بررسی Botify | راهنمای عمیق و Botify رقبا

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

قبلاً در مورد ربات ها و تحلیلگرهای گزارش نوشته بودیم، بنابراین امروز تصمیم گرفتیم نگاهی به ابزار دیگری در همان صنعت، Botify بیندازیم. دقیقاً خواهیم دید که Botify چیست، چه ویژگی هایی دارد، چه مشکلاتی را برای صاحبان وب سایت و مشتریان سئو حل می کند و چقدر هزینه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!

نمای کلی Botify Botify چیست؟

توضیح اینکه Botify دقیقاً چه کاری انجام می دهد کمی دشوار است و دلیل آن این است که چندین سرویس مختلف در برنامه Botify و توسط خود شرکت به طور جداگانه ارائه می شود.

این نرم افزار به صاحبان سایت و سئوکاران کمک می کند تا بفهمند که چه تنظیمات و اصلاحاتی را باید انجام دهند تا ویژگی رسانه تا حد امکان برای موتورهای جستجو قابل خزیدن باشد، صرف نظر از اینکه چه کسی هستند.

پیچیدگی کمی از این نظر وجود دارد که این ابزار در سایت می خزند و ناسازگاری هایی را از نظر عمق و لینک های داخلی پیدا می کند، اما همچنین تبدیل و رندر می کند و رتبه و فهرست وب سایت را ارائه می دهد.

برخی از ویژگی‌های اضافی وجود دارد که در یکی از بخش‌های زیر به آن‌ها خواهیم پرداخت، اما این همان چیزی است که هر کاربر بالقوه باید انتظار داشته باشد. از طرف دیگر Botify SEO خدمات حرفه ای را با استفاده از نرم افزار به همراه کمک اضافی ارائه می دهد.

به عنوان مثال، این برند خدمات داده، خدمات فنی و همچنین خدمات آموزشی را ارائه می دهد که به روش هایی که افراد می توانند بیشترین بهره را از Botify ببرند محدود نمی شود – آنها همچنین بر آموزش SEO فنی به افرادی که علاقه مند به استفاده از سایت های خود هستند تمرکز می کنند. به یک سطح کاملا جدید یا به سادگی به دست آوردن مجموعه ای جدید از مهارت ها یا دانش.

تنها جنبه ای که در این مورد می خواهیم به آن اشاره کنیم این است که هیچ راهی برای اطلاع از هزینه این خدمات وجود ندارد مگر اینکه از طریق وب سایت برنامه Botify برای مشاوره رزرو کنید.

Botify قیمت گذاری

اگر به وب‌سایت ربات Botify بروید و سعی کنید دقیقاً بدانید که چقدر هزینه دارد، به سختی می‌توانید بگویید که برای هر طرحی که در حال حاضر در دسترس است چه چیزی باید پرداخت کنید.

در این راستا، سه نوع اشتراک وجود دارد که هر کسی می تواند یکی از آنها را انتخاب کند – Essential، Pro و Enterprise.

ناگفته نماند که ویژگی ها و مزایای مختلفی وجود دارد که هر یک از این پلن ها شامل می شود، اولی برای صاحبان و مدیران وب سایت ها یا افرادی که تازه شروع به یادگیری سئو کرده اند، وسط برای متخصصان سئو یا آژانس هایی که با آن ها کار می کنند طراحی شده است. مشتریان و نیاز به بهبود این دارایی ها، و دومی برای مشتریان شرکتی طراحی شده است.

بنابراین، در حالی که قیمت هیچ یک از این طرح‌ها را در وب‌سایت خود شرکت نمی‌دانید، ما چند مقدار را اینجا و آنجا پیدا کردیم. ظاهراً، طرح Essential 35 دلار برای هر کاربر در ماه قیمت دارد، در حالی که Pro 55 دلار برای هر کاربر در ماه است.

به طور طبیعی، اشتراک Enterprise قابل مشاهده قیمت کامل نیست، و این به این دلیل است که هر کسی که به بسته‌ای مانند این علاقه دارد باید با تیم Botify تماس بگیرد و ویژگی‌ها را مطابق با نیازهای خود سفارشی کند.

همچنین گزینه ای برای آزمایش نسخه ی نمایشی وجود دارد که باید آن را از طریق یک فرم آنلاین نیز درخواست کنید.

نحوه استفاده از Botify – ویژگی های Botify

همانطور که ممکن است در دیگر تحلیلگرهای خزنده و لاگ که در گذشته در مورد آنها صحبت کرده ایم، از جمله SEOlyzer (که در قسمت آخر این مقاله با جزئیات بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد) متوجه شده اید، چندین ویژگی وجود دارد که Botify را ارزش بررسی می کند. .

سئو فنی از همه مفیدتر است، زیرا به خزنده وب اجازه می دهد تا مسائل فنی را در وب سایتی که در حال تجزیه و تحلیل هستید بررسی کند.

اما علاوه بر آن، شما همچنین می توانید از Botify برای نظارت و ممیزی یک وب سایت استفاده کنید، مانند بررسی عملکرد کلی سئو آن یا پیدا کردن مسائل مهم و رفع آن مشکلات بر اساس آن.

Botify همچنین به کاربران کمک می کند تا رتبه و محتوای خود را با ویژگی هایی مانند بومی سازی و تحقیق کلمات کلیدی، همراه با اطلاعات محتوا و ردیابی رتبه SERP بهبود بخشند. دستیار نوشتن هوش مصنوعی افزودنی خوبی است و جایزه ردیابی رتبه نیز کمک می کند زیرا تغییراتی را بر اساس داده های تاریخی دید، ترافیک و موارد دیگر پیشنهاد می کند.

از نظر نحوه مشاهده همه داده ها، بدیهی است که گزینه تکیه بر گزارش های سفارشی وجود دارد، یا می توانید با نمودارها و سایر اشکال تجسم، از جمله نمودارها، به آن نگاه کنید. برای مثال، اگر گزارشی برای ارائه به مشتری SEO خود دارید، می تواند مفید باشد.

مزایا و معایب Botify

مانند همه انواع ابزارهای سئو که ممکن است وسوسه شوید در یک نقطه یا نقطه دیگر روی آنها سرمایه گذاری کنید، هم معایب و هم مزایایی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. به هر حال، این پولی است که به سختی به دست آورده اید، خرج می کنید، بنابراین ارزش آن را دارد که همه چیز را یادداشت کنید.

وقتی صحبت از Botify به میان می‌آید، نکات مثبت زیادی وجود دارد، و اولین موردی که ما شناسایی کردیم، قابلیت استفاده عالی است. استفاده از این ابزار به خودی خود بسیار آسان است تا جایی که حتی افرادی که در مورد سئو یا سئوی فنی دقیق تر نیستند، کاملاً می توانند تشخیص دهند که کدام ویژگی ها کدام هستند و چه کاری انجام می دهند.

دارای ویژگی تجزیه و تحلیل دسته ای است که کار را بسیار آسان می کند، به خصوص برای افرادی که نیاز به تجزیه و تحلیل چندین وب سایت مختلف به طور همزمان دارند. به طور طبیعی، با برنامه های Pro یا Enterprise بیشترین ارزش را به دست می آورید زیرا هر دو با پشتیبانی عالی از مشتری ارائه می شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که ما دوست داشتیم، پیشنهاداتی بود که برنامه به کاربران ارائه می‌کرد تا سایت‌های آن‌ها را بتوان به راحتی در چندین دستگاه پیمایش کرد و روی دسک‌تاپ و موبایل کار کرد.

معایب متعددی نیز وجود دارد و برای عینی بودن در این بخش نیز به آنها خواهیم پرداخت. برخی از متخصصان ممکن است آن را کمی گران بدانند، اما همانطور که در بخش بعدی خواهید دید، برنامه‌هایی وجود دارند که می‌توانند تقریباً همین کار را انجام دهند، اما معمولاً هزینه آنها بسیار بیشتر است.

بله، رایگان نیست و دریافت نسخه نمایشی تنها در صورتی اتفاق می‌افتد که شما آن را بخواهید، بنابراین دوره آزمایشی وجود ندارد، اما همچنان مقرون به صرفه‌تر از سایر تحلیلگرهای خزیدن و ثبت گزارش است.

نقطه ضعف دیگر این است که چقدر ویژگی های غنی است. بله، درست خواندید – برای کسی که تجربه کمی در استفاده از این ابزارها ندارد، همه ویژگی‌ها و عملکردهای کوچک می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد، بنابراین منحنی یادگیری می‌تواند شیب‌دار باشد.

انتخاب فیلتر مناسب می‌تواند مشکل دیگری باشد که برخی از کاربران با آن روبرو هستند، اما ما تقریباً مطمئن هستیم که با صرف زمان و تلاش برای یادگیری نحوه استفاده از Botify، تقریباً هر کسی می‌تواند تمام ویژگی‌ها را درک کند.

Botify رقبا

امروزه هیچ کمبودی از این ابزارها در بازار وجود ندارد، بنابراین منطقی است که قبل از تصمیم به خرید یک طرح اشتراک پولی، مقایسه کنید، ویژگی ها را بررسی کنید، و همچنین به قیمت چند گزینه مختلف نگاه کنید. بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا برخی از محبوب ترین جایگزین های Botify آورده شده است.

Botify در مقابل SEOlyzer

ما اخیرا SEOlyzer را بررسی کردیم و باید بگوییم که بر اساس آنچه در مورد آن یافتیم، به نظر می رسد کمی از Botify از ویژگی های غنی تر است. البته مقداری گران‌تر نیز هست، با ابتدایی‌ترین طرح (به نام لایت) 39 یورو هزینه دارد که گاهی تا 50 دلار هم می‌رسد.

در مورد کارهایی که می‌توانید با SEOlyzer انجام دهید، این ابزار دارای چندین ویژگی مانند تجزیه و تحلیل فهرست‌پذیری، رتبه صفحه داخلی، زمان پاسخگویی، کدهای HTTPS، عنوان و متا، و صفحات وب‌سایت یتیم به همراه نقشه سایت، عمق‌ها و تقریباً هر چیز دیگری است که ممکن است بخواهید. دانستن همتراز است و باعث می شود وب سایت به راحتی حرکت کنید.

پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال ابزاری با کاربری آسان هستید که از نظر ویژگی ها کمی سخاوتمندانه تر باشد، آن را امتحان کنید.

DeepCrawl در مقابل Botify

این روزها DeepCrawl با نام Lumar شناخته می شود. این ابزار دیگری است که تا حد زیادی بر روی سئوی فنی متمرکز است و دارای چندین ویژگی است، خواه آنالیز، نظارت یا محافظت از صفحه SEO باشد.

خود ربات بسیار سخاوتمند است و طیف گسترده ای از اقدامات را بر اساس داده هایی که می کشد ارائه می دهد، مانند مدیریت مشکلات، عیب یابی فنی SEO، بینش عملی و موارد دیگر.

مانند Botify، Lumar (یا DeepCrawl) نیز در مورد قیمت گذاری ابزار بسیار مرموز است که درک آن کمی دشوار است. شاید طرح‌های پیچیده‌تر و گران‌تر ممکن است نیاز به قیمت داشته باشند، اما ابتدایی‌ترین آنها همیشه باید قیمت‌گذاری شفافی داشته باشند.

DeepCrawl قبل از اینکه نام خود را تغییر دهد، یک طرح اولیه با قیمت 89 دلار در ماه داشت، بنابراین از نظر همه حساب ها، در مقایسه با Botify کمی گران تر به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: راهنمای فنی سئو

قورباغه جیغ

اگر ابزاری می‌خواهید که به شما امکان می‌دهد به معنای واقعی کلمه هر صفحه در وب را با بینش‌های واقعا کاربردی تجزیه و تحلیل کنید، Screaming Frog بهترین گزینه موجود در حال حاضر است. استفاده از آن کمی پیچیده‌تر است و در واقع باید آن را دانلود و بر روی رایانه خود نصب کنید، اما از نظر عملکرد و داده، کیک را می‌گیرد.

نکته منفی این است که قیمت گذاری می تواند کمی آزاردهنده باشد، به خصوص برای متخصصان تازه کار SEO، زیرا اشتراک از 149 دلار در سال شروع می شود. از سوی دیگر، مایلیم به این نکته اشاره کنیم که این ابزار می تواند بسیار دست و پا گیر باشد و ممکن است در تجزیه و تحلیل وب سایت های بسیار بزرگ کمی مشکل داشته باشد – بنابراین برای کسب و کارهای کوچک و متوسط، از جمله وب سایت های تجارت الکترونیک اولیه، بهترین است.

اهرفس

شما می توانید کارهای زیادی با Ahrefs انجام دهید، از جمله تجزیه و تحلیل یک وب سایت، اما متوجه خواهید شد که در مقایسه با ابزارهای تخصصی مانند Botify یا مواردی که قبلا ذکر کردیم، ممکن است کمی فاقد ویژگی باشد.

مطمئناً، می‌توانید یک تحلیل دسته‌ای تا دویست صفحه در یک زمان انجام دهید، اما گزارش در نهایت بسیار پیچیده است و دقیقاً به شما نمی‌گوید که عمق آن صفحه و بیشتر چقدر است.

با این حال، Ahrefs ابزار بسیار مناسبی برای استفاده است، اما بیشتر بر ویژگی‌های مربوط به توسعه اولیه یک وب‌سایت متمرکز است تا رفع مشکلات گذشته آن. قیمت برای طرح Lite از 99 دلار شروع می شود و برای طرح Enterprise تا 999 دلار در ماه افزایش می یابد. با ابتدایی ترین طرح، به همه چیز از داشبورد سئو و کاوشگر سایت گرفته تا کاوشگر کلمات کلیدی و ردیاب رتبه دسترسی خواهید داشت.

با این حال، به دلیل عینی بودن، نمی گوییم که جایگزین مناسبی برای Botify، Screaming Frog یا DeepCrawl است.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید: 5 جایگزین مناسب Ahrefs

SEMrush

می‌توانید هر آنچه را که در هنگام توصیف Ahrefs نوشتیم بردارید و روی SEMrush نیز اعمال کنید، با این تفاوت که دومی بسیار پیچیده‌تر است و ویژگی‌های بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد که به طور خاص بر روی توسعه محتوا متمرکز هستند. اما یک بار دیگر، این می تواند جایگزین ضعیفی برای خزنده یا ابزار تجزیه و تحلیل لاگ مانند مواردی که قبلا ذکر کردیم باشد.

از سوی دیگر، این یکی از سخاوتمندانه ترین ابزارهای سئو است که تا به حال با آن کار کرده ایم، بنابراین برای وب سایت های وابسته یا حتی سایت های برندی که صدها و صدها صفحه ندارند، عالی است.

متأسفانه، اگر می‌خواهید از یک وب‌سایت بیشترین بهره را ببرید یا فقط بهترین تجربه کلی را به مشتریان خود ارائه دهید، ممکن است به ترکیبی از همه این ابزارها نیاز داشته باشید – برنامه‌های SEMrush از 119.95 دلار در ماه شروع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: Mangools vs SEMrush

Serpstat

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Serpstat، پیشنهاد می کنیم بررسی عمیق ما را در اینجا بخوانید. اگر وقتتان کم است، به راحتی می توانید ویدیویی را که برای این ابزار ساخته ایم، ببینید، با توجه به اینکه چند سالی است که آن را دیده ایم:

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *