بررسی برنامه وابسته NinjaOutreach | تمام آنچه نیاز است بدانید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال یک برنامه وابسته بوده اید که به شما امکان می دهد درآمد جانبی خود را افزایش دهید و به طور خاص برای بازاریابان و صاحبان مشاغل کوچک طراحی شده است، بررسی امروز ممکن است فقط برای شما باشد. ما نگاهی به برنامه وابسته NinjaOutreach و هر چیزی که مستلزم آن است می اندازیم، از میزان درآمدی که می توانید با این فرصت به دست آورید تا قوانینی که باید رعایت کنید.

در صورتی که فکر می‌کنید این برنامه ممکن است انتخاب مناسبی برای شما نباشد، ما همچنین گزینه‌های دیگری را در نظر می‌گیریم.

نمای کلی برنامه وابسته NinjaOutreach NinjaOutreach چیست؟

بهترین راه برای توصیف کاری که NinjaOutreach انجام می دهد این است که آن را یک موتور اجتماعی بنامیم که می تواند به بازاریابان کمک کند تا با اینفلوئنسرها در دو پلتفرم اصلی – اینستاگرام و یوتیوب – ارتباط برقرار کنند. مشکل دامنه این است که اگر افراد را برای انجام آن استخدام کنید، می‌تواند زمان و تلاش زیادی را صرف کند و گاهی اوقات حتی پول زیادی را نیز به همراه دارد.

اینجاست که NinjaOutreach وارد می شود. هر کاربر NinjaOutreach می‌تواند یک کمپین بازاریابی مؤثر را فقط با فیلتر کردن صدها هزار تأثیرگذار (اگر نه بیشتر) ایجاد کند تا مورد مناسبی را که متناسب با نیازهای تجاری خود است بیابد.

از همین ابزار می توان برای استخراج آدرس ایمیل استفاده کرد که می تواند برای تماس مستقیم با این افراد بسیار مفید باشد. خوشحال می شوید که بدانید این ابزار همچنین شامل یک CRM داخلی است که می تواند در موارد مختلفی از یادداشت گذاشتن یا استفاده از فیلترها تا دسترسی به حقوق هر یک از اعضای تیم کمک کند.

به طور خلاصه، این ابزار بسیار پیچیده برای دسترسی به اینستاگرام و یوتیوب است که هر کسی که این دو شبکه رسانه اجتماعی را فعال می کند می تواند برای اهداف بازاریابی خود به آن اعتماد کند.

دقیقا چه چیزی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

قبل از اینکه وارد برنامه‌هایی شویم که باید در مورد آن در محتوای خود صحبت کنید یا در صفحات رسانه‌های اجتماعی خود توصیه کنید، می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که این سرویس با یک دوره آزمایشی رایگان ۷ روزه ارائه می‌شود.

بنابراین، ارجاعات شما به سادگی ابتدا محصول را بدون هیچ خطری آزمایش می کنند و تنها پس از آن متعهد به پرداخت هزینه آن می شوند. این امر زندگی شما را در هنگام توصیه محصول اصلی فروش خود به مخاطبان بسیار آسان تر می کند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: نحوه استفاده از MailChimp برای بازاریابی ایمیلی

در مورد خود اشتراک ها، تفاوت های کمی از نظر قیمت وجود دارد. ما به مدل های پرداخت سالانه نگاه خواهیم کرد زیرا برای هر خریدار احتمالی سود بیشتری دارند.

پلن اول برای مبتدیان طراحی شده و فلکس نام دارد. مبلغ 155 دلار در ماه است و شامل پشتیبانی، یک مکان، یک ایمیل مرتبط، جستجوی حداکثر 120 میلیون اینفلوئنسر و حداکثر 500 اینفلوئنسر در ماه است. در مورد تعداد ایمیل هایی که می توانید با این طرح اولیه ارسال کنید، تا 1000 می رسد که چندان مفید نیست. شما مجاز به ایجاد حداکثر 5 کمپین و صادرات و وارد کردن داده ها از ابزارهای دیگر هستید.

پلن دوم نقره ای نام دارد و 255 دلار در ماه شارژ می شود. شما اساساً همان ویژگی‌های طرح فلکس را دریافت می‌کنید، اما تعداد اینفلوئنسرهایی که می‌توانید در هر ماه با آنها تماس بگیرید به 1000 نفر افزایش می‌یابد و تعداد ایمیل‌هایی که می‌توانید هر ماه ارسال کنید 10000 است.

طرح Silver Plus دارای 3 مکان، 4 ایمیل وابسته، 4000 اینفلوئنسر برای ارتباط از طریق پلتفرم است و شما می توانید تا 15000 ارسال کنید و تا 100 کمپین ایجاد کنید. هزینه این طرح 459 دلار در ماه است.

اگر آژانس‌ها و شرکت‌های بازاریابی بخواهند به ویژگی‌های بیشتری دسترسی داشته باشند، قطعاً این نام تجاری برای ایجاد طرح‌های سفارشی باز است، بنابراین اگر فکر می‌کنید که دنبال‌کنندگانتان ممکن است با آن طنین‌اندازی کنند، می‌توانید در محتوای خود به آن اشاره کنید.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Zoho

در مورد ادغام ها، خوشحال خواهید شد که بدانید NinjaOutreach می تواند با هر یک از پلتفرم های زیر ادغام شود:

Zapier Zoho HubSpot Infusionsoft MailChimp به برنامه وابسته NinjaOutreach بپیوندید

وقتی نوبت به پیوستن به این برنامه می‌رسد، خوشحال می‌شوید که بدانید خود مدیریتی نیست. حتی قبل از درخواست، باید کمی زمان بگذارید و مطمئن شوید که شرایط خدمات را مطالعه کرده اید.

شما مجاز به ترویج هر نوع خشونت، تبعیض یا شرکت در فعالیت های غیرقانونی نیستید، چه رسد به اینکه از هر وسیله ای برای افزایش ترافیک یا کلیک روی پیوندهای وابسته خود (از جمله PPC مستقیم) استفاده کنید. البته، شما مجاز به تبلیغ محتوای خود از طریق PPC هستید، اما نه از طریق لینک وابسته خود.

نکته جالب در مورد شرایط این است که آنها همچنین بیان می کنند که شما نمی توانید از هیچ طرحی، از جمله آرم، که متعلق به NinjaOutreach است استفاده کنید یا طرحی مشابه ایجاد کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته HubSpot

با برنامه وابسته NinjaOutreach چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

بیایید ببینیم که آیا این یک برنامه وابسته بسیار سودآور است، به خصوص که این ممکن است دلیل اصلی خواندن این مقاله باشد. برای ساده‌تر کردن کارها، می‌گوییم که می‌توانید 20٪ از هر سفارشی که از طریق پیوند وابسته خود ارسال می‌شود، چه اشتراک سالانه یا ماهانه باشد، کسب کنید.

اما بهترین چیز در مورد این برنامه این است که شما 20٪ درآمد مکرر برای تمام تمدیدهای برنامه هر زمان که اتفاق بیفتد، کسب خواهید کرد. بنابراین، اگرچه ممکن است از همان ابتدا کارمزد زیادی به نظر نرسد، این واقعیت که بعداً شانس کسب آن سود را دارید قطعاً یک مزیت است.

روش ها و آستانه های پرداخت

اگرچه ما نتوانستیم اطلاعات خاصی در مورد مدت زمان کوکی ردیابی پیدا کنیم، اما فرض می کنیم که آشکارا طولانی تر از دوره آزمایشی 7 روزه است.

در مورد پرداخت ها، روش کار به این صورت است که NinjaOutreach درآمدهای شما را تا 60 روز نگه می دارد تا زمانی که سررسید و تایید شود. با این حال، پرداخت هر 30 روز یک بار (در اول هر ماه) انجام می شود، اما تمام فروش ها باید در عرض دو ماه کاهش یابد.

در مورد حداقل آستانه پرداخت، باید حداقل 100 دلار پورسانت داشته باشید قبل از اینکه بتوانید درآمد خود را برداشت کنید. تنها روش پرداخت موجود، PayPal است که ممکن است برخی از شرکا را نگران کند، به خصوص آنهایی که حساب های PayPal آنها وضعیت خوبی ندارد.

چگونه NinjaOutreach را برای دنبال کنندگان خود تبلیغ کنید

طبق شرایط و ضوابط مندرج در سندی که قبلاً ذکر کردیم، شما مجاز هستید خدمات NinjaOutreach را به طرق مختلف تبلیغ کنید، خواه ایجاد مقالات فراگیر، بررسی خود سرویس یا حتی بررسی ویدیویی در YouTube باشد.

اگر می‌خواهید یک کتاب الکترونیکی بنویسید، حتی اجازه دارید پیوند وابسته خود را در یک کتاب الکترونیکی قرار دهید. انجمن ها و تابلوهای گفتگو مجاز هستند، اما باید در نظر داشته باشید که اگر به جای متوسل شدن به دیگران، از پلتفرم خود استفاده کنید، بسیار بهتر است.

رسانه های اجتماعی پذیرفته شده اند، به خصوص که اساساً یک ابزار بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند – شما مجاز هستید پیوند وابسته خود را در همه چیز از فیس بوک گرفته تا لینکدین به اشتراک بگذارید.

همچنین شایان ذکر است که قبل از تبدیل شدن به یک شرکت وابسته، ابتدا باید سعی کنید نوع ترافیک دریافتی خود را تجزیه و تحلیل کنید و اینکه آیا در وهله اول اعمال آن منطقی است یا خیر. دلیل اینکه ما این را می گوییم این است که همه افراد آنلاین ممکن است علاقه مند به ارتباط با اینفلوئنسرها نباشند.

یکی دیگر از کاربردهای خوب این نرم افزار لینک سازی است، بنابراین اگر وبلاگ یا وب سایتی را اجرا می کنید که به شدت بر روی بازاریابی دیجیتال و سئو متمرکز است و افرادی در بین خوانندگان شما هستند که علاقه مند به خرید لینک ها یا دریافت دستی آنها هستند، NinjaOutreach می تواند بسیار راحت باشد. .

در واقع، ما می گوییم که می توانید کارهای مختلفی را با این نوع محصول انجام دهید، از جمله ذکر نام برند در پادکست ها یا گنجاندن در صفحات منابع. شما می توانید در مورد تمام این تکنیک ها در محتوای خود در هر پلتفرمی که در حال حاضر استفاده می کنید صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: مروری بر برنامه وابسته GreenGeeks

مزایا و معایب شریک NinjaOutreach بودن

وقتی نوبت به هر برنامه وابسته ای می رسد که تا کنون بررسی کرده ایم، هم مزایا و هم معایب وجود دارد که باید به آن فکر کنیم. جوانب مثبت به طور جدی بر معایب NinjaOutreach بیشتر است و دلیل اینکه ما این را می گوییم عمدتاً به دلیل نرخ کمیسیون است.

مطمئناً دوره انتظار 60 روزه می‌توانست بسیار کوتاه‌تر باشد، زیرا بسیاری از گزینه‌های دیگر به شرکت‌های وابسته خود نیاز ندارند تا دو ماه کامل منتظر بمانند تا به آنها اجازه دهند برنده‌های خود را پس بگیرند. برای مثال زمانی که فقط در یک ماه اتفاق می افتد، انتخاب های زیادی وجود دارد.

از طرفی اگر دو ماه انتظار ندارید پیشنهاد می کنیم به این برنامه بروید. 20٪ از اشتراک ماهانه می تواند معنی بسیار زیادی داشته باشد، به خصوص وقتی صحبت از برنامه های سخاوتمندانه تر است که می تواند بیش از 400 دلار در ماه هزینه داشته باشد.

اگر با مشکلی مواجه شدید، دانستن اینکه می‌توانید با یک مدیر حساب اختصاصی ارتباط برقرار کنید، بسیار اطمینان بخش است. در نهایت، این واقعیت که پرداخت ها همیشه در ابتدای ماه انجام می شود، یکی دیگر از نکات مثبتی است که باید در نظر داشت.

ما کاملاً دیوانه این واقعیت نیستیم که تنها روش پرداخت PayPal است، اما با توجه به اینکه بسیاری از برنامه‌های وابسته بازاریابی دیجیتال به این سرویس متوسل می‌شوند، نمی‌توانیم بگوییم که تفاوت زیادی با آنچه در مارک‌های دیگر دیده‌ایم دارد.

جایگزین های برنامه وابسته NinjaOutreach

با گستاخی

اگرچه به اندازه ابزارهای دیگری که ممکن است در برخی از مقالات دیگر خود به آن اشاره کرده باشیم، شناخته شده نیست، اما Prowly در واقع در رابطه با روابط عمومی آنلاین بسیار مؤثر است. و حتی اگر این ابزار در اصل برای روابط عمومی ساخته شده است، این بدان معنا نیست که نمی توان از آن برای مقاصد دیگر نیز مانند لینک بیلدینگ استفاده کرد.

همچنین در هنگام کشف مخاطبین جدید رسانه ای یا ایجاد یا ارسال بیانیه های مطبوعاتی می درخشد. Prowly همچنین می تواند برای پیگیری تلاش های روابط عمومی شما استفاده شود، بنابراین تا حدودی شبیه NinjaOutreach است.

در مورد برنامه وابسته آن، چیز زیادی برای گفتن در مورد آن وجود ندارد. اولاً، کوکی یک سال کامل دوام می‌آورد، که بسیار بیشتر از آنچه برنامه‌های دیگر می‌توانند ارائه دهند، است. دوم، شما برای هر ثبت نام جدید 200 دلار کمیسیون دریافت می کنید، و بهترین بخش این است که حتی در مورد میزان درآمد شما هیچ محدودیتی وجود ندارد. بنابراین می‌توانید هزاران دلار در کمیسیون به دست آورید و Prowly همچنان از طریق حواله‌های سیمی یا PayPal به شما پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Snappa

هزینه پست

ما در اینجا به این مورد اشاره می کنیم زیرا شبیه به NinjaOutreach است، اما توجه می کنیم که در مورد میزان درآمد شما تفاوت های زیادی وجود دارد. همانطور که می‌دانید، اگر برای خواندن کل بررسی وقت بگذارید، می‌توانید برای هر ارجاعی که به NinjaOutreach ارسال می‌کنید، کمیسیون مکرر دریافت کنید.

همین امر در مورد Postaga نیز صدق می کند، اما تفاوت این است که این یک درصد نیست، یک نرخ ثابت است – و این نرخی نیست که شما را ثروتمند کند. مگر اینکه کاربران زیادی را به این سرویس ارجاع دهید.

کمیسیونی که می توانید برای شخصی که یک طرح حرفه ای دریافت می کند انتظار داشته باشید 20 دلار در ماه است، در حالی که برای کاربران طرح آژانس 60 دلار است، بنابراین آنقدرها هم بد نیست. شما این کمیسیون را برای طول عمر هر مشتری دریافت می کنید.

افکار نهایی

بنابراین، آیا باید به برنامه وابسته NinjaOutreach بپیوندید؟ فقط شما می‌توانید به این سؤال پاسخ دهید، اما می‌توانیم بگوییم که باید چند فاکتور را در نظر گرفت، مانند میزان رضایت شما از درآمد و این واقعیت که کمیسیون تکراری است یا اینکه تنها روش پرداخت PayPal است.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *