آیا بازاریابان بیشتر به ایلان ماسک علاقه مند هستند تا تأثیر آینده ای بدون کوکی؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

تجزیه و تحلیل توسط شرکت تابعه Found (Braidr) نشان داد که اکثر CMOها از درک اهمیت پرداختن به عواقب اجتناب ناپذیر آینده بدون کوکی ناتوان هستند.

Braidr نمایه های توییتر بیش از 15000 CMO (و نقش های حرفه ای مشابه در بریتانیا و ایالات متحده) را در 12 هفته گذشته تجزیه و تحلیل کرد و داده هایی که آنها جمع آوری کردند نشان می دهد که <1٪ (0.83%) از CMOs ایالات متحده و حتی کمتر در اینجا در بریتانیا (0.25%) در مورد آینده ای بدون کوکی و تأثیری که بر کسب و کار آنها خواهد داشت، شرکت می کنند.

به نظر می رسد رهبران بازاریابی به دور از درگیر شدن در چیزی که شاید مهم ترین تغییر دیجیتالی از زمان معرفی فناوری تلفن همراه است، با موضوعاتی مانند نقش هوش مصنوعی در تجارت پرت شده اند.

اکثر بازاریابان در مورد تأثیری که از دست دادن کوکی های شخص ثالث و افزایش الزامات حفظ حریم خصوصی بر بازاریابی (و امور مالی شرکت) خواهد داشت، در صورتی که فوراً کاهش نیابد، صحبت نمی کنند.

دورا مولدووان، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Braidr، می‌گوید: «این که تقریباً هیچ‌کس به بزرگترین تغییر آنلاین پیش روی ما توجه نکرده است، به همان اندازه گیج‌کننده و نگران‌کننده است.

اگرچه گوگل یک تاخیر کوتاه را اعلام کرد، نسل الکترونیکی بعدی با سرعتی باورنکردنی در حال ظهور است، جایی که همه چیزهایی که در 20 سال گذشته آموخته‌ایم و ابزارهایی که می‌دانیم ناپدید می‌شوند، اما CMOs بیشتر در مورد هوش مصنوعی، Metaverse و Elon Musk صحبت می‌کنند. “

تحقیقات اخیر منتشر شده توسط Braidr نشان می دهد که تنها 20٪ از CPOهای بریتانیا در حال حاضر درگیر بحث در مورد استراتژی کسب و کار، از جمله تحول دیجیتال هستند (با تنها 14٪ از CPOها در مورد این موضوع در ایالات متحده بحث می کنند).

مسائل داده مانند تحول کسب و کار تنها در 15٪ از مکالمات بازاریاب در توییتر مشخص می شود – با تعداد مشابهی در بریتانیا در مورد ایلان ماسک (11٪ در ایالات متحده). فیسبوک، متاورس و وب3 (از جمله بلاک چین) 14 درصد دیگر از مکالمات آنها را تشکیل می دهند.

“عدم رسیدگی به آینده به عملکرد مالی کسب و کار ضربه می زند. آنها برای یافتن همان مشتریانی که قبلاً داشته‌اند، بالاتر از شانس خرید رسانه‌ای پول می‌پردازند.»

برای برندهای کوچک‌تری که تلاش می‌کنند آن را در جهان کاهش دهند، بسیار گران خواهد بود، زیرا هدف‌گذاری بسیار گسترده خواهد بود و رسیدن به هدف‌گذاری بخش‌بندی شده، دستیابی به مشتریانی که واقعاً آن را می‌خواهند، دشوار خواهد بود.»

به عنوان یک متخصص برجسته در آینده بدون کوکی و علم داده، توصیه مولداوی به CMOها و رهبران بازاریابی در سرتاسر جهان تاکید دارد:

“شما باید امروز یک سوال حیاتی از خود بپرسید، نه فردا. برای داده های لعنتی آماده اید؟ آیا به طور جدی آماده هستید که داده های مربوط به همه چیز در سال 2024 در چهره شما منفجر شود؟ چون خواهد شد!»

تمرکز بازاریابان باید در اسرع وقت به درک مشتریانشان (رفتار آنلاین و آفلاین آنها، نگرش ها و باورهای آنها فراتر از نقاط تماس برندشان، و حضور اجتماعی/اثر انگشت آنها) تغییر کند.

مولداوی در پایان بیانیه خود در مورد این گزارش می گوید: «آینده بدون کوکی اینجاست، و دانستن همه چیز در مورد مشتریانتان ضروری است. ندانستن هزینه گزافی برای کسب و کار شما خواهد داشت. اگر برای آماده شدن برای آینده داده‌های خود کمک می‌خواهید، Braidr اینجاست تا دقیقاً این کار را انجام دهد.”

بسیار مهم است که کسب و کارها انجام اقدامات مناسب برای آماده شدن برای آینده ای بدون کوکی را به تاخیر نیندازند.

ما در کنار بسیاری از مشتریان کار می کنیم تا به آنها کمک کنیم تا داده های شخص اول خود را بسازند. این قطعاً به آنها مزیت رقابتی نسبت به شرکت هایی می دهد که صبر می کنند و اقدامی نمی کنند.

کسب و کارها باید ساختار مخاطبان خود را درک کنند. ایجاد تعاملات معنادار با کاربران خود برای درک واقعی اینکه چقدر داده های شخص اول را می توان با موفقیت در دنیای بدون کوکی فعال کرد. وقت عمل الان است.

ناتالی پاتل (مدیر عامل، موسس)

حرکت به سوی آینده‌ای بدون کوکی بر روی دید کسب‌وکارها در KPI آنها تأثیر می‌گذارد. کاهش دید در درآمد قابل ردیابی و سرنخ ها باعث ایجاد یک سطح فزاینده چالش می شود زیرا برندها سعی می کنند از بودجه بازاریابی خود به طور موثر استفاده کنند.

اقدام در حال حاضر راه‌حل‌های مبتنی بر عملکرد بهتر را برای کسب‌وکارها ممکن می‌سازد و مزیت رقابتی را نسبت به کسانی که در به‌روزرسانی رویکرد خود به داده‌های شخص اول کند هستند، ایجاد می‌کند.

تام برند (مدیر رشد، پیدا شد.)

داده های شخص اول به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کند زیرا نقطه شروع منحصر به فرد برای مشاغل در دنیای خودکارسازی فزاینده است.

زودتر برای آینده آماده شوید و نه تنها در موقعیت مناسبی برای زندگی بیسکویت خواهید بود، بلکه می توانید در منطقه ای که ثمربخش بودن آن به اثبات رسیده است، به رقبای خود راهپیمایی کنید.

جیمز ریگبی (رئیس Biddable، پیدا شد.)

آیا برند شما برای آینده ای بدون کوکی آماده است؟

از همین امروز با کارشناسان ما صحبت کنید تا کسب و کار خود را برای عصر دیجیتال جدید آماده کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *