آژانس بازاریابی دیجیتال ادینبورگ، درس هایی از حاشیه

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دوباره آن موقع از سال است که حدود یک ساعت طول می‌کشد تا رویال مایل را پیاده روی کنید و نمی‌توانید بدون مواجهه با یک شعبده باز در جریان کامل، به گوشه‌ای بپیچید. این نیز یک جنون بازاریابی است، با پوسترها و بروشورها تا جایی که چشم کار می کند.

اما به نظر می رسد هنوز هم حول تکنیک های بازاریابی آفلاین همراه با التماس و متقاعدسازی خوب قدیمی می چرخد.

اعتبار عکس – عکس های ddh

بنابراین آیا چیزی وجود دارد که یک آژانس بازاریابی دیجیتال ادینبورگ بتواند از حاشیه ها یاد بگیرد، به غیر از اجتناب از مرکز شهر ادینبورگ در ماه اوت؟

ما قطعاً فکر می کنیم چند نکته وجود دارد که می توانیم همه آنها را در نظر بگیریم

از جمع متمایز شوید

در حالی که لزوماً توصیه نمی‌کنیم که در جلسات مشتری روی پایه ظاهر شوید، مهم است که مورد توجه و خاطره‌انگیز باشید. سر و صدای زیادی وجود دارد و فقط وجود و امید به یافتن کافی نیست. این توصیه برای بازاریابی دیجیتال به همان اندازه معتبر است – فقط به این دلیل که شما یک وب سایت دارید به این معنی نیست که کسب و کار بیشتری خواهید داشت. بررسی کنید که رقبای شما چه کاری انجام می دهند و آن را بهتر و در صورت امکان متفاوت انجام دهید. و وقتی نوبت به بازاریابی دیجیتال می‌رسد، رقبای شما فقط کسب‌وکارهای خیابان پرنسس نیستند، بلکه افرادی هستند که برای کارهایی که شما انجام می‌دهید در بالای موتورهای جستجو ظاهر می‌شوند. شبکه های اجتماعی آنها را نیز دنبال کنید. اگر آنها روز به روز در مقابل مشتریان بالقوه شما باشند، برای به خاطر سپردن تلاش خواهید کرد. خلاقیت کلیدی است – سعی کنید برای الهام گرفتن از محل استراحت ناهار خود به بالای تپه بروید!

اعتبار عکس – عکس های ddh

پیام را پاک کنید

اگر در یک خیابان شلوغ به کسی خطاب می‌کنید، باید خیلی واضح صحبت کنید تا پیام خود را منتقل کنید. شما چند ثانیه فرصت دارید و آن شخص احتمالاً نمی‌خواهد با شما صحبت کند، بنابراین کوتاه باشید وگرنه شانس خود را از دست خواهید داد. همه تبلیغات یکسان هستند. اگر حرف شخصی را که می خواهد کار دیگری انجام دهد قطع می کنید، باید مستقیماً به اصل مطلب بروید وگرنه آن را از دست خواهید داد. حتی زمانی که قطع نمی‌کنید، مانند زمانی که شخصی داوطلبانه از وب‌سایت شما بازدید می‌کند، باید فوراً ببیند که به مکان مناسبی رسیده است و شما می‌توانید به او کمک کنید مشکلی را که دارد حل کند. ویفر را برش دهید و کاملاً مشخص کنید که چه کاری انجام می دهید و برای چه کسی این کار را انجام می دهید.

یک داستان بگویید

چه کسی می تواند در برابر یک داستان خوب مقاومت کند؟ آن را ساده اما سرگرم کننده نگه دارید، مانند داستان Greyfriars Bobby، و مردم آن را خیلی بیشتر از فهرستی از حقایق به یاد خواهند آورد. به همین دلیل است که شما همان نمایشنامه های کلاسیک را سال به سال اجرا می کنید: پری دریایی کوچک، آلیس در سرزمین عجایب، دوریان گری، هیولای فرانکنشتاین… آنها عمر طولانی دارند زیرا داستان های عالی هستند. درام را در کاری که انجام می دهید پیدا کنید، نشان دهید که چگونه روز مشتری خود را نجات داده اید یا چگونه با غلبه بر موانع به جایی که هستید رسیده اید. خوانندگان خود را در روابط عاشقانه کسب و کار خود غوطه ور کنید تا آنها بیشتر به شما اعتماد کنند و به شما اعتماد کنند.

مخاطب خود را بشناسید

مسئولان حاشیه این کار را به طور غریزی انجام می دهند – اگر برنامه دارای محتوای بزرگسالان باشد، اعلامیه هایی را به خانواده هایی که فرزندان خردسال دارند توزیع نمی کنند. آنها همچنین می دانند که چاپ آگهی ها چقدر هزینه دارد، بنابراین می خواهند مطمئن شوند که هدر نمی روند. اما لحظه‌ای که کسی را می‌بینند که شبیه مخاطب ایده‌آل به نظر می‌رسد، با دقت به سمت هدف خود حرکت می‌کنند، اعلامیه‌ای را در دستان خود فرو می‌کنند و بهترین صدای خود را به او می‌دهند. شاید حتی آنها را در خیابان تعقیب کنند تا زمانی که حاضر شوند در برنامه حاضر شوند!

آژانس‌های بازاریابی دیجیتال در ادینبورگ باید توجه داشته باشند – هدف‌گذاری دقیق باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود و ارائه‌تان متناسب با مخاطبان چیزی است که ابزارهای بازاریابی دیجیتال مانند HubSpot به شما امکان می‌دهند تقریباً به خوبی آنلاین و در Cowgate انجام دهید.

سازگار شدن

یک رویکرد چابک برای بازاریابی زمانی است که شما دوی سرعت کوتاهی تنظیم می‌کنید و سپس نتایج را مرور می‌کنید و در صورت لزوم آنها را تغییر می‌دهید، بسیار شبیه به یک کمدین خوب که حال و هوای اتاق را اندازه‌گیری می‌کند و مطالب خود را بر اساس آن تطبیق می‌دهد. اگر برای مخاطبان شما کارساز نیست، حساب کنید و محتوای خود را تنظیم کنید. تأثیر تغییرات را اندازه گیری کنید و تا زمانی که نقطه شیرین را پیدا کنید به سازگاری ادامه دهید. مراقب باشید، آنچه امسال کار می کند ممکن است سال آینده کارساز نباشد، بنابراین مراقب باشید و به بررسی مجدد ادامه دهید.

انجمن حاشیه جشنواره

یک طعم دهنده ارائه دهید

شاید یکی از بهترین راه ها برای متقاعد کردن کسی که بیاید و نمایش شما را ببیند این باشد که یک پیش نمایش به او نشان دهید. به این ترتیب، آنها می توانند ببینند که چگونه خواهد بود، و تمام خطر خرید بلیط برای نمایشی که از آنها متنفر هستند، حذف می شود (اگرچه هیچ بازدیدی از Fringe بدون دیدن یک نمایش واقعاً وحشتناک کامل نمی شود). در مورد بازاریابی هم همینطور. اگر پروژه کوچکی وجود داشته باشد که بتوانید در ابتدای نامزدی آن را انجام دهید تا همه بتوانند ببینند کار با یکدیگر چگونه خواهد بود، ریسک مشتری در تصمیم گیری برای همکاری با یک تجارت انتخابی بسیار کاهش می یابد.

تخصیص مجدد

مجریان با بودجه اندک، آخرین ریزش سرمایه خود را در وثیقه تبلیغاتی کم خواهند کرد. اگر عاقلانه خرج کرده باشند، طراحی پوستر آن‌ها به یک بروشور برای پخش در خیابان و چند پست اینستاگرام تبدیل می‌شود. این نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه می شود، بلکه ثباتی را نیز فراهم می کند که منجر به شناسایی و یادآوری می شود.

در بازاریابی دیجیتال هم همینطور. یک قطعه از محتوای ارزشمند ایجاد کنید و آن را به روش های مختلف مورد هدف قرار دهید. آن پادکست کرک همچنین می تواند یک ویدیوی YouTube، یک کتاب الکترونیکی، چند پست وبلاگ و ده ها پست در رسانه های اجتماعی باشد. زمان و انرژی خود را هوشمندانه سرمایه گذاری کنید و راه هایی برای استفاده مجدد از بهترین کیفیت اطلاعات خود بیابید.

اعتبار عکس – عکس های ddh

بررسی ها

Fringe نشان می دهد که زنده یا می میرند در نقد. ستاره‌های طلایی پرتقاضا برای مخاطبان به این معنی است که نمایشی احتمالا ارزش دیدن دارد و می‌تواند برای اجراکنندگان معنی زیادی داشته باشد. در واقع، بازار هدف اصلی چند روز اول، منتقدان هستند، زیرا آنها می توانند سرنوشت رویداد را تا پایان ماه رقم بزنند. در تجارت، باید بازخورد خود را به همان اندازه جدی بگیرید. مشتریان بالقوه به این نوع سیگنال های اعتماد – بررسی ها، توصیفات، توصیفات، مطالعات موردی – تکیه می کنند تا تأیید کنند که شما واقعاً به همان خوبی که می گویید هستید.

ایناهاش. از Edinburgh Fringe الهام بگیرید و موثرترین تاکتیک ها را به معادل های دیجیتالی خود ترجمه کنید. در نهایت، بازاریابی در مورد درک بازار هدف شما و یافتن راه هایی برای ارائه آنچه به آنها نیاز دارند است. اجراکنندگان عالی به طور غریزی مفهوم را درک می کنند و کسب و کارها نیز می توانند همین کار را انجام دهند.

اعتبار تصویر

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *