بررسی اجمالی برنامه وابسته Wishpond | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر بدون توجه به پلتفرمی که انتخاب کرده اید، سعی کرده اید راه های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بیابید، به مکان مناسبی رسیده اید.

بازاریابی وابسته یک فرصت سودآور است و برنامه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین در مقاله امروز ما یک نمای کلی از برنامه وابسته Wishpond ایجاد می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر چیزی که مستلزم آن است، ادامه دهید!

بررسی اجمالی برنامه وابسته Wishpond Wishpond چیست؟

Wishpond سرویسی است که تقریباً همه چیزهایی را که یک بازاریاب یا مدیر بازاریابی ممکن است برای رساندن مشتریان یا کسب‌وکار خود به سطح جدیدی نیاز داشته باشد، پوشش می‌دهد.

برخی از نقاط اصلی فروش این پلتفرم از تبلیغات اجتماعی و بازاریابی ایمیلی گرفته تا قیف های بازاریابی، صفحات فرود، اتوماسیون فروش و بازاریابی Shopify را شامل می شود.

آن‌ها حتی این روزها یک سازنده وب‌سایت دارند که می‌تواند تمام حدس‌ها را برای افرادی که در کدنویسی یا ساختن سایت خود تجربه ندارند – به خصوص برای کسب‌وکار کوچکشان – از معادله خارج کند.

حتی یک تقویم برنامه Wishpond وجود دارد که به متخصصان اجازه می دهد تا قرارهای ملاقات خود را بهتر مدیریت کنند و همچنین به افراد کمک می کند تا مشتریان را برای رزرو آنلاین راحت تر کنند.

به طور خلاصه، Wishpond یک گزینه بازاریابی قوی است که در گذشته توسط بسیاری از برندهای بزرگ استفاده شده است، با نام‌هایی از CBS و The Weather Network گرفته تا ESPN و Walmart.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

اکنون که برخی از مواردی را که می‌توانید برای بررسی پیشنهادات خود ارائه دهید، مرور کردیم، بیایید نگاهی به قیمت‌گذاری Wishpond بیندازیم.

اگر فقط در مورد خود کسب و کار تحقیق می کنید، کمی ناخوشایند است که قیمت رایج ترین طرح ها شفاف و واضح در وب سایت نمایش داده نمی شود.

از آنچه ما پیدا کردیم، چهار طرح اصلی در دسترس است. خوشبختانه، یک نسخه رایگان در دسترس است، بنابراین اگر مخاطبان شما بدانند که نیازی به پرداخت فوری اشتراک ندارند، ممکن است تمایلی به امتحان این سرویس نداشته باشند.

طرح رایگان Forever اجازه می دهد تا دویست سرنخ ایجاد شود. هزینه طرح پایه 44 دلار در ماه است (در صورت پرداخت سالانه)، در حالی که Pro با 77 دلار در ماه در دسترس است (همچنین پرداخت می شود سالانه).

در نهایت، یک طرح رشد نیز در دسترس است که به مشتریان اجازه می‌دهد تعداد سرنخ‌های دریافتی خود را سفارشی کنند. از 129 دلار در ماه (صورتحساب سالانه) یا 199 دلار در ماه (در مدل صورتحساب ماهانه) شروع می شود.

طبیعتاً، اگر شخصی علاقه مند به دریافت خدمات بیشتر و استفاده بیشتر از امکانات این سرویس باشد، می تواند درخواست صحبت با نماینده شرکت و اطلاع از هزینه طرح نمایندگی را ارسال کند.

چگونه یک شریک Wishpond شویم

خوبی در مورد بازاریابی وابسته Wishpond این است که این برنامه توسط FirstPromoter، یک شبکه مجزا، اجرا می شود.

همانطور که وابسته‌های باتجربه ممکن است بدانند، گاهی اوقات بررسی هر روز وب‌سایت‌ها از نظر تبدیل و درآمد ممکن است دردسرساز باشد، به خصوص اگر ده‌ها وب‌سایت خاص دارید.

ایجاد یک حساب کاربری وابسته Wishpond در FirstPromoter بسیار آسان است و نیازی به پر کردن یک فرم بیش از حد پیچیده ندارید.

اگر برای انجام توافقنامه وابسته وقت بگذارید، که ما قویاً به شما توصیه می کنیم انجام دهید، متوجه خواهید شد که مجاز به تبلیغ محصولات Wishpond در سایت هایی نیستید که فعالیت های غیرقانونی، تبعیض یا مطالب صریح را تبلیغ می کنند.

شما همچنین مجاز به استفاده از هر نوع تبلیغات PPC در جایی که نام برند را ذکر می کنید، ندارید، اما این قابل انتظار است زیرا اکثر برنامه های وابسته دیگر که ما به آنها نگاه کرده ایم یکسان هستند.

با برنامه وابسته Wishpond چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

ترویج فناوری Wishpond می تواند 30 درصد از مبلغی را که مراجعین شما برای اشتراک خود می پردازند، برای شما به ارمغان بیاورد. این نرخ تکراری است، بنابراین هر بار که شخصی طرح خود را تمدید می کند، شما 30 درصد دیگر از مبلغی را که پرداخت می کند، دریافت می کنید.

بهترین چیز در مورد برنامه این است که می توانید برنامه را به صورت رایگان امتحان کنید تا ایده خوبی از آنچه که برای دنبال کنندگان خود تبلیغ می کنید داشته باشید.

شما به دارایی های بازاریابی از پست های گرافیکی و رسانه های اجتماعی گرفته تا وبینارها و مقالات دسترسی دارید. یک مدیر شریک در آنجا وجود دارد که شما را در این فرآیند راهنمایی می کند، به خصوص اگر با هر مشکلی مواجه شوید.

در مورد داشبورد FirstPromoter، این داشبورد مخصوصاً زمانی مفید است که به شما بگوید عملکرد شما چگونه است، خواه تعداد کلیک‌ها، درآمد شما یا سهم شما از هر پرداختی که از طریق پیوند وابسته شما انجام می‌شود.

آستانه ها و روش های پرداخت

اگرچه در مورد صفحه فرود Wishpond برای برنامه وابسته اطلاعات روشنی در این مورد وجود ندارد، اما متوجه شدیم که تنها پرداخت موجود در حال حاضر PayPal است.

خوشبختانه، هیچ آستانه ای وجود ندارد، به این معنی که می توانید درآمد خود را به محض تایید تیم مدیریت وابسته برداشت کنید.

مزایا و معایب شریک Wishpond بودن

وقتی صحبت از این است که کدام برنامه وابسته بهترین است، باید بدانید که هم مزایا و هم معایبی وجود دارد که باید هر بار در نظر گرفته شود. شما نام خود را با نام تجاری مرتبط می کنید، بنابراین ایده خوبی است که تا حد امکان محتاط باشید.

Wishpond قانونی است و خدمات عالی ارائه می دهد، و اگرچه ممکن است به اندازه برخی از رقبای خود شناخته شده نباشد (مانند HubSpot یا برخی از نام های دیگر که در بخش زیر به آنها اشاره خواهیم کرد)، هنوز هم گزینه بسیار خوبی برای بررسی است. .

ما می گوییم که 30٪ کمیسیون مکرر مهمترین دلیل برای تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به Wishpond است. این واقعیت که شما از طریق پلتفرم FirstPromoter به تمام مواد بازاریابی مورد نیاز خود دسترسی دارید، مزیت دیگری است.

در مورد روش پرداخت، مایلیم کمی تنوع بیشتری داشته باشیم (نه فقط پی پال)، اما با توجه به اینکه پی پال در حال حاضر تقریباً در همه جای دنیا کار می کند، نمی توان این را یک عیب تلقی کرد.

همانطور که در بخش بعدی خواهید دید، شرکت های دیگری نیز وجود دارند که کمیسیون های کمتر و بالاتر (همچنین تکراری) را ارائه می دهند، بنابراین سعی کنید قبل از تصمیم گیری نهایی، لیستی از مزایا و معایب خود تهیه کنید.

HubSpot Marketing Competitors Marketing Affiliate Wishpond HubSpot Marketing Hub

دو راه اصلی برای کسب درآمد با این جایگزین Wishpond وجود دارد. شما می توانید بین کسب ارزش ماه های اول برنامه های اشتراک ارجاع خود، که معمولا برای اکثر شرکت های وابسته کاملاً سودآور است، یکی را انتخاب کنید.

روش دیگر این است که مدل تکراری را انتخاب کنید که در آن شما 15 درصد از مبلغی را که مراجعین شما برای اشتراک خود به صورت ماهانه می پردازند برای حداکثر مدت زمان 12 ماه به دست می آورید.

بدیهی است که با این روش، احتمالاً برای اکثر مشتریانی که به برند مراجعه می کنید، بیش از 250 دلار در ماه درآمد خواهید داشت. از سوی دیگر، HubSpot بسیار شناخته شده است، بنابراین تبدیل مخاطبان شما ممکن است زمان سختی نباشد.

با این حال، قیمت ها بالا هستند، بنابراین افراد زیادی HubSpot را انتخاب نمی کنند.

EngageBay

مشابه آنچه Wishpond می‌تواند ارائه دهد، EngageBay به شرکت‌های وابسته خود سهمی معادل 30 درصد از آنچه را که برای محصولات EngageBay می‌پردازند، می‌پردازد. این یک کمیسیون مکرر است، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که در طول مدت اشتراک ارجاعات شما فعال باشد.

کوکی 120 روز دوام می آورد، که این برنامه را از همه متمایز می کند، به خصوص که استاندارد صنعت اکنون فقط 30 روز است.

برای دریافت سود خود در حساب خود، فقط باید 30 روز به عنوان یک شرکت وابسته به EngageBay صبر کنید، در مقایسه با آنچه که سایر شرکت ها درخواست می کنند – 60 یا حتی 90 روز.

تماس مداوم

با یک کوکی ردیابی که به مدت 120 روز دوام می آورد، این برنامه وابسته سزاوار توجه شما است، بسیار شبیه برنامه EngageBay که قبلاً ذکر کردیم.

با Constant Contact، حتی می توانید وقتی افراد را به نسخه آزمایشی رایگان معرفی می کنید، درآمد کمی کسب کنید. و حتی اگر فقط 5 دلار است، شما 105 دلار برای همه حساب های پولی، صرف نظر از نوع اشتراکی که مخاطبان انتخاب می کنند، درآمد دارید.

ما نتوانستیم اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این یک نوع کمیسیون تکراری است یا نه، پیدا نکردیم، بنابراین فرض می‌کنیم که اینطور نیست.

سنندین بلو

این بسیار شبیه به چیزی است که در صورت تبدیل شدن به یک شرکت وابسته Constant Contact می توانید دریافت کنید، زیرا آزمایش های رایگان برای شما 5 یورو کمیسیون دریافت می کند، در حالی که آزمایش های پولی بلافاصله 100 دلار برای شما دریافت می کنند.

این کوکی به جای 120 روزی که در برنامه‌های دیگر دیده‌ایم 90 روز دوام می‌آورد، بنابراین مدت زمانی را در نظر بگیرید که ممکن است برخی افراد به مشتریان پولی تبدیل شوند.

از جنبه منفی، تنها روش پرداختی که در حال حاضر به عنوان یک شرکت وابسته به Sendinblue در دسترس است، PayPal است، بنابراین آن را در نظر بگیرید زیرا ممکن است گزینه مناسبی برای همه بازرگانان موجود نباشد.

اوبر

برنامه وابسته AWeber یکی از طولانی‌ترین طول عمر کوکی‌هایی را دارد که تا به حال با آن مواجه شده‌ایم (و صدها برنامه وابسته را بررسی کرده‌ایم!) با 365 روز.

کمیسیون پایه 30 درصد است. می‌توانید این نرخ را برای هرگونه پرداخت مکرر اشتراک به ارجاع‌های خود، از جمله تمدید، اعمال کنید.

به عنوان یک شرکت وابسته به AWeber، شما فقط می توانید درآمد خود را از طریق PayPal دریافت کنید، که باز هم ممکن است برخی از شرکت های وابسته را آزار دهد.

ActiveCampaign

اگرچه بزرگترین نقطه فروش این برند یک محصول بازاریابی ایمیلی است، اما می توان از آن برای چندین هدف بازاریابی دیگر از جمله اتوماسیون بازاریابی و CRM استفاده کرد.

برنامه وابسته ActiveCampaign دارای چندین سطح است – و در حالی که شما با تنها 20٪ از مبلغی که ارجاعات پرداخت می کنند شروع می کنید، می توانید کمیسیون خود را به 25٪ یا بیشتر افزایش دهید. اگر در 3 ماه گذشته بیش از 2000 دلار در تمدید اشتراک جمع آوری کرده اید، کمیسیون شما 30٪ خواهد بود.

کوکی این یکی 90 روز دوام می آورد، بنابراین اگرچه می تواند بهتر باشد، اما باز هم سه برابر بیشتر از چیزی است که بسیاری از مشاغل دیگر می توانند به شرکت های وابسته خود ارائه دهند.

کارترا

در حالی که با این فرصت لزوماً ثروت زیادی به دست نمی آورید، اگر تصمیم به تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به Kartra داشته باشید، همچنان می توانید درآمد غیرفعال خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

برای هر شخصی که از طریق پیوند وابسته شما مشتری Kartra می شود، 40٪ از ارزش طرحی را که خریداری می کند دریافت می کنید. هر چه تعداد مراجعات شما بیشتر باشد، شانس کمیسیون شما به جای 40 درصد 50 درصد خواهد بود.

نکته منفی این است که کوکی ردیابی فقط 30 روز دوام می آورد، بنابراین باید با محتوای خود کاملاً قانع کننده باشید.

پرش کردن

این شرکت از سطوح مختلفی برای ایجاد انگیزه در بازاریابان وابسته خود برای عملکرد بهتر استفاده می کند. اگرچه شما با 20٪ از هر طرح جدید و همه تمدیدها شروع می کنید، می توانید کمیسیون خود را با ارجاعات بیشتر افزایش دهید.

ظاهراً با 50 حساب فعال می توانید بیش از 1500 دلار در ماه درآمد داشته باشید. نکته مهم در مورد برنامه Unbounce این است که به شرکای خود از طریق PayPal یا Stripe پرداخت می کند، بنابراین شما می توانید بهترین روش پرداخت را انتخاب کنید که با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارد.

روی Funnels کلیک کنید

ClickFunnels همچنین سطوح کمی در مورد برنامه وابسته خود دارد. شما با 20 درصد از مبلغی که مراجع شما برای محصولات ClickFunnels پرداخت می کنند شروع می کنید و پس از انتقال بیش از 1000 دلار تجارت به برند، درصد شما 30 درصد می شود.

اگر 40 ارجاع فعال دارید و بیش از 1000 دلار تجارت دارید که از طریق پیوند وابسته خود فروخته شده است، می توانید انتظار داشته باشید که 40٪ کمیسیون به شما پرداخت شود.

در مورد روش‌های پرداختی که می‌توانید با این برند انتظار داشته باشید، تنوع بسیار زیادی وجود دارد، به این معنا که می‌توانید بین PayPal، ECH، چک یا انتقال محلی یکی را انتخاب کنید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *