بررسی اجمالی برنامه وابسته Squarespace | بررسی عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال برنامه‌های وابسته جدید هستید که می‌توانند به شما کمک کنند درآمد اضافی خود را هر ماه افزایش دهید، شاید تبدیل شدن به Squarespace برای شما مناسب باشد.

بسته به جایگاه و نوع محتوایی که تولید می کنید، ممکن است بتوانید Squarespace را به مخاطبان خود توصیه کنید و درآمد خوبی کسب کنید. اما برنامه وابسته Squarespace شامل چه مواردی است؟ چگونه می توانید به آن بپیوندید؟ چه نوع سودی می توانید انتظار داشته باشید؟ پاسخ همه این سوالات را در زیر بیابید!

بررسی اجمالی برنامه وابسته Squarespace Squarespace چیست؟

واقعاً هیچ کلمه ای برای توصیف کاری که Squarespace انجام می دهد وجود ندارد. تقریباً هر کسی که قبلاً نام Squarespace را شنیده باشد می‌داند که سازنده وب‌سایت نقطه اصلی فروش است، اما ویژگی‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید با انواع اشتراک‌ها داشته باشید، مانند ابزارهای بازاریابی، قالب‌ها، ادغام‌های تجارت الکترونیک و موارد دیگر.

قبل از اینکه به ادامه مقاله بپردازیم، مایلیم به این نکته اشاره کنیم که شاید بزرگترین نقطه ضعف در مورد Squarespace این است که مانند سایر سازندگان وب مستقل، با افزونه هایی که به طور خاص برای وب سایت های وردپرس ساخته شده اند سازگار نیست.

و از آنجایی که اکثر وب‌سایت‌های موجود در آنجا واقعاً بر روی وردپرس اجرا می‌شوند، این می‌تواند یک ایراد مهم باشد – به خصوص اگر ارجاع‌دهنده‌های شما علاقه‌مند به دریافت ترافیک از طریق جستجوی ارگانیک سنتی هستند که به معنای SEO است.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

مانند برخی از شرکت‌های دیگر در همان صنعت که قبلاً بررسی کرده‌ایم، این شرکت نیز چندین طرح در دسترس دارد و بسته به هزینه آنها طیف وسیعی از مزایا را شامل می‌شود.

ابتدایی ترین طرح (در زمان نوشتن این قطعه) 16 دلار در ماه با 30٪ تخفیف در صورت پرداخت سالانه قیمت گذاری شده است. برنامه بعدی که به عنوان طرح تجاری نیز شناخته می شود، ماهانه 23 دلار هزینه دارد و شامل چند مورد اضافی مانند ادغام ها و بلوک های برتر، ایمیل حرفه ای و پاپ آپ ها و تبلیغات بنری است.

طرح تجارت ماهانه 27 دلار قیمت دارد و دارای همان ویژگی هایی است که قبلاً در دو مورد اول ذکر کردیم، به اضافه چند ویژگی اضافی مانند حساب های مشتری، بررسی محصول، ابزارهای تجاری، تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیک و موارد دیگر.

در نهایت، طرح تجارت پیشرفته گران‌ترین طرحی است که اکنون در Squarespace موجود است و ماهانه 49 دلار با 25 درصد تخفیف برای اشتراک‌های سالانه شارژ می‌شود. این ویژگی‌های زیادی دارد و شامل موارد جالبی مانند بازیابی سبد خرید رها شده، تخفیف‌های پیشرفته، API معاملاتی و موارد دیگر می‌شود.

نکته خوب این است که یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه در دسترس است، بنابراین ارجاع دهندگان شما می توانند قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا دریافت یک طرح پولی برای آنها منطقی است یا خیر، می توانند محصول را امتحان کنند.

برای بهتر کردن شرایط، حتی نیازی نیست که هنگام دریافت نسخه آزمایشی رایگان، جزئیات کارت را اضافه کنید، بنابراین کار را برای شما به عنوان یک شرکت وابسته بسیار آسان‌تر می‌کند.

به برنامه وابسته Squarespace بپیوندید

چیزی که این برنامه را از برخی از برنامه هایی که در سال گذشته یا بیشتر مورد بررسی قرار داده ایم متمایز می کند، این واقعیت است که نرخ پذیرش آن فقط 5٪ است.

اگرچه یکی از بزرگترین مزیت ها این است که شما نیازی به عضویت در وب سایت شرکت ندارید و می توانید از Impact Radius برای آن استفاده کنید، یک مدیر وابسته از شرکت وجود خواهد داشت که برنامه شما را تجزیه و تحلیل می کند.

از سوی دیگر، اگر قبلاً یک حساب Impact Radius ندارید، باید کل فرآیند را طی کنید، خود را تأیید کنید و هر چیز دیگری را که می‌توانید در این مورد انتظار داشته باشید.

هنگامی که کل فرآیند درخواست را تکمیل کردید (و ما قویاً به شما توصیه می کنیم که تمام اطلاعات را تا حد امکان واضح و شفاف ارائه دهید)، هر آنچه را که نیاز دارید از پیوندهای وابسته Squarespace تا ردیابی وابسته Squarespace خود دریافت خواهید کرد.

منابع خلاق زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را امتحان کنید تا اثربخشی خود را در طول زمان افزایش دهید.

آنچه که مایلیم در مورد برنامه در پایان این بخش به آن توجه کنیم این است که اگرچه به هر کسی، صرف نظر از موقعیت مکانی خود، اجازه می دهد که بپیوندد، به شما به طور اکید به دلار پرداخت می شود.

به‌علاوه، اگر هلو یا شعاع تأثیر در کشور شما در دسترس نباشد، نمی‌توانید شریک Squarespace شوید یا از هیچ یک از برنامه‌های موجود در آن پلتفرم‌ها برای این موضوع استفاده کنید.

کمیسیون برنامه های وابسته Squarespace

اول از همه، استفاده از Squarespace برای سفر بازاریابی وابسته شما هیچ هزینه ای ندارد. شبکه‌هایی که برند با آن‌ها کار می‌کند نیز برای حساب‌های جدید هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند، که چیز خوبی است – اتفاقاً ما این را در ShareASale دیده‌ایم، چیزی که سایر برنامه‌ها برای مدیریت خود به آن متکی هستند.

نکته منفی این است که ما نتوانستیم اطلاعات خاصی در مورد کمیسیون هایی که می توانید در این مورد انتظار داشته باشید پیدا کنیم. هر منبعی که با آن برخورد کرده‌ایم نشان می‌دهد که می‌توانید تا 200 دلار برای هر ارجاع درآمد داشته باشید، اما همانطور که می‌توانید تصور کنید، همه چیز به ترافیک و تبدیل‌ها و حتی جایگاهی که در آن هستید بستگی دارد.

از طرف دیگر، کوکی 45 روز دوام می آورد، یعنی کمی بیشتر از استاندارد 30 روزه صنعت این روزها است.

این کمیسیون همچنین یک بار است، که می تواند برای برخی از بازاریابان که ممکن است عادت داشته باشند هر ماه حداقل مقدار کمی پول دریافت کنند، زمانی که ارجاعات آنها اشتراک خود را دریافت می کنند، کمی مشکل باشد.

روش ها و آستانه های پرداخت

با توجه به اینکه Squarespace با Impact کار می کند تا همه چیز مربوط به شرکت های وابسته را مدیریت کند، احتمالاً بهترین چیز در مورد آن این است که آستانه پرداخت فقط 10 دلار است.

می توانید یکی از روش های پرداخت زیر را انتخاب کنید:

انتقال بانکی پی پال به حساب

اگرچه به دلار آمریکا پرداخت می شود، اما می توانید درآمد خود را مستقیماً به حساب بانکی محلی خود، اعم از یورو، پوند انگلیس یا سایر ارزها دریافت کنید.

مزایا و معایب بازاریابی وابسته Squarespace

همانطور که می توانید تصور کنید، هر برنامه وابسته در جهان دارای مزایا و معایبی است. به همین دلیل مهم است که آنها را یادداشت کنید و ببینید که آیا قبل از ساختن یک برنامه، شریک Squarespace منطقی است یا خیر.

فواید

اگرچه نام تجاری در مورد تخمین درآمدهای وابسته در وب سایت آنها کاملاً شفاف نیست، به نظر می رسد حداقل کمیسیونی که می توانید برای برنامه های سالانه انتظار داشته باشید 100 دلار است. بسته به اشتراک هایی که مراجعین شما انتخاب کرده اند و همچنین عملکرد شما، می تواند تا 200 دلار افزایش یابد.

کوکی ردیابی 45 روزه را می توان یک حرفه ای دیگر در نظر گرفت، به ویژه از آنجایی که بسیاری از برنامه های وابسته دیگر برنامه های پایین تری دارند (برای مثال، Udemy، اگرچه در همان جایگاه نیست، یک کوکی 7 روزه دارد؛ Amazon Associates در هر 24- متکی است. کوکی ساعتی).

در صورت مواجه شدن با هر مشکلی، می توانید مطمئن باشید که پشتیبانی مورد نیاز خود را از تیم مدیریت وابسته Squarespace دریافت خواهید کرد. نرخ پذیرش 5 درصد از این نظر برای آنها مفید است زیرا افرادی را دارند که می توانند در سفر به شما کمک کنند.

همچنین Squarespace تقریباً 20 سال است که وجود دارد و در این مدت آنها پایگاه کاربران واقعاً چشمگیری را جمع آوری کرده اند (تخمین ها نشان می دهد 1 میلیون دلار یا بیشتر).

بنابراین، توصیه خدمات Squarespace به مخاطبان برای شما چندان دشوار نخواهد بود.

در نهایت، این واقعیت که Squarespace از پلتفرم خود برای مدیریت همه چیز استفاده نمی کند، یک حرفه ای دیگر است. Impact به راحتی کار می کند و درک نرم افزار ردیابی آنها بسیار آسان است.

معایب

می‌توان گفت که یکی از اولین ایراداتی که با آن مواجه شدیم این بود که حتی اگر یک صفحه وابسته در وب‌سایت رسمی Squarespace وجود داشته باشد، جزئیات زیادی ندارد. شما اطلاعات زیادی از آن دریافت نخواهید کرد – چه مدت کوکی، نرخ کمیسیون، یا اینکه چگونه می توانید پول دریافت کنید.

نرخ پذیرش پایین یکی دیگر از نقاط ضعف است، و در حالی که ما درک می کنیم که یک برند برای مدیریت صحیح شرکت های وابسته خود باید گندم را از کاه جدا کند، فهمیدن اینکه چرا درخواست خود را در وهله اول رد کرده اید می تواند دلهره آور باشد.

علیرغم این واقعیت که کمیسیون 45 روزه بهتر از آن چیزی است که سایر شرکت ها می توانند ارائه دهند، اگر به بخش جایگزین برنامه های وابسته Squarespace بعدی نگاه کنید، متوجه خواهید شد که نه تنها برندهای دیگر به شما کمیسیون های تکراری می دهند، بلکه کوکی های آنها نیز می توانند برای همیشه باقی بمانند. .

به هر حال، در حالی که بدون شک این یک شرکت معتبر است و خدمات آن درجه یک است (استفاده از سازنده وب بسیار آسان است و نیازی به تجربه کدنویسی ندارد)، اما وردپرس نیست.

بنابراین، برخی از خوانندگان شما که قبلاً با وب‌سایت‌های WP آشنا هستند و می‌دانند چقدر می‌توانند با آن‌ها انجام دهند، ممکن است کمتر تمایل داشته باشند که یک وب‌ساز مستقل را امتحان کنند که با همان افزونه‌های خوب قدیمی ادغام نمی‌شود.

اگر قبلاً ساخت سایت‌هایی را با سازندگان وب غیر مبتنی بر WP امتحان کرده‌اید، ممکن است بدانید که مدیریت کل بخش سئو، حداقل از دیدگاه ترافیک ارگانیک، می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد.

اگر شریک Squarespace گزینه ای برای شما نباشد چه؟ Weebly

اگر می خواهید برنامه وابسته Weebly را امتحان کنید، هم مزایا و هم معایب دارد. به عنوان مثال، اگر یک شرکت وابسته با تجربه هستید، می توانید از ShareASale و حسابی که احتمالاً قبلاً در آن شبکه دارید استفاده کنید.

هزینه طرح ها معمولاً از نظر ویژگی هایی که کاربران بالقوه ممکن است به آن علاقه مند باشند، بسیار متفاوت است. در هر صورت، شما می توانید 30٪ از هر خریدی را که از طریق پیوندهای وابسته Weebly انجام می دهید، انجام دهید. یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد این یکی این است که کوکی 120 روز دوام می آورد، بسیار بیشتر از آنچه مارک های دیگر می توانند ارائه دهند.

Wix

ممکن است قبلاً در برخی از پست‌های قبلی خود به Wix اشاره کرده باشیم، البته به هیچ دلیلی جز این واقعیت که ادغام با افزونه‌ها کمی دشوار است.

#عنوان_تصویر

با این حال، اگر بتوانید برخی از خوانندگان خود را متقاعد کنید تا نمونه کارها یا وب سایت های واقعی را با سازنده Wix بسازند، می توانید برای هر ارجاع تا 100 دلار درآمد کسب کنید. این کوکی 30 روز دوام می آورد، بنابراین جای تعجبی وجود ندارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته به معلمان

HostGator

در گذشته، HostGator به شدت به خدمات میزبانی وب برای انواع وب سایت ها متکی بود، اما این روزها این شرکت در واقع یک سازنده وب سایت بسیار زیبا دارد که هر کسی می تواند آن را امتحان کند.

برنامه وابسته کمی متفاوت است زیرا درصدی از اشتراک های سالانه را که خوانندگان شما می توانند از اشتراک های ارائه شده توسط برند انتخاب کنند، به شما پرداخت نمی کند. در عوض، بر اساس تعداد ارجاعاتی که هر ماه دریافت می کنید، با حداقل 65 دلار، کمیسیون ثابتی به شما پرداخت می شود.

این کوکی دو ماه دوام می آورد که بد نیست با توجه به اینکه بیشتر رقبای HostGator 30 روز دارند.

Builderall

این یکی کمی پیچیده تر است به این معنا که می توان از آن برای کارهای مختلف استفاده کرد، نه فقط ایجاد یک وب سایت. آنها همچنین دارای یک سازنده برنامه، انواع ویژگی های اتوماسیون بازاریابی ایمیل، و همچنین یک مدیر DNS هستند.

علاوه بر این، Builderall با اکثر برنامه های کاربردی دیگر، از جمله برنامه هایی که به طور خاص برای تجارت الکترونیک طراحی شده اند، یکپارچه می شود. شما به عنوان یک شرکت وابسته، 100٪ کمیسیون برای اولین ماه اشتراک ارجاعات خود دریافت خواهید کرد و سپس 30٪ در هر بار تمدید آنها تکرار می شود.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته به پودیا

گره وب

اگرچه شاید کمتر از سایر سازندگان وب سایتی که قبلاً ذکر کردیم شناخته شده باشد، Webnode در واقع برنامه بسیار مناسبی دارد. علاوه بر پرداخت تا 100 دلار در اولین خرید طرح پریمیوم، به عنوان شریک Webnode می توانید از یک کوکی مادام العمر لذت ببرید.

این یکی از سودآورترین برنامه‌های وابسته است که ما در این زمینه خاص با آن مواجه شده‌ایم، بنابراین ممکن است بخواهید اگر کمی وقت دارید آن را بررسی کنید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *