بهترین روش نگارش – روی Consult کلیک کنید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

این مقاله به بررسی تاثیر شاخص های نویسندگی در یک وب سایت می پردازد. به ویژه مزایای بیوس نویسنده و صفحات نویسنده.

بیوگرافی نویسنده

بیوگرافی نویسنده یک متن کوتاه است که معمولاً در مورد یک پاراگراف است که نویسنده را معرفی می کند و کار و اعتبار او را خلاصه می کند. معمولاً در زیر مقالات وبلاگ یا محتوای خبری و پیوندهایی به محتوای دیگر ایجاد شده توسط نویسنده قرار می گیرد.

صفحات نویسنده

صفحات نویسنده URL های خاصی هستند که در آن تمام محتوای نویسنده در دسترس است. محتوای این صفحه به طور کلی اعتبار و صلاحیت نویسنده را بیشتر می کند.

اگرچه صفحات نویسنده توسط گوگل فاکتورهای رتبه بندی در نظر گرفته نمی شوند، بیوگرافی نویسنده بخشی از استانداردهای کلی است که ارزیاب های کیفیت برای بررسی کیفیت یک وب سایت به آن نگاه می کنند.

در اینجا به بررسی این موضوع می پردازیم که چرا موتورهای جستجو مانند گوگل بیوگرافی نویسنده را شاخصی مهم از کیفیت محتوا می دانند، تاثیر آنها بر رتبه بندی وب سایت و نکاتی در مورد نحوه ایجاد بیوگرافی نویسنده بهینه شده در وب سایت شما.

مرجع نویسنده و گوگل

دستورالعمل‌های امتیاز کیفیت Google اطلاعاتی را در مورد چگونگی رتبه بهتر در Google ارائه می‌دهد. این دستورالعمل ها نشان می دهد که بیان اینکه نویسنده یک وبلاگ یا مقاله چه کسی است و لیست بیوگرافی و اعتبار آنها یک الزام فنی برای علامت زدن در لیست سیگنال رتبه بندی SEO است.

با این حال، در سال 2019 جان مولر از گوگل نیاز به صفحات نویسنده برای سئو را کم اهمیت جلوه داد. او پیشنهاد کرد که آنها به موتورهای جستجو کمک می کنند تا در مورد هویت نویسنده اعتماد بیشتری داشته باشند و “نویسندگان را در نتایج جستجو برجسته کنند”، اما بیشتر در مورد تجربه کاربر هستند.

در این پیام، خطوط فرعی و بیوگرافی نویسنده به عنوان روش های مهم برای ایجاد اعتماد ارائه شده است. و در وبینار 2021 SEO برای ناشران، لینک جستجوی گوگل دنی سالیوان بر اهمیت داشتن یک خط فرعی خاص به جای “توسط کارکنان” برای شفافیت تاکید کرد.

ممکن است کلمه رسمی گوگل این باشد که بیوگرافی نویسنده یک فاکتور رتبه بندی نیست، اما داشتن خطوط فرعی واضح و اطلاعاتی که نشان دهنده تخصص در صفحه بیوگرافی نویسنده است، فایده دارد. این فقط می تواند به الگوریتم های Google کمک کند تا EAT نویسنده را درک کنند. و این به نوبه خود می تواند به رتبه بندی آن مقالات در نتایج جستجو کمک کند.

به طور خلاصه، بیوس نویسنده می تواند به ایجاد اعتماد بین خوانندگان کمک کند و بازدیدکنندگانی که به سایت شما اعتماد دارند، احتمالاً محتوای شما را به دیگران توصیه می کنند. این به نوبه خود می تواند اعتبار محتوای شما را افزایش دهد.

بنابراین در حالی که صفحه نویسنده یک عامل رتبه بندی نیست، می تواند به طور غیر مستقیم رتبه و ترافیک شما را افزایش دهد.

بهترین روش برای نوشتن بیوگرافی نویسنده

هر زمان که یک پست وبلاگی برای اینترنت می نویسید، باید به نویسنده آن اعتبار بدهید. بیوگرافی نویسنده که به یک صفحه نویسنده پیوند می‌دهد، فرصتی عالی برای ارزش سئو اضافی است، و این شانسی است که افراد زیادی از دست می‌دهند. بنابراین چگونه می توانید بیوگرافی نویسنده را به گونه ای بهینه کنید که به کل سایت شما ارزش بیافزاید؟

آن را کوتاه و مختصر بنویسید

یک بیوگرافی نویسنده خوب باید نسبتا کوتاه باشد. به وب‌سایت‌های دیگر نگاهی بیندازید و خواهید دید که بین 50 تا 100 کلمه هنجار عمومی است که در بیشتر بیونویس‌های آنلاین وجود دارد.

هرگونه محدودیت فضایی که توسط CMS از پیش تعیین شده است را در نظر بگیرید.

سوم شخص بنویسید

نوشتن به صورت سوم شخص اقتدار درک شده را افزایش می دهد و به طور کلی بهتر از زندگی نامه ای که در مورد آنها نوشته شده است، می خواند. ممکن است کمی خودآگاهانه به نظر برسد، اما اعتبار بیشتری می‌افزاید.

عنوان شغلی و عنوان شغلی را درج کنید

اطلاعات مربوط به کار و عملکرد نویسنده را به گونه ای درج کنید که به نوشته آنها اعتبار بیافزاید و به محتوا اعتبار ببخشد. به روشی فکر کنید تا آنچه را که نویسنده انجام می دهد به روشی معتبر ارائه دهید. به عنوان مثال، به جای یک نویسنده وبلاگ، آنها یک استراتژیست محتوا می شوند.

این ویژگی همچنین مهم است، و در هنگام خواندن بیوگرافی نویسنده، تخصص موضوعی بیشتری را اضافه می کند.

شامل تجربه و اعتبار

فهرست کردن تخصص در بیوگرافی نویسنده شما نه تنها برای SEO، بلکه برای کاربران نیز مهم است تا به آنها کمک کند تا شما را به عنوان منبع قابل اعتماد در یک موضوع خاص شناسایی کنند.

در مراقبت های بهداشتی و مالی، به ویژه، نشان دادن دانش و تخصص در زمینه خود بسیار مهم است. این پول شما، زندگی شما (YMYL) نامیده می شود زیرا اطلاعات نادرست می تواند آسیب جدی به شخص وارد کند.

شامل تجربه و اعتبار است که توضیح می دهد چرا خوانندگان باید به نویسنده گوش دهند. چه کارهایی انجام داده اند که قابل ذکر است؟ این می تواند شامل سال ها تجربه، مدارک تحصیلی، پوشش رسانه ای، مشاغل گذشته، آثار منتشر شده یا نقل قول ها باشد.

شامل یک عکس

افزودن یک عکس از نویسنده به عنوان بخشی از بیوگرافی خود یک راه بصری عالی برای نشان دادن به خواننده است که یک شخص واقعی پشت کلماتی که خوانده است وجود دارد.

برای حداکثر تأثیر، نویسنده باید همان عکس را برای هر پستی که در مورد آن می نویسد، برای هر نمایه رسانه های اجتماعی، و برای هر صفحه عمومی که آنها را نشان می دهد ارسال کند. اکثر افرادی که محتوای آنها را می خوانند ممکن است حتی نام خود را به خاطر نیاورند، اما چهره خود را به یاد می آورند.

پیوندهایی به نمایه رسانه های اجتماعی اضافه کنید

جمله ای در مورد جایی که می توان مطالب دیگری از نویسنده پیدا کرد اضافه کنید. گنجاندن پیوندهای رسانه های اجتماعی در بیو نویسنده یک راه عالی برای کاربران برای دسترسی به محتوای بیشتری از نویسنده است زیرا می توانند وب سایت شخصی یا تجاری خود و حتی نمایه های رسانه های اجتماعی خود را پیوند دهند.

پیوند به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی همچنین می‌تواند به افراد کمک کند تا ابزارهای رسانه‌های اجتماعی را برای برچسب‌گذاری نویسنده و/یا شرکت شما در پست‌هایشان پیدا کنند، و همچنین ابزاری برای کمک به خوانندگان برای ادامه بحث.

از چه چیزهایی باید اجتناب کرد لحن عجیب و غریب یا “احمقانه”.

بیوگرافی نویسنده احتمالا بهترین مکان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی بیش از حد نیست. در حالی که افزودن شخصیت به یک بیو می‌تواند به جذاب‌تر کردن آن کمک کند، تأکید بیش از حد بر شخصیت و شوخ طبعی می‌تواند بی‌هدف باشد و از قدرتی که یک بیو باید ارائه کند، کم کند.

بیوگرافی نویسنده جعلی

باید از جعل هویت نویسنده خودداری شود. عمدتاً به این دلیل که بیو در نهایت کشیده می‌شود و سایت نمی‌تواند از مزیت شخصی آن شهرت استفاده کند.

استفاده از “کارکنان” به عنوان نویسنده

گوگل بر اهمیت شفافیت در بیوگرافی نویسنده تاکید کرد و به طور خاص اهمیت داشتن یک نویسنده خاص را به جای “از کارکنان” بیان کرد.

بهترین روش برای بهینه سازی بایوس نویسنده و صفحات نویسنده

اکنون که یک بیوگرافی جذاب برای نویسنده نوشته‌ایم، اکنون می‌توانیم به نحوه بهینه‌سازی این محتوا در وب‌سایت خود برای بهبود عملکرد سئو نگاه کنیم. در اینجا ما به جنبه های فنی که باید در هنگام اضافه کردن بیوگرافی نویسنده به سایت خود توجه کنید، نگاه می کنیم.

از URL های ویژه برای صفحات نویسنده استفاده کنید

برای سئو، داشتن یک صفحه نویسنده در یک URL جداگانه برای بهینه سازی نام نویسنده بسیار ساده تر از قرار دادن همه نویسندگان در یک صفحه برای ما است.

داشتن صفحه نویسنده برای هر نویسنده به کاربران کمک می کند تا آنها را به طور کامل شناسایی کنند و صدای معتبر آنها را بیشتر تثبیت کنند. شخصیت قابل تشخیص بودن در چشم انداز دیجیتال رقابتی بسیار مهم است و داشتن یک صفحه نویسنده با ساختار مناسب راهی مطمئن برای برجسته شدن و دیده شدن به عنوان یک مرجع است.

از نشانه گذاری داده های ساخت یافته استفاده کنید

Schema.org نوعی داده ساختاریافته است که گوگل و سایر موتورهای جستجو برای استخراج ارزش بیشتر از تک تک محتواها اتخاذ کرده اند. به شما این امکان را می دهد که بگویید نویسنده واقعی یک پست چه کسی است، نه اینکه امیدوار باشید که موتورهای جستجو آن را بر اساس قالب سایت شما بفهمند.

گوگل اخیراً داده های ساختار یافته مقاله خود را به روز کرده و توصیه می کند URL نویسنده را به طرح مقاله اضافه کنید.

استفاده از داده‌های ساخت‌یافته می‌تواند با کمک به ایجاد ارتباطات جدید که Google در غیر این صورت در Graph دانش خود ایجاد نمی‌کند، EAT را پشتیبانی کند.

نمایه سازی صفحات نویسنده را مجاز کنید

یک تصور غلط رایج در مورد صفحات نویسنده این است که آنها نباید ایندکس شوند. اما چرا Googlebot این صفحه را به طور کامل از نتایج جستجوی گوگل حذف کرد؟ به طور مشابه، صفحه را می توان از طریق فایل robots.txt مسدود کرد.

این بحث وجود دارد که برخی از صفحات نمایه کیفیت پایینی دارند و برای پیوند هرزنامه استفاده می شوند و ممکن است بخواهید آنها را ایندکس نکنید.

با این حال، اگر صفحات نویسنده به درستی با در نظر گرفتن کاربران نوشته شده باشند و نویسندگان در مورد آنچه می نویسند تخصص داشته باشند، اطمینان از ایندکس شدن و بهینه سازی آنها کار بیهوده ای است.

سلسله مراتب صفحه و لینک های داخلی را در نظر بگیرید

صفحات جزئیات مقاله باید از طریق خط فرعی هر مقاله ایجاد شده به صفحات نمایه نویسنده پیوند داده شوند.

همچنین فرصت‌های پیوند اضافی داخلی را در نظر بگیرید، که می‌تواند به شکل نقشه‌های سایت HTML نویسنده یا صفحه «همه نویسندگان» در پیمایش پاورقی باشد.

هیچ پیوند بیو را دنبال نکنید

اگر بک لینک ها را در بیو نویسنده قرار داده اید، ممکن است به نظر برسد که سایت شما در یک طرح پیوند شرکت می کند.

گوگل معمولاً آنقدر باهوش است که متوجه شود تا زمانی که پیوندهای شما طبیعی هستند، لزوماً این اتفاق نمی افتد، اما گاهی اوقات پیوند به مثلاً کتابی که نویسنده ای تبلیغ می کند یا سایت جدیدی که در حال راه اندازی است، می تواند به آن تعبیر شود. بدین ترتیب.

بهتر است آنها را لغو دنبال کنید و فرض کنید پیوندها برای ارزش کاربر وجود دارد، نه ارزش موتور جستجو.

سرعت سایت را در نظر بگیرید

هنگام اضافه کردن بیو نویسنده به یک صفحه، تاثیر آن بر سرعت صفحه باید در نظر گرفته شود.

هر چیزی فراتر از یک نام نویسنده ساده تحت عنوان پست احتمالاً نیاز به استفاده از یک افزونه دارد. پلاگین به معنای اسکریپت است و اسکریپت به معنای زمان بارگذاری است، بنابراین مطمئن شوید که در بارگذاری افزونه تنبل هستید تا فقط پس از اسکرول کاربر به پایین رندر شود، بنابراین هرگز بر سرعت بارگذاری صفحه تأثیر نمی گذارد.

بهترین شیوه های نویسندگی بخش مهمی از استراتژی کلی سئو شما هستند، در صورت داشتن هر گونه سوال بیشتر با ما تماس بگیرید!

این را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *