بررسی اجمالی برنامه وابسته FreshBooks | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد از وب سایت یا دنبال کنندگان اجتماعی خود هستید و هنوز نمی توانید انتخاب مناسبی را پیدا کنید، شاید برنامه وابسته FreshBooks گزینه خوبی باشد.

در مقاله امروز، نگاهی می اندازیم به همه چیزهایی که در این فرصت کسب درآمد وجود دارد، از دقیقاً چه چیزی می توان از FreshBooks استفاده کرد و چگونه می توانید به برنامه بپیوندید تا اینکه چقدر می توانید انتظار دریافت دستمزد را داشته باشید.

مروری بر برنامه وابسته FreshBooks FreshBooks چیست؟

حتی قبل از اینکه تصمیم بگیرید که آیا این برنامه وابسته برای شما منطقی است یا خیر، ایده خوبی است که نگاهی به این نرم افزار بیندازید. FreshBooks یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای مدیریت امور مالی شخصی در حال حاضر است، اما می‌تواند کارهای بیشتری انجام دهد.

به عنوان مثال، می تواند به کاربران کمک کند هزینه های روزانه خود را پیگیری کنند، فاکتورهایی را برای مشتریان تنظیم کنند و حتی پرداخت های آنلاین را بپذیرند. گزارش‌های مالی که این نرم‌افزار تولید می‌کند کاملاً دقیق است و تقریباً هر آنچه را که باید در مورد میزان خوب (یا بد) پول در اختیار کاربران قرار دهد، ارائه می‌کند.

اما خریدار ایده آل برای FreshBooks چه کسی است؟ خوب، از آنچه که ما جمع آوری کرده ایم، به نظر می رسد که برای SMB ها بهترین کار را دارد، اما همچنین می تواند جایگزین خوبی برای حسابداری و ردیابی هزینه ها برای سرمایه گذاران انفرادی باشد.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

ما قبلاً به برخی از چیزهایی که این نرم‌افزار می‌تواند برای مشتریان به دست آورد را بررسی کرده‌ایم، اما بیایید به طرح‌هایی که در حال حاضر در دسترس هستند و هزینه آنها نگاهی بیندازیم.

همانطور که احتمالاً می دانید، هزینه چنین خدمات حسابداری و حسابداری می تواند تا حد زیادی بر تصمیم خریدار بالقوه تأثیر بگذارد، بنابراین مهم است که هزینه یک دست و پا نداشته باشد. این همچنین به این بستگی دارد که چقدر آسان یا سخت باید کار کنید تا دنبال کنندگان خود را متقاعد کنید که FreshBooks را امتحان کنند.

این شرکت از نظر شفافیت هزینه سه طرح در دسترس دارد. یک گزینه انتخاب وجود دارد که با تعداد نامحدودی از مشتریان قابل پرداخت و ویژگی های تخصصی ارائه می شود، اما این در درجه اول برای مشاغل بزرگتر در نظر گرفته شده است.

کوچکترین طرح Lite نام دارد و 6 دلار در ماه هزینه دارد (معمولاً 15 دلار در ماه). همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، در مقایسه با آنچه می توانید با طرح های بزرگتر دریافت کنید، فقط تعداد محدودی از ویژگی ها را شامل می شود، به این معنی که افراد می توانند از این طرح برای ردیابی هزینه ها، ارسال برآوردها، ارسال فاکتورها به حداکثر پنج مشتری و ردیابی مالیات فروش استفاده کنند. برنامه موبایل برای دستگاه های iOS و Android برای ردیابی آسان است.

طرح بعدی پلاس نام دارد و برای حداکثر 50 مشتری قابل استفاده است. در این حالت، هزینه‌ها و همچنین داده‌های دریافت به‌طور خودکار ردیابی می‌شوند، بنابراین کار شما به‌عنوان کاربر در کل بسیار آسان‌تر می‌شود. سایر ویژگی‌های طرح از امکان تنظیم صورت‌حساب مکرر تا پرداخت از طریق انتقال بانکی یا کارت اعتباری متغیر است. این یکی 12 دلار در ماه صورتحساب دارد (قیمت معمولی 30 دلار در ماه است).

در نهایت، طرح Premium دارای تمام ویژگی‌هایی است که قبلاً در دو طرح دیگری که قبلاً ذکر کردیم، همراه با مشتریان قابل پرداخت نامحدود، امکان ردیابی سودآوری پروژه، صورت‌حساب‌ها، پرداخت‌های صورت‌حساب، و فروشندگان حساب‌های پرداختنی، و همچنین سایر ویژگی‌هایی ارائه می‌شود. ویژگی های سفارشی سازی هزینه طرح Premium 22 دلار در ماه است (قیمت معمولی 55 دلار در ماه است).

به طور خلاصه، اینها طرح هایی هستند که می توانید برای برنامه های وابسته به مخاطبان خود ارائه دهید.

شریک FreshBooks شوید

به طور کلی، در مقایسه با برخی دیگر از فرصت‌های درآمدی که در گذشته بررسی کرده‌ایم، FreshBooks از دیگر افراد متمایز است زیرا این برند برنامه‌های وابسته خودگردان را انتخاب نکرده است.

شما در واقع می توانید برای این کار به دو شبکه جداگانه تکیه کنید که آنها ShareASale و FlexOffers هستند. شاید نام هر یک از این دو پلتفرم را شنیده باشید، با توجه به اینکه آنها دو نام بزرگ در بازاریابی وابسته هستند. مطمئناً شرکای با تجربه به طور مرتب از آنها استفاده می کنند.

بزرگترین مزیت در مورد این موضوع این است که اگر از قبل یک حساب کاربری دارید، پیوستن به برنامه FreshBooks بسیار آسان است – شما از طریق شبکه دلخواه خود به آن ملحق می شوید و سپس بدون نیاز به هر چند وقت یکبار آمار و عملکرد خود را در این وب سایت بررسی می کنید. هر روز به وب سایت FreshBooks مراجعه کنید.

با توجه به اطلاعاتی که در این زمینه جمع آوری کردیم، روند تایید در هر دو شبکه کاملا روان است. اساساً، شما باید یک مالک وب سایت معتبر باشید، و اگر قبلاً برای برنامه های دیگر تأیید شده اید، شانس بیشتری برای تأیید شدن برای این برنامه دارید.

ساختار کمیسیون و اطلاعات پرداخت

در مورد اینکه چقدر می توانید با این برنامه درآمد کسب کنید، باید توجه داشته باشیم که اطلاعات متناقضی در این زمینه پیدا کرده ایم. با این حال، به نظر می رسد که می توانید برای هر ارجاعی که برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام می کند، 5 تا 10 دلار و برای هر شخصی که یک حساب ایجاد می کند و هزینه اشتراک خود را پرداخت می کند، 55 دلار دریافت کنید.

برخی از منابع نشان می دهند که نرخ کمیسیون ممکن است بسته به پلت فرم وابسته ای که برای راحتی خود انتخاب می کنید متفاوت باشد.

برای این منظور، در ShareASale می توانید تا 200 دلار برای اشتراک های پولی دریافت کنید، در حالی که در FlexOffers این نرخ می تواند تا 88 دلار افزایش یابد. به طور طبیعی، همه چیز به برنامه ریزی دقیقی بستگی دارد که مخاطب شما بر اساس نیاز خود انتخاب می کند.

جنبه دیگری که در اینجا باید به آن توجه کرد این واقعیت است که کوکی ردیابی به مدت 120 روز دوام می آورد، که با توجه به اینکه اکثر برنامه های وابسته دیگر با یک کوکی 30 روزه ارائه می شوند، جزئیات مهمی است.

از نظر روش های پرداخت، روش های موجود از واریز مستقیم و حواله سیمی تا حواله سیمی متغیر است. یک آستانه 50 دلاری وجود دارد که به هیچ وجه نباید مانعی برای شما باشد، با توجه به اینکه حداقل مبلغی که می توانید برای هر فروش ارجاع بگیرید 55 دلار است. بنابراین، پس از یک بار فروش، می توانید پول خود را برداشت کنید.

بیشتر بخوانید: مروری بر برنامه وابسته به جریان وب

مزایا و معایب شریک FreshBooks بودن

همانطور که می توانید در مورد تبلیغ هر نوع خدمات یا محصول برای اهداف پولی انتظار داشته باشید، در مورد این برنامه وابسته هم مزایا و هم معایب وجود دارد. اگرچه باید توجه داشته باشیم، به نظر می رسد که مزایا در این مورد بیشتر از معایب است.

خود کمیسیون، همراه با طول کوکی و این واقعیت که می توانید نه از طریق یک، بلکه از دو شبکه مجزا به برنامه ملحق شوید که تمام داده های مورد نیاز را به شما نشان می دهد، مهمترین مزیت ها هستند.

در مورد اینکه چگونه می توانید FreshBooks را تبلیغ کنید، امکانات بی پایانی وجود دارد و همه چیز به نوع محتوایی که ایجاد می کنید بستگی دارد.

شما می توانید بعد از اینکه ابتدایی ترین طرح را امتحان کردید، یک بررسی از خود سرویس بنویسید، به عنوان مثال می توانید ویدیوهایی در مورد آن ایجاد کنید، بنرهای تبلیغاتی را در سایت خود قرار دهید یا به سادگی از انواع دیگر رسانه های اجتماعی مانند لینکدین، فیس بوک، اینستاگرام یا حتی استفاده کنید. توییتر.

در حالی که نتوانستیم با این قانون خاص روبرو شویم، اما متوجه نشدیم که بسیاری از شرکت‌های دیگر وقتی شرکا از نام تجاری خود در تبلیغات PPC خود استفاده می‌کنند، قدردانی نمی‌کنند، بنابراین ممکن است مجبور شوید یک ایده خلاقانه داشته باشید. روشی برای استفاده از تبلیغات پولی برای دریافت کمیسیون بیشتر.

از نظر نگاتیو، در مقایسه با برنامه های دیگر، تعداد آنها زیاد نیست. با این حال، شاید مهم‌ترین آن این باشد که FreshBooks با شرکت‌های وابسته در هیچ کجای دنیا کار نمی‌کند.

تا به امروز، این برنامه فقط برای ساکنان کشورهایی مانند استرالیا، ایالات متحده، بریتانیا، و چند کشور دیگر مانند بلژیک، فرانسه، آلمان، نروژ، نیوزیلند، آفریقای جنوبی و اسپانیا (فقط به چند نام ببرید).

در نهایت، با توجه به جایگاهی که در آن قرار دارد و کاری که این سرویس برای صاحبان آن انجام می‌دهد، فقط می‌تواند توسط تعداد محدودی از افراد، عمدتاً کسانی که در مورد امور مالی شخصی، مالیات‌ها، بودجه‌بندی، بهبود امتیازات اعتباری و موضوعات دیگر صحبت می‌کنند، تبلیغ شود.

بنابراین، به نوعی، این برنامه برای همه کار نمی‌کند، زیرا ممکن است مخاطبان آنها به سرویس‌ها علاقه نداشته باشند یا علاقه‌ای به این نوع موضوعات نداشته باشند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Mailerlite

جایگزین های برنامه وابسته از طریق FreshBooks

اگر به دلایلی احساس می کنید که FreshBooks ممکن است انتخاب مناسبی برای کسب درآمد آنلاین برای شما نباشد، باید چند لحظه به بررسی برخی از گزینه هایی که در زیر ارائه کرده ایم اختصاص دهید.

سرمایه شخصی

این سرویس زمانی که در کنار FreshBooks قرار می گیرد، کم و بیش مشابه است، اما ویژگی های مختلفی از Personal Capital وجود دارد که مخاطبان شما می توانند از آن لذت ببرند. برای نام بردن از چند مورد، توانایی ایجاد اهداف مالی یا محاسبه ارزش خالص یک کاربر وجود دارد، به غیر از ایجاد بودجه. مدیریت حساب سرمایه گذاری نیز با سرمایه شخصی در دسترس است.

این برنامه اکنون توسط پلتفرم Impact Radius اجرا می شود، یک شبکه وابسته به طور گسترده شناخته شده که بسیاری از معامله گران با تجربه در سراسر این پلتفرم همیشه از آن استفاده می کنند. تا زمانی که آنها برای یک طرح پولی ثبت نام کنند، می توانید برای هر ارجاعی که برای آنها ارسال می کنید تا 100 دلار درآمد داشته باشید.

تجربی

این یکی بیشتر برای افرادی طراحی شده است که می خواهند آنچه را که در کارت های اعتباری خود می گذرد پیگیری کنند تا بتوانند به تدریج امتیاز اعتبار خود را بهبود بخشند یا فقط آن را در سطح سالم نگه دارند. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و روی انواع سیستم عامل ها کار می کند، بنابراین یک چیز کمتر نگران کننده است.

با توجه به آنچه که ما در مورد برنامه وابسته Experian یافتیم، به نظر می رسد کمیسیونی که می توانید برای هر سرنخ ارسالی برای آنها انتظار داشته باشید 8 دلار است – که اگر آن را با پتانسیل درآمد خود با FreshBooks مقایسه کنید، زیاد نیست. بدتر از همه، کوکی فقط 10 روز دوام می آورد.

زار مانی

این سرویس بسیار شبیه چیزی است که FreshBooks ارائه می دهد، زیرا یک راه حل حسابداری و حسابداری مبتنی بر ابر است که تقریباً برای هر چیزی که یک کارآفرین ممکن است نیاز داشته باشد کار می کند – خواه مدیریت پرداخت ها و صورتحساب باشد یا صورتحساب و مالیات فروش.

قبل از پیوستن به برنامه وابسته زارمانی، باید بدانید که می‌توانید به ازای هر دوره آزمایشی رایگانی که پس از کلیک کردن بر روی شعبه خود، ارجاع‌هایتان دریافت می‌کنند، ۱۰ دلار درآمد کسب کنید. طرح های پرداخت شده به شما با کمیسیون 60 دلار پاداش می دهد (کمتر از آنچه می توانید با جایگزین FreshBooks انتظار داشته باشید).

چای مریم گلی

اگرچه خود محصول از نظر راحتی و کارایی کاملاً عالی است، و همچنین دارای اکثر ویژگی هایی است که قبلاً در مورد FreshBooks و سایر گزینه ها صحبت کردیم، مدت زمان کوکی برنامه فقط 30 روز است.

آزمایش‌های رایگان می‌تواند قیمت ۵ دلاری را برای شما به ارمغان بیاورد، در حالی که تمام فروش‌ها به کمیسیون ۷٪ برای شما تبدیل می‌شوند. برای اینکه بدانید چقدر می توانید درآمد داشته باشید، برنامه حسابداری معمولاً 25 دلار در ماه صورتحساب می شود.

QuickBooks

همانطور که از نام آن پیداست، این یک پلتفرم بسیار زیبا و مهمتر از آن، استفاده آسان برای افرادی است که به کمک یک حسابدار یا حسابدار نیاز دارند، به خصوص در مورد مدیریت مالیات خود.

با اپلیکیشن QuickBooks می‌توانید همه چیز را از مدیریت هزینه‌هایتان گرفته تا نظارت بر صورت‌های مالی و موارد دیگر انجام دهید. به‌عنوان یک شرکت وابسته، می‌توانید 40 درصد از هر چیزی را که ارجاع‌هایتان تصمیم به پرداخت در وب‌سایت QuickBooks دارند، بپردازید.

کتاب های زوهو

Zoho Books را بیشتر می توان به عنوان یک نرم افزار حسابداری دید تا چیزی که می تواند به افراد در اهداف مالی شخصی کمک کند. این بیشتر برای کارآفرینان کوچک و کسب و کارهای کوچک طراحی شده است، بنابراین این مخاطبانی هستند که باید بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید تا آنها را به تبدیل کنید.

به عنوان یک شرکت وابسته، می توانید تا 100 دلار در هر فروش ارجاعی (در اعتبار Zoho) کسب کنید. همچنین، حداقل آستانه پرداخت وجود ندارد، که ما از آن استقبال می کنیم. این کوکی سه ماه کامل دوام می‌آورد، بنابراین اگرچه کوتاه‌تر از FreshBooks است، اما همچنان بیشتر از استاندارد صنعتی 30 روزه است.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *