بزرگترین اخبار سئو و بازاریابی آگوست 2021

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

گوگل تگ های عنوان را تغییر می دهد

تلفن را نگه دارید – به لطف گوگل در ماه آگوست تغییر بزرگی رخ داد و ما هنوز در تلاشیم تا بفهمیم چه اتفاقی افتاده است. مثل این است که رابی دوباره حماسه Take That را ترک می کند. مردم گیج، نگران و سرشان را ترک کردند.

در 16 آگوست 2021، توییتر مملو از سئوکارانی بود که تغییرات “عظیم” در برچسب‌های عنوان در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) را گزارش می‌کردند.

در حال حاضر، گوگل به دلیل تغییر سرفصل های SERP با انجام تنظیمات کوچک مانند افزودن نام تجاری به انتهای آن شناخته شده است، اما اکنون مشخص شده است که گوگل در حال جایگزینی تیترها با متن کاملا متفاوت است.

از آنجایی که SEO ها شروع به بررسی این تغییر کردند، میزان بازنویسی ناشناخته است، اما گزارش هایی از سراسر جهان با چندین متخصص SEO به طور تصادفی به آن رسیده است.

شواهد اولیه حاکی از آن بود که گوگل برای اکثر این بازنویسی‌ها متنی را از تگ‌های H1 بیرون می‌کشد، اما سپس سایر سئوکارها شواهدی را ارائه کردند که نشان می‌داد گوگل عنوان را با متن یافت شده در یک صفحه وب‌سایت کاملاً متفاوت جایگزین می‌کند.

بسیاری از کارشناسان سئو به این نکته اشاره کرده اند که وقتی گوگل این عناوین را بازنویسی می کند، معمولاً کوتاه تر از نسخه اصلی هستند و این نشان می دهد که گوگل در تلاش برای بهبود خوانایی و افزایش ارتباط است.

در نگاه اول، بهینه‌سازها فکر می‌کردند که این یک تست A/B زنده است، چیزی که گوگل به خوبی برای آن شناخته شده است. با این حال، در 26 آگوست، گزارش‌هایی مبنی بر افت شدید رتبه‌بندی‌ها شروع شد و بسیاری این تغییر را “Titlepocalypse” نامیدند.

یکی از صادرات سئو به توییتر نشان داد که کلیک روی یک پست در طی یک هفته 60000 کاهش یافته است.

در خبر بد دیگر، یک صاحب سایت کسب و کار محلی فاش کرد که گوگل در حال بازنویسی برچسب‌های عنوان با استفاده از مکان اشتباه است.

شکایات زیادی در مورد این به روز رسانی به گوگل سرازیر شده است و آنها قبلاً یک انجمن برای وب مسترها ایجاد کرده اند تا جریان باگ هایی را که در راه است مدیریت کنند.

در 24 آگوست، گوگل تایید کرد که این یک به‌روزرسانی الگوریتم است و در تلاش است تا رایج‌ترین مشکلات شناخته شده را با بازخورد دریافتی حل کند.

گوگل گفت: این به‌روزرسانی برای ایجاد عناوین خوانا و قابل دسترس‌تر صفحه طراحی شده است. در برخی موارد، در صورت مفید بودن ممکن است نام سایت را اضافه کنیم. در موارد دیگر، وقتی با عنوانی بسیار طولانی مواجه می شویم، ممکن است به جای اینکه از ابتدا شروع کنیم و قسمت های مفیدتر را کوتاه کنیم، مرتبط ترین قسمت را انتخاب کنیم.

اگر تغییراتی را در نرخ کلیک خود از طرف Google تجربه کرده اید، ممکن است مربوط به این تغییرات باشد.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *