بازگشت به مبانی: رویکرد ما به سئو | آژانس سئو

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

در طول دهه گذشته، بازاریابی دیجیتال به فضای پیچیده ای تبدیل شده است که اطلاعات، ابزار و برنامه های کاربردی بی شماری در دسترس ماست.

به عنوان یک آژانس مبتنی بر داده، ما می دانیم که اینها بدون شک منابع ارزشمندی هستند. اما ما همچنین متوجه هستیم که غرق شدن در حجم عظیم منابع چقدر آسان است. گاهی اوقات این می تواند منجر به فلج تجزیه و تحلیل، تصمیم گیری کند و استراتژی نامشخص شود. نتیجه؟ تاثیر منفی بر بهره وری و پتانسیل رشد. اما لازم نیست اینطور باشد.

یک کمپین سئو موفق به انجام کارهای ساده ای مانند موارد زیر متکی است:

درک اهداف خود تحلیل عمیق بازار تحقیق با کیفیت کلمات کلیدی محتوای عالی استراتژی ساخت لینک ساختاریافته

با تمرکز مداوم بر این عناصر کلیدی سئو، شانس بسیار بیشتری برای بهبود رتبه بندی، افزایش دید، افزایش ترافیک و دستیابی به درآمد بیشتر خواهید داشت. در اینجا یک رویکرد بازگشت به اصول در سئو مستلزم چیست…

پژوهش

هر کمپین باید با تحقیق شروع شود. به عنوان بخشی از این تحقیق، مهم است که مخاطبان خود، نحوه استفاده از Google و زبانی که برای یافتن خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید در نظر بگیرید.

بیایید یک عکس فوری از تحقیق کلمه کلیدی را به عنوان مثال در نظر بگیریم. اگر کمپینی بر فروش خودروهای دست دوم تمرکز کند، می بینیم که حجم جستجوی ماهانه برای «خودروهای دست دوم» به طور قابل توجهی بیشتر از «خودروهای دست دوم» است.

به گفته گوگل، این مورد در پنج سال گذشته بوده است و هیچ نشانه ای از تغییر را نشان نمی دهد.

در این مورد، عبارت کلیدی «خودروهای دست دوم» ستون فقرات کمپین را تشکیل می دهد که بر تولید فنی و محتوا و همچنین ایجاد لینک تأثیر می گذارد. با در نظر گرفتن این موضوع، پس از آن می‌توانیم یک لیست کلمات کلیدی کمپین سفارشی ایجاد کنیم تا یک استراتژی کلیدواژه موثر تشکیل دهیم. این به ما امکان می دهد اندازه و دامنه بازار شما را درک کنیم، عملکرد ارگانیک را دنبال کنیم و شروع به تدوین استراتژی برای بهبود رتبه بندی ارگانیک کنیم.

هنگامی که در ارتباط با تجزیه و تحلیل رقبا استفاده می شود، می توانیم نقاط ضعف و قوت دامنه شما را نسبت به رقبا در رابطه با آن کلمات کلیدی آشکار کنیم. چیزی که ما برای ایجاد آن زمان صرف کرده‌ایم، می‌توانیم همه این کارها را با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل رقیب اختصاصی خود به راحتی انجام دهیم.

اگر در رتبه‌بندی پایین‌تر از رقبای فعلی خود قرار دارید، ابزار ما می‌تواند نشان دهد که آیا فنی، محتوا یا پیوندها مانع شما می‌شوند، قبل از اینکه روی حوزه‌های مناسب برای بهبود تمرکز کنید.

از نظر فنی

مرحله بعدی مرحله فنی است که عملکرد فنی سایت شما را از منظر سئو ارزیابی می کند. اگرچه جنبه های فنی سئو می تواند ترسناک به نظر برسد، تمرکز اصلی برای اکثر کمپین ها حول متادیتا و ساختار وب سایت بهینه شده است.

داده های متا

داده های متا به طور خاص دو عملکرد را انجام می دهند:

به گوگل سیگنال می دهد که صفحه شما چه کاری انجام می دهد. به گوگل می گوید که حاوی چه اطلاعاتی است

داده‌های متا شما باید روی تعدادی عبارات کلیدی متمرکز شوند که به بهترین شکل صفحه را نشان می‌دهند، در حالی که حجم جستجوی ماهانه هر کلمه کلیدی را در نظر می‌گیرد.

با استفاده از مثال قبلی ما، یک برچسب عنوان بهینه شده برای یک صفحه ماشین دست دوم بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی به این شکل خواهد بود.

جستجوی عبارت جستجو جلد عنوان عنوان برچسب Cars Cars Cars Cars Cars Cars For Sale 110,000 110,000 27,100 Cars Used for Sale | ساختار وب سایت فروشنده خودروهای دست دوم

ساختار وب سایت به سلسله مراتب و رابطه بین صفحات وب سایت شما اشاره دارد. به طور کلی، این شامل داشتن یک ناوبری جامع و ساختار پیوند داخلی است.

با پیاده‌سازی ساختار وب‌سایت با دقت در نظر گرفته شده، یافتن صفحات شما برای موتورهای جستجو بسیار آسان‌تر خواهد بود، به این معنی که گوگل می‌تواند رتبه‌بندی شما را مرتباً بخزد و به روز کند. این می تواند منجر به رتبه بندی بهتر و ترافیک بالاتر شود.

بهینه سازی این دو ناحیه معمولا بهترین و سریع ترین نتایج را به همراه دارد. هنگامی که این موارد بهبود یافتند، به بررسی سایر زمینه‌های سئو فنی مانند معیارهای اولیه وب و سرعت صفحه می‌پردازیم.

بهینه سازی محتوا

محتوا، و به طور خاص، محتوای با کیفیت خوب، باید بخش مهمی از هر کمپین سئو باشد.

محتوای خوب نوشته شده، مرتبط و عمیق راهی برای ارائه ارزش واقعی به مشتریان بالقوه در مورد محصولات و خدماتی است که ارائه می کنید. در حالی که محتوای «خوب» لزوماً معیاری قابل اندازه‌گیری نیست، راه‌هایی برای بهبود توانایی محتوای شما در رتبه‌بندی و هدایت ترافیک ارگانیک وجود دارد:

موضوع و کلمات کلیدی

موضوع محتوای شما باید بر اساس علاقه مخاطبان و تحقیقات کلمات کلیدی باشد. کلمات کلیدی که در طول تحقیق خود تعریف می کنید نیز باید در سرتاسر محتوا وجود داشته باشند تا از رتبه بندی صفحات شما برای عبارات جستجوی مرتبط اطمینان حاصل شود.

رویکرد به این ممکن است بسته به هدف صفحه شما کمی متفاوت باشد. مثلا:

اگر یک صفحه فرود تجاری با هدف تبلیغ «خودروهای دست دوم» است، باید روی زبان تجاری که مشتریان در این مرحله از سفر خرید خود استفاده می کنند تمرکز کنید. اگر یک جستار را هدف قرار می دهد، مانند یک مقاله وبلاگ، مانند “در هنگام خرید خودروی دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم”، باید روی استفاده از کلمات کلیدی در جایی که مناسب است و پاسخ به سوالاتی که کاربران ممکن است داشته باشند تمرکز کنید. محتوای EAT ایجاد کنید

سال گذشته، گوگل سه به‌روزرسانی مهم را در سال 2021 به ما ارائه کرد که یکی از آنها نحوه استفاده و رتبه‌بندی محتوا توسط موتور جستجو را پوشش می‌دهد. به عنوان بخشی از این، به روز رسانی بدنام EAT را اصلاح می کند و اهمیتی که هنوز در مورد محتوا دارد را برجسته می کند.

به عنوان یک کسب‌وکار که در دنیای دیجیتال امروزی فعالیت می‌کند، باید محتوایی با کیفیت بالا و مرتبط ایجاد کنید که برای خواننده ارزش به ارمغان بیاورد. این شامل سه حوزه EAT است:

تخصص: ارائه اطلاعات دقیق و با کیفیت بالا مرجعیت: نشان دهید که چرا از موضوع آگاهی دارید و از پیوندها برای ایجاد اعتبار استفاده کنید.

سعی کنید محتوای شما از نظر طول، عمق و توصیفی متناسب با رقبای شما باشد. با این حال، مهم است که مطمئن شوید که هر کلمه از محتوای شما ارزشمند و مناسب برای گنجاندن است. داشتن یک مقاله 1800 کلمه ای که حاوی 1000 کلمه اطلاعات بی ربط و بی فایده باشد هیچ فایده ای ندارد زیرا به شما کمک نمی کند تا با موفقیت به اهداف محتوایی خود برسید.

آیا خواندن آن آسان است؟

محتوای شما از نظر زبان و ساختار باید به راحتی قابل خواندن باشد. پاراگراف‌های نسبتاً کوتاه و قابل هضم با عناوین واضح برای کمک به مخاطبان شما ایده‌آل هستند تا اطلاعات مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

امتیاز خوانایی Flesch ابزار رایجی است که برای بهبود خوانایی محتوا استفاده می شود. شایان ذکر است که مطالعات نشان می‌دهد که بهینه‌سازی امتیاز خوانایی Flesch محتوای شما مستقیماً بر رتبه‌بندی تأثیر نمی‌گذارد، اما می‌تواند عوامل دیگری را که برای معیارهای رتبه‌بندی موتورهای جستجو ضروری هستند، بهبود بخشد.

استفاده از یک سیستم درجه بندی مانند Flesch یک مرحله اضافی خوب پس از تصحیح برای اطمینان از واضح بودن نوشته شما تا حد امکان است. امتیازی که باید به آن هدف گذاری کنید به مخاطبان هدف شما بستگی دارد. اگر مخاطبان شما عموم مردم هستند، باید درجه 8 را هدف قرار دهید که معادل سنین 13 تا 14 سال است.

آیا از لینک های خود استفاده کرده اید؟

برای بهبود قابلیت خزیدن صفحات خود، باید از پیوندهای داخلی در سرتاسر استفاده شود. به یاد داشته باشید که مطمئن شوید همه پیوندها با محتوا مرتبط هستند و به صفحه ای اشاره می کنند که برای خوانندگان شما مفید خواهد بود.

اتصالات ساختمان

اگرچه نسبت به سئوی محتوا و فنی کمتر قابل لمس است، اما لینک بیلدینگ یکی از با ارزش ترین بخش های هر کمپین سئو است.

نمایه پیوند به رمزگشایی کیفیت منابع پیوند داده شده کمک می کند. اساساً، صفحه ای با لینک های باکیفیت تر به گوگل نشان می دهد که وب سایت شما برای کاربران ارزشمندتر است و بنابراین باید رتبه بالاتری داشته باشد.

برخی این رویکرد را با مدل استنادی دانشگاهی مقایسه می کنند. به عنوان مثال، اگر یک دانشگاه آکسبریج بسیار معتبر به پایان نامه ای استناد کند، جامعه دانشگاهی آن را به طور ذاتی ارزش بالاتری نسبت به قبل از استناد دارد. به همین ترتیب، اگر یک وب‌سایت با ارزش بالا از طریق پیوند دادن به وب‌سایت شما به آن استناد کند، الگوریتم Google وب‌سایت شما را دارای ارزش «بالاتر» می‌داند و بنابراین آن را حتی در رتبه‌بندی بالاتر می‌برد.

اکثر سایت ها دارای پیوندهای بومی تعبیه شده اند. با این حال، در بیشتر موارد، نمایه پیوند کوچکتر است و کمتر به سمت صفحات تجاری بیشتر هدف قرار می گیرد. به عنوان بخشی از یک کمپین سئو، ما این صفحات را شناسایی کرده و پیوندهای مرتبط را به آنها هدایت می کنیم تا معتبرتر شوند. در طول یک کمپین، ما انتظار داریم که شاهد افزایش معیار «اقتدار صفحه» ارائه شده توسط Moz باشیم که نشان دهنده توانایی بیشتر صفحه برای رتبه بندی است.

آن را پیچیده نکنید

برای ساده نگه داشتن آن چیزی برای گفتن وجود دارد. اگرچه ما تیمی متشکل از کارشناسان فنی سئو را در رده‌های خود داریم که قادر به مدیریت کمپین‌های پیچیده هستند، اما یک فرآیند اثبات شده را دنبال می‌کنیم. با در نظر گرفتن تحقیقات، محتوا، سئوی فنی و تاکتیک‌های ایجاد قدرت، می‌توانیم یک استراتژی سفارشی طراحی کنیم که برای رسیدن به اهداف شما طراحی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانیم حضور آنلاین شما را با خدمات سئوی خود افزایش دهیم، با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *