بررسی اجمالی برنامه وابسته Sendible | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود هستید و وب سایت یا وبلاگ شما در حوزه بازاریابی دیجیتال قرار دارد، شاید تبدیل شدن به یک شریک Sendible می تواند انتخاب خوبی باشد.

در مقاله امروز، همه چیزهایی را که باید در مورد این برنامه وابسته بدانید را پوشش می‌دهیم – از میزان درآمدی که می‌توانید انتظار کسب درآمد داشته باشید تا تمام شرایط و ضوابطی که باید از آنها آگاه باشید.

برنامه وابسته Sendible Sendible چیست؟

Sendible را می توان به عنوان یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی موثر تعریف کرد. با نرم‌افزار این برند، کاربران می‌توانند هر کاری را انجام دهند، از تنظیم محتوای خود تا زمان‌بندی دسته‌ای پست‌های رسانه‌های اجتماعی خود.

کتابخانه محتوایی که روی پلتفرم وجود دارد به کاربران این امکان را می‌دهد تا از تجربه رسانه‌های اجتماعی خود نهایت استفاده را ببرند، به این معنا که در حال حاضر هشتگ‌ها و نکات دیگری وجود دارد که می‌تواند به آنها در دستیابی به بهترین عملکرد و بهترین نتایج کمک کند.

این شرکت در بریتانیا مستقر است اما دفاتری در ایالات متحده و استرالیا نیز دارد.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

اول از همه، یک نسخه آزمایشی رایگان وجود دارد که 14 روز طول می کشد. این باید هم برای شما به عنوان یک بازاریاب وابسته و هم برای ارجاع‌دهنده‌هایتان کمی اطمینان‌بخش باشد، زیرا آنها حتی مجبور نیستند هنگام امتحان محصول، جزئیات کارت اعتباری خود را وارد کنند.

در مورد Sendible سه طرح اصلی وجود دارد – Creator، Traction و Scale. در صورتی که کاربران بخواهند تیم خود را مدیریت کنند یا به سادگی از مدیریت رسانه های اجتماعی آژانس خود بیشترین بهره را ببرند، یک سفارشی در دسترس است، اما برای اطلاع از هزینه این نوع اشتراک، باید با پشتیبانی مشتری Sendible تماس بگیرید.

قیمت طرح Creator 29 دلار در ماه است که با توجه به قیمت سایر ابزارهای رسانه های اجتماعی مناسب است. فقط یک کاربر می تواند از آن برای حداکثر شش پروفایل رسانه اجتماعی استفاده کند. این طرح دارای اکثر ویژگی های مورد نیاز برای کمپین های رسانه های اجتماعی است، خواه برنامه ریزی نامحدود باشد یا ایده های برنامه ریزی و محتوا همراه با گزارش.

طرح بعدی، کشش، 89 دلار در ماه هزینه دارد و به نظر می رسد محبوب ترین گزینه Sendible در حال حاضر باشد. این می تواند توسط چهار کاربر برای مدیریت حداکثر 24 پروفایل اجتماعی مختلف استفاده شود. جدا از ویژگی های موجود در اولین، این یکی با همکاری تیمی، واگذاری و تایید همراه با مدیریت کاربر نیز همراه است.

در نهایت، بزرگترین طرح، مقیاس، 199 دلار در ماه شارژ می شود و می تواند توسط حداکثر 7 نفر استفاده شود که می توانند حداکثر 49 پروفایل اجتماعی مختلف را مدیریت کنند. علاوه بر مزایای ذکر شده قبلی، شامل گزارش های خودکار مشتری، مدیریت حساب و موارد دیگر می شود – از جمله محتوا و کتابخانه هشتگ که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم.

تفاوت های دیگری نیز بین این اشتراک ها وجود دارد. به عنوان مثال، با Creator، کاربران فقط می توانند 100 پست در روز ارسال کنند. کشش اجازه می دهد تا 200 ارسال در روز در حالی که مقیاس اجازه می دهد تا 300 ارسال به صورت روزانه. بزرگترین طرح همچنین شامل ادغام Google Drive و ادغام Dropbox، گزارش های سفارشی، آموزش های گروهی، مدیر موفقیت اختصاصی مشتری و موارد دیگر است.

به برنامه وابسته Sendible بپیوندید

اگر علاقه مند به تبلیغ Sendible در دارایی رسانه خود هستید، فوراً باید به آن توجه کنید این است که این برنامه توسط خود مدیریت نمی شود. این شرکت برای همه چیز از یک پلت فرم جداگانه استفاده می کند، FirstPromoter، و در مورد ردیابی و پرداخت بسیار کارآمد به نظر می رسد. با همه چیز از Stripe و Paddle گرفته تا Chargebee و Braintree ادغام می شود، بنابراین یک چیز کمتر نگران کننده است.

پیوستن به برنامه در sendible.firstpromoter.com بسیار آسان است. فرمی از شما خواسته می شود که باید آن را با برخی از داده های اولیه مانند نام، ایمیل، وب سایت خود پر کنید و همچنین باید یک رمز عبور برای حساب جدید خود ایجاد کنید.

هر درخواست بررسی می شود، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا در مورد پذیرش یا عدم پذیرش شما در برنامه مطلع شوید. طبیعی است که هرچه ترافیک ارگانیک شما بیشتر باشد و تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد، شانس شما برای تایید بیشتر است.

نکته ای که ما احساس می کنیم لازم است به آن اشاره کنیم این است که Sendible به شما اجازه ایجاد هیچ نوع تبلیغات پولی را برای تبلیغ پیوند وابسته خود نمی دهد، به خصوص تبلیغاتی که ممکن است باعث شود مردم فکر کنند که شما نماینده شرکت هستید یا در آنجا کار می کنید.

بقیه قوانینی که باید برای جلوگیری از اخراج شما از برنامه رعایت کنید بسیار قوی هستند – بدون هرزنامه، بدون فعالیت غیرقانونی، بدون تبعیض یا هر چیز دیگری که ممکن است به شدت خط‌مشی‌های برند را نقض کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و ضوابط مشارکت اینجا را کلیک کنید.

به عنوان یک شریک Sendible چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

از آنجایی که این یکی از دلایل اصلی استفاده افراد از بازاریابی وابسته در وهله اول است که به معنای افزایش درآمد آنهاست، در اینجا کاری است که می توانید با این برنامه انجام دهید. Sendible 12% از آنچه را که هر مشتری در وب سایت خود خرج می کند به شما پرداخت می کند، اما نکته خوب این است که این نرخ تکراری است.

و در حالی که ممکن است هنگام مقایسه کمیسیون با برنامه های دیگر زیاد به نظر نرسد، ما می خواهیم توجه داشته باشیم که سطح دیگری در دسترس است و شامل درآمدهای بالاتر نیز می شود.

هنگامی که به سقف 100 مشتری رسیدید، به این معنی که 100 نفر از مراجعین شما با Sendible حساب ایجاد کرده و اشتراک دریافت کرده اند، شما به طور خودکار به دسته شرکای برتر منتقل می شوید و شروع به کسب 30% از سفارشات ارجاعات خود می کنید.

روش ها و آستانه های پرداخت

اگرچه ما نتوانستیم اطلاعات خاصی در مورد اینکه آیا مقدار مشخصی از سود وجود دارد که باید قبل از دریافت کمیسیون خود جمع آوری کنید، پیدا نکردیم، متوجه شدیم که پرداخت ها به صورت ماهانه انجام می شود.

با این حال، شما باید یک ماه صبر کنید تا کمیسیون شما تایید شود. با این حال، با توجه به اینکه برخی از برنامه ها دارای سیستم Net60 هستند، این دوره انتظار بیش از معقول است.

تنها روش پرداختی که در حال حاضر در مورد برنامه وابسته Sendible موجود است، PayPal است. این می‌تواند برخی از شرکت‌های وابسته را کمی در تنگنا قرار دهد به این معنا که این سرویس در هر کشوری در سراسر جهان در دسترس نیست. پی پال همچنین در سال های اخیر از زمانی که شروع به غیرفعال کردن اکانت ها کرده است، فعالیت های نسبتاً عجیبی انجام داده است – گاهی اوقات بدون هیچ توضیحی.

مزایا و معایب شریک Sendible بودن

همانطور که احتمالاً قبلاً می دانید اگر قبلاً از بازاریابی وابسته به عنوان وسیله ای برای افزایش درآمد خود استفاده کرده اید، در مورد هر برنامه ای که تا به حال علاقه مند به پیوستن به آن بوده اید، هم مزایا و هم معایب وجود دارد.

به نظر می رسد که مزایا در مورد Sendible بیشتر از معایب است. ما از کمیسیون کمی بالاتر قدردانی می کنیم (حتی نرخ 15٪ بهتر از 12٪ است). با این حال، از آنجایی که این یک نرخ تکراری است، به این معنی است که شما همچنان 12 درصد از مبلغی را که مراجعین شما برای اشتراک خود به صورت ماهانه می پردازند، دریافت خواهید کرد.

پس از ورود به سطح بهترین شرکا، می توانید 30 درصد از سفارشات ارجاعات خود را برای مدت حداکثر یک سال انجام دهید.

بنابراین وقتی نوبت به کمیسیون واقعی می رسد، گزینه های بهتری برای بررسی وجود دارد – که برخی از آنها را در بخش زیر برجسته خواهیم کرد.

از طرف دیگر، این برنامه از طریق FirstPromoter کار می کند و ما واقعاً در گذشته هیچ چیز منفی در مورد این پلتفرم وابسته نشنیده ایم. این کار را برای شما به‌عنوان یک بازاریاب وابسته آسان‌تر می‌کند، زیرا می‌توانید آمار و عملکرد خود را در داشبورد شبکه به جای اینکه مجبور باشید هر روز وب‌سایت Sendible را بررسی کنید، بررسی کنید.

از سوی دیگر، روش‌های پرداخت غیر از PayPal بسیار قدردانی می‌شود، دقیقاً به این دلیل که همه بازاریاب‌های وابسته با این سیستم پرداخت کار نمی‌کنند – ناگفته نماند که کمیسیون‌های مربوط به مبادلات و نقل و انتقالات می‌تواند بسیار بالا باشد.

اما به طور کلی، اگر به دنبال تنوع بخشیدن به جریان درآمد خود هستید، برنامه وابسته Sendible یک گزینه قوی است. از این گذشته، هرگز ایده خوبی نیست که همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید، درست است؟

برنامه های جایگزین Sendible Affiliate

اگر فکر می‌کنید که تبدیل شدن به یک شریک Sendible در حال حاضر برای شما منطقی نیست، ما فهرست کوتاهی از برخی از گزینه‌ها را که ممکن است مناسب‌تر بدانید، گردآوری کرده‌ایم.

SocialPilot

ما اخیراً این برنامه وابسته را بررسی کردیم، بنابراین اگر می‌خواهید بیشتر در مورد آن بدانید، آن را بخوانید. در این مورد، همه چیز توسط PartnerStack مدیریت می شود.

در مورد میزان درآمدی که می توانید به عنوان یک شرکت وابسته SocialPilot کسب کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید درآمد شما می تواند 20٪ از مبلغی باشد که مراجعان شما برای اشتراک خود خرج می کنند – این یک نرخ تکراری است، بنابراین شما فقط همین مقدار را به دست خواهید آورد. هر پرداخت ماهانه با این یکی، می توانید از طریق Stripe یا PayPal پول دریافت کنید.

Zoho Social

Zoho یک مجموعه بازاریابی پیچیده با ویژگی های بسیاری است که می توانید به دنبال کنندگان خود توصیه کنید. همه چیز از مدیریت رسانه های اجتماعی گرفته تا مدیریت فناوری اطلاعات، منابع انسانی، ابزارهای تیمی و موارد دیگر را دارد.

نرخی که می توانید به عنوان یک وابسته Zoho انتظار داشته باشید 15٪ از مبلغی است که مراجع شما تصمیم می گیرند برای محصولات Zoho در یک دوره یک ساله خرج کنند. بنابراین به نوعی این یک کمیسیون مکرر است، اما فقط برای دوازده ماه. تنها روش پرداخت موجود با Zoho، PayPal است.

بسته بازاریابی CoSchedule

برنامه وابسته CoSchedule 20٪ از ارزش هر سفارشی را که از طریق پیوند وابسته شما ارسال می شود پرداخت می کند. این یک کمیسیون تکراری در یک دوره زمانی نیست. از سوی دیگر، کوکی سه ماه دوام می آورد، بنابراین سه برابر بیشتر از استاندارد صنعتی 30 روزه است.

از آنجایی که این برنامه از طریق ShareASale کار می‌کند، می‌توانید از این پلتفرم برای دسترسی به فرصت‌های مشارکت بی‌شمار دیگر استفاده کنید – این یکی از (اگر نه بزرگترین) و قابل اعتمادترین در حال حاضر است. به عنوان یک شریک CoSchedule، می توانید درآمد خود را از طریق چک های پستی، سپرده مستقیم یا خدماتی مانند Wise دریافت کنید. پی پال در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته CoSchedule

PromoRepublic

اگرچه برنامه PromoRepublic خود مدیریت می شود، اما اگر تصمیم به درخواست داشته باشید می توانید از مزایای زیادی انتظار داشته باشید.

پورسانت ها بسته به سطحی که در آن هستید از 20٪ تا 35٪ در هر فروش متغیر است، با این توانایی که در صورت مواجهه با هر مشکلی با مدیر وابسته در تماس باشید. جوایز برای شرکای با عملکرد عالی ارائه می شود.

برنامه مشارکت اجتماعی Sprout

این بسیار جالب است زیرا چندین راه مختلف برای کسب درآمد از طریق تبلیغ Sprout Social در دارایی رسانه شما وجود دارد. برنامه ارجاع مستقیماً توسط شرکت اجرا می شود و به شما این امکان را می دهد که 30٪ از هر اشتراکی که ارجاعات دریافت می کنید داشته باشید.

برنامه وابسته توسط Sprout و CJ Affiliate اجرا می شود، بنابراین کمیسیون شما با این مدل 20٪ است. اگر شما نیز می‌خواهید توزیع‌کننده شوید، این گزینه نیز موجود است، اما باید ساختار پرداخت را مستقیماً با برند کار کنید.

به خاطر داشته باشید که Sprout Social در مقایسه با سایر ابزارهای موجود در همان طاقچه ارزان نیست، بنابراین اگر بتوانید فروش کمی داشته باشید، درصد شما به معنای سود بیشتر خواهد بود.

برنامه وابسته ContentStudio

ContentStudio سرویسی است که کم و بیش شبیه به آنچه دیگر ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی ارائه می دهند. آنها سه طرح در دسترس دارند با قیمت هایی از 25 دلار در ماه تا 99 دلار در ماه و بالاتر.

با این حال، شما دلایل بسیار خوبی برای علاقه مند شدن به این برنامه وابسته دارید. این برند برای تمام خریدهایی که از طریق پیوند وابسته شما انجام می شود، نرخ 30 درصدی می پردازد، و از آنجایی که این کارمزد تکراری است، هر بار که شخصی برای اشتراک ماهانه خود بارها و بارها پرداخت کند، آن را دریافت خواهید کرد. ContentStudio همچنین از FirstPromoter برای مدیریت همه چیز در مورد برنامه وابسته خود استفاده می کند.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *