برنامه وابسته EngageBay | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه‌های جالبی برای افزایش درآمد جانبی خود با بازاریابی وابسته بوده‌اید و فکر می‌کنید که مخاطبان شما ممکن است به CRM علاقه‌مند باشند که تقریباً در هر کاری به آنها کمک می‌کند، به مکان مناسبی رسیده‌اید.

در مقاله امروز، ما در مورد برنامه وابسته EngageBay به تفصیل می پردازیم و به شما اطلاع می دهیم که آیا باید آن را در نظر بگیرید — چقدر می توانید با آن درآمد کسب کنید، اگر نکاتی وجود دارد که باید از آن آگاه باشید و موارد دیگر.

مروری بر برنامه های وابسته EngageBay EngageBay چیست؟

اگر قبلاً نام CRM را شنیده اید، احتمالاً می توانید حدس بزنید که EngageBay چه کاری انجام می دهد. به طور خلاصه، این یک راه حل کامل برای هر کسی است که یک کسب و کار آنلاین دارد، خواه برای شناسایی خریداران جدید یا سرنخ ها یا تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت خود به کمک نیاز داشته باشد.

برخی از خدمات و محصولات ارائه شده توسط EngageBay از نرم افزار CRM ممتاز که می تواند برای همه چیز از مدیریت تماس و معامله گرفته تا برنامه ریزی قرار ملاقات و اتوماسیون فروش گرفته تا اتوماسیون بازاریابی که شامل سازنده قالب ایمیل، توالی ها، و همچنین فرم ها و صفحات فرود است، استفاده شود. .

دو ویژگی قوی دیگر EngageBay نرم افزار Helpdesk و نرم افزار Live Chat است که می تواند تفاوت را برای هر صاحب سایت تجارت الکترونیک ایجاد کند. از این نظر، نرم‌افزار Helpdesk می‌تواند به همه چیز از مدیریت بلیط گرفته تا اتوماسیون بلیط کمک کند، در حالی که نرم‌افزار Live Chat البته می‌تواند برای اعلان‌ها، پشتیبانی فوری و موارد دیگر استفاده شود.

برای بهبود اوضاع، این نرم افزار می تواند با برنامه های بیشماری، چه JotForm، Stripe، QuickBooks یا Mandrill یا Postmark، Sendgrid، Zapier یا Mailgun یکپارچه شود.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

ما قبلاً در مورد برخی از ویژگی‌هایی که ممکن است علاقه مند باشید در محتوای خود به عنوان بخشی از استراتژی شما برای متقاعد کردن فالوورهای خود به EngageBay استفاده کنید، صحبت کرده‌ایم. اما بیایید نگاهی بیندازیم به چه برنامه هایی در دسترس هستند و چه چیزی را ارائه می دهند.

اول از همه، یک نسخه رایگان وجود دارد که هر کسی می تواند آن را امتحان کند، و ما می گوییم که این یک برد-برد است، زیرا برای متقاعد کردن مردم برای بررسی آن مشکل زیادی نخواهید داشت – به خصوص که آنها مجبور نیستند حتی یک سنت بپردازند. از پول سخت به دست آمده در ابتدا.

این طرح رایگان شامل حداکثر 250 مخاطب و برخی از ویژگی‌ها مانند چت زنده، میز کمک، جذب کننده سرنخ، صفحات فرود، CRM، توالی، پاسخ‌دهی خودکار و سایر ویژگی‌های بازاریابی ایمیلی است. با این نسخه، شما اساساً کمی از همه گزینه های نرم افزار را دریافت می کنید، اما به اندازه ای نیست که آن را به درستی کار کند.

توضیح مدل قیمت گذاری خود می تواند کمی چالش برانگیز باشد. گزینه ای برای ارجاع دهندگان شما برای دریافت بسته همه کاره وجود دارد که از 12.74 دلار شروع می شود، در این صورت آنها برخی از مزایای همه محصولات نرم افزاری که ذکر کردیم را دریافت خواهند کرد. اما اگر آنها فقط به مواردی نیاز دارند که در برنامه های Marketing یا Service Bay یا CRM & Sales Bay گنجانده شده است، باید 11.04 دلار در ماه پرداخت کنند. این قیمت‌ها با پرداخت دو ساله در دسترس هستند، زیرا در صورت انتخاب اشتراک ماهانه، هزینه All-in-One 14.99 دلار برای هر کاربر در ماه است.

Basic دارای توانایی مدیریت حداکثر 750 مخاطب، چندین قالب ایمیل، سازنده صفحه فرود، بازاریابی پیامکی، ادغام شخص ثالث و موارد دیگر است.

طرح بعدی رشد نام دارد و با انتخاب مدل پرداخت ماهانه، 49.99 دلار شارژ می شود. این شامل حداکثر 5000 مخاطب، اتوماسیون بازاریابی، پیام‌رسانی سایت، دامنه سفارشی، تست صفحه فرود A/B، اعلان فشار، سوابق تماس، محصولات و پیشنهادات است.

سخاوتمندانه ترین (و در عین حال گران ترین) طرحی که در حال حاضر در مورد EngageBay موجود است، Pro نام دارد – این برنامه ماهیانه 99.99 دلار هزینه دارد و توانایی مدیریت تعداد نامحدودی از مخاطبین را ارائه می دهد. برخی از ویژگی‌های جذاب از مدیریت نقش و گزارش‌دهی سفارشی گرفته تا یک مدیر حساب اختصاصی، پشتیبانی تلفنی، تجزیه و تحلیل وب و پیشنهادات و غیره را شامل می‌شود.

اگرچه به نظر نمی‌رسد گزینه‌های سفارشی وجود داشته باشد، اما هرکسی که کسب‌وکاری را اداره می‌کند و فکر می‌کند EngageBay می‌تواند به نحوی به آنها کمک کند، می‌تواند یک تماس را برنامه‌ریزی کند و درباره قیمت و ویژگی‌های دقیق اطلاعات بیشتری کسب کند.

به برنامه وابسته EngageBay بپیوندید

اگر عادت به کار با شبکه‌های وابسته جداگانه مانند Awin، ShareASale، ClickBank یا چیزهایی مشابه آن را پیدا کرده‌اید، اخباری برای شما داریم – برنامه وابسته EngageBay خود مدیریت است، به این معنی که باید به آن اعتماد کنید. در وب سایت خود برند

در واقع، قبل از اینکه بتوانید به یک وابسته تبدیل شوید، باید حداقل یک حساب کاربری رایگان در خود پلتفرم EngageBay ایجاد کنید. به نوعی، این می تواند یک مزیت باشد زیرا به ابتدایی ترین نسخه برنامه دسترسی خواهید داشت و ایده بسیار خوبی از خدماتی که می توانید به دنبال کنندگان خود توصیه کنید خواهید داشت.

از سوی دیگر، خبر خوب این است که شما مجبور نخواهید بود درخواستی ارسال کنید و یک هفته یا بیشتر برای پاسخ منتظر بمانید، که ممکن است در مورد سایر شرکت هایی که برنامه های وابسته دارند اتفاق بیفتد. به این ترتیب، به محض ایجاد یک حساب کاربری رایگان EngageBay، به داشبورد وابسته خود دسترسی خواهید داشت.

چقدر می توانید به عنوان یک Affiliate EngageBay درآمد کسب کنید؟

ما خوشحالیم که گزارش دهیم که برنامه وابسته EngageBay یکی از سودآورترین برنامه هایی است که با آن برخورد کرده ایم، فقط به این دلیل که بسیاری از برندهای دیگر مایل به ارائه کمیسیون های مشابه به شرکت های وابسته خود نیستند.

با EngageBay، آنچه می‌بینید همان چیزی است که به دست می‌آورید به این معنا که 30 درصد از مبلغی را که ارجاع‌دهنده‌های شما برای اشتراک‌هایشان برای کل مدت اشتراکشان می‌پردازند، به دست خواهید آورد. این شامل درآمدهای مکرر با همان ارزش زمانی است که ارجاع دهندگان شما برنامه های خود را تمدید می کنند.

اگرچه وب‌سایت در مورد این موضوع خیلی واضح نیست، اما متوجه شدیم که اگر عملکرد شما فوق‌العاده باشد، این امکان وجود دارد که بتوانید پاداش دریافت کنید. بنابراین اگر هر ماه هزاران نفر را به EngageBay ارجاع می دهید و مطمئن هستید که می توانید با قیمت بهتری مذاکره کنید، در تماس با نماینده شرکت تردید نکنید.

به عنوان یک شریک، شما همچنین به یک تیم پشتیبانی دسترسی دارید که در صورت مواجهه با مشکل به شما کمک می کند. جنبه دیگری که این گزینه را از جمعیت متمایز می کند این است که یک کوکی 120 روزه دریافت می کنید.

این طول کوکی نه تنها بسیار بیشتر از استاندارد صنعت (30 روز) است، بلکه بسیار مفید است زیرا افراد احتمالاً قبل از تغییر به یکی از برنامه‌های پولی، ابتدا نسخه رایگان محصول را امتحان می‌کنند – بنابراین اگر کوکی فقط 15 سال بود. یا 30 روز تا زمانی که آنها تصمیم بگیرند، ممکن است خطر از دست دادن کمیسیون خود را داشته باشید.

مبلغ پرداختی

در مورد آستانه یا روش‌های پرداختی که در حال حاضر توسط برنامه وابسته EngageBay استفاده می‌شود، نمی‌خواهیم شما را ناامید کنیم، اما نمی‌توانیم اطلاعات خاصی در این مورد پیدا کنیم. تمام پرداخت ها قبل از پنجم هر ماه پردازش می شود.

کمیسیون ها قبل از 3 هر ماه تصویب می شوند، بنابراین یک چیز کمتر نگران کننده است. آنچه در اینجا باید به آن توجه کنیم این است که از آنجایی که EngageBay 30 روز ضمانت بازگشت وجه دارد، این مقدار زمانی است که باید منتظر بمانید تا کمیسیون های خود بررسی شوند. این فقط یک اقدام امنیتی است که همه افراد حاضر در بازی بازاریابی وابسته از آن استفاده می کنند تا مطمئن شوند که کمیسیون پرداخت نمی کنند حتی زمانی که مردم پول خود را پس می خواهند یا پول نقد را برای محصولات خود خرج نمی کنند.

مزایا و معایب شریک بودن EngageBay

هر برنامه وابسته دارای مزایا و معایبی است و بهتر است قبل از تصمیم گیری به دقت هر کدام را در نظر بگیرید.

دلیل اینکه ما این را می گوییم این است که ممکن است با وابسته شدن به شرکت های بسیار زیادی که برای مثال مردم هرگز نام آنها را نشنیده باشند، خود را ضعیف کنید، که به موفقیت زیادی برای شما منجر نمی شود.

در مورد دلایل تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به EngageBay، ما می گوییم که نرخ کمیسیون باید اول باشد – شرکت های زیادی 30٪ کمیسیون های تکراری را به شرکت های وابسته خود ارائه نمی دهند. مزیت دوم کوکی 120 روزه است که در بسیاری از گزینه های دیگر با آن مواجه نشده ایم.

از سوی دیگر، راه‌حل‌های بازاریابی همه‌جانبه بسیاری وجود دارد و می‌توانند تقریباً با همان ویژگی‌ها همراه باشند. البته، برنامه‌های EngageBay مقرون به صرفه‌تر هستند، به این معنی که حتی استارت‌آپ‌ها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، همراه با سردبیران و افرادی که در رسانه‌های آنلاین کار می‌کنند.

در مقایسه، دریافت اشتراک یک سرویس بسیار گران قیمت ممکن است برای چنین متخصصانی غیر منطقی به نظر برسد، و اگر آنها وبلاگ شما را بخوانند و ممکن است مایل باشند خدماتی را که شما توصیه می کنید امتحان کنند، با یک شگفتی خوشایند مواجه خواهید شد.

اگر صفحه برنامه وابسته در وب سایت شرکت کمی دقیق تر بود، بیشتر دوست داشتیم، به خصوص در مورد روش های پرداخت و آستانه. این روزها بسیاری از بازاریابان وابسته به استفاده از PayPal دیوانه نیستند، بنابراین امیدواریم که این روش پرداخت انتخابی نباشد.

جایگزین های برنامه وابسته به EngageBay

اگر به دلایلی احساس می کنید که انتخاب تبلیغ چیزی غیر از EngageBay در حال حاضر برای شما منطقی تر است، برنامه های وابسته را که در زیر توضیح داده شده است بررسی کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته HubSpot

HubSpot

ما یک بررسی دقیق از این برنامه ایجاد کرده ایم، بنابراین اگر زمان کافی دارید، باید آن را بخوانید. دو راه اصلی برای کسب درآمد با HubSpot وجود دارد.

شما یا مدل نرخ ثابت را انتخاب می‌کنید، که به شما 100 دلار از ارزشی را که ارجاع‌دهنده‌های شما برای اولین ماه اشتراک خود پرداخت می‌کنند، می‌دهد، یا نرخ تکراری را انتخاب می‌کنید و 15٪ کمیسیون برای طول عمر طرح آنها دریافت می‌کنید.

با این یکی می توانید برنده های خود را از طریق انتقال بانکی یا پی پال قدیمی خوب دریافت کنید. نقطه ضعف شریک HubSpot این است که شما واقعاً باید برای متقاعد کردن مردم به امتحان کردن خدمات برند تلاش کنید زیرا معمولاً هزینه یک دست و پا دارند.

Pipedrive

به عنوان یک شرکت وابسته به Pipedrive، در هر طرحی که ارجاعات شما تصمیم به امتحان کردن داشته باشند، 20٪ در کمیسیون های مکرر دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که ارزش برخی از این طرح ها به شدت بالا نیست، بنابراین ممکن است نتوانید در دراز مدت ثروت زیادی به دست آورید.

با این حال، اگر مراجع شما تصمیم به دریافت برنامه سالانه دارند، حداقل همین است. نکته خوب این است که کوکی برنامه به جای مدت زمان ردیابی 30 روزه که هنگام تجزیه و تحلیل گزینه های دیگر با آن مواجه می شوید، 90 روز دوام می آورد. همه چیز از طریق PartnerStack اجرا می شود، بنابراین یک چیز کمتر نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Pipedrive

Keap

برنامه وابسته Keap این روزها در واقع “برنامه مدافع” نامیده می شود، بنابراین به جای جستجوی هر صفحه ای در مورد برنامه وابسته آنها، حتما به وب سایت شرکت / مراجعه کنید.

واقعاً خیلی پیچیده نیست به این معنا که شما می توانید تا 250 دلار به ازای هر مشتری پرداختی که از طریق Keap ارسال می کنید، درآمد داشته باشید. چیزی که کمی نگران کننده است این است که برای به دست آوردن پول خود باید واقعاً سخت کار کنید. ابتدا، باید با استفاده از همان آدرس ایمیلی که با PayPal استفاده می‌کنید، یک حساب کاربری ایجاد کنید – در غیر این صورت راهی برای درخواست ارجاع برند نخواهید داشت.

دوم اینکه تنها روش پرداخت PayPal است که ممکن است برای برخی افراد یک اشکال باشد. حداقل این برنامه از طریق PartnerStack کار می کند، بنابراین شما به جای تلاش برای دستیابی به خود برند، با آنها صحبت خواهید کرد. ما می گوییم این فقط در صورتی ارزش بررسی دارد که زمان کافی برای رسیدگی به ادعاها و پرداخت ها از طریق PayPal داشته باشید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *