بررسی اجمالی برنامه وابسته Ulta | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

Ulta Beauty یکی از بزرگترین برندها در صنعت زیبایی از ایالات متحده است. این شرکت محصولات را در بیش از هشتصد مکان به فروش می رساند. این شرکت همچنین دارای یک وب سایت است که در آن بسیاری از محصولات و خدمات را با ارسال رایگان برای سفارشات بیش از 35 دلار به فروش می رساند.

اگر وبلاگ یا وب سایت شما در جایگاه زیبایی قرار دارد و به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود هستید یا برای مثال، دنبال کننده های شما در اینستاگرام حساب می کنند، به جای درستی آمده اید. به خواندن ادامه دهید تا همه چیزهایی را که باید در مورد شریک اولتا بدانید، بدانید.

مرور کلی برنامه Ulta Affiliate Ulta چیست؟

نکته جالب در مورد Ulta Beauty این است که آنها بر روی ساخت محصولات خود به ضرر فروش دیگران تمرکز نمی کنند.

وب سایت از این نظر بسیار سخاوتمند است، بنابراین می توانید با محصولاتی از شرکت های معروف مختلف مانند Lancome یا It Cosmetics تا مجموعه Ulta Beauty خود روبرو شوید.

تیم بازاریابی Ulta همچنین به طور منظم فروش و تخفیف را سازماندهی می کند، چه برای رویدادهای خاص یا نه. برای مثال، در زمان نگارش این مقاله، آن‌ها 20 درصد تخفیف برای تمام ابزارهای مو، 20 درصد تخفیف برای همه گزینه‌های عطر و انواع بسته‌های فروش داشتند (که بیشتر آنها مربوط به مراقبت از پوست بود، نه آرایش).

همچنین می توانید با وعده هدیه رایگان به دنبال کنندگان خود پیشنهاد دهید برخی از محصولات را امتحان کنند. آنها همچنین دارای یک برنامه پاداش هستند که در آن مشتریان می توانند با هر خرید امتیاز کسب کنند.

بنابراین، به طور خلاصه، Ulta Beauty و انواع محصولات یا خدماتی است که می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید.

چگونه شریک اولتا شویم

اگر قبلاً از بازاریابی وابسته برای کسب درآمد برای یکی از سایت های دیگر خود یا سایتی که اکنون دارید استفاده کرده اید، احتمالاً اصول اولیه پیوستن به یک برنامه را می دانید. برای اکثر محصولات نرم افزاری، برندها ترجیح می دهند برنامه های وابسته خود را بدون کار با شبکه های جداگانه اجرا کنند.

متأسفانه، این امر بازاریابان وابسته را در مضیقه قرار می دهد، زیرا بررسی همه چیز در یک مکان بسیار ساده تر و راحت تر است – تمام آماری که ممکن است برای بهبود عملکرد خود به آن نیاز داشته باشید.

Ulta Beauty تصمیم گرفته است با Impact، پلتفرم وابسته ای که در گذشته بررسی کرده ایم و یکی از بزرگترین پلتفرم های موجود در حال حاضر، کار کند. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و بهترین بخش این است که شما هر آنچه را که نیاز دارید در وب سایت Impact Radius دارید – و پرداخت ها نیز توسط آن شرکت انجام می شود، نه Ulta Beauty به طور مستقیم.

برای دسترسی به برنامه وابسته Ulta، باید فرمی را با اطلاعات اولیه مانند زبان، نام شرکت، وب‌سایت، جایی که در آن واقع شده‌اید (کشور، منطقه و کشور محل بانک)، ارز مورد نظر و آدرس شما پر کنید.

آنها حتی در مورد میزان ترافیکی که هر ماه در وب سایت خود دریافت می کنید یا تعداد فالوورهایی که در صفحات مختلف رسانه های اجتماعی دارید از شما نمی پرسند. به عبارت دیگر، حتی اگر به تازگی سفر بازاریابی وابسته خود را شروع کرده‌اید، می‌توانید به یک وابسته Ulta تبدیل شوید.

با برنامه وابسته Ulta Beauty چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

به عنوان یک شرکت وابسته به Ulta Beauty، هر بار که شخصی چیزی را از وب سایت با استفاده از پیوند وابسته شما خریداری می کند، کمیسیون دریافت می کنید. این کوکی مبتنی بر کلیک است و 30 روز دوام می‌آورد، که با توجه به مدت زمانی که کوکی‌های ردیابی اکثر برنامه‌های دیگر در حال حاضر عمر می‌کنند، چیز خوب یا بدی نیست.

در مورد پورسانت، ممکن است کمی ناامید شوید، به خصوص اگر به نرخ های بسیار بالا عادت کرده اید – با سیستم Net37 فقط به طور متوسط ​​2٪ از هر سفارش را دریافت می کنید. این بدان معناست که شما باید 37 روز صبر کنید تا فروش شما تایید شود یا به سادگی پاک شود، به این معنا که به عنوان مثال، ارجاع شما هیچ یک از محصولات برند را برنگردانده است.

اینکه آیا نرخ 2 درصد ضرر قابل توجهی است یا خیر، چیزی است که فقط شما می توانید بگویید. اما به طور کلی می گوییم که برنامه های وابسته بهتر و بدتر وجود دارد، چه از نظر طول کوکی و چه حتی از نظر درصد کمیسیون.

و ظاهراً برخی از محصولات هستند که کمیسیون بالاتری تا 5٪ دارند – البته این یک پیشرفت خالص نیست.

اطلاعات پرداخت

از اطلاعاتی که در مورد این برنامه جمع آوری کرده ایم، در صورت تبدیل شدن به یک برنامه وابسته به Ulta، دو روش اصلی برای پرداخت دارید – یا از طریق انتقال سیمی (از جمله حساب های بانک مجازی Payoneer) یا از طریق PayPal.

هر دو روش مزایا و معایبی دارند و پی پال در سال های اخیر شهرت بسیار بدی برای حذف اکانت ها بدون ارائه حتی توضیحی به دست آورده است.

پرداخت‌ها معمولاً در 25 هر ماه ارسال می‌شوند، مشروط بر اینکه به آستانه حداقل 10 دلار درآمد رسیده باشید و دوره انتظار 37 روزه که قبلاً ذکر کردیم منقضی شده باشد.

مزایا و معایب شریک اولتا بودن

شریک اولتا بودن می تواند هم مزایا و هم معایبی داشته باشد و قبل از تصمیم گیری نهایی باید آنها را به دقت ارزیابی کنید.

طبیعتاً، همه بلاگرها یا اینفلوئنسرهای زیبایی باید به برنامه‌های وابسته مختلف دسترسی داشته باشند تا بتوانند هر ماه درآمد مناسبی کسب کنند، حتی بیشتر از آن در مورد درآمد غیرفعال.

اما اگر لیستی تهیه می کنید، می گوییم کمیسیون برنامه های وابسته Ulta بزرگترین نقطه ضعف است. همانطور که در بخش بعدی خواهید دید، برندها و وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک آنلاین هستند که با هر فروش بسیار بهتر پرداخت می‌کنند، بنابراین اگرچه پیوستن به برنامه و دریافت پول آسان است، ممکن است برای متقاعد کردن برخی از شرکا کافی نباشد.

همچنین، دوره انتظار 37 روزه ممکن است برخی افراد را خاموش کند، به خصوص که شرکت های دیگری وجود دارند که از شما می خواهند فقط 15 روز یا فقط یک ماه صبر کنید، نه بیشتر.

خوب است که این برنامه از طریق Impact کار می کند، اما اگر از قرار دادن تمام تخم مرغ های خود در یک سبد اجتناب کنید و مطمئن شوید که به بسیاری از برنامه های وابسته دیگر ملحق می شوید، می توانیم بگوییم که می توانید با احتمالات دیگر موفقیت بیشتری داشته باشید.

آلترناتیوهای بازاریابی وابسته Ulta

چه از کمیسیون کم ناامید شده باشید و چه فکر می کنید که ممکن است گزینه بهتری برای شما وجود داشته باشد، ممکن است چیزی که برای شما مناسب است را در انتخاب زیر پیدا کنید.

Etsy

حتی اگر یک وبلاگ نویس زیبایی هستید و تمایلی به نوشتن یا ارسال محتوایی در مورد چیزهای دست ساز ندارید، ممکن است تعجب کنید، اما در واقع محصولات مراقبت از پوست زیادی در Etsy موجود است.

و در مقایسه با آنچه Ulta ارائه می دهد، کمیسیون بالاتر است زیرا 4٪ از هر سفارشی که از طریق پیوند وابسته خود ارسال می شود به شما پرداخت می شود. با این حال، تفاوت‌های دیگری نیز وجود دارد، مانند این که برنامه وابسته Etsy از طریق Awin کار می‌کند، نه Impact، و این که این شبکه هنگام ایجاد حساب کاربری خود ۵ دلار کارمزد دریافت می‌کند (قابل استرداد، نگران نباشید).

در مورد روش‌هایی که می‌توانید درآمد خود را دریافت کنید، سه راه اصلی وجود دارد – چک، حواله‌های سیمی بین‌المللی و پرداخت به حساب بانکی از طریق ACH – بنابراین هیچ PayPal با این یکی وجود ندارد. آستانه 20 دلار است، بنابراین دو برابر محدودیت 10 دلاری Ulta Beauty.

بیشتر بخوانید: مروری بر برنامه وابسته Etsy

والمارت

همه قبلاً نام Walmart را شنیده اند، درست است؟ شما می توانید از این به نفع خود استفاده کنید زیرا به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر در والمارت هر ماه خرید می کنند – و این روزها گزینه سفارش آنلاین و تحویل از فروشگاه یا انتخاب برای تحویل نیز در دسترس است.

این شرکت برای اجرای برنامه وابسته خود، Impact Radius، به همان شبکه متکی است. اما برای اینکه بتوانید به آن دسترسی داشته باشید، الزاماتی وجود دارد، مانند این که وب سایت شما باید فوق العاده تمیز و مناسب خانواده باشد و اکثر ترافیک شما باید از ایالات متحده یا کانادا باشد.

در مورد درآمد، پورسانت بسته به دسته بندی محصولی که معرفی کنندگان شما انتخاب می کنند، از 1٪ تا 4٪ متغیر است. یکی دیگر از نکات منفی این است که کوکی به جای 30 روز ارائه شده توسط Ulta Beauty، فقط 3 روز دوام می آورد، بنابراین برای برخی از شرکت های وابسته، این می تواند یک معامله شکن باشد.

هدف

Target برای افرادی که از سوپرمارکت‌های آجر و ملات، از جمله Walmart خرید می‌کنند، مانند گزینه‌ای مجلل‌تر است، اما حجم تجارتی که این شرکت در هر ماه به دست می‌آورد بسیار زیاد است – و برندهای زیادی دارد و محصولات زیادی تولید می‌کند.

اگر به یکی از زیرمجموعه‌های Target تبدیل می‌شوید، باید بر اساس انواع محصولاتی که ارجاع‌هایتان سفارش می‌دهند، انتظار کمیسیون‌های متفاوتی داشته باشید – مدلی که می‌توانید در Amazon Associates و Walmart نیز پیدا کنید. به عنوان مثال، برای خانه و زندگی در فضای باز، نرخ استاندارد 5٪ است، اما اگر بیش از 2000 سفارش را به Target بیاورید، 7.50٪ می شود.

ما نمی خواهیم شما را ناامید کنیم، اما برای طاقچه زیبایی، پورسانت 1٪ است، صرف نظر از تعداد سفارش های انجام شده از طریق پیوند وابسته شما.

صفورا

چیز زیادی برای گفتن در مورد این یکی نیست جز اینکه یکی از بزرگترین برندهای جهان است. این برنامه از طریق شبکه وابسته Rakuten که قبلاً بررسی کرده ایم کار می کند.

کمیسیون در اینجا نیز متفاوت است، اما از 5٪ تا 10٪ متغیر است، بنابراین آنها بالاتر از آنچه Ulta به شرکت های وابسته بالقوه ارائه می دهد است. بزرگترین ایراد این است که کوکی فقط 24 ساعت دوام می آورد، مشابه برنامه Amazon Associates.

پرنده بدبو

برنامه Scentbird نیز توسط Impact مدیریت می شود، بنابراین یک چیز کمتر نگران کننده است. اگر قبلاً از این پلتفرم استفاده می‌کنید، آن را در داشبورد خود خواهید دید. همانطور که از نامش پیداست، این شرکت به فروش عطر و سایر محصولات معطر می‌پردازد.

دو دلیل اصلی وجود دارد که چرا باید به عضویت در Scentbird فکر کنید – کوکی ردیابی 45 روزه و 14 دلار کمیسیون فروش. ممکن است به نظر پول زیادی نباشد، اما اغلب اوقات می تواند بیش از 2٪ از برنامه Ulta باشد.

به طور طبیعی، روش های پرداخت آنهایی هستند که توسط Impact Radius – PayPal و انتقال مستقیم بانکی استفاده می شود.

ایو روشه

Yves Rocher یکی از قدیمی ترین و بزرگترین برندهای جهان در زمینه هر چیزی از مراقبت از پوست گرفته تا عطر و موارد دیگر است. اگرچه اکثر محصولات این شرکت بودجه ای هستند، اما خوبی شریک ایو روچر بودن این است که می توانید از کمیسیون 15% بهره مند شوید.

کوکی ردیابی همان 30 روز برنامه Ulta Beauty دوام می آورد، بنابراین هیچ شگفتی وجود ندارد. تنها هشداری که باید در مورد ایو روچر انجام دهیم این است که برنامه خود مدیریت است و پرداخت ها فقط برای کاربران PayPal در دسترس است.

لوازم آرایشی استیلا

این برندی است که در بین اینفلوئنسرهای زیبایی و طرفداران آرایش کاملاً شناخته شده است. برس‌ها و اپلیکاتورهای آرایش استیلا بسیار بادوام هستند و با حداقل تلاش کار را انجام می‌دهند و از بهترین مواد ساخته شده‌اند.

به عنوان یک شرکت وابسته به لوازم آرایشی استیلا، 6٪ از هر چیزی که ارجاعات شما سفارش می دهند از طریق پیوند وابسته خود کسب می کنید. و در حالی که باز هم، ممکن است زیاد نباشد، باید بدانید که این محصولات ارزان نیستند، بنابراین درصد در واقع به معنای چیزی است.

علاوه بر این، کوکی ردیابی به مدت 60 روز دوام می آورد و می توانید برنامه را در طیف گسترده ای از شبکه ها، از CJ Affiliate گرفته تا FlexOffers پیدا کنید.

افکار نهایی

بنابراین، آیا منطقی است که شریک زیبایی Ulta Beauty شوید یا باید این فرصت را از دست بدهید؟

ما می گوییم که این می تواند انتخاب خوبی برای تنوع بخشیدن به جریان های درآمد شما باشد، اما نباید تمام امید خود را به این برنامه وابسته کنید – امروز برنامه های بهتری وجود دارد، بنابراین همه گزینه های خود را در نظر بگیرید.

آیا می خواهید در مورد بازاریابی وابسته و سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ با ما تماس بگیرید تا بدانید چه برنامه هایی در دسترس داریم و چگونه می توانیم کمک کنیم.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *