این ماه در رسانه های اجتماعی (آوریل 2023)

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

وای چه فروردینی! اخبار زیادی در رسانه های اجتماعی وجود دارد، و من بهترین اطلاعاتی را که می توانستم پیدا کنم را برای شما انتخاب کرده ام. روی پیوندهای زیر کلیک کنید تا به اخبار برتر ماه برای هر پلتفرم بروید:

در تلاش برای دریافت استوری های فیس بوک در رادار متا، آنها شروع به استفاده از فرآیند تولید داستان خودکار کردند که از هوش مصنوعی تشخیص تصویر برای ایجاد داستان های جدید از محتوای به اشتراک گذاشته شده استفاده می کند.

فیس بوک آنها را داستان های پیشرفته می نامد، آنها (توضیحات FB):

اجازه دهید فیس بوک با استفاده از داده های عکس و ویدیوی پیشرفته، از جمله کیفیت تصویر، مکان، حضور افراد یا حیوانات، داستان های با کیفیت بالا و آماده را برای شما ارائه دهد.

رقص بدنام “Volume Shuffle”* دیگر مشکلی با آخرین به روز رسانی متا برای Reels و Stories نخواهد داشت. متا در تلاش است تا ناهماهنگی‌های صوتی را در ویدیوهای کوتاه برطرف کند، بنابراین دیگر با کلیدهای تنظیم صدا رقص نکنید.

* هنگام پیمایش در قرقره ها / داستان ها و اختلاف زیادی در حجم وجود دارد

جدیدترین به‌روزرسانی‌های Instasphere برای کمک به سازندگان Reels طراحی شده‌اند تا از آخرین روندها و تغییرات بهره ببرند تا تعامل بینندگان را به حداکثر برسانند و جامعه‌ای را پیرامون محتوای خود بسازند.

سازندگان می‌توانند صدای به‌روز را از داشبورد حرفه‌ای خود ببینند و همچنین روندهای هشتگ و اطلاعات استفاده را ببینند. اگرچه نسخه TikTok عمیق‌تر است، اما این به‌روزرسانی‌ها شبیه ابزارهای Creative Center TikTok هستند که تقریباً همه عناصر ویدیوهای پرطرفدار TikTok را ارائه می‌دهند.

این چیزی نیست که شما فکر می کنید!

با این حال، ضربه دیگری به تجارت تبلیغات توییتر وارد شده است. به شکلی که مایکروسافت از هفته 24 آوریل 2023، توییتر را از عنصر مدیریت مرکز بازاریابی دیجیتال خود حذف می کند.

در حالی که هیچ دلیل رسمی برای تصمیم مایکروسافت وجود ندارد، ایلان ماسک نظر خود را در پلتفرم خود بیان کرد:

آنها به طور غیرقانونی با استفاده از داده های توییتر آموزش دیدند. زمان دعاوی حقوقی

— ایلان ماسک (@elonmusk) 19 آوریل 2023

لینکدین به دنبال کمک به کسب و کارها برای نشان دادن تعهد خود به اهداف است، با گسترش جدید ویژگی مشارکت شرکت خود که در ابتدا در سپتامبر راه اندازی شد. آنها می گویند این برای کمک به ایجاد افراد همفکری است که می توانند با یک نام تجاری شناسایی شوند. سازندگان همچنین می‌توانند تعهدات خود را در فید شرکت به اشتراک بگذارند و فرصتی اضافی برای نمایش این ویژگی فراهم کنند.

برای بسیاری از پلتفرم‌های اجتماعی، تأیید در هسته حریم خصوصی است – در میان نگرانی‌های فزاینده در مورد سرقت هویت و نمایه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با ظاهر واقعی. لینکدین همچنین به دنبال افزودن ویژگی‌های هویتی بیشتر است و راه‌های بیشتری را برای افراد فراهم می‌کند تا ثابت کنند که همان چیزی هستند که می‌گویند هستند، از جمله تأیید هویت، تأیید محل کار و موارد دیگر.

لینکدین برای شراکت با پلتفرم هویت؛ CLEAR برای ارائه راه جدیدی برای شناسایی خود.

الگوریتم توضیح داده شده است… به نوعی

آخرین پلتفرم برای اضافه کردن پست‌های پیشنهادی الگوریتمی از سراسر شبکه خود، لینکدین «محتوای پیشنهادی» را بر اساس علایق و تعامل کاربران ارائه می‌دهد. آنها امیدوارند که ردپای TikTok را دنبال کنند، جایی که محتوا بر اساس آنچه شما با آن درگیر هستید، نه فقط بر اساس افرادی است که دنبال می کنید – این (امیدواریم) منجر به سطوح بالاتر تعامل … و خوراک جذاب تر برای کاربران شود.

علاوه بر این به روز رسانی الگوریتمی، لینکدین بینش هایی را در مورد نحوه عملکرد الگوریتم ارسال خود به اشتراک گذاشت به این امید که تلاش های خود برای مقابله با هرزنامه ها را برجسته کند. در حالی که لینکدین بیشتر با ایجاد جامعه و ارائه محتوای مرتبط به کاربران خود هماهنگ است – این بررسی می تواند کمکی در برنامه ریزی استراتژیک شما باشد – یا حداقل به شما کمک کند عواملی را که بر جریان الگوریتمی لینکدین تاثیر می گذارند، درک کنید، که در نهایت باعث می شود محدوده پست را دیکته می کند.

ویروس‌پذیری در اولویت‌های الگوریتم لینکدین قرار ندارد و تاکید می‌کنم که از اعضایش می‌خواهد محتوا را برای کمک به دیگران ارسال کنند، نه ویروسی شدن.

دیگران

بازی TikTok قوی است، اما با افزایش تبلیغات ویدیویی کوتاه – آیا به زودی به پایان می رسد؟ در حالی که این نوع تبلیغات ممکن است لزوما چیز بدی نباشد، میزان رقابت به ظاهر فزاینده می تواند برای غول رسانه های اجتماعی مضر باشد. شتاب تبلیغات در Reels در حال رشد است و شکاف بین Meta Reels و TikTok (البته به آرامی) بسته می شود.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *