزمایش مشابه دیگری مرتبط است – در اینجا آمده است. در این مورد، در اوایل ماه مارس، من شروع به ردیابی یک کلمه کلیدی با حجم جستجوی 0 کردم (چیزی که هیچ کس هرگز آن را جستجو نمی کند) جایی که سایت من در SERP ها ظاهر می شود – و این چیزی است که در کنسول جستجو می بینیم:

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *