برنامه وابسته Sage | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر وبلاگ یا وب سایت شما در حوزه مالی قرار دارد و مخاطبان B2B متشکل از صاحبان استارت آپ و مدیران کسب و کارهای کوچک دارید، تبدیل شدن به یک شریک Sage ممکن است برای شما منطقی باشد.

در مقاله امروز، همه چیزهایی را که باید در مورد این برنامه وابسته بدانید، از میزان درآمد شما تا اینکه چگونه می توانید درآمد خود را به حساب خود برسانید و موارد دیگر را پوشش می دهیم.

بررسی اجمالی برنامه Sage Affiliate Sage چیست؟

اگر وقت بگذارید و خودتان کمی تحقیق کنید، ممکن است با چندین برنامه وابسته برند مختلف به نام Sage روبرو شوید. نرم افزاری که امروز به آن نگاه می کنیم، نرم افزار حسابداری است که توسط افراد مختلفی از صاحبان مشاغل کوچک گرفته تا خود حسابداران استفاده می شود.

سیج یک شرکت انگلیسی است که برای اولین بار حدود 40 سال پیش در نیوکاسل تأسیس شد. در کمتر از هشت سال از زمان تأسیس، سیج به یکی از با ارزش ترین شرکت ها در بورس لندن تبدیل شده است.

از آن زمان، این شرکت در حال پیشرفت بوده و از خدمات مالی سنتی دیجیتالی شده و شکاف بین فناوری حسابداری و مصرف کننده معمولی را پر کرده است.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

اگر به وب سایت این شرکت نگاه کنید، تعداد خدماتی که می توانید به دنبال کنندگان خود توصیه کنید واقعاً ترسناک است. آنها در واقع بسته به کاربر ایده آل دسته بندی می شوند که به معنای مدیریت کسب و کار، حسابداری و منابع انسانی است.

بسته‌ها نیز بسته به ویژگی‌هایی که دارند نام‌های متفاوتی دارند. به عنوان مثال، Sage 50cloud Accounting سهولت استفاده و راحتی ابر را با کارایی نرم افزار توسعه داده شده توسط شرکت ترکیب می کند. بسته به ویژگی های موجود، قیمت طرح از 59.50 دلار در ماه تا 376.25 دلار در ماه متغیر است.

به عنوان مثال، 50cloud Pro دارای یک سری مزایای کلیدی مانند مدیریت هزینه، هزینه‌یابی شغل، ردیابی و مدیریت موجودی، دسترسی از راه دور برای همه حسابداران و کارمندان، و پیگیری و گزارش‌دهی پروژه است.

اما طرح بعدی، Premium Accounting، با مبلغ 84.50 دلار در ماه، شامل چندین مورد اضافی مانند توانایی ردیابی تراکنش ها و خطاها، ابزارهای بودجه بندی و برآورد هزینه برای هر قسمت از پروژه است.

در نهایت، طرح حسابداری کوانتومی با قیمت 376.25 دلار در ماه، از نظر ویژگی ها بسیار سخاوتمندانه است و شامل مواردی مانند امنیت نقش، توانایی مدیریت موجودی از مکان های مختلف، مدیریت شرکت های متعدد و حتی ردیابی اقلام بر اساس سریال آنها می شود. عدد.

افراد به طور خاص برای مدیران کسب‌وکار طراحی شده‌اند که می‌خواهند مطمئن شوند که به درستی با تیم خود ارتباط برقرار می‌کنند و در عین حال هر کاری را که از نظر اهداف و عملکرد انجام می‌دهند پیگیری می‌کنند.

Sage Payroll پردازش حقوق و دستمزد خود را در سه مرحله برای کاربران آسان می کند – همه محاسبات به صورت خودکار انجام می شود. داشبورد را می توان تا حدی سفارشی کرد و برخی از ویژگی هایی که در این مورد می توان انتظار داشت از مدیریت وظایف اولیه منابع انسانی گرفته تا گزارش دهی، کنترل امور مالی کسب و کار و همچنین دسترسی آنلاین کارکنان را شامل می شود.

برای ارائه ایده، حقوق و دستمزد Sage Business Cloud برای هر کارمند 23 دلار در ماه قیمت دارد. طرح‌ها با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه با امکان لغو طرح در هر زمان، از جمله پس از شروع پیشنهاد پولی، شروع می‌شوند.

به برنامه وابسته Sage بپیوندید

خوبی این برنامه این است که می توانید از طریق شبکه وابسته Impact Radius که در گذشته بررسی کردیم به آن بپیوندید. این قطعاً می تواند مفید باشد اگر چندین وب سایت مختلف دارید و نمی خواهید روزانه ده ها یا حتی صدها وب سایت را فقط برای نظارت بر عملکرد خود بررسی کنید.

ثبت نام برای Sage Finance Affiliate Program رایگان است. فرمی به شما ارائه می شود که باید آن را با برخی از اطلاعات اولیه مانند نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، جزئیات شرکت، موقعیت مکانی، موقعیت بانکی، ارز مورد نظر و اطلاعات مالیاتی خود پر کنید. .

همچنین باید آدرس وب سایت خود، نام و توضیحات آن را ارائه دهید. اگر می توانید، اطلاعات بسیار ابتدایی در مورد میزان ترافیک دریافتی خود ارائه دهید، در صورتی که فکر می کنید ممکن است یک جزئیات مرتبط باشد.

پس از اتمام کار، درخواست خود را ارسال خواهید کرد و منتظر پاسخ در عرض چند روز خواهید بود.

با برنامه Sage Affiliate چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

بنابراین، برنامه وابسته Sage چقدر سودآور است؟ برخی از بازاریاب‌های وابسته ممکن است احساس کنند که با این یکی طلا نمی‌گیرند، اما حقیقت این است که نرخ کمیسیون بیش از حد معقول است.

البته، می تواند کمی بهتر باشد، مانند تکرار دوره ها در طول دوره اشتراک ارجاع، اما پتانسیل هنوز به اندازه کافی خوب است.

هر آزمایش رایگان برای شما 5 دلار کمیسیون دریافت می کند. خرید اشتراک فوراً 10 دلار به دست می آورد و برای هر محصول اضافی 7 درصد کمیسیون دریافت می کنید. دوره ارجاع 30 روز است، اما شما همچنین باید در نظر داشته باشید که این مدت زمان آزمایشی رایگان یکسان است – به این معنی که افراد در حالت ایده آل باید قبل از پایان دوره آزمایشی خود خدمات را دریافت کنند تا شما نیز بتوانید کمیسیون خود را دریافت کنید.

و در حالی که 7 درصد زیاد به نظر نمی رسد، باید در نظر داشته باشید که قیمت برخی از محصولات بیش از 300 دلار است، بنابراین شما هنوز هم شانس بسیار خوبی برای برنده شدن مبلغ مناسبی دارید.

روش ها و آستانه های پرداخت

در حالی که نتوانستیم مطمئن شویم که آیا محدودیت خاصی برای برداشت درآمد شما وجود دارد یا خیر، می گوییم که یکی از مهم ترین جنبه هایی که باعث می شود برنامه وابسته Sage Payroll ارزش بررسی داشته باشد این واقعیت است که شما دریافت خواهید کرد. درآمد شما به طور مستقیم در حساب بانکی شما.

ما اشاره کردیم که هنگام ارسال درخواست خود باید ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید، بنابراین این برنامه در مقایسه با بسیاری از برنامه های دیگر که ما بررسی کرده ایم که انتخاب می کنند فقط از طریق PayPal به شرکای خود پرداخت کنند، متمایز است.

مزایا و معایب شریک سیج بودن

وقتی نوبت به هر برنامه وابسته ای می رسد که ممکن است بخواهید در هر زمانی آن را بررسی کنید، قبل از انتخاب برای تبلیغ آن در ملک خود، باید مزایا و معایب آن را در نظر بگیرید.

حداقل در این مورد، به نظر می رسد که مزایا از معایب آن بیشتر است، به این معنا که هم یک فرصت مالی پرسود برای شرکت های وابسته است و هم برند کاملاً شناخته شده است و بیش از زمان کافی وجود داشته است تا نگران تبلیغ چیزی مبهم نباشید.

این واقعیت که از طریق شبکه وابسته Impact کار می کند مزیت دیگری است، زیرا می توانید از یک پلت فرم برای مدیریت کسب و کار خود در برنامه های مختلف وابسته استفاده کنید. شما همچنین از Impact برای برقراری ارتباط با مدیران شریک Sage استفاده خواهید کرد، به طوری که باید خیال شما را راحت کند.

ما اضافه می‌کنیم که انتقال مستقیم برنده‌های شما به حساب بانکی‌تان یک حرفه‌ای است که نباید فراموش کنید – زیرا برنامه‌های زیادی با پی پال یا سیستم پرداخت عجیب دیگری کار می‌کنند که ممکن است شرکت‌های وابسته را از ارتباط با آن شرکت‌ها منصرف کند. به طور کلی

از نظر مواردی که می‌توانست بهبود یابد، خود کمیسیون‌ها می‌توانستند کمی بهتر باشند. البته، این واقعیت که این برند حتی برای افرادی که فقط آزمایش رایگان را امتحان می کنند، به شرکای خود پول پرداخت می کند، یک نکته مثبت است.

اما برخی از بازرگانان می‌توانند با نرخ پورسانت بالاتری کار کنند، البته مدت کوکی می‌تواند حداقل 45 روز طول بکشد از زمانی که آزمایش 30 به طول می‌انجامد. هنوز بلاتکلیفید

برنامه های جایگزین Sage Affiliate

اگر به دلایلی فکر نمی‌کنید که برنامه Sage Affiliate برای شما مناسب است، یا فکر می‌کنید که با گزینه دیگری مناسب‌تر هستید، در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد که فکر می‌کنیم ممکن است دوست داشته باشید.

QuickBooks

این ابزار زمانی که در کنار Sage قرار می گیرد کم و بیش یک ابزار مشابه است، تفاوت اصلی بین این دو این است که QuickBooks by Intuit به شدت بر روی خود حسابداری متمرکز است و کمتر بر روی خدمات مدیریت یا منابع انسانی که Sage نیز ارائه می دهد.

به‌عنوان یک شریک QuickBooks، می‌توانید 10 درصد از آنچه را که ارجاع‌هایتان در سایت خرج می‌کنند، داشته باشید. مدت زمان کوکی کمی بهتر از چیزی است که در Sage دیده ایم، زیرا به جای 30 روز، 45 روز طول می کشد.

اگر به وبلاگ نویسی امور مالی شخصی علاقه دارید، می گوییم ارزش بررسی این برنامه وابسته را دارد، زیرا QuickBooks نرم افزاری است که نه تنها می تواند به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا آنچه را که باید مدیریت کنند، بلکه می تواند از افراد عادی برای بهبود اعتبار خود نیز استفاده شود. رتبه بندی

FreshBooks

ما یک بررسی مفصل درباره برنامه وابسته FreshBooks نوشتیم، بنابراین اگر می‌خواهید درباره آن بیشتر بدانید، با خیال راحت آن را بخوانید. این یکی هم در FlexOffers و هم در ShareASale موجود است، بنابراین از بین این دو، شبکه‌ای را انتخاب کنید که با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارد.

در ShareASale می توانید تا 200 دلار با اشتراک های پولی درآمد داشته باشید. اما این نرخ با FlexOffers (88 دلار) کمتر است، بنابراین به خاطر داشته باشید که نرخ کمیسیون بسته به پلتفرمی که انتخاب می‌کنید متفاوت است.

جنبه دیگری که در مورد برنامه FreshBooks قابل ذکر است این است که کوکی 120 روز کامل دوام می آورد، بنابراین یک چیز کمتر نگران کننده است. شما می توانید از طریق روش های مختلفی پرداخت دریافت کنید، از حواله بانکی معمولی و حواله بانکی گرفته تا چک.

کتاب های زوهو

این یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در گذشته بررسی کرده‌ایم، بنابراین اگر می‌خواهید یک شریک Zoho شوید، حتماً اینجا را بخوانید. شما می‌توانید 15 درصد از هزینه‌های معرفی‌شده‌تان را در وب‌سایت Zoho بسازید، با توجه به اینکه این یک نرم‌افزار بسیار پیچیده است، بنابراین نیازهای تأثیرگذاران و صاحبان مشاغل کوچک را نیز برآورده می‌کند.

نرخ 15 درصد در یک دوره 12 ماهه تکرار می شود، بنابراین اگر شخصی برنامه ماهانه را انتخاب کند و به طور منظم برای آن پرداخت کند، همچنان کمیسیون خود را دریافت خواهید کرد.

اگر می‌خواهید Zoho را برای خود امتحان کنید، زمانی که ارجاع شما یک طرح پولی دریافت می‌کند، 100 دلار اعتبار دریافت می‌کنید، بنابراین می‌توانید حساب خود را ارتقا دهید و از تمام ویژگی‌ها بهره ببرید. در نهایت، دلیل دیگری برای امتحان کردن کوکی 90 روزه است.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی برنامه وابسته به پزشک تایم

OnPay

برنامه وابسته ایجاد شده توسط OnPay در واقع به دو بخش تقسیم می شود – اگر شما مشاغل کوچک را معرفی کنید، کمیسیون شما به ازای هر سرنخ 40 دلار با یک کوکی ردیابی 120 روزه خواهد بود. از طرف دیگر، اگر یک حسابدار یا حسابدار را به خدمات معرفی کنید، 100 دلار به ازای هر سرنخ دریافت می کنید.

نکته خوب این است که برنامه وابسته OnPay توسط Impact Radius مدیریت می شود، یک پلتفرم بسیار کارآمد و راحت که در آن می توانید تبدیل ها و کمیسیون های خود را بررسی کنید و با کمترین تلاش ممکن با مدیر وابسته برند ارتباط برقرار کنید.

زار مانی

خوشحال می شوید که بدانید این برنامه از طریق ShareASale، یکی از بزرگترین شبکه های وابسته در جهان کار می کند. مشابه آنچه سیج ارائه می دهد، زارمانی یک نرم افزار حسابداری مبتنی بر ابر است که حسابداری و حسابداری را برای انواع مشتریان آسان می کند.

به‌عنوان یک شرکت وابسته، می‌توانید برای هر لید 5 دلار (به عبارت دیگر، هر ثبت‌نام رایگان) و 120 دلار برای هر ثبت‌نام پولی دریافت کنید، که می‌گوییم هنگام مقایسه این نرخ‌ها با سایر برنامه‌ها بسیار مفید است.

بر اساس اطلاعاتی که در مورد آن پیدا کردیم، به نظر می رسد زرمانی تیم وابسته بسیار خوبی دارد، بنابراین در صورت داشتن هر گونه سوال، حتما با شرکت های وابسته (at)zarmoney.com تماس بگیرید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *