اتوماسیون ایمیل چیست؟ ارسال خودکار ایمیل چگونه کار می کند؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

آیا تا به حال در یک خبرنامه یا وب سایت جدید مشترک شده اید و بلافاصله پیام خوش آمدگویی را در ایمیل خود دریافت کرده اید؟ این یک پیام خودکار است. هیچ کس پشت میز نمی نشیند و برای صدها تا هزاران نفری که هر روز در یک وب سایت مشترک می شوند، ایمیل تایپ می کند.

مدیریت این امر نه تنها زمان بر و دشوار است، بلکه گران نیز خواهد بود.

صاحبان مشاغل، خرده فروشان آنلاین و اینفلوئنسرها در ارتباط با مشتریان خود جدی هستند. این یک رابطه خوب با پایگاه مشتریان شما ایجاد می کند و مهم است که آنها را دوباره برگردانید.

به همین دلیل است که اتوماسیون ایمیل بسیار مهم است.

اما اتوماسیون ایمیل چیست؟

اتوماسیون ایمیل چیست؟

اتوماسیون ایمیل از طریق نرم‌افزاری انجام می‌شود که به صورت خودکار ایمیلی را در زمان مناسب برای کاربر ارسال می‌کند.

این می‌تواند دکمه‌ای باشد که روی وب‌سایت کلیک می‌کنند، ایمیلی که یک زمان خاص را تبلیغ می‌کند یا حتی فقط یک پیام خوش‌آمدگویی باشد.

برخی از نرم‌افزارهای پیچیده‌تر می‌توانند از تجزیه و تحلیل‌های وب‌سایت شما، مانند اولویت‌های جغرافیایی، اولویت‌های سنی، فروش‌های گذشته یا جنسیت برای ارسال پیام‌های خودکار فقط به مشتریان خاصی که به محصولات خاصی علاقه‌مند هستند، استفاده کنند.

این نوع بازاریابی هدف بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. اگر تا به حال چیزی را به صورت آنلاین جستجو کرده اید و تبلیغی در فیس بوک پیدا کرده اید که همان چیزهایی را که به دنبال آن هستید تبلیغ می کند، دیگر دنبال آن نباشید.

چگونه می توان از اتوماسیون ایمیل برای رشد کسب و کار شما استفاده کرد

نرم افزار مورد استفاده برای خودکار کردن ایمیل ها بسیار آسان است. نه تنها این، بلکه بسیاری از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی ایمیلی به صورت آنلاین در دسترس هستند.

چیزی وجود دارد که ما آن را محرک می نامیم. این ماشه به نرم افزار می گوید که به تمام ایمیل های لیست شده ایمیل ارسال کند. این محرک ها می توانند چیزهای ساده ای مانند تاریخ، زمان، دکمه خاصی در وب سایت شما یا فعالیتی باشند که توسط یک مشتری خاص انجام می شود.

این ماشه به نرم افزار می گوید که سپس یک پیام مرتبط را برای کاربر ارسال کند. هر پیام ماشه را می توان برای گفتن هر آنچه که می خواهید سفارشی کرد.

مثلا:

هنگامی که یک فرد جدید ایمیل خود را وارد می کند و روی اشتراک کلیک می کند، می توانید از نرم افزار اتوماسیون بخواهید یک ایمیل خوشامدگویی برای مشترک جدید ارسال کند.

بر اساس گزارش campaignmonitor.com، ایمیل های خوش آمد گویی 91.43 درصد نرخ خواندن و 5 برابر نرخ کلیک بیشتر از ایمیل های بازاریابی استاندارد دارند.

بسیاری از کسب‌وکارهایی که فروشگاه‌های آنلاین راه‌اندازی می‌کنند فوراً فروش را مشاهده نمی‌کنند، بنابراین مهم است که آنها را وادار به مشترک کنید تا ایمیل‌های مکرر دریافت نکنند.

اگر می‌خواهید از ایمیل‌های خودکار خود، چه یک ایمیل خوش‌آمدگویی یا تبلیغاتی، بیشترین بهره را ببرید، یک راه عالی برای استفاده بیشتر از ایمیل‌تان استفاده از کلمات قدرتمند است. درست کردن آنها ممکن است دشوار باشد، اما اگر این راهنما را برای بهترین کلمات قدرتمند دنبال کنید، به سرعت تبدیل ایمیل های بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

مزایای اتوماسیون ایمیل چیست؟ 1. از تیم بازاریابی خود با تمام پتانسیل خود استفاده کنید

ایمیل های خودکار نباید فقط برای ارتباط با مشتری استفاده شوند.

در عوض، یک نیروی کار مولد می تواند قدرت بی حد و حصر استفاده از ایمیل های خودکار را ببیند.

رویدادهای هفتگی و یادآوری‌ها به‌راحتی می‌توانند به‌جای اتلاف وقت برای نوشتن بارها و بارها یا حتی بدتر از آن، تنظیم جلسه‌ای که می‌تواند یک ایمیل باشد، به‌طور خودکار برای همکارانتان ارسال شوند.

این می تواند به افراد در محل کار کمک کند نه تنها در وقت خود برای چیزهای مهم تر صرفه جویی کنند، بلکه باید روحیه خود را بالا نگه دارند و همه را در جریان قرار دهند. کارگران نباید زمان زیادی را برای تایپ و جمع‌آوری ایمیل‌ها تلف کنند که باعث تلفات روحی شود.

نتیجه نهایی: اتوماسیون بیشتر انجام می شود – و بهره وری افزوده ارزش بیشتری دارد.

2. یک تجربه شخصی ارائه کنید.

تمام تحقیقات به چیزی اشاره دارد که اکثر آژانس های بازاریابی دیجیتال قبلاً می دانند، اینکه مصرف کنندگان دوست دارند یک تجربه شخصی داشته باشند.

یک مقاله جالب در Salesforce نشان می دهد که 66٪ از مشتریان انتظار دارند کسب و کارها بتوانند نیازها و انتظارات خود را برآورده کنند.

به این ترتیب، بیش از نیمی از افرادی که در وب سایت خود خواهید یافت، انتظار نوعی تماس شخصی را خواهند داشت.

ایمیل های خودکار این کار را انجام می دهند. با استفاده از پارامترهای خاصی که در نرم افزار اتوماسیون تنظیم شده است، می توانید فقط برای افراد خاصی ایمیل ارسال کنید. این بازاریابی هدفمند باعث می شود مشتریان احساس کنند که شنیده می شوند و گویی انتظارات آنها در نظر گرفته شده است.

نه تنها این، بلکه می توانید کمپین های ایمیلی هفتگی یا ماهانه ایجاد کنید که مشترکین و مشتریان خود را در مورد آخرین محصولات و خدماتی که ممکن است مورد علاقه آنها باشد، به روز نگه می دارد.

این به شما این امکان را می دهد که با رشد روابط شما با مشتریان، یک قیف فروش موثر ایجاد کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید از اتوماسیون ایمیل برای دریافت بازخورد از مشتریان خود پس از خرید استفاده کنید، که قطعاً یک راه عالی برای کمک به ارائه تجربه بهتر بر اساس رتبه بندی آنها است. این امر به ویژه برای محصولاتی که در حال توسعه مستمر هستند صادق است (مثلاً محصولات Saas).

3. نرخ حفظ مشتری بالا را حفظ می کند.

تلاش برای متقاعد کردن مشتری جدید برای خرید محصول شما بسیار دشوارتر از این است که مشتری فعلی از شما خرید کند.

این نه تنها در زمان شما صرفه جویی می کند، بلکه هزینه ها را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

هنگامی که مشتری در وب سایت شما مشترک می شود و محصولی را خریداری می کند، مطمئن شوید که هر از چند گاهی یک پیام خودکار برای او ارسال کنید. این می تواند هفتگی یا ماهانه باشد، اما مهم است که در مورد کسب و کار خود و هر گونه تبلیغاتی به آنها یادآوری کنید.

مطمئن شوید که آن را شخصی سازی کرده اید، یک ایمیل تبلیغاتی ساده به احتمال زیاد توجه کسی را جلب نخواهد کرد. اگر برای چیزی که یک مشتری خاص دوست دارد تبلیغات دارید، مهم است که ایمیل های تبلیغاتی فقط برای آنها ارسال شود.

4. کسب و کارهای کوچکتر را قادر می سازد تا در مقیاس بزرگتر خدمت کنند.

ارسال ایمیل به مشتریان و مشترکین شما ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

حتی بدتر از آن، آیا حتی اگر تعداد مشتریان امروز دو برابر شود، می‌توانید تعداد ایمیل‌های روزانه را مدیریت کنید؟

به احتمال زیاد نه.

برای ادامه دادن، به احتمال زیاد نیاز به استخدام یک دستیار برای مدیریت مقدار قابل توجهی از آشغال ها از پایگاه مشتریان جدید دارید.

در عوض، اگر راه‌اندازی سیستم ایمیل خودکار دارید، همچنان می‌توانید تمام ایمیل‌های خود را پردازش کنید، اما بدون نیاز به نیروی انسانی اضافی.

آزاد کردن کارمندانی که از قبل دارید با دریافت یک سیستم پست خودکار به آنها اجازه می دهد تا تلاش خود را بر روی چیزهای مهم تر متمرکز کنند.

چگونه می توان از اتوماسیون ایمیل به طور موثرتری استفاده کرد؟

درک ایمیل های خودکار در ابتدا ممکن است دشوار باشد و حتی ممکن است مدتی طول بکشد تا تنظیمات مناسب برای استفاده واقعی از آن انجام شود.

اما ارزشش را دارد.

با کمی آزمون و خطا و نظارت بسیار دقیق بر تجزیه و تحلیل خود، باید بتوانید تعیین کنید که یک مشتری به چند ایمیل در ماه نیاز دارد تا علاقه مند بماند، کدام مشتریان باید چه ایمیل هایی را دریافت کنند و حتی بهترین زمان برای ارسال چه زمانی است. این ایمیل ها

نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که مطمئن شوید تمام اطلاعاتی را که می توانید در دست دارید نگه دارید. هر بار که یک ایمیل خودکار ارسال می شود، می توانید اطلاعات مهمی از آن دریافت کنید.

صحبت از تبلیغات.

با استفاده از این داده های ارزشمند، باید بتوانید مشتریان خاصی را برای تبلیغات مرتبط هدف قرار دهید. ارسال تبلیغات فقط برای مشتریانی که شانس بیشتری برای خرید محصول شما دارند، به شما کمک می کند تا از هدر دادن منابع برای مشتریانی که علاقه ای ندارند جلوگیری کنید.

همچنین با کاهش تعداد افرادی که تبلیغات برای آنها ارسال می شود، در هزینه های بازاریابی صرفه جویی خواهید کرد.

یکی دیگر از راه های عالی برای به حداکثر رساندن آنچه از سیستم های ایمیل خودکار به دست می آورید، چیزی است که ما در تجارت بازاریابی آن را “کمپین قطره ای” می نامیم.

این زمانی است که مشتریان بالقوه ای را هدف قرار می دهید که به طور مرتب از وب سایت شما بازدید می کنند اما هرگز چیزی نمی خرند. یک ایمیل خودکار برای ارسال دوره‌ای ایمیل‌هایی تنظیم شده است که مربوط به محتوایی است که مشتری مشاهده می‌کند. شما حتی می توانید تبلیغاتی را اجرا کنید اگر آنها را وادار به خرید از شما کند.

همین امروز شروع به ایجاد روابط با مشتری کنید!

اتوماسیون ایمیل نه تنها نحوه اجرای کمپین های تبلیغاتی دیجیتال و تعامل با مشتریان خود را تغییر داده است، بلکه انتظارات مشتریان بالقوه را نیز تغییر داده است. اکثر کاربران آنلاین امروز انتظار نوعی تجربه شخصی و همچنین یک وب سایت سریع و آسان برای استفاده را دارند.

پاسخ به موقع یک راه عالی برای تبدیل یک مشتری بالقوه به یک مشتری واقعی است.

ایمیل‌های خودکار به شما این امکان را می‌دهند که مشتریان خود را راضی نگه دارید، مطلع و احساس کنید که انتظارات آنها برآورده شده است.

هرگز زمانی بهتر از الان برای ارتقای بازی اتوماسیون ایمیل شما وجود نداشته است!

بیشتر بخوانید: برنامه های بازاریابی ایمیلی —————————————————————————————————————————— ——-

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

امروز با من تماس بگیرید

 

پست اتوماسیون ایمیل چیست؟ ارسال خودکار ایمیل چگونه کار می کند؟ اولین بار در ظاهر شد.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *