آیا استفاده از Zoom ایمن و ایمن است؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

احتمالاً این خبر را دیده‌اید که هکرها، ترول‌ها و افرادی که قصد ایجاد هرج و مرج و آسیب را دارند، تماس‌های Zoom را «هک» و #zoombombe کرده‌اند. چندین موقعیت در اخبار بسیاری از افراد را در مورد استفاده از پلتفرم‌های تماس تصویری مانند زوم، اسکایپ، تیم‌های ام‌اس، بلوجین و موارد دیگر نگران کرده است، اما ما اینجا هستیم تا به برخی از سوالاتی که قبلاً در این هفته توسط بسیاری از افراد پاسخ داده‌ایم پاسخ دهیم و شما اطمینان می‌دهید که اکثر کاربران هیچ مشکلی ندارند. در اینجا نکات برتر ما در مورد نحوه ایمن ماندن در زوم (و دیگر پلتفرم های تماس ویدیویی) آورده شده است.

TLDR – به طور خلاصه، پاسخ به آیا مقیاس پذیری ایمن است بله است. اما مانند هر پلتفرم آنلاین، باید یک عنصر احتیاط و آگاهی از امنیت سایبری را رعایت کنید.

به گفته Sensor Tower، تا پایان مارس 2020، تعداد دانلودها در اروپا به 65 میلیون رسیده است!

پس چه خبر است؟

ما هک‌های مک، خدمات کلیسا و جلسات الکلی‌های گمنام را دیده‌ایم که مهمان‌های ناخوانده به آن ملحق شده‌اند (zoombombing)، و کلاس‌های مدرسه بچه‌ها پورن غیرمنتظره‌ای دریافت می‌کنند.

با این حال، این ترکیبی از “هک” واقعی است، مانند هکرهایی که آسیب پذیری ها را در نرم افزار Zoom کشف کردند – راه حل این است که مطمئن شوید آخرین نسخه برنامه را دارید، زیرا این به معنای هرگونه “وصله” برای رفع این اشکالات می تواند با به روز رسانی – و – “هک کردن” یا “zoombombing” دیگر که واقعاً هک نیست، افراد بدون دعوت به یک تماس زوم دسترسی پیدا می کنند و به روش های مختلف (و گاهی اوقات وحشتناک) اختلال ایجاد می کنند.

همانطور که دیوید موریس از فورچون می گوید…

به نظر می‌رسد اکثر بمب‌گذاری‌های زوم ناشی از نقص در کد زوم نیست، بلکه ناشی از امنیت سایبری کلی کاربران و تسلط ناقص آنها بر تنظیمات حریم خصوصی زوم است.

با این حال، در پاسخ به همه این‌ها، زوم را دیدیم که گزینه‌های پیش‌فرض خود را تغییر داد و تعداد زیادی از افراد حرفه‌ای (از جمله ما) به دیگران کمک می‌کردند چگونه از گزینه‌های زوم برای ایمن نگه داشتن تماس‌های خود استفاده کنند. در زیر نکات برتر ما برای ایمن و سالم نگه داشتن زوم آورده شده است.

1a – پیوندها، شناسه‌های اتاق زوم یا گذرواژه‌های خود را با کسی که نمی‌خواهید به مکالمه شما ملحق شود به اشتراک نگذارید – به عنوان مثال، کاری را که نخست وزیر بریتانیا انجام داد را انجام ندهید و یک سلفی بزرگ‌نمایی تمام صفحه بگیرید که معمولاً حاوی شماره شناسه اتاق بزرگنمایی…

خوشبختانه رمز اتاق را روی صفحه نمایش نمی دهد!

1b – اگر سمینارهایی با دعوت آزاد برگزار می کنید یا برای رویدادهای آنلاین خود هزینه می گیرید – از یک پلت فرم فروش بلیط برای ثبت نام شرکت کنندگان استفاده کنید، سپس پیوندی به اتاق بزرگنمایی برای آنها ارسال کنید تا بتوانید سطح امنیتی بیشتری برای اتصالات خود داشته باشید.

2 – از رمز عبور اتاق جلسه استفاده کنید – اگر پیوند را با شخصی که قبلاً زوم را روی رایانه خود نصب کرده است به اشتراک بگذارید، آنها حتی مجبور نیستند رمز عبور را وارد کنند زیرا این پیوند کارهای هوشمندانه را برای آنها انجام می دهد (همین دلیل بیشتر از این نیست که به طور عمومی ارتباطات خود را به اشتراک بگذارید!)

3 – از اتاق خود برای تقویت شخصی استفاده نکنید – این برای استفاده شخصی است، شما نمی توانید این شناسه را تغییر دهید، بنابراین هنگامی که شخصی آن را دریافت کرد و پیوند را دریافت کرد، در تئوری می تواند به هر یک از تماس های آینده شما به آن اتاق بپیوندد. همیشه یک اتاق جلسه جدید برنامه ریزی یا راه اندازی کنید.

4 – از تنظیمات و ویژگی‌های اضافی خود استفاده کنید – زوم و تمامی پلت‌فرم‌های کنفرانس ویدیویی تنظیمات مختلفی دارند تا به شما کمک کنند ایمن بمانید.

توصیه می کنیم موارد زیر را بررسی کنید…

گزینه‌های اتاق انتظار (افراد قبل از شما در «اتاق انتظار» نگهداری می‌شوند، زیرا میزبان تأیید می‌کند که می‌توانند وارد شوند) ویدیو و میکروفون گزینه‌های میزبان و مهمان – افرادی را انتخاب کنید که بی‌صدا شوند و در ابتدا ویدیو خاموش شوند. «اجازه دادن به شرکت‌کنندگان برای پیوستن قبل از قبل» را خاموش کنید. میزبان” – اگر شما آنجا نباشید، می خواهید افرادی در اتاق باشند تا کمک کنند؟ فقط شرکت کنندگان ثبت نام شده را انتخاب کنید – این بدان معناست که فقط افرادی که دارای حساب های بزرگنمایی ثبت شده هستند می توانند بپیوندند. جزئیات ورود به زوم خود را به اشتراک نگذارید – آنها باید خصوصی باشند، شما فقط باید جزئیات جلسه زوم را به اشتراک بگذارید.

5 – مراقب آنچه به اشتراک می گذارید باشید – فقط مطالبی را از طریق صوتی/تصویری/چت به اشتراک بگذارید که خوشحال می شوید کسی آن را ببیند یا بشنود. به یاد داشته باشید که میزبان می تواند تماس تصویری را ضبط کند و/یا چت ها را ذخیره کند. بسته به تنظیمات میزبان، آنها می توانند توسط نمایندگان دیگر در مکالمه نیز ذخیره شوند.

6 – اگر برای اهداف تجاری است، حرفه ای بمانید – به یاد داشته باشید که درست مانند رسانه های اجتماعی است، تنها چیزی که لازم است شخصی با استفاده از دستگاه یا تلفن هوشمند خود برای گرفتن عکس یا اسکرین شات از شما است. به افرادی که با آنها مکالمه آنلاین دارید اعتماد کنید.

7. روی پیوندهای افرادی که نمی‌شناسید کلیک نکنید – گفته می‌شود که آسیب‌پذیری‌هایی وجود دارد که در آن افراد پیوندهایی را با برنامه‌های اسپم از نوع اسب تروجان ارسال می‌کنند که می‌توانند روی رایانه یا دستگاه شما نصب شوند. مثل همیشه با هر لینک یا دانلودی با احتیاط رفتار کنید و نرم افزار آنتی ویروس خوب را در همه دستگاه های خود داشته باشید.

8. صبور باشید – ممکن است شما یک سوژه زوم باشید، اما دیگران در تماس ویدیویی آنلاین شما ممکن است اینطور نباشند. با توجه به اینکه میلیون‌ها نفر در حال حاضر تلاش می‌کنند در آینده‌ای قابل پیش‌بینی با کار از خانه کنار بیایند، اکثر آنها انگشتان پای خود را در آب‌های زوم فرو می‌کنند، بنابراین صبور باشید، خوب رفتار کنید، دیگران را انتخاب نکنید زیرا آنها هنوز میکروفون خود را خاموش کرده‌اند. ، شاید فقط به آرامی پیشنهاد دهید که دکمه ممکن است کجا باشد.

اریک سی یوان، مدیر عامل زوم اعتراف کرد…

پلتفرم ما اساساً برای مشتریان سازمانی ساخته شده است… ما محصول را با پیش بینی اینکه در چند هفته آینده، همه افراد در جهان به طور ناگهانی کار می کنند، یاد می گیرند و از خانه ارتباط برقرار می کنند، طراحی نکردیم. ما اکنون مجموعه بسیار گسترده‌تری از کاربران داریم که از محصول ما به روش‌های غیرمنتظره بی‌شماری استفاده می‌کنند و چالش‌هایی را برای ما به وجود می‌آورند که در زمان طراحی پلتفرم پیش‌بینی نمی‌کردیم.»

چگونه می توانیم کمک کنیم

بنابراین اگر سؤالات سریعی دارید که نمی توانید پاسخی برای آن پیدا کنید، یک ایمیل برای ما ارسال کنید و ما همیشه سعی می کنیم با برخی از پاسخ ها و پیوندها به شما کمک کنیم (ما خوشحالیم که این کار را به صورت رایگان انجام می دهیم، اما استفاده منصفانه است. سیاست اعمال می شود).

اگر می‌خواهید آموزش آنلاین عمیق‌تر و مناسب‌تری برای خود یا تیم‌هایتان داشته باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه آموزش و مشاوره آنلاین ما می‌تواند کمک کند، با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *