استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ به عنوان بخشی از استراتژی روابط عمومی دیجیتال شما| آژانس دیجیتال مارکتینگ

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

به عنوان یک تیم روابط عمومی دیجیتال که در یک آژانس سئو کار می کند، هدف اصلی ما برای اکثر مشتریانمان کمک به بهبود پروفایل بک لینک آنها برای حمایت از جاه طلبی های کلی سئو برای بهبود رتبه بندی و ترافیک ارگانیک است. به همین دلیل، ما معمولاً تلاش خود را بر روی دریافت لینک های با کیفیت بالا از سایت های رسانه ای مرتبط با استفاده از تاکتیک های مختلف مانند کاری که برای بام برتون انجام دادیم متمرکز می کنیم.

کارشناسان گوگل آشکارا گفته اند که پست های رسانه های اجتماعی به طور مستقیم بر رتبه بندی تاثیر نمی گذارد. بنابراین غیرعادی است که فعالیت اجتماعی بخشی از استراتژی روابط عمومی دیجیتال باشد. اما این به نظر ما کمی دیوانه کننده است. همانطور که همه روابط عمومی‌های دیجیتال خوب می‌دانند، کاری که ما انجام می‌دهیم فقط برای رتبه‌بندی خوب نیست، بلکه مزایای گسترده‌تری مانند افزایش آگاهی، بهبود ادراک و جذب مخاطب دارد، درست مانند رسانه‌های اجتماعی. علاوه بر این، گفته می شود که محبوبیت آنلاین بر روی دید در طول زمان تأثیر می گذارد و رسانه های اجتماعی می توانند به افزایش محبوبیت کمک کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، اخیراً اینفلوئنسر مارکتینگ را معرفی کرده ایم. خدمات نورد کاملاً جدید برای مشتریان محفوظ ما. این سرویس جدید مکمل کاری است که ما در حال حاضر برای سئو انجام می دهیم، در حالی که از اهداف گسترده تر برند پشتیبانی می کند و قرار گرفتن در معرض آنلاین را افزایش می دهد. ادامه مطلب را بخوانید تا متوجه شوید که موضوع چیست.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ همکاری بین برندها و اینفلوئنسرها از طریق کانال های رسانه های اجتماعی برای کمک به بازاریابی محصول یا خدماتی است که یک برند به طور خاص می خواهد برجسته کند.

اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی دنیای اینفلوئنسر مارکتینگ را تشکیل می دهند. این افراد از طریق محتوایی که در کانال هایشان به اشتراک گذاشته می شود بر ادراکات یا عادات مخاطبان خود تأثیر می گذارند و بیش از هر زمان دیگری به خصوص در اینستاگرام و تیک تاک رایج هستند.

کار با اینفلوئنسرهایی که با مخاطبان هدف برند شما مرتبط هستند می تواند در افزایش آگاهی از برند، افزایش آگاهی از محصول و خدمات، و حتی افزایش ترافیک سایت و فروش بسیار موثر باشد. خوراک»، چیزی نیست که آنها صرفاً برای انگیزه پولی آن را بیرون می کشند. این تمایل دارد مانند انگشت شست دردناک بیرون بزند.

اساساً، گنجاندن محصول یا خدمات شما در فید اینفلوئنسرها باید به شما، آنها و پیروان آنها مرتبط باشد. این تاکتیک نباید به عنوان راهی برای تبلیغ برندی تلقی شود که به عنوان بخشی از کانال احساس خوبی ندارد.

آیا اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندهای بزرگ با بودجه بزرگ نیست؟

خلاصه نه

اینفلوئنسر مارکتینگ برای برندهایی در هر شکل و اندازه کار می کند.

البته افرادی مانند قبیله کارداشیان-جنر و زوئلا هستند که هر دو در ردیف مگا اینفلوئنسرها قرار می گیرند و تعداد فالوورهای فوق العاده بالای آنها در هزینه کار با آنها منعکس می شود. اما اینفلوئنسر مارکتینگ همیشه نباید روی بازیکنان بزرگ تمرکز کند. اندازه مخاطب را می توان به گروه های مختلفی تقسیم کرد تا نشان دهنده تنوع آن باشد:

نانو: 1000 تا 10000 دنبال کننده. میکرو: 10000 تا 100000 دنبال کننده. متوسط: 100000–500000 دنبال کننده. کلان: 500000 تا 1 میلیون دنبال کننده. مگا: بیش از 1 میلیون دنبال کننده.

برای ما، تمرکز اصلی ما روی کار با اینفلوئنسرهایی است که در سطح خرد قرار می گیرند. با استفاده از یک ابزار بازاریابی تأثیرگذار خاص، ما با اینفلوئنسرهایی که بین 3000 تا 100000 دنبال کننده دارند، شریک می شویم.

این رویکرد علاوه بر اینکه گزینه ای مقرون به صرفه تر برای مشتریانی است که ممکن است بودجه کمتری داشته باشند، به ما امکان می دهد با اینفلوئنسرهایی کار کنیم که بسیار مرتبط هستند و مخاطبانی دارند که معمولاً درگیرتر هستند.

خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ ورودی ما برای چه کسانی است؟

بسته اینفلوئنسر مارکتینگ ما با دقت توسط تیم انتخاب شده است تا در کنار کمپین های روابط عمومی دیجیتال و سایر فعالیت های ایجاد لینک به طور موثر کار کند. این به این دلیل است که ما می خواهیم واقعاً تحقیقات و دارایی های تولید شده برای مشتریان خود را از طریق روابط عمومی دیجیتال به حداکثر برسانیم و کار را برای شما سخت تر کنیم.

با فعال کردن اینفلوئنسر مارکتینگ به‌عنوان سرویسی که مستقر می‌شود، می‌توانیم از منابع ساخته شده به‌طور خاص برای کمپین‌های مشتری برای تقویت پیام‌های کلیدی استفاده کنیم و کمپین قوی‌تر و بین کانالی قوی‌تر ارائه کنیم.

چه نوع برندهایی باید اینفلوئنسر مارکتینگ را در نظر بگیرند؟

با توجه به ماهیت محصول، پیشنهاد بازاریابی تأثیرگذار ما به طور کلی برای موارد زیر مناسب است:

مشتریان B2C در هر یک از بخش های زیر: خانه، املاک، DIY، مد، سفر، مو و زیبایی، غذا و نوشیدنی. مشتریانی با یک محصول هیجان انگیز، فروش یا خدمات منحصربه‌فرد که می‌توانیم آن‌ها را در کمپین قرار دهیم (در نهایت به افزایش ترافیک و فروش کمک می‌کند) مشتریانی که به دنبال دسترسی و جذب مخاطبان از طریق TikTok یا اینستاگرام (عمدتاً) مشتریان با حضور اجتماعی خودشان هستند. از پلتفرم‌های فوق‌الذکر، مشتریانی که می‌خواهند با محتوا و سبک بازیگوش و انعطاف‌پذیر باشند، به عنوان مثال، به اینفلوئنسر اجازه می‌دهند تا راهنمایی کند که مخاطبانش با چه چیزی بیشتر درگیر هستند، چرا باید در بازاریابی تأثیرگذار برای کسب‌وکارم سرمایه‌گذاری کنم؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا شروع یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد، اما در اینجا تنها چند مورد از دلایل اصلی ما آورده شده است:

طبق تحقیقات، دو سوم (68٪) از بازاریابان در حال حاضر در بازاریابی تأثیرگذار شرکت می کنند، به این معنی که بسیاری اکنون آن را یک تاکتیک بازاریابی کلیدی می دانند. شما می‌توانید تأثیرگذارانی را انتخاب کنید که بیشترین ارتباط را با کسب‌وکارتان دارند، که می‌توانند به شما کمک کنند تا در مقابل مشتریان اصلی خود، چه فعلی و چه جدید، قرار بگیرید. این می تواند به شما کمک کند درک برند خود را از طریق مشارکت و ارجاع به افراد مورد اعتماد بهبود بخشید. ROI محکمی را فراهم می کند. به طور متوسط، مطالعات تخمین می‌زنند که به ازای هر 1 پوندی که به آن اختصاص می‌دهید، 4 پوند در ارزش رسانه‌ای به دست می‌آورید. از آنجایی که پیشنهاد بازاریابی اینفلوئنسر خود را به عنوان یک افزونه برای کار در کنار کمپین‌های روابط عمومی دیجیتال موجود توسعه داده‌ایم، این به ما امکان می‌دهد از دارایی‌های کمپین روابط عمومی استفاده کنیم و پیام‌های کلیدی را برای به حداکثر رساندن بودجه خود تقویت کنیم. پروژه های اینفلوئنسر مارکتینگ را می توان قبل از هر دوره کلیدی یا اوج که مختص شما و برندتان است فعال کرد تا دسترسی را افزایش دهد.

شایان ذکر است که بازاریابی تأثیرگذار به خودی خود یک تاکتیک ایجاد لینک نیست. اگر هدف اصلی شما افزایش تعداد لینک ها و تقویت پروفایل بک لینک شماست، ما همچنان ترکیبی از روابط عمومی دیجیتال، بازاریابی محتوا و گسترش هدفمند را پیشنهاد می کنیم.

در نهایت، اگر برندی هستید که به دنبال جلب توجه به محصول یا خدماتی هستید که ارائه می‌دهید، بازاریابی تأثیرگذار می‌تواند راهی موثر برای قرار گرفتن در مقابل مخاطبان مورد نظر شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این یا سایر خدمات سئو و دیجیتال ما، با تیم دوستانه کارشناسان ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *