بازنویسی برچسب‌های عنوان: چرا باید با گوگل کار کنید نه در مقابل آن؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

برچسب‌های عنوان یکی از اولین چیزهایی هستند که کاربران هنگام مشاهده نتایج موتورهای جستجو می‌بینند. در حالی که برچسب‌های عنوان ممکن است تاثیر فوری بر الگوریتم‌های رتبه‌بندی نداشته باشند، نقشی حیاتی در شکل‌دهی به برداشت اولیه کاربران از محتوای شما دارند، که می‌تواند بر نرخ کلیک (CTR) و تعداد بازدیدهای صفحه‌تان تأثیر بگذارد. در دراز مدت بر رتبه سایت شما تاثیر می گذارد.

در سال 2021، گوگل تغییری در نحوه تولید برچسب عنوان برای صفحات وب ایجاد کرد و بسیاری از سئوکاران و صاحبان سایت متوجه شده‌اند که برچسب‌های عنوانی که برای صفحات تنظیم می‌کنند در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) متفاوت ظاهر می‌شوند.

اگر می‌خواهید یک برچسب عنوان را آزمایش کنید یا زمانی را صرف تحقیق کلمات کلیدی کرده باشید تا آنچه را که فکر می‌کنید تگ عنوان و توضیحات متا عالی است، ناامید کننده باشد! اما در اینجا به بررسی این موضوع می پردازیم که چرا این ممکن است چیز بدی نباشد، و چرا باید با Google کار کنید، نه علیه آن.

برچسب های عنوان چیست؟

تگ های عنوان عناصر HTML هستند که برای تعیین عنوان یک صفحه وب استفاده می شوند. آنها به عنوان یک عنوان قابل کلیک در نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شوند و به عنوان عنوان صفحه در نوار عنوان مرورگر یا تب ظاهر می شوند. برچسب‌های عنوان نقش مهمی در بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) و تجربه کاربر دارند.

گوگل در حال ایجاد تغییراتی در برچسب‌های عنوان است

به طور فزاینده‌ای، گوگل تگ‌های عنوانی را که توسط توسعه‌دهندگان وب‌سایت تنظیم شده است، بازنویسی می‌کند تا چیزی متفاوت از آنچه در CMS نشان می‌دهد در SERPs نشان دهد.

این می تواند تغییر یک لوله به یک خط تیره، استفاده از یک تگ H1 به جای مجموعه متن به عنوان برچسب عنوان باشد، یا می تواند یک بازنویسی کامل باشد.

به عنوان مثال، اگر شما یک گل فروشی بودید، می توانید برچسب عنوان زیر را بنویسید:

گل برای رویدادها | گل عروسی، گل ترحیم، گل تولد | Floristry.com

اما سپس می تواند در نتایج جستجوی گوگل به صورت زیر ظاهر شود:

گل های رویداد – Floristry.com

نمونه ای از یک برند بزرگ، Vans، در زیر قابل مشاهده است:

ما عبارت “Vans Shoes for Women” را جستجو کردیم و در نتیجه تگ عنوان گوگل از وب سایت Vans آمده است: “کفش گاه به گاه برای زنان”.

وقتی روی این نتیجه کلیک می کنید به صفحه کفش زنانه می روید که در آنجا می بینیم که تگ عنوان تعیین شده توسط Vans در واقع کفش زنانه است | کفش زنانه گاه به گاه | Vans UK.

گوگل تگ عنوان را در نتایج جستجو تغییر داده است تا آن را به گونه ای نمایش دهد که گوگل معتقد است با هدف جستجوی کاربران مطابقت بیشتری دارد.

اگر گوگل تگ های عنوان من را بازنویسی کند، چه کاری باید انجام دهم؟

چندین راه مختلف برای نزدیک شدن به نحوه برخورد با گوگل با تغییر تگ های عنوان وجود دارد، از جمله کار با گوگل، نه در مقابل آن!

به کاری که انجام می دهید ادامه دهید

یک رویکرد این است که به کاری که انجام می دهید پایبند باشید. فقط به این دلیل که گوگل تگ عنوان شما را به شکلی که شما نوشته اید نمایش نمی دهد، به این معنی نیست که گوگل آن را نمی خواند و نمی فهمد.

اطلاعاتی که در تگ عنوان خود قرار می دهید باید زمینه را برای صفحه فراهم کند تا گوگل بفهمد که چگونه در سایت شما قرار می گیرد و در عین حال کاربران را برای کلیک کردن روی آن ترغیب می کند. اگر فکر می کنید قبلاً این کار را کرده اید، پس دلیلی برای ادامه ندادن وجود ندارد.

از تغییرات گوگل بیاموزید

شاید یک رویکرد بهتر این باشد که به نحوه بازنویسی برچسب های عنوان توسط گوگل توجه کنید و یاد بگیرید که تغییرات را بپذیرید. ببینید آیا می‌توانید الگوهایی را در تغییر تگ‌های عنوان خود مشاهده کنید. به عنوان مثال، آیا همیشه آنها را کوتاه می کند، بخش خاصی را حذف می کند یا ترتیب اطلاعات شما را تغییر می دهد؟

تمرکز گوگل بر نمایش اطلاعات به گونه ای است که فکر می کنند بیشترین کلیک را به کاربران می دهد تا آنچه را که به دنبال آن هستند ارائه دهد. آنها نتایج جستجو را طوری تنظیم می کنند که با هدف جستجویی که از کاربران می بینند مطابقت داشته باشد.

استفاده از هر تغییر متداولی که Google در برچسب‌های عنوان شما ایجاد می‌کند به عنوان یک دستورالعمل برای نحوه نمایش برچسب‌های عنوان توسط Google می‌تواند مفید باشد. از آن به عنوان یک پارامتر برای یادگیری نحوه ایجاد و نمایش برچسب‌های عنوانی استفاده کنید که بهترین کار را برای شما دارد.

برای مثال، اگر تگ عنوان را به این صورت بنویسید:

شلوار مشکی | بهترین شلوارهای هوشمند برای محل کار، عروسی و عزا | انبار شلوار

و گوگل تگ عنوان شما را به این صورت در SERP بازنویسی می کند:

شلوار مشکی | انبار شلوار

می‌توانیم از این موضوع یاد بگیریم که گوگل برچسب عنوان کوتاه‌تری را با پر کردن کلمات کلیدی کمتر ترجیح می‌دهد که به طور مختصر توضیح دهد که صفحه درباره چه چیزی است.

بنابراین، اگر بخواهیم تگ عنوان را تغییر دهیم تا یک رسانه شاد بین آنچه در ابتدا نوشته شده بود و آنچه گوگل می‌خواست پیدا کنیم، ممکن است چیزی شبیه به:

شلوار مشکی عروسی و محل کار | انبار شلوار

تحقیق در مورد رقبا

هنگامی که به SERP برای کلمات کلیدی یا صفحات خود نگاه می کنید، به برچسب عنوان رقبای خود نگاه کنید. صفحاتی که رتبه بالاتری نسبت به شما دارند ممکن است برچسب‌های عنوان قابل کلیک یا «گوگل پسند» بیشتری داشته باشند و می‌توانید از ساختار آن برچسب‌های عنوان برای سفارشی کردن صفحات خود استفاده کنید.

شاید نتایج با رتبه بالا مواردی مانند “ارسال رایگان”، “3 سال گارانتی” یا اطلاعات قیمت را در برچسب عنوان داشته باشند. اگر فرصت‌هایی برای افزودن این نوع اطلاعات به برچسب‌های عنوان خود وجود دارد، ممکن است به عنوان راهی برای افزایش نرخ کلیک و دادن قالبی که گوگل ترجیح می‌دهد، ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

نکات گوگل در مورد برچسب عنوان

گوگل دستورالعمل هایی را برای بهترین روش برای نوشتن تگ عنوان ارائه کرده است. آنها بیان می کنند که وظیفه اصلی تگ عنوان باید این باشد که به کاربر و موتور جستجو بگوید موضوع هر صفحه خاص چیست.

در دسامبر 2020، جان مولر، تحلیلگر ارشد جستجوی گوگل، اظهار داشت که باید از برچسب‌های عنوان برای توصیف محتوای صفحه استفاده شود، با استفاده از کلماتی که جستجوگر استفاده می‌کند و از پر کردن کلمات کلیدی اجتناب شود.

“…اگر می توانید عنوانی ایجاد کنید که با آنچه کاربر واقعاً به دنبال آن است مطابقت داشته باشد، کلیک کردن روی یک نتیجه جستجو برای آنها کمی آسان تر است زیرا فکر می کنند، “اوه، این واقعاً با آنچه من به دنبال آن بودم مطابقت دارد”. .

“داشتن کلمات کلیدی در تگ عنوان خوب است. من فقط برچسب عنوان را به گونه ای می نویسم که واقعاً در یک جمله توضیح دهد که این صفحه واقعاً در مورد چیست. بیایید به‌جای اینکه کلمه کلیدی-1، کلیدواژه-2، کلیدواژه-3 را در آنجا داشته باشیم، واقعاً یک عنوان واضح بسازیم.

اگر برای درست کردن برچسب‌های عنوان سایت خود به کمک نیاز دارید، پس با ما در Ducard تماس بگیرید تا در مورد خدمات سئوی ما صحبت کنیم و رتبه شما را در Google کسب کنیم.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *