بررسی اجمالی برنامه وابسته Canva | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

Canva به یکی از ابزارهای اساسی طراحی برای بسیاری از افراد در سراسر جهان تبدیل شده است، خواه آنها اینفلوئنسر باشند، بازاریاب یا هر کسی که می خواهد گرافیک خوبی برای وب سایت های شخصی خود ایجاد کند.

اگر سایتی در مورد ابزارهای آنلاینی راه اندازی می کنید که می توانند زندگی همه را آسان تر کنند، ممکن است بخواهید شریک Canva شوید. در مقاله امروز، همه چیزهایی را که باید در مورد برنامه وابسته Canva بدانید، از نحوه عضویت گرفته تا میزان درآمدی که می توانید کسب کنید، پوشش خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!

بررسی شرکت های Canva به هر حال Canva چیست؟

ساده ترین راه برای توصیف Canva این است که آن را طراحی بنامیم. با این حال، کمی پیچیده‌تر از آن است، زیرا افراد می‌توانند به راحتی برای تعدادی از فعالیت‌های اینترنتی، چه فیلم‌ها یا ویرایش عکس، گرافیک ایجاد کنند.

Canva نزدیک به ده سال است که وجود دارد، بنابراین بسیاری از مردم حداقل قبلاً در مورد آن شنیده اند. این کار شما را به‌عنوان یک بازاریاب وابسته کمی آسان‌تر می‌کند، زیرا برای توصیه این خدمات به دنبال‌کنندگان خود نیازی به تلاش زیادی نخواهید داشت.

اگر به دلایلی تصمیم گرفتید آن را در پلتفرم خود تبلیغ نکنید، در مورد چند گزینه جایگزین برای این برنامه به جزئیات خواهیم پرداخت. شما می توانید این بخش را در انتهای مقاله پیدا کنید.

#عنوان_تصویر

چه خدماتی را می توانید برای مخاطبان خود تبلیغ کنید؟

بهترین چیز در مورد Canva این است که می توانید از آن برای چیزهای زیادی استفاده کنید، خواه یک لوگوی حرفه ای، یک اینفوگرافیک، یک فیلم انیمیشن یا حتی ایجاد کارت ویزیت خودتان.

این ابزار همچنین برای مواردی مانند ویرایش استوری اینستاگرام بسیار مفید است، بنابراین نیازهای اینفلوئنسرها و نحوه ارتباط آنها با فالوورهای خود را نیز بیان می کند.

مردم همچنین می‌توانند از Canva از سراسر جهان استفاده کنند، زیرا این برنامه مبتنی بر ابر است، بنابراین می‌توانند در هر جایی به آن دسترسی داشته باشند، حتی زمانی که در سفر هستند. برنامه Canva برای هر دو دستگاه iOS و Android نیز در دسترس است، در صورتی که کاربران ترجیح می دهند به جای دست زدن به لپ تاپ خود از تلفن همراه یا تبلت خود استفاده کنند.

در مورد خود بازاریابی وابسته Canva، تقریباً دو نسخه از این سرویس وجود دارد. می توان از آن کاملا رایگان استفاده کرد اما ویژگی ها بسیار محدود است. شما می توانید هر چیزی را طراحی کنید، اما نمی توانید طرح ها را در رایانه خود بارگیری کنید و گاهی اوقات ممکن است با واترمارک همراه باشند.

کاربران رایگان تنها به 200000 عکس دسترسی دارند که ممکن است کمی خنده دار باشد زیرا در بیشتر مواقع این مقدار بیش از اندازه کافی است. هر کسی می‌تواند برنامه Pro را به‌مدت یک ماه رایگان امتحان کند، بنابراین این کار را برای بازاریاب‌های وابسته بسیار راحت می‌کند، زیرا ارجاع‌دهنده‌های آن‌ها می‌توانند محصول را قبل از تصمیم به پرداخت اشتراک آزمایش کنند.

Canva Pro اکنون 119.99 دلار در ماه برای یک نفر هزینه دارد، در حالی که برنامه بزرگتر باید Canva Teams باشد که برای بیش از دو نفر (حداکثر پنج نفر) 149.90 دلار در سال صورتحساب می شود.

#عنوان_تصویر

از نظر تفاوت این دو طرح، کاربران Pro می توانند همه چیز را از توانایی ایجاد پست های رسانه های اجتماعی برنامه ریزی شده تا حداکثر هشت پلتفرم مختلف تا حذف تصاویر پس زمینه تنها با یک کلیک دریافت کنند. به هر حال، در واقع افرادی هستند که این کار را برای پول در پلتفرم هایی مانند Fiverr انجام می دهند، بنابراین این می تواند یک فرصت بالقوه درآمد برای برخی افراد باشد.

طرح Teams دارای ویژگی‌های بیشتری است، مانند حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری، گزارش‌های تیمی، و انواع مزایای خاص تیم مانند گردش کار و ابزارهای همکاری.

به برنامه وابسته Canva.com بپیوندید

یکی از بهترین چیزها در مورد این برنامه وابسته این است که مستقیماً توسط Canva مدیریت نمی شود. شما می توانید آن را در پلتفرم شریک Impact Radius که در گذشته به تفصیل بررسی کرده ایم، پیدا کنید – بنابراین پیشنهاد می کنیم در صورت داشتن زمان، این مقاله را بخوانید.

برخی از بازاریاب‌های وابسته ممکن است ده‌ها وب‌سایت خاص داشته باشند، بنابراین تمایل کمتری به پیوستن به برنامه‌های وابسته خود مدیریتی دارند، فقط به این دلیل که نمی‌توانند به طور منظم درآمد خود را در مکان‌های مختلف بررسی کنند.

هنگامی که حساب Impact خود را ایجاد کردید، می‌توانید به سادگی با پر کردن یک فرم به برنامه ملحق شوید، بنابراین فرآیند در مقایسه با کارهایی که برای پیوستن به فرصت‌های مشابه دیگر باید انجام دهید، بسیار آسان‌تر است.

فقط برای اینکه به شما ایده بدهم که به چه سوالاتی باید پاسخ دهید، مواردی مانند نام شرکت، نوع شبکه ای که قصد دارید Canva را در آن تبلیغ کنید (خواه رسانه های اجتماعی باشد، سایت شخصی شما یا چیز دیگری) از شما پرسیده می شود. نوع دقیق بازاریابی که قصد استفاده از آن را دارید، و البته دامنه و URL شما.

اگر قبلاً فالوورهای آنلاین زیادی دارید یا اگر قبلاً از Impact با برنامه‌های دیگر استفاده می‌کنید و همه چیز تا کنون عالی بوده است، شانس بسیار بیشتری برای تأیید هموار و سریع دارید.

اگر ترافیک کافی ندارید، فالوورهای زیادی ندارید، یا پلتفرم شما برای طراحی به طور کلی یا Canva به طور خاص کاملا نامناسب است، شانس شما برای تایید بسیار کمتر است.

#عنوان_تصویر

نرخ های وابسته به Canva

بدیهی است که کمیسیون برنامه های وابسته Canva زمانی که باید تصمیم بگیرید که آیا این ایده برای شما خوب است یا خیر اهمیت زیادی دارد. حقیقت این است که بستگی به موفقیت شما در بازاریابی دارد.

به ازای هر کاربری که برنامه Canva Pro را برای یک سال کامل دریافت کند، 36 دلار کمیسیون به شما پرداخت می شود. بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده ایم، به نظر می رسد که این یک تکرار تکراری است، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که حداقل دو سال متوالی موفق شوید.

این کمیسیون برای افرادی که هر ماه حق اشتراک خود را پرداخت می کنند کمتر است. در این صورت، شما فقط 15 درصد از هر آنچه را که آنها می پردازند به دست خواهید آورد، که در مقایسه با سایر برنامه های وابسته، کمتر اما به اندازه کافی مناسب است.

پرداخت وابسته به Canva

ما همیشه در مورد روش‌های پرداخت و آستانه برنامه‌های وابسته که بررسی کرده‌ایم بحث کرده‌ایم و دلیل آن این است که فقط یک روش برای اکثر بازاریاب‌های وابسته کافی نیست. همچنین، آستانه‌هایی مانند 300 دلار (ما به شما نگاه می‌کنیم، Wix) می‌تواند کاملاً مضحک باشد و می‌تواند افراد را حتی از تمایل به تبدیل شدن به یک وابسته در وهله اول باز دارد.

#عنوان_تصویر

خوشحال می شوید که بدانید به عنوان یک شریک Canva، می توانید از طریق PayPal و حواله های بانکی معمولی پرداخت ها را دریافت کنید. در مورد آستانه ای که به تازگی به آن اشاره کردیم، شگفت انگیز است، اما اگر فقط 10 دلار در ماه درآمد دارید، این مقدار پولی است که قرار است در حساب خود دریافت کنید، خواه حساب PayPal شما باشد یا چیز دیگری. این محدودیتی است که Canva استفاده می کند.

همچنین شایان ذکر است که برخلاف بسیاری از شرکت های دیگر، Canva از سیستم Net60 یا حتی Net30 استفاده نمی کند. در واقع با این برنامه فقط باید 15 روز منتظر بمانید تا کمیسیون های شما تایید شود و اکانت خود را بزنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: نمای کلی برنامه وابسته iPage

مزایا و معایب استفاده از برنامه وابسته Canva Pro

اولین و قابل توجه ترین مزیتی که در صورت تصمیم به تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به Canva Pro از آن برخوردار خواهید شد، نرخ کمیسیون است. با توجه به اینکه خود سرویس خیلی گران نیست، نرخ 15٪ برای کل سال و 80٪ برای اشتراک ماهانه بسیار چشمگیر است.

این کوکی 30 روز دوام می آورد، بنابراین نمی گوییم که این یک مزیت یا منفی است، در این مرحله تقریباً استاندارد صنعت است. خوب است که مردم می توانند یک ماه کامل فرصت داشته باشند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند Canva Pro را دریافت کنند یا نه، به خصوص که در ابتدا می توانند آن را به صورت رایگان امتحان کنند.

حداقل آستانه پرداخت دلیل دیگری برای فکر کردن به پیوستن به این برنامه است. بسیاری از شرکت‌های دیگر نقل و انتقالات را با کمتر از 10 دلار انجام نمی‌دهند، بدون ذکر این واقعیت که درآمد شما در زمان رکورد تأیید و تأیید می‌شود، فقط 15 روز.

جنبه دیگری که باید اضافه کنیم این است که شما ابزارهای بازاریابی مختلفی را دریافت می کنید، اعم از بنر، لینک های عمیق، تبلیغات ویدیویی یا هر چیز دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید.

#عنوان_تصویر

و این واقعیت که یک مدیر وابسته نیز وجود دارد که در صورت مواجهه با هر مشکلی به شما کمک می کند قطعاً مایه اطمینان است. در نهایت، ردیابی ارائه شده توسط پلت فرم Impact Radius برای کار با آن عالی است، بنابراین یک چیز کمتر نگران کننده است.

در مورد معایب، میزان تایید با این مورد واقعاً عالی نیست، بنابراین، مگر اینکه دنبال کنندگان زیادی داشته باشید، شانس زیادی برای توصیه Canva Pro به خوانندگان خود و ایجاد چیزی از آن ندارید. ما کمیسیون بالاتر و قطعا یک کوکی ردیابی طولانی‌تر می‌خواهیم، ​​اما هر برنامه دارای اشکالاتی است.

از آنجایی که میانگین مبلغی که می توانید با Canva بدست آورید بین 5 تا 36 دلار در ماه است، باید تلاش زیادی کنید تا به 1000 دلار در ماه یا بیشتر بپردازید.

بیشتر بخوانید: EngageBay Affiliate Program

چگونه با برنامه وابسته Canva کسب درآمد کنیم

خوشحال خواهید شد که بدانید تقریباً در هر فضای آنلاین (البته به جز مکان‌های سایه دار) مجاز به تبلیغ پیوند وابسته Canva خود هستید.

برای مثال، بدیهی است که می‌توانید از وب‌سایت خود برای تبلیغ Canva Pro استفاده کنید، خواه این وبلاگ باشد یا چیز دیگری و می‌خواهید نظرات دقیقی برای آن ایجاد کنید.

شما همچنین مجاز به تبلیغ Canva از طریق لیست ایمیل مارکتینگ و هر نوع رسانه اجتماعی از جمله YouTube هستید. تقریباً هر چیزی که مربوط به طراحی باشد پذیرفته می شود، بنابراین حتی اگر فقط یک اینفلوئنسر اینستاگرام هستید و در آنجا طراحی می کنید، همچنان می توانید در Canva Pro در آنجا نیز تبلیغ کنید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی برنامه وابسته به TubeBuddy

برنامه های جایگزین Canva Affiliate

اگر به دلایلی فکر نمی‌کنید که شریک Canva شوید، خواه نرخ کمیسیون، مدت کوکی یا چیز دیگری باشد، در اینجا چند گزینه وجود دارد که می‌توانید در نظر بگیرید.

برنامه وابسته اسنپا

این برنامه‌ای است که وقتی برای اولین بار شروع به بررسی آن کردیم، اطلاعاتی پیدا کردیم که می‌گفت شما قرار بود 30 درصد پورسانت تکراری دریافت کنید – اما واقعیت این است که این نرخ توسط برند در این مدت افزایش یافته است، بنابراین اکنون به 40 درصد رسیده است. .

همه تبدیل‌ها توسط یک شبکه/نرم‌افزار وابسته جداگانه، LeadDyno، ردیابی می‌شوند که در گذشته درباره آن نوشته‌ایم. متأسفانه، پرداخت‌ها فقط از طریق PayPal ارسال می‌شوند، که می‌تواند برای برخی از تاجران کمی دردسرساز باشد. در مورد کوکی، 30 روز ماندگاری دارد، بنابراین جای تعجب نیست.

برنامه وابسته Pixlr

به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های Pixlr، می‌توانید تا 25 درصد از هر چیزی که ارجاع‌هایتان در سایت خرج می‌کنند، کمیسیون دریافت کنید. در اولین فروش خود می توانید یک فروش 10 دلاری نیز دریافت کنید که اصلا بد نیست.

اما چیزی که این برنامه را کمی بهتر از برنامه ای که توسط Canva اجرا می شود این است که این کوکی 60 روز دوام می آورد نه 30 روز. البته Pixlr شاید در مقایسه با Canva کمتر معروف باشد، اما هنوز هم شناخته شده است.

برای بهتر کردن همه چیز، این برنامه توسط ShareASale، یکی از بزرگترین پلتفرم‌های وابسته در جهان (و یکی از ساده‌ترین پلتفرم‌ها) پشتیبانی می‌شود.

به اختصار

بنابراین، آیا برنامه وابسته Canva برای شما انتخاب خوبی است؟ ما می گوییم هر دو جوانب مثبت و منفی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید یک وابسته شوید یا نه، فکر کنید، اما این واقعاً یک فرصت درآمد مناسب به نظر می رسد.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *