این ماه در بازاریابی جستجو [May 2023]

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

می 2023 یک ماه شلوغ برای بازاریابی دیجیتال و جستجو بود. همانطور که موتورهای جستجو برای همگام شدن با زمان تغییر می کنند و تکامل می یابند، جستجوی ارگانیک و PPC تحت تاثیر قرار می گیرند. در زیر مواردی وجود دارد که بازاریابان دیجیتال باید از آن آگاه باشند تا با تغییرات سازگار شوند…

دوشنبه، 1 می 2023، به‌روزرسانی «محتوای مفید» گوگل

اگرچه این به روز رسانی برای مدتی در دسترس بوده است، اما گوگل به طور مداوم در حال تغییر، به روز رسانی و بهبود الگوریتم خود است. با تغییر سیستم رتبه بندی جستجوی آن به طور متوسط ​​12 بار در روز، بازاریابان دیجیتال به طور مداوم در حال تلاش هستند. جستجوی ارگانیک احتمالاً تحت تأثیر این الگوریتم در حال تغییر قرار می‌گیرد، بنابراین بازاریابان دیجیتال باید دائماً استراتژی‌های خود را بررسی کنند و همچنین بدانند که کدام عناصر هوش مصنوعی می‌توانند بر SEO تأثیر منفی بگذارند.

چهارشنبه، 17 می 2023 وضعیت هوش مصنوعی مولد، گزارش جدید Hubspot:

Hubspot تحقیقات جدیدی در مورد هوش مصنوعی مولد و استفاده از آن در بازاریابی انجام داد و یافته ها روشنگر بود. برخی از یافته های کلیدی جالب تر به شرح زیر است:

67 درصد از بازاریابان از هوش مصنوعی برای نوشتن سریعتر محتوا استفاده می کنند، به طور متوسط ​​3 ساعت و 10 دقیقه در هر قسمت از محتوا صرفه جویی می کنند. 85 درصد از بازاریابانی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند برای افزایش شخصی سازی محتوای خود از آن استفاده می کنند. 26 درصد بازاریابان نگران هستند که استفاده از هوش مصنوعی مولد در محتوای آنها آنها را در معرض خطر سرقت ادبی قرار می دهد جمعه، 19 مه 2023 آینده بدون کوکی برای بازاریابی دیجیتال چگونه به نظر می رسد؟

بازاریابان دیجیتال برای بازاریابی مجدد یا کمپین های هدف گذاری مجدد خود به کوکی ها متکی هستند. اما از آنجایی که نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی در مورد کوکی‌ها به وجود می‌آید – و بحث‌ها در مورد آینده‌ای بدون کوکی افزایش می‌یابد، بازاریابان دیجیتال باید در نظر بگیرند که چگونه این ممکن است بر کمپین‌های آنها تأثیر بگذارد و چگونه می‌توانند با حفظ حریم خصوصی سازگار شوند.

بازاریابان باید از خلاقیت طبیعی خود برای یافتن راه های نوآورانه برای جذب مشتریان بدون اتکا به ردیابی کوکی ها استفاده کنند. برخی از روش هایی که بازارها می توانند برای به حداقل رساندن تأثیر استفاده کنند عبارتند از:

تبلیغات متنی جمع آوری داده های شخص اول با استفاده از ابزارهای CRM یادگیری ماشینی و راهنمای هوش مصنوعی برای SEO YouTube

با صحبت از تغییر در موتورهای جستجو و افزایش رقابت از دیگر پلتفرم‌ها در این فضا، بحث در مورد تأثیر جستجوی ارگانیک به بالاترین حد خود رسیده است. همراهی با این تغییرات برای بازاریابان دیجیتال یک کار بسیار مهم است، به خصوص که موتورهای جستجو در حال حاضر در حال تبدیل شدن به تصویر و ویدیو بر خلاف سنتی هستند.

Hubspot یک راهنمای مفید نوشته است که به شما کمک می کند سئو را در محبوب ترین پلت فرم جستجوی ویدیو، YouTube، هدایت کنید.

یکشنبه، 21 مه 2023 آیا هوش مصنوعی مولد می تواند بازاریابان دیجیتال را در معرض خطر نقض حق چاپ قرار دهد؟

اگرچه هوش مصنوعی شروع به استفاده بیشتر برای سرعت بخشیدن به فرآیندهای بازاریابی دیجیتال می کند، بحث های جدیدی در مورد نقض حق چاپ و اینکه آیا هوش مصنوعی آنها را نقض می کند یا خیر، در حال ظهور است. به ویژه، در رابطه با تولید تصویر، به دلیل ماهیت آن که شباهت زیادی به یک اثر هنری موجود دارد. در حالی که متن را می توان تغییر داد، واقعیت را بررسی کرد و گسترش داد – تصاویر را نمی توان به همان روش تغییر داد.

بار دیگر، بازاریابان دیجیتال باید این را در هنگام استفاده از هوش مصنوعی برای فرآیندهای بازاریابی دیجیتال در نظر بگیرند. در حال حاضر اولویت دادن به آنها احتمالاً در درازمدت از دردسرهای زیادی نجات خواهد داد.

دوشنبه 22 مه 2023 تبلیغات نابینایی و نحوه مبارزه با آن

در دنیای رسانه های دیجیتال، مردم روزانه چندین آگهی را مشاهده می کنند – آنقدر زیاد که بسیاری عادت دارند به طور کامل آنها را نادیده بگیرند و آنها را بی اثر می کنند. این “کوری تبلیغات” نامیده می شود و اخیراً در زمینه های بازاریابی دیجیتال و جستجو مورد بحث قرار گرفته است.

در این ماه بحث هایی در مورد اینکه چگونه بازاریابان دیجیتال می توانند با این موضوع مبارزه کنند، صورت گرفته است، از جمله:

با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی، پیام‌ها را ساده و عملی ساختن داستان‌هایی که تبلیغ‌کنندگان دیجیتال را در جریان متا پلتفرم‌های همیشه در حال تغییر قرار می‌دهند.

دنیای دیجیتال مارکتینگ همیشه در حال تحول است – حرکت رو به جلو برای همگام شدن با روندهای فعلی صنعت، فناوری و اخبار؛ متا، غول تبلیغاتی، تفاوتی ندارد. فوربس این مقاله روشنگر را نوشته است که لیستی به روز شده از الگوریتم هایی است که برای همگام شدن با درک خود از اکوسیستم تبلیغات متا در حال تکامل باید بدانید.

برای رسانه های پولی کمتر خرج کنید…؟

یک نظرسنجی جدید نشان داد که تقریباً 20٪ از مدیران ارشد بازاریابی (CMOs) قصد دارند کمتر برای رسانه های پولی هزینه کنند. بودجه‌های بازاریابی در حال کاهش است – و پلتفرم‌های تبلیغاتی شروع به دریافت هزینه‌های بیشتری برای قرار دادن می‌کنند… افزودن کاهش هزینه‌های تبلیغات دیجیتالی احتمالاً بر کل صنعت تأثیر خواهد گذاشت.

سه شنبه، 23 مه 2023 حسابرسی کمپین های آمازون PPC شما

اگرچه کمپین های PPC در آمازون به بازاریابان دیجیتال کمک می کند تا به مرتبط ترین مشتریان دسترسی پیدا کنند، اما همگام شدن با روندها و به روز رسانی ها و پیشی گرفتن از رقبا می تواند دشوار باشد. برای اینکه بیشترین بهره را از این کمپین ها ببرید، باید آنها را مرتب بررسی کنید.

این مقاله از World List Mania همه چیزهایی را که باید در مورد حسابرسی کمپین های آمازون PPC بدانید را به شما می گوید.

آینده سئو

با تمام تغییراتی که اخیراً در دنیای جستجو و به‌روزرسانی‌های پلتفرم‌های موتورهای جستجو اتفاق افتاده است، تأثیر آن بر سئو اخیراً در بحث‌ها مطرح شده است. تغییرات اصلی که احتمالاً بر SEO تأثیر می گذارد و باید توسط بازاریابان دیجیتال نظارت شود عبارتند از:

پذیرش جستجوی صوتی در موتورهای جستجو تغییر خواسته ها/نیازهای کاربران – از جمله تجربه شخصی تر و بصری تر در هنگام انجام تحقیقات افزایش تعداد افرادی که اکثریت محتوای خود را در دستگاه های تلفن همراه مصرف می کنند و محتوا را برای موبایل بیشتر تنظیم می کنند. در آینده نزدیک “هوش مصنوعی مکالمه” و تاثیر آن بر تبلیغات دیجیتال

همانطور که موتورهای جستجو شروع به تنظیم پلت فرم های خود برای انطباق با این ایده “جستجوی مکالمه ای” می کنند، ارزش دارد که تبلیغ کنندگان دیجیتال به این نکته توجه داشته باشند که چگونه این امر ممکن است بر روی قرار دادن تبلیغات آنها در آینده تاثیر بگذارد. نتایج «جستجوی محاوره‌ای» ایجاد شده توسط هوش مصنوعی می‌تواند نحوه نگاه SERP به یک پرس و جو را دوباره تعریف کند – که می‌تواند به میزان قابل توجهی بر میزان توجهی که هم لیست‌های جستجوی ارگانیک دریافت می‌کنند هم تأثیر بگذارد.

پنجشنبه، 25 مه 2023 هوش مصنوعی در به روز رسانی های فناوری بازاریابی

با استقبال از هوش مصنوعی در زمینه بازاریابی دیجیتال، فناوری های بازاریابی پرکاربرد شروع به به روز رسانی سیستم های خود برای گنجاندن عناصر هوش مصنوعی کرده اند. از استفاده از هوش مصنوعی در پلتفرم‌های مدیریت مشتری، افزونه‌های کروم مبتنی بر هوش مصنوعی یا استفاده از هوش مصنوعی برای قرار دادن ویدیو، هوش مصنوعی در تمام حوزه‌های بازاریابی دیجیتال نفوذ کرده است. این مقاله مفید از MarTech شما را با برخی از به روز رسانی های فناوری بازاریابی در ماه می راهنمایی می کند.

Google Live – به‌روزرسانی‌های مشاهده شده در ماه مه

گوگل دائما در حال کار برای بهبود و به روز رسانی سیستم های خود است. از زمان به‌روزرسانی اصلی آن‌ها در ماه مارس، ما شاهد چندین به‌روزرسانی برای پلتفرم آن‌ها بوده‌ایم – و می با این پیشرفت‌ها غریبه نبود:

با استفاده از هوش مصنوعی مکالمه ای خود، بازاریابان می توانند برخی از عناصر وقت گیر راه اندازی کمپین را کاهش دهند. PMax از برند و دیدگاه شما برای ایجاد دارایی های بازاریابی متن و تصویر با هوش مصنوعی مولد استفاده می کند. گوگل شروع به هدف قرار دادن پرس و جوهای جستجو با دارایی های مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد کرد، که باید به معنای افزایش توانایی برای ارائه تبلیغات مرتبط باشد. یک به‌روزرسانی برای ایجاد به‌روزرسانی «تجربه مولد جستجو» (SGE) و ادغام آن با تبلیغات خرید Google راه‌اندازی شده است. انواع کمپین های جدید به تبلیغات گوگل، بازدیدهای ویدیویی و کمپین های نسل جستجو اضافه می شوند جمعه، 26 مه 2023 هوش مصنوعی و واقعیت افزوده در بازاریابی دیجیتال و جستجو

اگرچه هوش مصنوعی موضوعی است که در مجموعه ماه جستجوی 2023 ما به طور طولانی مورد بحث قرار گرفته است، ما هنوز موضوع واقعیت افزوده و کاربردهای آن در بازاریابی دیجیتال و جستجو را مطرح نکرده ایم. با یک تخیل خلاق، امکانات بی پایانی برای استفاده از هوش مصنوعی و واقعیت افزوده در بازاریابی دیجیتال وجود دارد. این مقاله فوربس در مورد این موضوع بحث می کند.

با حرکت رو به جلو، تماشای اینکه چگونه این پیشرفت‌های فناوری بر این حوزه تأثیر می‌گذارد و چگونه بازاریابان دیجیتال می‌توانند این فناوری را در استراتژی‌های خود بگنجانند، جالب خواهد بود.

دوشنبه، 29 مه 2023 تبلیغات مایکروسافت برای جمع آوری داده های بیشتر از طریق برچسب جهانی ردیابی رویداد (UET)

مایکروسافت ادز در آماده‌سازی برای بخش بینش UET جدید خود در ژوئن، شروع به جمع‌آوری داده‌های وب‌سایت بیشتری می‌کند. داده‌های بی‌درنگ در این داشبورد در دسترس خواهند بود و شامل معیارهایی مانند تعداد جلسات، صفحات پرطرفدار، تفکیک بر اساس دستگاه و کشور، میانگین زمان فعال و غیره خواهند بود.

برد جدید باید در 29 ژوئن منتشر شود.

یافتن تمرکز در میان نویز هوش مصنوعی

هوش مصنوعی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ابزار کلیدی در زمینه دیجیتال مارکتینگ است، اما با کاربردهای بسیار زیاد هوش مصنوعی، سخت است که بدانیم کجا می توان از آن برای دستیابی به بهترین نتایج استفاده کرد. این مقاله مفید از ژورنال موتور جستجو در مورد چگونگی تمرکز بر موارد مهم در رابطه با هوش مصنوعی و ارتباط آن با سئو بحث می کند.

سه‌شنبه، 30 می 2023، هوش مصنوعی چشم‌انداز جستجو را تغییر می‌دهد

هوش مصنوعی در سال 2023 موضوع داغ بود و بحث در مورد تأثیر آن بر بازاریابی دیجیتال و جستجو در ماه می ادامه یافت. موتورهای جستجو با گنجاندن هوش مصنوعی در پلتفرم‌های خود، احتمالاً «مکالمه‌تر»تر از جستجوی سنتی به نظر می‌رسند که به درستی «جستجوی مکالمه» نامیده می‌شود. در چنین پلتفرمی، پاسخ‌های پرسش‌ها در مقایسه با نحوه نمایش نتایج در موتورهای جستجوی سنتی، به روشی محاوره‌ای‌تر نمایش داده می‌شوند.

همچنین بحث‌هایی در مورد اینکه چگونه «جستجوی مکالمه‌ای» احتمالاً شروع به ارائه تجربه شخصی‌تر نسبت به موتورهای جستجوی سنتی می‌کند، وجود دارد. با توجه به محبوبیت رو به رشد TikTok به عنوان یک “موتور جستجوی اجتماعی” – تا حدی به دلیل الگوریتم هوشمند آن که تجربه شخصی سازی شده را امکان پذیر می کند – این جای تعجب نیست.

ژوئن و بعد از آن …

به اواسط سال 2023 نزدیک می شویم و بازاریابی جستجو تاکنون تغییرات اساسی را شاهد بوده است. با پیشروی سال، این زمینه به تکامل خود ادامه خواهد داد و بازاریابان دیجیتال باید برای همگام شدن با چشم انداز همیشه در حال تغییر خود را وفق دهند.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *