بررسی برنامه وابسته Freshworks | بررسی عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر یک وبلاگ یا وب سایت دیجیتال مارکتینگ دارید و علاقه مند به ایجاد محتوای تازه در مورد محصولات، خدمات و انواع چیزهایی هستید که می تواند زندگی هر بازاریاب را آسان تر کند، پس به مکان مناسبی رسیده اید.

برای مقاله امروز، Freshworks را بررسی می کنیم، با تمرکز بر برنامه وابسته برند – همه اطلاعاتی را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهیم، از میزان درآمدی که می توانید انتظار داشته باشید تا اینکه آیا قوانین خاصی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید. مطمئن باشید که خطر بوت شدن از برنامه را ندارید.

مروری بر برنامه وابسته Freshworks Freshworks چیست؟

Freshworks CRM نوعی نرم‌افزار است که افراد را قادر می‌سازد تا همه چیز مربوط به بازاریابی ایمیلی خود و راه‌های مختلف دیگری را که برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه خود استفاده می‌کنند، مدیریت کنند.

برخی از ویژگی هایی که CRM ارائه می دهد از اتوماسیون فروش و اتوماسیون بازاریابی گرفته تا تجزیه و تحلیل تعامل واقعی مشتری و موارد دیگر را شامل می شود. زمانی که صحبت از مدیریت کسب و کار به میان می‌آید، آسمان محدود است، زیرا Freshworks برای چت و پیام‌رسانی، خدمات مشتری و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات نیز مفید است.

به عبارت دیگر، Freshworks CRM یک گزینه فوق‌العاده سخاوتمندانه برای افرادی است که می‌خواهند تا حد ممکن از دردسر اجتناب کنند، حتی اگر در حال اجرای عملیات راه‌اندازی خود هستند.

چه خدماتی را می توانید برای مخاطبان خود تبلیغ کنید؟

به عنوان یک شریک Freshworks، ابتدا باید کمی تحقیق کنید که محصولات اصلی Freshworks چیست – قبل از اینکه تصمیم بگیرید آنها را به دنبال کنندگان خود توصیه کنید.

این شرکت کار را کمی آسان‌تر کرده است به این معنا که همه محصولات نام‌های متفاوتی دارند و البته وظایف مختلفی را هدف قرار می‌دهند. به عنوان مثال، به اصطلاح Freshdesk Omnichannel را می توان برای رسیدگی به هر چیزی که مربوط به خدمات مشتری یک کسب و کار است استفاده کرد.

میز راهنمایی Freshdesk قصد دارد تا کل تجربه را برای همه افراد درگیر بسیار بهتر کند. این سرویس به افراد آسان می‌کند تا پاسخ‌های خدمات مشتری خود را بر اساس آنچه کاربرانشان بیشتر به کمک نیاز دارند، سفارشی کنند و اولویت‌بندی کنند.

همانطور که از نامش پیداست، مرکز تماس Freshdesk می تواند برای ارتباط صوتی واقعی با مشتریان استفاده شود (این سرویس قبلاً به عنوان Freshcaller شناخته می شد). اگرچه همه ممکن است دیوانه قابلیت‌های صوتی هوش مصنوعی نباشند، به نظر می‌رسد این ابزار قطعاً کار را به درستی انجام می‌دهد، حداقل بر اساس بررسی‌های Freshworks که با آن مواجه شده‌ایم.

بسیاری از محصولات دیگر وجود دارد که باید قبل از تصمیم به پیوستن به برنامه وابسته در نظر بگیرید، مانند Freshchat، Freshdesk Customer Success، Freshservice، Freshsales، Freshteam و Freshmarketer.

این برند حتی سه مورد از ضروری ترین محصولات خود را به صورت رایگان در دسترس قرار داده است. به عنوان مثال، Freshsurvey می تواند برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل احساسات مشتری همراه با مشارکت کارکنان مورد استفاده قرار گیرد، در حالی که Freshstatus با هدف مدیریت حوادث تا حد امکان کارآمد (به لطف یک فرآیند ارتباطی) است. سرویس رایگان دیگری Freshping نام دارد و می توان از آن برای نظارت بر 50 وب سایت از 10 مکان مختلف در سراسر جهان استفاده کرد.

البته، وقتی صحبت از قیمت‌گذاری Freshworks CRM می‌شود، تمام ویژگی‌هایی که قبلاً ذکر کردیم با قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند – دلیل این امر این است که هر ویژگی کاملاً پیچیده است و ممکن است همه به بسته‌ای نیاز نداشته باشند که همه آنها را شامل شود.

برای اینکه ایده ای به شما بدهم، طرح رشد تازه فروش با 18 دلار در ماه یا 15 دلار در ماه در صورت پرداخت سالانه صورتحساب می شود. Pro اندکی گران‌تر است و در صورت‌حساب ماهیانه 47 دلار و در صورت‌حساب سالانه 39 دلار هزینه دارد.

Freshmarketer، که اگر افراد بخواهند عملکرد خود را زیر نظر داشته باشند و با چندین هزار مشتری خود در تماس باشند، ممکن است به آن علاقه مند شوند، قیمت آن 23 دلار در ماه برای حداکثر 2000 مخاطب (در طرح رشد) و 179 دلار در ماه برای حداکثر است. 5000 مخاطب

از آنجایی که Freshworks در زمینه مدیریت منابع انسانی نیز فعالیت می کند، خوشحال خواهید شد که بدانید می توانید چنین خدماتی را به مخاطبان خود نیز توصیه کنید. طرح رشد Freshteam با قیمت 1.20 دلار برای هر کارمند در ماه و 71 دلار هزینه پلت فرم در ماه است. بزرگترین طرح از این نظر 4.80 دلار برای هر کارمند در ماه به همراه 203 دلار هزینه پلتفرم است و برای نیازهای سازمانی طراحی شده است.

به طور خلاصه، اینها انواع محصولات و خدماتی هستند که باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا مخاطبان خود را متقاعد کنید که امتحان کنند – و این یک ایده کلی از هزینه آنها است.

به برنامه وابسته Freshworks بپیوندید

مایلیم توجه داشته باشیم که این یک برنامه وابسته خودگردان است، حداقل بر اساس اطلاعاتی که در مورد آن پیدا کردیم. به عبارت دیگر، شما آن را در یک جمع کننده یا شبکه وابسته جداگانه که مسئولیت ارتباط با شما یا پرداخت پول به شما را بر عهده دارد، پیدا نخواهید کرد. همه چیز توسط خود برند مراقبت خواهد شد.

با این حال، بخش جالب در مورد تبدیل شدن به یک شریک Freshworks این است که شما باید به راحتی و تنها با چند کلیک در برنامه پذیرفته شوید.

مطمئناً باید فرمی را با برخی از داده‌های اولیه پر کنید، مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل و کشورتان، و همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای اطمینان از شرایط و ضوابط کمی وقت بگذارید. اینکه شما در امنیت هستید و خطر زیر پا گذاشتن هیچ قانونی را ندارید.

به عنوان یک شرکت وابسته Freshworks چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

از آنجایی که این یکی از دلایل اصلی است که چرا بازرگانان همیشه به خودی خود علاقه مند به پیوستن به یک برنامه وابسته هستند، بیایید نگاهی بیندازیم که برنامه Freshworks چقدر می تواند برای شما سودآور باشد.

اول از همه، شما می توانید 5 دلار به ازای هر سرنخ کسب کنید، حتی اگر یکی از ارجاع دهنده های شما آزمایش کاملاً رایگان را برای هر یک از خدماتی که قبلاً ذکر کردیم دریافت کند. با توجه به اینکه Freshworks هیچ درآمدی ندارد و همه کاربران رایگان به مشتریان پولی تبدیل نمی شوند، چیز بدی نیست.

از سوی دیگر، می‌توانید برای هر فروش، خواه پرداخت ماهانه یا یک سال کامل استفاده از یک سرویس خاص، 15 درصد کمیسیون دریافت کنید.

جنبه دیگری که برنامه وابسته Freshworks را از جمعیت متمایز می کند این است که کوکی ردیابی به جای استاندارد صنعتی که اکنون 30 روز است 90 روز دوام می آورد. همانطور که در بخش دوم مقاله ما خواهید دید، برخی از شرکت‌ها در همان جایگاه هستند که بیش از 30 مدت زمان کوکی را برای برنامه‌های خود ارائه می‌دهند، اما بیشتر آنها تمایل دارند استاندارد 30 روزه را به خوبی انجام دهند.

روش های پرداخت

تنها دو روش پرداخت موجود با برنامه وابسته Freshworks PayPal و Stripe هستند. اگر از یکی از این دو استفاده کنید، قطعاً می توانید خود را خوش شانس بدانید. با این حال، ما نتوانستیم اطلاعاتی در مورد اینکه آیا حواله های بانکی یا چک پذیرفته می شود پیدا کنیم.

از نظر فراوانی پرداخت ها جای نگرانی نیست زیرا به صورت ماهانه محاسبه می شود و قبل از پایان ماه بعد پرداخت می شود.

همه چیز از طریق Partnerstack مدیریت می شود، پلتفرمی که می تواند برای تبدیل و ارتباط با بازاریاب های وابسته استفاده شود.

مزایا و معایب شریک Freshworks بودن

به عنوان بخشی از بررسی بازاریابی وابسته Freshworks، ما فکر کردیم که اگر تصمیم دارید از این فرصت به عنوان وسیله ای برای افزایش درآمد جانبی خود استفاده کنید، بخش کوتاهی درباره برخی از مزایا و معایب احتمالی که می توانید انتظار داشته باشید ایجاد کنیم.

یکی از دلایل اصلی باید نرخ کمیسیون باشد، همراه با این واقعیت که کوکی به جای یک ماه، که در بسیاری از برنامه های وابسته دیگر رایج است، سه ماه کامل دوام می آورد.

و در حالی که Freshworks ممکن است شناخته شده ترین برند در صنعت برای خدماتی که ارائه می دهد نباشد، در چند سال گذشته شهرت بسیار خوبی به دست آورده است.

فراوانی پرداخت ها در کنار این که برای دریافت درآمد در حساب های پی پال یا استرایپ خود نیازی به صبر طولانی ندارید، مزیت دیگری است.

در مورد نکات منفی، کمیسیون می تواند به نظر ما کمی بهتر باشد، به خصوص برای خدمات گران تر، مانند خدمات طراحی شده برای مدیریت تیم (به ویژه منابع انسانی).

حتی اگر این درصد تکرار می شد، حتی اگر به این معنی باشد که شما فقط 5 درصد از مبلغی را که مراجعین شما هر بار که اشتراک خود را تمدید می کنند، دریافت می کنید، بهتر است.

و پس از همه، این واقعیت که شما برای هر سرنخ معتبر 5 دلار دستمزد دریافت می‌کنید (اگرچه به نظر زیاد نمی‌رسد)، حتی اگر ارجاع‌های شما فقط یک حساب آزمایشی رایگان ایجاد کنند، هنوز برای چیزی مهم است، درست است؟

جایگزین های برنامه وابسته Freshworks

اگر به دلایلی احساس می‌کنید که تبلیغ محصولات Freshworks در وبلاگ یا وب‌سایت‌تان برای شما منطقی نیست، اما همچنان علاقه‌مند به پیوستن به یک برنامه وابسته تا حدودی مشابه هستید، در اینجا برخی از گزینه‌های دیگر وجود دارد.

زوهو

ما بررسی جداگانه ای از این برنامه را گردآوری کرده ایم، بنابراین اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید و اوقات فراغتی داشته باشید، خواندن آن را به شدت توصیه می کنیم.

در مقایسه با آنچه می توانید با Freshworks انتظار داشته باشید تفاوت چندانی ندارد، به این معنا که نرخ کمیسیون یکسان است، یعنی 15٪، و مدت زمان کوکی همان دوره 90 روزه است.

اما حوزه ای که در آن یکی از زیرمجموعه های Zoho است ایده خوبی است این است که شما 15٪ از تمام آنچه را که ارجاع داده اید برای مدت 12 ماه کامل به دست خواهید آورد. بنابراین، حتی اگر یک کمیسیون تکراری برای مادام العمر نیست، همچنان برای یک سال تمام هزینه های تمدید را پرداخت می کند.

Pipedrive

در مورد اینکه یک شرکت وابسته به Pipedrive باشید، نرخ کمی بهتر از آنچه قبلاً در مورد آن صحبت کردیم است، زیرا شما می توانید 20٪ از هر چیزی که مخاطبان خود در وب سایت می پردازند به دست آورید.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد این برنامه این است که نرخ 20٪ تکرار می شود، بنابراین مهم نیست که برخی از ارجاع دهندگان شما تا چه مدت تصمیم به ادامه استفاده از Pipedrive دارند، شما همچنان برای تمدید طرح آنها پول دریافت خواهید کرد.

HubSpot

این یکی از مشهورترین شرکت‌ها در فضای دیجیتال مارکتینگ است و اگرچه خدماتی که این برند ارائه می‌دهد از نظر تجربه کاربری و کارایی کاملاً فوق‌العاده هستند، اما بسیار گران هستند، مخصوصاً برای افرادی که تجارت آنلاین خود را شروع می‌کنند.

با HubSpot، نحوه درآمد خود را انتخاب می کنید. می‌توانید نرخ ثابتی را دریافت کنید که در آن 100٪ مبلغی را که مراجعان شما برای اشتراک خود در ماه اول استفاده از خدمات پرداخت می‌کنند، دریافت کنید، یا مدل بلندمدت را انتخاب کنید که در آن 15٪ در کمیسیون‌های تکراری دریافت می‌کنید.

ما همچنین می خواهیم اضافه کنیم که اگر نمی خواهید از PayPal برای برداشت پول خود استفاده کنید، شریک HubSpot بودن نیز می تواند منطقی باشد، زیرا روش پرداخت دیگری در این مورد وجود دارد – حواله های بانکی.

اوبر

در حالی که خدمات AWeber زمانی که در کنار آنچه Freshworks یا HubSpot می‌توانند ارائه دهند تا حدودی محدود می‌شوند، اما همچنان یک راه‌حل بازاریابی ایمیلی بسیار منظم است – و هزاران نفر در سراسر جهان هر روز از آن استفاده می‌کنند.

بهترین چیز در مورد این برنامه این است که نرخ 30٪ تکرار شونده است، به این معنی که این چیزی است که هر بار که یکی از ارجاع‌دهنده‌های شما طرح خود را تمدید می‌کند – برای کل مدت اشتراک خود، حتی سال‌ها پس از آن، دریافت خواهید کرد.

EngageBay

از برخی جهات، برنامه وابسته EngageBay را می توان با آنچه AWeber می تواند ارائه دهد مقایسه کرد، زیرا آنچه می توانید با این برنامه انتظار داشته باشید نرخ تکرارشونده 30٪ است. شما همچنین حق دارید خدمات EngageBay را از طرق مختلف از جمله در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

پرداخت ها قبل از 5 هر ماه انجام می شود و کمیسیون ها معمولاً قبل از 3 تأیید می شوند. به عبارت دیگر، با این یکی، به جای این که 60 یا حتی 90 روز همین کار را انجام دهید، فقط باید 30 روز صبر کنید تا درآمدتان تایید شود.

افکار نهایی

بنابراین، آیا تبدیل شدن به یک شریک Freshworks برای شما منطقی است؟ ما می گوییم که پتانسیل درآمد با این برنامه تا حدودی مناسب است، بنابراین می تواند انتخاب خوبی برای تنوع بخشیدن به جریان های درآمد شما باشد.

از سوی دیگر، باید در جایگاه مناسبی قرار داشته باشید تا مطمئن شوید که تعداد تبدیل مناسبی به دست می آورید، به خصوص که کمیسیون غیر تکراری است.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *