بررسی اجمالی برنامه وابسته کجابی

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

با توجه به طیف گسترده ای از برنامه های وابسته که این روزها وجود دارد، انتخاب مناسب می تواند تا حدودی برای شما چالش برانگیز باشد. شما باید تصمیم خود را بر اساس نرخ کمیسیون و مدت زمان کوکی ها، و همچنین بر اساس آنچه که مخاطبان سایت یا وبلاگ شما با بهترین طنین انداز هستند، بگیرید.

در مقاله امروز ما برنامه وابسته کجابی را بررسی می کنیم و کاملاً هر آنچه را که باید در مورد آن بدانید را پوشش می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!

بررسی اجمالی برنامه وابسته کجابی کجابی چیست؟

اگر تا به حال نام کجابی را نشنیده اید، ممکن است حتی ندانید که آیا برای جایگاه شما مناسب است یا خیر. به طور خلاصه، کجابی یک بستر میزبانی آنلاین برای دوره ها و سایر مطالبی است که افراد علاقه مند به فروش آن هستند.

چیزی که این پلتفرم را از بقیه متمایز می کند این است که دارای ویژگی های بسیار جالبی است. برای مثال، نه تنها می‌توانید آموزش‌های خود را ایجاد کرده و آن‌ها را در سرور آپلود کنید، بلکه می‌توانید با استفاده از ابزارهای بازاریابی فراوانی که کجابی به همراه دارد، مخاطبان خود را افزایش دهید.

همچنین گزینه ای برای کاربران وجود دارد که برای دوره های فردی خود یک برنامه وابسته ایجاد کنند و از کجابی برای تمام کارهای غرغرو مانند همکاری با شرکا، پرداخت پول به آنها و هر چیز دیگری استفاده کنند.

اگر حضور آنلاین دارید، می‌توانید از این سیستم برای انجام تقریباً هر کاری استفاده کنید. به لطف قیف هایی که می توانید درست در داشبورد کجابی جمع آوری کنید، می توانید مخاطبین، پرداخت ها را مدیریت کنید و تجزیه و تحلیل های خود را مشاهده کنید و همچنین همه چیز را توسعه دهید.

چه چیزی را می توانید در سایت خود تبلیغ کنید؟

کجابی برای سهولت کار برای مشتریان خود چندین پلن مختلف دارد که بسته به قیمت آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی است. در زمان نگارش این مقاله، این شرکت در برنامه های سالانه تخفیف داشت.

صورتحساب طرح پایه سالانه 149 دلار است و شامل سه محصول، سه قیف، حداکثر 10000 مخاطب، 1000 مشتری فعال، یک مدیریت وب سایت، یک مدیر، و ایمیل های بازاریابی نامحدود و صفحات فرود است. کاربران همچنین به دانشگاه کجابی و مجموعه ای از قالب های آماده دسترسی دارند.

طرح رشد 199 دلار در سال هزینه دارد و به کاربران این امکان را می دهد که 15 محصول، 15 قیف، حداکثر 25000 مخاطب، 10000 مشتری فعال، 10 مدیر و همه ویژگی های دیگری که در طرح مقرون به صرفه تر گنجانده شده است داشته باشند.

در نهایت، بزرگترین طرح با 319 دلار در سال شارژ می شود و به افراد اجازه می دهد تا با 100 محصول، 100 قیف، 20000 مشتری فعال، 100000 مخاطب، سه وب سایت و حداکثر 25 مدیر کار کنند.

برنامه های ماهانه در دسترس است، اما آنها شامل تخفیف 20 درصدی نمی شوند که مردم می توانند در صورت پرداخت برای کل سال از آن استفاده کنند. همانطور که می بینید، این یک سرویس ارزان نیست، اما زمانی که یک کسب و کار موفق دارید، ممکن است ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

چالشی که شما به‌عنوان یک بازاریاب وابسته برای تبلیغ این طرح‌ها با آن روبه‌رو خواهید شد، رسیدگی به بخشی از مخاطبانتان است که واقعاً علاقه‌مند به ایجاد دوره‌های آنلاین، پادکست‌ها، عضویت‌ها یا هر چیز دیگری هستند که می‌توان با کجابی انجام داد.

به یک معنا، این به معنای بازاریابی B2B است، نه B2C، بنابراین دستیابی به این امر می تواند بسیار دشوار باشد. با این حال، اگر موفق به انجام آن شوید، مزایای زیادی خواهید داشت.

به برنامه جدید وابسته کجابی بپیوندید

عضویت در برنامه وابسته کجابی را می توان در وب سایت خود برند انجام داد. از اطلاعاتی که ما جمع آوری کرده ایم، به نظر نمی رسد که شبکه های وابسته با کجابی کار کنند، حداقل در حال حاضر.

اطلاعات وب سایت و برخی از جزئیات شخصی از شما خواسته می شود، اما از هر برنامه وابسته دیگری انتظار می رود.

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای بررسی صفحه شرایط و ضوابط برنامه وابسته در وب سایت رسمی وقت بگذارید تا مطمئن شوید که تمام قوانین را رعایت می کنید و خطر اخراج تصادفی از برنامه را ندارید.

به عنوان مثال، اگر مخاطبان شما به طور خاص آن نوع خدمات را درخواست نکنند یا از شما نپرسند کجابی چه چیزی برای ارائه دارد، مجاز به استفاده از ایمیل مارکتینگ برای تبلیغ برنامه نیستید. ناگفته نماند که لینک های وابسته کجابی شما نمی تواند در وب سایت هایی باشد که خشونت، محتوای بزرگسالان یا هر نوع تبعیض را تبلیغ می کنند.

معاملات، تخفیف، کوپن یا هر چیز دیگری نیز نباید برای بازاریابی استفاده شود. همچنین مجاز به استفاده از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک که شامل نام کجابی است (چیزی که در بسیاری از برنامه های وابسته دیگر با آن مواجه شده ایم) ندارید.

در نهایت، با توجه به کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده، شما همیشه باید فاش کنید که پیوندهای شما پیوندهای وابسته هستند و اگر مردم تصمیم به خرید از طریق آنها داشته باشند، ممکن است کمیسیون کمی دریافت کنید.

به عنوان شریک کجابی چقدر می توانید درآمد داشته باشید؟

اگرچه ما نمی توانیم مقدار مشخصی از پولی که بتوانید با این برنامه وابسته به دست آورید به شما ارائه دهیم، با توجه به اینکه متغیرهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند نیازهای مخاطبان و میزان ترافیکی که وب سایت شما دریافت می کند، می توانیم در مورد کمیسیون صحبت کنیم. .

کجابی به ازای هر فروش ارجاعی که انجام می دهید 30 درصد کمیسیون به شما پرداخت می کند. اما بهترین بخش این است که اینها نرخ های تکراری هستند که ما به آنها نگاه می کنیم. بنابراین اگر شخصی اشتراکی دریافت کند و سپس آن را تمدید کند، همچنان در طرح بعدی که انتخاب می‌کند 30 درصد درآمد خواهید داشت.

ما همچنین می خواهیم توجه داشته باشیم که هشت سیستم پاداش مختلف وجود دارد. بنابراین، جدا از خود کمیسیون فروش، می‌توانید بر اساس سطح به دست آمده انتظار پاداش‌های متفاوتی داشته باشید. سطوح از سطح آبی تا سطح افسانه متغیر است و بر اساس تعداد ارجاعات فعال شما دسته بندی می شوند.

همه کمیسیون ها در 25 هر ماه برای افرادی که اشتراک ماهانه را دریافت می کنند، و یک بار در سال برای کاربرانی که طرح سالانه را انتخاب می کنند پرداخت می شود – بنابراین در لحظه ای که پرداخت کنند، کمیسیون خود را دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، یک دوره انتظار 60 روزه برای همه کمیسیون ها وجود دارد تا مطمئن شوید که هیچ کس پول خود را پس نمی خواهد یا مشکل دیگری برای آن موضوع ندارد.

پرداخت های وابسته کجابی

وقتی صحبت از پرداخت وابسته به کجابی می شود، باید یک حساب PayPal فعال برای برداشت درآمد داشته باشید. ما نتوانستیم اطلاعات دیگری در مورد اینکه آیا کجابی می تواند از طریق انتقال مستقیم، ACH یا چیز دیگری نیز به شما پرداخت کند، پیدا نکردیم.

متأسفانه، PayPal می تواند کارمزدهای بسیار سنگینی داشته باشد، به خصوص در مورد مبادله ارز. بنابراین، اگر درآمد خود را به عنوان مثال به دلار دریافت می‌کنید، و سپس باید پول خود را از طریق PayPal به حساب بانکی خود برداشت کنید، انتظار داشته باشید که کمیسیون قابل توجهی بپردازید (گاهی اوقات ممکن است به 10٪ یا بیشتر برسد). اگر به هر دلیلی یک حساب پی پال فعال ندارید، این برنامه وابسته برای شما مناسب نیست.

مزایا و معایب شریک کجابی بودن

وقتی نوبت به وابسته شدن به هر برنامه ای می رسد، قبل از اینکه تصمیم بگیرید آن را در سایت خود تبلیغ کنید، باید مزایا و معایب آن را بدانید. همانطور که در مورد رقبای خود وجود دارد، کجابی دارای موافقان و مخالفانی است.

اول از همه، این واقعیت که کمیسیون 30 درصد تکراری است، احتمالاً مهمترین مزیت است. در حال حاضر شرکت‌های زیادی وجود ندارند که کمیسیون‌های مکرر ارائه می‌دهند، بنابراین حداقل می‌توانید مطمئن باشید که وقتی یک مرجع کجابی هزینه اشتراک آنها را پرداخت می‌کند، همچنان هر ماه مقداری درآمد کسب خواهید کرد.

بسته به تعداد ارجاع‌های فعالی که دارید، می‌توانید جوایز مختلفی دریافت کنید که می‌تواند از ساعت‌های اپل گرفته تا کارت‌های هدیه آمازون و پاداش‌هایی که می‌تواند بیش از ۵۰۰ دلار در ماه باشد، متفاوت باشد.

همچنین، به عنوان یک شریک، به برنامه آموزشی شریک دسترسی پیدا می کنید که در آن می توانید هر آنچه را که برای داشتن یک شریک موفق کجابی نیاز دارید، بیاموزید.

پشتیبانی وابسته نیز ارزش نوشتن را دارد. هر معامله گر می تواند با یک مدیر کار کند یا در صورت بروز مشکل از سرویس پاسخ دهد.

در مورد معایب، آنها خیلی زیاد نیستند، اما ما باید آنها را در اینجا فقط برای شفافیت ذکر کنیم. اولین عیب این واقعیت است که خود سرویس ارزان نیست، بنابراین تعداد کاربران ارجاعی که خواهید داشت ممکن است بسیار متفاوت باشد یا ممکن است زیاد نباشد زیرا کاربران به سادگی آنقدر پول برای خرج کردن در ماه ندارند.

ضمانت بازگشت پول وجود دارد، بنابراین اگر شخصی اشتراک خود را قبل از پرداخت یا حتی پرداخت کنسل کند، هیچ کمیسیونی دریافت نخواهید کرد.

مهمتر از آن اینکه اگر خودتان کاربر کجابی نباشید، فرصتی برای وابسته شدن نخواهید داشت.

آیا باید به سامانه وابسته کجابی بپیوندید؟

همه چیز به نیاز مخاطب شما بستگی دارد. اگر وبلاگ یا وب سایت شما با کارآفرینان دیگر صحبت می کند و به آنها نکاتی در مورد اینکه چگونه می توانند کسب و کار خود را بهبود بخشند، ارائه می دهد، ممکن است درجاتی از موفقیت را با برنامه وابسته کجابی تجربه کنید.

با این حال، اگر در جایگاه مناسبی قرار ندارید، واقعاً هیچ فایده ای ندارد که کجابی را به خوانندگان خود توصیه کنید.

علاوه بر این، شما همچنین باید یک کاربر کجابی باشید و این می تواند گران باشد – بنابراین قبل از انجام این مرحله همه چیز را در نظر بگیرید، زیرا باید مطمئن شوید که ارجاعات شما حداقل می توانند هزینه اشتراک ماهانه شما را پوشش دهند.

جایگزین های برنامه وابسته کجابی

اگر کجابی برای شما گزینه خوبی برای بازاریابی وابسته به نظر نمی رسد، برخی از گزینه های دیگر را که در زیر ارائه کرده ایم، بررسی کنید.

متفکر

برنامه وابسته Thinkific به شما اجازه می دهد تا 30٪ (تکرار کننده) از هر فروش که به وب سایت مراجعه می کنید، داشته باشید. با این حال، زمانی که صحبت از مدت زمان کوکی به میان می‌آید، نام تجاری شفاف‌تر است، چیزی که اغلب در این طاقچه مشاهده نمی‌کنیم.

این پنجره 90 روز طول می کشد، بنابراین مخاطبان شما حداکثر تا سه ماه فرصت دارند تا خرید کنند.

آموزش پذیر

این بسیار شبیه به چیزی است که Thinkific می تواند ارائه دهد، به این معنا که می توانید 30٪ کمیسیون دریافت کنید و یک پنجره کوکی 90 روزه دریافت کنید. با این حال، با برنامه وابسته Teachable، نرخ کمیسیون شما در واقع می‌تواند با تبدیل‌های بیشتری که انجام دهید، بالاتر می‌رود.

اگر چندین وب سایت تخصصی مختلف را اجرا می کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید Teachable با شبکه شریک Impact برای مدیریت هر چیزی که ممکن است قبلاً استفاده می کنید، کار می کند.

پودیا

Podia انتخاب کمی مقرون به صرفه تر است، با برخی از پایین ترین طرح ها به ترتیب 39 دلار در ماه و 89 دلار در ماه قیمت دارند. بزرگترین برنامه ای که آنها در دسترس دارند 199 دلار در ماه هزینه دارد و شامل تمام ویژگی هایی است که هر کسی می تواند به آن نیاز داشته باشد.

به عنوان یک شرکت وابسته، می‌توانید تا 30 درصد از فروش ارجاع خود را داشته باشید – و این مورد دیگری از نرخ‌های تکرارشونده است. با توجه به اطلاعاتی که در مورد آن جمع آوری کردیم، Podia همچنین دارای پشتیبانی عالی وابسته است.

بیشتر بخوانید: برترین برنامه های وابسته در آفریقای جنوبی

LearnDash

این یک جایگزین بسیار خوب برای چیزی است که کجابی ارائه می دهد، به این معنا که شما 35٪ از فروش اولیه و تمام ارتقاء های آینده را نیز انجام می دهید.

خود این افزونه 199 دلار در سال برای یک سایت هزینه دارد و باعث می شود افراد بتوانند دوره آموزشی خود را ایجاد کنند و آن را در وب سایت وردپرس خود میزبانی کنند. هزینه اشتراک 399 دلار در سال برای حداکثر 10 وب سایت است که بدیهی است به معنای کمیسیون بهتر برای شما است.

#عنوان_تصویر

درس دادن

به‌عنوان شریک Teachery، می‌توانید 25 درصد از هر فروش ارجاعی را که انجام می‌دهید به دست آورید – و این نیز نرخ تکراری است که ما در مورد آن بحث می‌کنیم، بسیار شبیه به آنچه Kajabi می‌تواند ارائه دهد.

از طرف دیگر، خدمات بسیار مقرون به صرفه تر است، بنابراین ممکن است بتوانید فروش بیشتری داشته باشید. از سوی دیگر، این بدان معناست که شما فوراً پول زیادی به دست نخواهید آورد.

به عنوان مثال، اگر کاربر برنامه ماهانه را انتخاب کند، 49 دلار در ماه پرداخت می کند، بنابراین این به معنای هر ماه 12.50 دلار برای شما است. اگر شخصی برنامه سالانه را انتخاب کند، 470 دلار را به یکباره پرداخت می کند که به معنای 117.50 دلار برای شما است.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

امروز با من تماس بگیرید

 

The post بررسی اجمالی برنامه وابسته کجابی appeared first on.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *