برنامه ها و شبکه های وابسته در سنگاپور – همه چیزهایی که باید بدانید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر بخش بزرگی از مخاطبان وبلاگ یا وب سایت شما در سنگاپور هستند و شما به دنبال راه هایی برای کسب درآمد از کار خود هستید، پس به مکان مناسبی رسیده اید.

ما لیستی از بهترین برنامه های وابسته در سنگاپور را گردآوری کرده ایم که ممکن است بسته به موقعیت خود علاقه مند به مشاهده آنها باشید. ادامه مطلب را در زیر بخوانید!

بازاریابی وابسته در سنگاپور

قوانین در مورد این نوع بازاریابی مبتنی بر عملکرد در این کشور تفاوتی ندارند. برای پیوستن به اکثر برنامه هایی که در زیر لیست می کنیم، باید بالای 18 سال سن داشته باشید.

همچنین متذکر می شویم که قوانین و مقررات اکثر این پیشنهادات شما را ملزم می کند که به هیچ گونه فعالیت عجیب و غریب مانند تقلب یا هر چیز دیگری که ممکن است اعتبار برندهای زیر را به خطر بیندازد، خودداری کنید.

در بیشتر موارد، شما مجاز به استفاده از تبلیغات PPC در جایی که نام این شرکت ها را ذکر می کنید، ندارید – این به شدت توسط مارک ها استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که نام آنها با فعالیت خطرناک یا بالقوه غیرقانونی مرتبط نیست.

همچنین، وبلاگ یا وب سایت شما نباید در زمینه هایی مانند بزرگسالان، قمار یا سایر زمینه ها باشد که می تواند منجر به مشکلات قانونی برای این شرکت ها شود. ما تصمیم گرفتیم این قوانین را که تقریباً همه شرکت‌های وابسته باید در سنگاپور یا هر جای دیگر روی کره زمین برای این موضوع رعایت کنند، یادداشت کنیم.

برترین برنامه های وابسته در سنگاپور Exabytes

اگر به وبلاگ نویسی در مورد وب سایت ها، میزبانی و مدیریت کلی وبلاگ علاقه دارید، این برنامه وابسته در سنگاپور قطعاً برای شما مناسب است. Exabytes یک ارائه دهنده خدمات میزبانی وب است که در واقع در سنگاپور مستقر است، که به طور خودکار آن را از جمعیت متمایز می کند.

خدمات در اکثر مناطق جنوب شرقی آسیا در دسترس است و از سرورهای خصوصی مجازی تا ثبت نام دامنه را شامل می شود.

ظاهراً اکنون بیش از 100000 نفر در آسیا از آنها استفاده می کنند و به دنبال گسترش پایگاه مشتریان خود هستند. کمیسیون هایی که در صورت تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به Exabytes می توانید انتظار داشته باشید از 50 تا 100 دلار بر اساس ارزش سفارش هر مشتری و نوع طرح هایی که آنها انتخاب کرده اند متغیر است.

کانوا

اگرچه دقیقاً در این کشور مستقر نیست، ما تصمیم گرفتیم در اینجا Canva را ذکر کنیم زیرا احتمالاً یکی از بهترین برنامه های وابسته در سنگاپور و در سراسر جهان است. Canva در سال های اخیر به لطف تجربه کاربری خود بسیار محبوب شده است.

برنامه های آنها همچنین هزینه ای برای یک دست و پا ندارد، به همین دلیل است که آنها کاربران زیادی در سراسر جهان دارند. هر کسی می‌تواند از Canva برای چیزهای بی‌شماری استفاده کند، چه ایجاد گرافیک سفارشی برای حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود یا حذف پس‌زمینه از تصاویر – که می‌تواند برای صاحبان تجارت الکترونیک بسیار مفید باشد.

طرح Pro فقط کمتر از 10 دلار در ماه هزینه دارد، اما بسیاری از مردم تصمیم می گیرند برای استفاده از تخفیف برای چندین ماه یا کل سال هزینه کنند. هنگامی که شخصی از پیوند وابسته شما برای ثبت نام در Canva Pro استفاده می کند، کمیسیون شما 36 دلار خواهد بود.

صابون سنگاپور

اگر در سنگاپور مستقر هستید و تمایل به وبلاگ نویسی در مورد سلامت و زیبایی دارید، این برنامه وابسته ممکن است برای جایگاه شما مناسب باشد. همانطور که از نامش پیداست، این شرکت صابون می فروشد، اما موجودی آنها به این محدود نمی شود.

آنها طیف گسترده ای از محصولات از گیاهان و ادویه ها، بطری های خالی، صابون کاستیل، روغن های ضروری، لوازم شمع سازی، هدایا، و همچنین لوازم ماساژ و اسپا را ارائه می دهند. بنابراین در حالی که این برند افرادی را هدف قرار می دهد که می خواهند یک صابون خوب بخرند، نیازهای طرفداران دست ساز را که ممکن است بخواهند خودشان بسازند نیز بیان می کند.

منطقه ای که این برنامه واقعاً درخشنده نیست، نرخ کمیسیونی است که می توانید کسب کنید – 5٪ بسیار کم است، همچنین با توجه به اینکه این محصولات واقعاً گران نیستند. با این حال، کوکی 30 روز دوام می آورد و آستانه پرداخت پایینی دارد که فقط 5 دلار است.

شاتر استاک

اگرچه این روزها تصاویر رایگان زیادی در اینترنت یافت می شود، برخی از صاحبان وب سایت ممکن است بخواهند کنترل بیشتری بر آنچه در دارایی های آنلاین خود ارسال می کنند داشته باشند و همچنین ممکن است بخواهند شبیه همه وبلاگ های قدیمی در آنجا نباشند.

اینجاست که Shutterstock وارد می شود. این یکی از قدیمی ترین و همچنین معتبرترین خدمات برای یافتن عکس های منحصر به فرد و اصلی است که افراد می توانند خریداری کنند.

به عنوان یک شریک Shutterstock، هر بار که شخصی تصمیم به خرید از طریق پیوند شما بگیرد، 20٪ درصد به دست خواهید آورد. ماندگاری کوکی 30 روز است که خیلی بد نیست. شما همچنین می توانید درآمد خود را به صورت ماهانه دریافت کنید، اما یک آستانه پرداخت 50 دلاری وجود دارد که قبل از شروع این امر باید رعایت شود.

محصولات تازه

ممکن است در برخی از پست های قبلی خود به Freshworks اشاره کرده باشیم. این نرم افزار به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای جایگزین برای افرادی که تقریباً در هر نقطه از جهان هستند تبدیل شده است.

این برند بیشتر از سایرین با افراد مستقر در ایالات متحده صحبت می کند، اما این نباید مانع از توصیه شما به این سرویس در وبلاگتان شود.

این برنامه به خودی خود کاملاً منحصربه‌فرد است که به شرکت‌های وابسته اجازه می‌دهد هم ۵ دلار برای هر سرنخ کسب‌وکار و هم ۱۵ درصد از هر خریدی که انجام می‌دهند، کسب کنند.

با وجود این، نکاتی وجود دارد که مایلیم به آنها توجه کنیم، به ویژه این واقعیت که اصطلاح “سرنخ” توسط Freshworks تعریف می شود، بنابراین کسی می بیند که آیا برای آنها ارزشمند است یا نه و بر اساس آن 5 دلار شما را به شما می پردازد. خوشبختانه، کوکی با این برنامه 90 روز دوام می آورد، بنابراین این یک مزیت است که باید در نظر داشت.

صفورا

اگرچه با این برنامه ثروت زیادی به دست نخواهید آورد، اما ما می گوییم که ممکن است یکی از بهترین برنامه های وابسته در سنگاپور باشد، دقیقاً به این دلیل که این برند بسیار شناخته شده است.

کمیسیون برای هر خریدی که از طریق پیوند وابسته شما انجام می شود 3٪ است، بنابراین همه چیز به چیزی بستگی دارد که مخاطبان شما انتخاب می کنند تا در وب سایت خرج کنند. برخی از محصولات کم و بیش گران هستند، اما Sephora نیز خط مختص به خود را از آرایش و لوازم آرایشی ارزان قیمت دارد که همه می توانند آن را امتحان کنند.

BeRush توسط SEMrush

این برنامه وابسته یکی از برنامه های مورد علاقه ما است. اولاً، کمیسیون ها تکراری هستند، بنابراین هر بار که شخصی طرح خود را تمدید می کند، مقداری پول به دست خواهید آورد. حتی برای آزمایش‌های رایگان (10 دلار) که افراد با استفاده از پیوند وابسته شما ثبت‌نام می‌کنند، پول دریافت می‌کنید.

همچنین شایان ذکر است که کوکی ردیابی برنامه BeRush 120 روز کامل دوام می‌آورد، چیزی که اغلب در برنامه‌های دیگر نخواهید دید.

اشتراک‌های سالانه می‌تواند فوراً 200 دلار کمیسیون برای شما به ارمغان بیاورد، بنابراین اگر فکر می‌کنید مخاطبان شما ممکن است علاقه‌مند به امتحان کردن خدمات SEMrush باشند، به آنها مراجعه کنید.

جسارت

وقتی صحبت از بازاریابی وابسته به میان می‌آید، سنگاپور ممکن است تنها جایی نباشد که می‌خواهید به آن توجه کنید، به خصوص اگر در حوزه آموزشی هستید. چند جایگزین برای Udacity وجود دارد که ممکن است بخواهید به طور جداگانه به آنها نگاه کنید، عمدتاً Coursera و Udemy، اما این برند نیز به آرامی کاملاً مشهور می شود.

به‌عنوان یک شرکت وابسته، می‌توانید با متقاعد کردن افراد برای پیوستن به پلتفرم و دریافت مدرک با استفاده از پیوند وابسته، تا 100 دلار در هر زمان درآمد کسب کنید.

از سوی دیگر، شما کمیسیون های مکرر نمی گیرید. با این حال، این یک جایگزین بسیار خوب برای بازاریابان وابسته است که می خواهند فرصت های درآمد جانبی خود را افزایش دهند و همچنین از این واقعیت که در بهبود مهارت های افراد کمک می کنند احساس خوبی دارند.

1 رمز عبور

برای افرادی که مدیریت گذرواژه یا فقط اطلاعات حساب خود را در وب‌سایت‌های بی‌شماری که ممکن است استفاده کنند دشوار است، 1Password واقعاً می‌تواند تفاوت ایجاد کند. البته، گزینه های دیگری مانند LastPass وجود دارد، اما این یکی نیز می تواند بسیار موثر باشد.

به عنوان یک شریک 1Password، می توانید با هر ثبت نام 2 دلار یا 25٪ تخفیف برای اولین سفارش خود، خواه یک برنامه ماهانه یا سالانه باشد. آنها حتی یک برنامه تلفن همراه بسیار زیبا دارند که می تواند همزمان با سایر خدمات ذخیره سازی رمز عبور استفاده شود.

NordVPN

اگر وبلاگ مسافرتی دارید، توصیه یک سرویس VPN به مخاطبان خود کاملاً منطقی است. این روزها، بسیاری از مردم از VPN استفاده می کنند تا اطمینان حاصل کنند که اطلاعات مالی آنها به طور تصادفی درز نمی کند یا صرفاً برای تماشای محتوایی که ممکن است در کشوری که در حال حاضر در آن هستند در دسترس نباشد، استفاده می کنند.

خوب ، برنامه وابسته NordVPN بسیار خوب است زیرا می توانید 100٪ از ارزش هر برنامه ماهانه ای را که ارجاعات انتخاب می کنند دریافت کنید. نکته منفی این است که برخی از طرح‌هایی که برای فروش ارائه می‌دهند حداقل 5 دلار در ماه هزینه دارند، که در واقع به این معنی است که این همان چیزی است که شما به دست خواهید آورد.

آنها طیف وسیعی از خدمات گران‌تر دارند و احتمالاً بهترین چیز در مورد این برنامه وابسته این است که کمیسیون‌ها تکرار می‌شوند – همچنین زمانی که شخصی طرح خود را تمدید می‌کند، نرخ 30 درصدی دریافت می‌کنید.

مایکروسافت

به معنای واقعی کلمه همه، و اکنون احتمالاً مادرشان، قبلاً نام مایکروسافت را شنیده اند. علاوه بر محصولات واضحی که افراد می توانند از بین آنها انتخاب کنند، مانند مایکروسافت آفیس و سیستم عامل، شما همچنین می توانید برای خریدهایی مانند کنسول های ایکس باکس، رایانه ها و موارد دیگر کمیسیون بگیرید.

با این حال، پیش بینی میزان درآمد شما به عنوان شریک مایکروسافت غیرممکن است و دلیل آن این است که این درصد بسته به ارزش خرید و همچنین دسته محصول متفاوت است.

حداقلی که می توانید انتظار داشته باشید 5٪ و حداکثر 20٪ است. با این حال، با توجه به شهرت مایکروسافت و محصولات و خدمات آن، بد نیست.

زالورا

این فروشگاه آنلاین به طور خاص در سنگاپور مستقر است، بنابراین قطعاً نیازهای بخشی از مخاطبان شما را که در آن کشور مستقر هستند برآورده می کند. امیدواریم جایگاه شما نیازهای خوانندگان شما را برآورده کند، زیرا Zalora یک وب سایت مد است، بنابراین می توانید مارک های بسیاری را در اینجا پیدا کنید، از Mango گرفته تا Converse.

کمیسیونی که می توانید با این مورد انتظار داشته باشید برای مشتریان جدید 12 درصد است. خوبی برنامه این است که شما همچنین می توانید 5٪ کمیسیون برای همه مشتریان بازگشتی ایجاد کنید.

BlueHost

ما در این پست به یکی دیگر از شرکت های میزبانی وب اشاره کرده ایم، اما فکر کردیم که ممکن است شرکت دیگری را حذف کنیم تا به شما ایده دهیم که چقدر می توانید با خدمات مشابه درآمد کسب کنید.

BlueHost یکی از بهترین برنامه های وابسته به میزبانی وب است و دلیل ما این است که می توانید برای هر شخصی که به سایت مراجعه می کنید 65 دلار درآمد داشته باشید.

اگر توانستید تبدیل های زیادی انجام دهید، در واقع می توانید با یک مدیر وابسته BlueHost صحبت کنید تا نرخ کمیسیون شما به ازای هر ارجاع به 100 دلار افزایش یابد.

برنامه وابسته Shopee

این شرکت مانند AliExpress سنگاپور است. تعداد محصولاتی را که می توانید در اینجا پیدا کنید، که اکثر آنها در واقع بسیار با کیفیت هستند، باور نخواهید کرد.

به عنوان یک شرکت وابسته، پورسانت شما بسته به نوع محصولات انتخاب شده توسط مخاطبان و ارزش فروش آنها می تواند بین 3 تا 10 درصد متغیر باشد.

در اینجا ذکر این نکته ضروری است که Shopee یک برنامه تأثیرگذار نیز دارد، بنابراین اگر سفیر برند شوید و به طور مداوم محصولات Shopee را به مخاطبان خود توصیه کنید، می توانید تا 1000 دلار درآمد کسب کنید. نیازی به گفتن نیست، این بدان معنی است که شما باید دنبال کنندگان زیادی در رسانه های اجتماعی داشته باشید.

همکاران آمازون

این یکی را صرفاً برای انتها گذاشتیم زیرا مثل قبل نیست. وقتی صحبت از بازاریابی وابسته به میان می‌آید، هنوز هم تا حدودی مؤثر است، البته دلیل دیگری جز این نیست که می‌توانید تقریباً در هر کشوری مستقر شوید و به چندین برنامه مختلف Amazon Associates مستقر در مکان‌های مختلف بپیوندید.

با این حال، کوکی 24 ساعته و این واقعیت که کمیسیون ها مانند گذشته نیستند، این گزینه را در مجموع خوب نمی کند.

بیشتر بخوانید: Elegant Themes Affiliate Program

بهترین شبکه های وابسته در سنگاپور

اگر یک یا چند وب سایت تخصصی دارید و می خواهید همه چیز مربوط به بازاریابی وابسته را در یک مکان داشته باشید، عضویت در یکی از شبکه های زیر (که در سنگاپور نیز موجود است) ممکن است ایده خوبی باشد:

Commission Factory ShareASale Impact MyLead Optimize

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

امروز با من تماس بگیرید

 

The post برنامه ها و شبکه های وابسته سنگاپور – هر آنچه که باید بدانید اولین بار در ظاهر شد.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *