بررسی اجمالی برنامه وابسته به بازار خلاق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

چه وبلاگ یا وب سایتی را برای بازاریابی، برندسازی، طراحی یا هر چیز دیگری در آن حوزه راه اندازی کنید، احتمالاً به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود هستید. اگر چنین است، پس به مکان عالی رسیده اید.

برای مقاله امروز، ما به آنچه برنامه وابسته بازار خلاق ارائه می دهد نگاه می کنیم – از میزان درآمد شما تا اینکه آیا گزینه های بهتری وجود دارد یا خیر. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!

نقد و بررسی Creative Market Affiliate Market Creative چیست؟

همانطور که از نامش پیداست، این وب سایت جایی است که می خواهید برای خرید هر نوع طراحی به آن بروید. دسته بندی های فهرست شده در سایت از گرافیک های برداری و مدل های محصول گرفته تا قالب های اینستاگرام، تم های shopify و فونت های نمایشی را شامل می شود.

در صورتی که فکر می کنید دنبال کنندگان شما علاقه مند به دریافت تصاویر برتر هستند، عکس ها نیز برای فروش در دسترس هستند. اگر به نظر می رسد کمی شبیه به مارک های دیگری است که در گذشته با آنها برخورد کرده اید، به این دلیل است که در واقع اینطور است، اما چیزهایی که باید به خوانندگان خود پیشنهاد دهید تا امتحان کنند، کم نیست.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

اول از همه، مایلیم به این نکته اشاره کنیم که راهی که می‌توانید از پیشنهاد Creative Market کسب درآمد کنید، متقاعد کردن فالوورهایتان برای باز کردن فروشگاه‌ها نیست، بلکه در واقع با توصیه چیزی از طیف عظیمی از محصولات موجود در وب‌سایت است.

خوب است که از ارجاعات عضویت نیز کمیسیون دریافت کنید، اما جدا از قیمت واقعی، واقعا چیز زیادی برای اضافه کردن در این زمینه وجود ندارد. اگر شما یا شخصی در لیست شما می‌خواهید یک فروشگاه Creative Market باز کنید، ممکن است یکی از برنامه‌های موجود را در نظر بگیرید که اکنون از 19.95 دلار در ماه تا 99.95 دلار در ماه متغیر است.

بنابراین، با توجه به اینکه این شامل هیچ نوع بازاریابی وابسته نیست، ما به جزئیات زیادی در مورد آن نمی پردازیم و به موارد واقعی که باید برای کمیسیون توصیه کنید نمی پردازیم.

ناگفته نماند که قیمت این محصولات از یک دسته به دسته دیگر بسیار متفاوت است. اگر به Illustrations -> Artwork بروید، قیمت اکثر بسته ها بین 15 تا 18 دلار است.

از سوی دیگر، اگر به دنبال چیزی خاص در دسته عکاسی هستید، قیمت نیز می تواند کمی متفاوت باشد. برای برخی از بسته‌های تصویر، احتمالاً حدود 40 دلار هزینه خواهید کرد، در حالی که عکس‌های با کیفیت بالا از یک فرآیند فردی یا طبیعی می‌توانند بین 14 تا 19 دلار هزینه داشته باشند.

خوشبختانه با این واقعیت که بسیاری از این عکس ها توسط خود سازندگان گروه بندی شده اند، کار بسیار آسان تر می شود. بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه که مضامین ارائه می دهند.

اگر قبلاً یک قالب وردپرس خریداری کرده اید، احتمالاً می دانید که قیمت این محصولات دیجیتال بسته به عملکرد و طراحی واقعی بسیار متفاوت است.

به نظر می رسد که مطمئناً در مورد برخی از مواردی که در Creative Market با آنها برخورد کردیم، چنین است. یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین قالب‌هایی که با آن مواجه شده‌ایم Valerie نام دارد و یک تم وردپرس Elementor است – تا زمان نوشتن این مقاله، قیمت آن 59 دلار است.

وقتی صحبت از گرانی تم ها به میان می آید، آسمان محدودیت دارد، البته با لهستانی، WordPress Elementor با قیمتی نزدیک به 200 دلار. همه چیز به این بستگی دارد که مخاطبان شما با چه چیزی بیشتر احساس راحتی می کنند و آیا قصد دارند از آن برای مثال برای یک وب سایت تجاری استفاده کنند یا خیر.

چگونه به یک شریک وابسته در بازار خلاق تبدیل شویم

اگر مدت زیادی است که از بازاریابی وابسته به عنوان راهی برای کسب درآمد از وب سایت یا دارایی های رسانه خود استفاده می کنید، برای شما ناامید کننده خواهد بود که مجبور شوید برای پیوستن به برنامه از طریق وب سایت خود شرکت بروید.

اکثر برنامه‌های وابسته در حال حاضر شبکه‌های جداگانه‌ای را برای مدیریت همه چیز انتخاب می‌کنند، و خود شرکت‌های وابسته نیز از آن استقبال می‌کنند. هنگامی که به پلتفرمی می روید که در آن تمام آمار مورد نیاز در مورد عملکرد خود را با ده ها برنامه به طور همزمان دارید، پیگیری همه چیز بسیار آسان تر است.

پلتفرم همچنین مسئول پرداخت پول به شما است، بنابراین شما اساساً تمام درآمدهای خود را در یک مکان دریافت می کنید، بنابراین وقتی کمیسیون خود را برداشت می کنید، این کار را از درآمد برنامه های متعددی که من به آن ملحق شده ام انجام می دهید.

Creative Market تصمیم گرفته است که برنامه خود را به طور جداگانه در وب سایت اجرا کند.

قبل از پذیرفته شدن در برنامه باید به تعدادی از سوالات پاسخ دهید، اما هیچ یک از آنها ممکن است تعجب آور نباشد – URL وب سایت شما از شما خواسته می شود، دلیلی که می خواهید در ابتدا شریک بازار خلاق شوید. مکان، زیرا و روش هایی که قصد دارید این سرویس را تبلیغ کنید.

هنگامی که در برنامه پذیرفته شدید، به لینک وابسته به Creative Market و تعدادی دیگر از ابزارهای بازاریابی مانند بنرها و تصاویر برای طیف گسترده ای از شبکه های رسانه های اجتماعی دسترسی خواهید داشت. حتی می توانید کد را در بسته های طراحی واقعی کپی کنید و آنها را در محتوای خود نیز نمایش دهید.

کمیسیون بازار خلاق – چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

به‌عنوان شریک Creative Market، می‌توانید تا 15 درصد از اولین سفارش هر مشتری جدید را بدون توجه به آنچه که باشد، داشته باشید. اما نکته خوب این است که اگر ارجاعات شما در ماه اول پس از کلیک بر روی پیوند وابسته شما برگردند، 5 درصد سود اضافی کسب خواهید کرد.

در حالی که Creative Market مطمئناً دوست دارد بگوید که زیرمجموعه های برتر آنها هر ماه هزاران دلار درآمد دارند، ما می خواهیم یک محاسبه ساده انجام دهیم تا به شما نشان دهیم چقدر می توانید درآمد داشته باشید.

فرض کنید شما یکی از افراد خوش شانسی هستید که می توانید یک نفر را متقاعد کنید که یک قالب وردپرس را با قیمت 200 دلار دریافت کند. کمیسیون شما برای این 30 دلار خواهد بود، که ما می گوییم بسیار مناسب است. اما اگر خرید اولیه یک عکس 14 دلاری باشد که 15 درصد تخفیف شما فقط 2.1 دلار باشد، چه؟ اگر آن مشتری برگردد و یک سفارش الگوی دوم به قیمت 200 دلار بدهد، کاهش آن فقط 10 دلار خواهد بود.

بنابراین همانطور که می بینید، همه چیز به این بستگی دارد که مخاطبان شما چه چیزی می خرند و چگونه تصمیم به خرید می گیرند.

در حالی که مدت زمان کوکی ردیابی همچنان یک راز باقی مانده است، زیرا ما در واقع به هیچ اطلاعاتی در این زمینه در وب سایت خود برند (یا منابع دیگری که بررسی کرده ایم) نرسیدیم، احتمالاً می توان گفت که استاندارد صنعتی 30 است. روزهایی که ممکن است قبلاً به آنها عادت کرده باشید.

اطلاعات پرداخت

اگرچه ما زمان گذاشتیم تا قوانین و مقررات برنامه وابسته را بررسی کنیم تا مطمئن شویم با نوعی اطلاعات در مورد روش های پرداخت مواجه شده ایم، متاسفانه هیچ اطلاعاتی وجود نداشت.

ظاهراً در طول راه‌اندازی حساب وابسته خود، روش پرداخت ترجیحی خود را انتخاب می‌کنید، اما نمی‌توانیم بگوییم که آیا این به معنای PayPal، انتقال بانکی یا سایر روش‌هایی است که در حال حاضر توسط برنامه‌های دیگر استفاده می‌شود.

با این حال، آنچه ما متوجه شدیم این است که یک آستانه 20 دلاری وجود دارد که باید قبل از برداشت درآمد خود به آن برسید.

مزایا و معایب برنامه وابسته به بازار خلاق

تقریباً هر نوع برنامه وابسته هم مزایا و هم معایبی دارد. توصیه می کنیم قبل از تصمیم به درخواست، تخمین بزنید که با این فرصت چقدر می توانید درآمد کسب کنید.

اگرچه Creative Market یک پلت فرم نسبتاً شناخته شده است که مردم می توانند انواع طرح ها، عکس ها، فونت ها، تصاویر، وکتورها، تم ها و موارد دیگر را دریافت کنند، اما هنوز به اندازه برخی از رقبای خود شناخته شده نیست – مانند Canva، یکی از بیشترین – وب سایت های بزرگی که در همان صنعت وجود دارند و همچنین دارای یک برنامه وابسته هستند.

ما می خواهیم اطلاعات پرداخت در صفحه شرکا کمی شفاف تر باشد، به خصوص در مورد روش های پرداخت.

ما همچنین به جای دوره 30 روزه، فرصت کسب درآمد مکرر بیشتری را در یک دوره زمانی طولانی تر می خواهیم. این واقعیت که ارزش برخی از محصولات بسیار پایین است ممکن است در وهله اول برخی از شرکا را از پیوستن به برنامه منصرف کند.

در نهایت، یک راه دیگر وجود دارد که این برنامه می‌توانست کمی بهتر باشد – اگر این امکان را داشتید که اشتراک Creative Market را نیز ارجاع دهید و از آن نیز درآمد کسب کنید، این گزینه گزینه‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌داد.

جایگزین های بازاریابی وابسته به بازار خلاق

اگر متقاعد نشده اید که این برنامه هم اکنون برای شما مناسب است، گزینه های دیگری را که در زیر ارائه کرده ایم بررسی کنید. متوجه خواهید شد که بسیاری از آنها شهرت جهانی دارند و گزینه های نرم افزاری با کاربری آسانی دارند، بنابراین ممکن است به طور کلی جایگزین های بهتری باشند.

کانوا

ما یک بررسی جداگانه در مورد برنامه وابسته Canva نوشتیم، بنابراین اگر کمی وقت دارید و می خواهید تمام جزئیات را بدانید، پیشنهاد می کنیم آن را بخوانید.

این یک فرصت کسب درآمد کمی متفاوت با آنچه Creative Market ارائه می دهد است، زیرا شما اشتراک را به جای یک محصول فیزیکی توصیه می کنید.

برای هر شخصی که طرح Canva Pro را به مدت یک سال خریداری کند، کمیسیون شما 36 دلار خواهد بود. اگر آن ارجاع عضویت خود را پس از پایان سال تمدید کند، می‌توانید انتظار داشته باشید که همان درصد به حساب شما برسد – بنابراین این یک برنامه وابسته مکرر است. Canva یکی از بزرگترین شرکت های طراحی در جهان است و تقریباً همه قبلاً نام آن را شنیده اند، بنابراین ممکن است به همین دلیل فکر کنید.

انواتو

به عنوان یک شریک Envato، محصولات و خدمات زیادی وجود دارد که می توانید به دنبال کنندگان خود پیشنهاد دهید تا امتحان کنند، به خصوص در زمینه موضوعات و سایر موارد اضافی وب سایت.

در مورد اینکه چقدر می توانید با این برنامه درآمد داشته باشید، درآمدهای آینده شما بسته به آنچه مخاطبان شما می خرند متفاوت است. بنابراین، برای Envato Elements می توانید تا 120 دلار برای یک برنامه سالانه یا 60 دلار برای یک برنامه ماهانه درآمد داشته باشید. همانطور که برای هر تم خریداری شده از طریق Envato Market، شما 30٪ از ارزش آن فروش را به دست خواهید آورد.

خوبی در مورد این یکی این است که این برند به اندازه کافی شناخته شده است که برای توصیه آن به دنبال کنندگان خود کار سختی نخواهید داشت. به علاوه، آستانه پرداخت تنها 10 دلار است، بنابراین یک چیز کمتر نگران کننده است – ناگفته نماند که دو روش پرداخت در دسترس است، عمدتاً PayPal و انتقال وجه الکترونیکی.

Adobe

Adobe Stock سرویسی است که کم و بیش شبیه همان چیزی است که در مورد Creative Market و Envato توضیح دادیم. بهترین چیز در مورد این برنامه این است که کمیسیون بیش از حد معقول است، با خریدهای تک درصدی 8.33٪ و اشتراک ها تا 72 دلار برای شما ایجاد می کند.

این یکی قطعاً ارزش بررسی دارد زیرا Adobe یک نام تجاری بزرگ است و محصولات آن توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده شده و هنوز هم هستند.

99 طرح

این یکی کمی متفاوت است. برنامه وابسته 99designs به شما این امکان را می دهد که با ارسال ترافیک به وب سایت و ترغیب افراد برای باز کردن یک مسابقه یا پروژه درآمد کسب کنید.

99designs جایی است که مردم می توانند به آنجا بروند و طراحان لوگو و هر چیز دیگری را که ممکن است نیاز داشته باشند پیدا کنند، اما همچنین مکانی برای طراحان برای یافتن کار است.

بسته به میزان کسب و کار شما از شرکت، سطوح مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال، در ابتدا، کمیسیون شما برای هر مشتری جدید مسابقه 50 دلار خواهد بود. پس از اینکه بیش از 25 فروش از طریق پلتفرم انجام دادید، پورسانت شما به 75 دلار تبدیل می شود و پس از 50 فروش مادام العمر، درصد شما به 100 دلار افزایش می یابد.

TemplateMonster

از این بازار می توان برای خرید هر چیزی از قالب های وب سایت و گرافیک گرفته تا افزونه ها و موارد دیگر استفاده کرد. حتی تعداد زیادی الگوی ارائه برای افرادی که نمی خواهند به تنهایی این کار را انجام دهند در دسترس است.

به عنوان یک شرکت وابسته به TemplateMonster، شما 30٪ از هر فروش را که به مشاغل ارسال می کنید، انجام می دهید. نکته جالب در مورد این یکی این است که نرخ کمیسیون تکراری است، بنابراین اگر شخصی از طریق پیوند وابسته شما یک حساب کاربری ایجاد کند و بارها و بارها از آن استفاده کند، شما همچنان همان مقدار پول را به دست خواهید آورد.

نکته منفی این است که این برنامه خود محور است، اما با توجه به سرعت و این واقعیت که تکراری است، ما می گوییم که نباید آنقدر منفی باشد.

افکار نهایی

بنابراین، آیا باید شریک بازار خلاق شوید یا باید این فرصت را از دست بدهید؟ در حالی که مزایا و معایبی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، ما استدلال می کنیم که جایگزین های بهتر (و احتمالا بدتر) وجود دارد.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *