افسانه های دستکاری CTR در مقابل واقعیت

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

CTR در چند سال گذشته به یک عامل قدرتمند رتبه‌بندی گوگل تبدیل شده است، بنابراین طبیعتاً افراد شروع به قمار کردن کرده‌اند. بنابراین، گوگل شروع به تلاش برای مبارزه با دستکاری کرد. بنابراین من سعی می کنم بدون ارائه چیزهای آموزنده پست کنم، و کسانی که به آن نیاز دارند نتیجه گیری خود را خواهند گرفت.

برای شروع، در اینجا دو اسکرین شات وجود دارد.

دستکاری مناسب CTR:

دستکاری نادرست CTR:

اول از همه، دستکاری CTR مطمئناً کار می کند و می تواند برای اهداف مختلفی انجام شود. با این حال، انجام آن آنطور که بسیاری از مردم فکر می کنند آسان نیست. گوگل اکنون قادر است دستکاری CTR را که به درستی انجام نشده است را علامت گذاری کند. بهترین نتیجه این است که هیچ چیز تغییر نمی کند زیرا نادیده گرفته می شود. بدترین نتیجه، مانند تصویر دوم، کاهش رتبه است. من اهل پنالتی نیستم، بنابراین تا آنجا پیش نمی‌روم که بگویم این یک پنالتی جدید است، اما اگر CTR برای یک سایت ناچیز شود و یکی از عوامل رتبه‌بندی باشد، حتی نیازی به یک پنالتی نیست. جریمه، برای احساس تاثیر منفی.

دستکاری بی احتیاطی CTR فقط به این معنا نیست که برای گوگل غیرقابل اعتماد به نظر برسید. به نظر می رسد استفاده از آدرس های IP (و احتمالاً الگوهای قابل کشف دیگر) شناخته شده توسط Google برای دستکاری CTR ها یک پرچم تقریباً فوری را ایجاد می کند. بنابراین، CTR یک URL در یک SERP نه تنها با افزایش CTR سایر URL های رتبه بندی شده در همان SERP به طور منفی دستکاری می شود.

کلید هر دستکاری موفق، بازتولید الگوهای طبیعی است. اگر یک URL در هیچ کجای دید رتبه بندی نشود، دستکاری CTR هیچ کاری برای رتبه بندی آن انجام نمی دهد. اگر تیتر و قطعه شما به هم ریخته به نظر می رسد و هیچ کاربر واقعی روی آنها کلیک نمی کند، دستکاری CTR به تنهایی کمکی به شما نمی کند.

برای اینکه یک پرس و جو به طور ناگهانی از 0 به 1000 جستجو برسد، باید دلیل بسیار خوبی وجود داشته باشد، پس این را در نظر داشته باشید. این همان جایی است که به پیشنهادات جستجوی گوگل پیوند می‌خورد، بنابراین یک کمپین دستکاری CTR در حالت ایده‌آل باید کمی پیچیده‌تر از کلیک کردن هر بار روی یکی از ده پیوند آبی رنگ باشد. برای اکثر پرس و جوها، حتی لازم نیست که در مقیاس بسیار بزرگ باشد تا تفاوت ایجاد شود.

CTR در کنار نرخ پرش کار می کند – اخیراً یک اصطلاح جدید و جذاب برای این کار دیده ام اما چندان مشتاق آن نیستم – در هر صورت، فقط کلیک کردن و بازگشت به SERP ها بیشتر از اینکه مفید باشد ضرر خواهد داشت.

دستکاری CTR چیز جدیدی نیست و برای سال‌ها انجام شده است – به تبلیغات تلویزیونی فکر کنید که در آن یک برند پیشنهاد می‌کند آنها را در Google جستجو کند.

اگر سوالی دارید بپرسید سعی می کنم به آن پاسخ دهم. با این حال، من این حق را برای خود محفوظ می دارم که با احمق ها بحث نکنم.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *