آیا طوفان فکری خلاق هنگام کار از خانه امکان پذیر است؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

طوفان فکری یکی از با ارزش ترین راه ها برای آوردن انبوهی از ایده ها به روی میز است. این تیم ها را قادر می سازد نظرات خود را بیان کنند، ایده های تازه و نوآورانه ارائه دهند و حتی با دیگران برای ایجاد راه های جدید و هیجان انگیز برای انجام کارها همکاری کنند. با ورود به فصل بازاریابی تعطیلات، اکنون زمان مناسبی برای شروع به فکر کمپین های خود است، اما چگونه می توانید این کار را به طور موثر از خانه انجام دهید؟ اصلا امکانش هست؟ ما در حال بررسی هستیم.

به طور خلاصه – بله!

خلاقیت گاهی اوقات یک چیز بی ثبات است، با محیط های خاصی که کاملا آن را تخلیه می کند در حالی که دیگران آن را پرورش می دهند، بنابراین آیا محیط خانه یکی از بهترین ها است یا بدترین؟ به نظر می رسد تحقیقات برای هر دو استدلال به ما شواهدی می دهد. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که افراد هنگام مواجهه با یک کار خلاقانه از خانه کارآمدتر هستند، اما مطالعاتی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد حواس‌پرتی در خانه می‌تواند تمرکز روی کارهای ساده را سخت‌تر کند – پس حقیقت چیست؟

حقیقت این است که هیچ پاسخ درست یا غلطی برای خلاق بودن در خانه وجود ندارد، اما ممکن است کمی کار ببرد. برای کارگرانی که عادت به همکاری در یک محیط اداری دارند، از دست دادن دسترسی آسان به یک همکار برای رد کردن ایده‌ها می‌تواند احساس خفگی کند، جایی که جلسات طوفان فکری شروع می‌شود. با یک تماس ویدیویی ساده، کارمندان می‌توانند به همکاری و ایده‌های تازه از آسایش خانه خود بازگردند – فقط باید سازماندهی شود و به طور مؤثر مدیریت شود.

چگونه یک جلسه طوفان فکری خوب را از راه دور ترویج کنیم

بنابراین چگونه یک جلسه طوفان فکری خوب سازماندهی می کنید؟ ما چند نکته و ترفند را گردآوری کرده‌ایم تا به شما و کارمندانتان کمک کنیم از طوفان فکری خلاقانه از راه دور حداکثر استفاده را ببرید:

همکاران/کارمندان خود را درک کنید

ماهیت همکاران و کارمندان شما تأثیر زیادی بر نحوه مدیریت یا تعامل آنها با جلسات طوفان فکری، به ویژه جلساتی که از راه دور انجام می شود، خواهد داشت. به عنوان مثال، درونگراها ذاتاً ناامن هستند و بنابراین تمایلی به این نوع جلسات گروهی ندارند، بنابراین ممکن است لازم باشد مطابق با آن سازگار شوید. از سوی دیگر، افراد برونگرا می توانند بدون اینکه بدانند بر یک مکالمه مسلط شوند، جایی که داشتن یک رهبر مکالمه می تواند به آرام شدن اوضاع کمک کند. به طور مشابه، کارکنان تمایل دارند ذهن خلاق یا عملی داشته باشند و این می‌تواند نحوه رویکرد آنها به یک جلسه طوفان فکری خلاق را تغییر دهد – خلاقان می‌توانند به تخیل خود اجازه دهند، در حالی که افراد عملی می‌توانند به تبدیل این ایده‌های بیش از حد خلاق به برنامه‌های عملی‌تر اما بلندپروازانه کمک کنند.

نقش هایی را برای بحث های گروهی بزرگ تر تعیین کنید

بسته به اینکه چند نفر در تماس خواهند بود، تعیین یک رهبر، یک یادداشت‌بر و یک زمان‌سنج ممکن است مفید باشد تا اطمینان حاصل شود که همه چیز طبق برنامه باقی می‌ماند. جلسات گروهی کوچک بین 2 تا 4 نفر ممکن است به این نیاز نداشته باشند، اما اگر زمان محدودی دارید همچنان می تواند مفید باشد. در هر صورت، رهبران به‌عنوان تسهیل‌کننده‌هایی عمل می‌کنند که به کارکرد جلسه کمک می‌کنند، خواه این کارها را به جلو پیش ببرد یا اطمینان حاصل شود که همه فرصتی برای صحبت دارند. زمان‌سنج‌ها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که همه نکات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهترین شکل ممکن پوشش داده می‌شوند، در حالی که سخنرانان اصلی به پیگیری مواردی که در مورد آن بحث شد اختصاص داده شده‌اند تا بعداً با گروه به اشتراک بگذارند تا اطمینان حاصل شود که هیچ‌کس چیزی را از دست نداده است.

از قبل موضوعات یا منابع را به اشتراک بگذارید

با به اشتراک گذاشتن موضوعات بحث و هر منبعی که از قبل پیدا کرده اید، به کارمندان خود فرصتی می دهید که واقعاً به نکات فکر کنند و ایده هایی را در پیش از جلسه ارائه دهند. همه جلسات طوفان فکری یک هدف دارند، چه چیزی به سادگی ارائه ایده های تازه یا یافتن راه حلی برای یک مشکل فعلی باشد، بنابراین ارائه آن ایده به اعضای تیم قبل از جلسه واقعی به آنها فرصتی می دهد که فکر کنند و به جلسه برسند. ملاقات با درک عمیق تر از آنچه مورد انتظار است و برای بحث آماده شده است.

انتظارات و اهداف را قبل یا در ابتدای جلسه هماهنگ کنید

حتی پس از ارائه موضوعات و اهداف به اعضای تیم قبل از جلسه، همچنان مهم است که انتظارات همه را درست قبل یا در ابتدای جلسه هماهنگ کنید تا همه در یک صفحه باقی بمانند. آنها نباید خیلی محدود کننده باشند تا خلاقیت را تشویق کنند، اما با همسو کردن افکار همه، می توانید اطمینان حاصل کنید که همه افراد درگیر به طور کامل درگیر هستند و احتمالاً جلسه راحت تر برگزار می شود. اعتماد به نفس پایین یا سوء تفاهم ها می تواند یک جلسه طوفان فکری را از مسیر خارج کند، بنابراین با صرف زمان برای اطمینان از اینکه هر یک از اعضای تیم کاملاً درک می کنند و می توانند با اطمینان وارد بحث شوند، می توانید ایده های بهتر، افزایش بهره وری و درگیری بالا را در سراسر جهان پرورش دهید.

به همه فرصت مشارکت بدهید

همه اعضای کارکنان اعتماد به نفس صحبت کردن در جلسات را ندارند، به خصوص زمانی که آنها از راه دور هستند. مخصوصاً در گروه‌های بزرگ، برای اعضای تیم ساکت‌تر آسان است که بنشینند و بدون ارائه ایده‌های خود گوش دهند، فقط به این دلیل که ممکن است اعتماد به نفس یا شجاعت صحبت کردن را نداشته باشند. ساختاری را معرفی کنید که به همه فرصتی برای صحبت می دهد – حتی چیزی به سادگی تماس با هر یک از اعضای تیم در یک زمان می تواند این فرصت را ارائه دهد. از طرف دیگر، می‌توانید قبل از جلسه نکات و ایده‌هایی را بپرسید و آنها را به عنوان یک رهبر در طول جلسه طوفان فکری مطرح کنید تا به هر ایده و هر عضو تیم فرصتی برای شنیده شدن بدهید.

تکنیک های طوفان فکری از راه دور جدید را امتحان کنید

روش جدید کار ما اغلب به تکنیک های جدید در جلسات، طوفان فکری و حتی ارتباطات روزانه نیاز دارد. طوفان فکری در دفتر، جایی که همه می‌توانند همدیگر را ببینند و از یکدیگر پرش کنند، ممکن است آسان‌تر و جذاب‌تر از نشستن در یک اتاق در حین گفتگوی ویدیویی با همکاران به نظر برسد، اما تکنیک‌های مجازی مختلف می‌توانند فرصت‌های بهتری برای تعامل و همکاری ایجاد کنند. ابزارهای نقشه برداری ذهنی، چه یک تخته سفید آنلاین باشد و چه فقط یک سند مشترک، می تواند به همکاران این فرصت را بدهد که ایده ها و افکار خود را به صورت کتبی و شفاهی به اشتراک بگذارند. طوفان فکری نردبانی تکنیک دیگری است که می تواند به همه فرصت صحبت کردن را بدهد. این تکنیک به این صورت عمل می کند – جلسه را تنها با دو یا سه شرکت کننده شروع کنید. بحث را شروع کنید و به آنها اجازه دهید برای مدت معینی بحث کنند. سپس یک شرکت‌کننده دیگر اضافه کنید و دوباره همان بحث را با یک ورودی جدید ارائه دهید. این کار را تا زمانی که کل تیم در جلسه حضور داشته باشند تکرار کنید. این همه اعضا را تشویق می کند تا صحبت کنند و همه اعضای موجود را تشویق می کند تا به ورودی های تازه گوش دهند.

بازخورد را تشویق کنید و بعد از یک جلسه تطبیق دهید

هیچ راه درست یا غلط واحدی برای طوفان فکری از راه دور وجود ندارد، اما بازخورد تشویقی شرکت کنندگان به شما ایده بهتری درباره نحوه انجام آن و آنچه می توان برای بهبود آن برای جلسه بعدی انجام داد، به شما می دهد. هنگام ارسال یک ایمیل خلاصه و خلاصه، از گیرندگان بخواهید که با بازخورد در مورد نحوه انجام جلسه و آنچه که شخصاً فکر می کنند می تواند برای بهبود تجربه قابل بهبود یا تغییر باشد، پاسخ دهند. استفاده از ایمیل به آنها زمان بیشتری برای فکر کردن و پاسخ دادن می دهد و همچنین پاسخی فشرده تر و مکتوب می دهد که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

در حالی که برای مدت طولانی از خانه کار می کنید، به خصوص برای تیم هایی که عادت به حضور در یک دفتر دارند، خلاقیت می تواند مانند یک خاطره دور احساس شود. با این حال، با حمایت، تشویق و ساختار مناسب، تیم‌ها می‌توانند ایده‌های جدید را از راه دور ایده‌های جدید را به‌اندازه مؤثری که در دفتر هستند، طوفان فکری کرده و بحث کنند. با تیم‌های خود ارتباط برقرار کنید، شیوه‌های جلسه را تطبیق دهید و صدایی به کسانی بدهید که در غیر این صورت ساکت خواهند بود – هرگز نمی‌دانید که گروه ممکن است چه چیزی را مطرح کند.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *