بهترین روش ها برای سئو داخلی صفحه

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

در نظر داشتن کاربر و ایجاد محتوای کاربرپسند مفید و مرتبط به شما کمک می کند به دلیل الگوریتم های کاربر محور آنها در موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنید. سئوی درون صفحه چیست؟

Moz SEO در سایت را اینگونه تعریف می کند: “عمل بهینه سازی صفحات وب فردی برای رتبه بندی بالاتر و کسب ترافیک مرتبط تر در موتورهای جستجو. SEO در سایت به محتوا و کد منبع HTML موجود در صفحه اشاره دارد که می تواند بهینه شود. مخالف سئوی خارج از صفحه، که به لینک ها و سایر سیگنال های خارجی اشاره دارد.

گوگل در حال هوشمندتر شدن است، بنابراین باید از استراتژی های درون صفحه خود نیز استفاده کنید تا گوگل به شما به عنوان یک صفحه مفید و مرتبط رتبه بندی کند که مشکل کاربر را حل می کند.

نکات SEO در صفحه 1) از URL های کوتاه و دقیق استفاده کنید

URL صفحه شما باید کوتاه، مختصر و قابل خواندن باشد تا در گوگل رتبه بالاتری داشته باشید. سعی کنید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در URL خود وارد کنید تا به کاربر و موتور جستجو کمک کنید تا تشخیص دهد صفحه شما در مورد چیست.

همچنین، هر کلمه در رشته URL شما باید با یک خط فاصله از هم جدا شود، و باید سعی کنید از بک اسلش خودداری کنید، زیرا هر بک اسلش یک پوشه جدید در نظر گرفته می شود.

2) از کلمات کلیدی LSI استفاده کنید

کلمات کلیدی LSI کلمات و عباراتی هستند که موتورهای جستجو برای درک محتوای شما و اینکه آیا در پاسخ به یک سوال خاص مفید است یا خیر از آنها استفاده می کنند. به طور کلی، کلمات کلیدی LSI عباراتی نزدیک به کلمه کلیدی هدف شما هستند.

برای اینکه بفهمید از کدام کلمات کلیدی LSI در محتوای خود استفاده کنید:

کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید به پایین صفحه بروید تا به “جستجوهای مرتبط با -” برسید. (کلمات پررنگ کلمات کلیدی LSI عالی را برای کلمه کلیدی هدفی که می خواهید رتبه بندی کنید ایجاد می کند)

3) تگ عنوان خود را بهینه کنید

عنوان صفحه شما چیزی است که کاربران در موتور جستجو برای نتایج ارگانیک و تبلیغات پولی و در بالای هر بخش از صفحه شما در مرورگر خود می بینند. از آنجایی که عنوان یکی از اولین چیزهایی است که کاربر و موتور جستجو می بینند، برای بهبود CTR باید آن را بهینه کنید.

در اینجا چند نکته در مورد نحوه بهینه سازی تگ عنوان خود آورده شده است:

تگ‌های عنوان مشخص می‌کنند که صفحه شما درباره چه چیزی است و باید توصیفی اما کوتاه باشد. کلمه کلیدی مورد نظر خود را در عنوان وارد کنید اعداد را در عنوان وارد کنید. ثابت شده است که عناوین دارای اعداد 36 درصد بیشتر کلیک می کنند. برای افزایش CTR از پرانتز و پرانتز استفاده کنید. تیترهای دارای پرانتز یا پرانتز از نظر CTR 38 درصد بهتر عمل می کنند. 4) توضیحات متا صفحه خود را بهینه کنید

توضیحات متا به کاربران می‌گوید چه چیزی را در صفحه پیدا می‌کنند و به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا تصمیم بگیرند که چه چیزی مخاطبان ممکن است در محتوای صفحه ارزش پیدا کنند، به همین دلیل است که بهینه‌سازی توضیحات متا صفحات شما می‌تواند نرخ کلیک بالاتری ایجاد کند و در نتیجه شانس بیشتری برای بازدیدکنندگان ایجاد کند. تبدیل.

می توانید از نکات زیر برای بهینه سازی توضیحات متا خود استفاده کنید:

توضیحات را بین 165 تا 175 کاراکتر نگه دارید (بنابراین برای تلفن همراه نیز مناسب باشد) نام برند خود را ذکر کنید شامل کلمات کلیدی و مترادف ها باشد پیشنهادی که ارائه می کنید و محتوای صفحه را ذکر کنید می توانید CTA ها را اضافه کنید می توانید پیوندهایی به صفحات اضافه کنید. کاربر را به یک صفحه خاص در وب سایت خود هدایت کنید و به او کمک کنید تا سریعتر پاسخ ها را پیدا کند 5) از برچسب های عنوان استفاده کنید

صفحه فرود یا وبلاگ شما باید چندین برچسب عنوان داشته باشد، اگرچه چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

هرگز از بیش از یک تگ H1 در هر صفحه استفاده نکنید زیرا باعث سردرگمی موتور جستجو و کاربر می شود. از چندین تگ H2 و H3 به عنوان زیر عنوان در صفحه خود استفاده کنید و چندین بخش ایجاد کنید. کلمه کلیدی اصلی خود را در تگ H1 صفحه خود قرار دهید تا بازدید کننده صفحه و موتور جستجو بتواند موضوع را تشخیص دهد.

الگوریتم‌های موتورهای جستجو بخش محتوای زیر هر برچسب عنوان را برای تعیین ارتباط با کاربر مقایسه می‌کنند، بنابراین بسیار مهم است که محتوا از عنوان پشتیبانی کند.

4. چیزهای کلیدواژه را مطرح نکنید

5. هرگز از یک تگ H1 برای چندین صفحه استفاده نکنید زیرا باعث سردرگمی کاربر و موتور جستجو می شود و باعث می شود رتبه بالایی نداشته باشید.

به طور کلی، استفاده از عناوین و عنوان‌های فرعی از نقطه نظر سئو نیز مفید است (زیرا استفاده از عنوان‌ها و عنوان‌های فرعی ارتباط محتوا با موضوعی خاص و تصمیم‌گیری درباره میزان مرتبط و مفید بودن محتوا را آسان‌تر می‌کند). در مورد تجربه کاربر (زیرا به کاربر کمک می کند تا پاسخ و اطلاعات مورد نظر خود را سریعتر و آسان تر پیدا کند.

6) محتوای خود را بهینه کنید (!) در بازاریابی دیجیتال “محتوا پادشاه است!”

احتمالاً یکی از مهمترین چیزهایی که هنگام تلاش برای انجام سئو داخلی باید به آن فکر کنید، محتوای خود است. از آنجایی که Google صفحه شما را می خزد و سعی می کند هدف کاربر را با محتوای شما مطابقت دهد، بسیار مهم است که محتوای شما مفید و مرتبط باشد.

در نظر داشته باشید که آنچه را که ارائه می‌دهید به وضوح توضیح دهید، خدمات خود را شرح دهید یا موضوع دقیق وبلاگ خود را در صفحه خود ذکر کنید. ثابت کنید که یک مرجع هستید و می توانید مشکل کاربر را حل کنید. حرفه ای باشید و از اشتباهات املایی یا گرامری خودداری کنید. از زبان کاربر پسند و طبیعی استفاده کنید که به راحتی مشکل کاربر را حل کند. کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا را هدف قرار دهید. می‌توانید از Google AdWords Keyword Planner برای مشاهده حجم جستجو و یافتن تغییرات مشابه کلمه کلیدی خود استفاده کنید. نوع کلمه کلیدی و هدف کاربر (اطلاعاتی، معاملاتی، مبتنی بر مکان) را در نظر بگیرید. از تکرار مطالب خودداری کنید زیرا برای انجام این کار جریمه خواهید شد.

هنگام بهینه سازی محتوای خود، همیشه سعی کنید از الگوریتم گوگل آگاه باشید.

الگوریتم گوگل سودمندی و ارتباط را در اولویت قرار می دهد، بنابراین اگر به طور مداوم انتظارات کاربران را برآورده کنید، در رتبه بندی بهتر خواهید شد. ارائه محتوای با کیفیت تعاملی، تازه، مفید و طولانی در اختیار کاربر ضروری است.

محتوای طولانی‌تر بیشتر از محتوای کوتاه بالاتر می‌رود، زیرا گوگل می‌خواهد یک صفحه را در صفحه اول رتبه‌بندی کند، اگر به کسی پاسخ جامعی به آنچه آن شخص به دنبال آن است بدهد.

اگر محتوا از زبان طبیعی استفاده کند و بتواند سریع و آسان به سوال پاسخ دهد یا مشکل را حل کند (این روی طول صفحه تاثیری ندارد)، الگوریتم گوگل صفحه را مفید تشخیص داده و آن را به رتبه های برتر منتقل می کند.

7) از لینک های خارجی استفاده کنید

پیوندهای خارجی پیوندهایی هستند که به هر دامنه ای غیر از منبع اشاره می کنند.

از آنجایی که گوگل از لینک های خارجی به عنوان رتبه بندی صفحات استفاده می کند، برای شما مهم است که از آنها در صفحه وب خود نیز استفاده کنید. بهتر است در هر مقاله سایت خود از 2 تا 5 لینک خروجی به منابع معتبر استفاده کنید، این نه تنها برای کاربر مفید است بلکه به شما کمک می کند رتبه بالاتری کسب کنید.

8) از لینک های داخلی استفاده کنید

پیوند داخلی نوعی پیوند در یک صفحه وب به صفحه یا منبع دیگری، مانند تصویر یا سند، در همان وب سایت یا دامنه است. لینک های داخلی اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند و آنها را برای مدت طولانی تری در وب سایت شما نگه می دارند.

بهترین راه برای استفاده از لینک های داخلی این است که هر بار که محتوای جدیدی در صفحه خود ارسال می کنید، به 2 تا 5 صفحه قدیمی در سایت خود پیوند دهید. به خاطر داشته باشید که نباید به هیچ صفحه تصادفی در وب سایت خود پیوند دهید، سعی کنید به صفحات مفید و مفید و همچنین صفحاتی که می خواهید رتبه بالاتری داشته باشید پیوند دهید.

9) سرعت را به حداکثر برسانید

سرعت یکی از معدود فاکتورهای رتبه بندی است که گوگل به طور عمومی به آن اذعان کرده است، بنابراین در بهینه سازی وب سایت شما قطعاً باید در اولویت قرار گیرد.

چندین کار وجود دارد که می توانید برای تأثیرگذاری بر سرعت وب سایت خود انجام دهید:

در هاست پریمیوم سرمایه گذاری کنید از تصاویر مقیاس CDN استفاده کنید و از کوچکترین اندازه ممکن استفاده کنید

بسیار مهم است که وب سایت شما واکنش گرا و سریع باشد، زیرا 50 درصد از کاربران موبایل اگر صفحه در عرض 3 ثانیه بارگذاری نشود، آن را ترک می کنند.

10) صفحه خود را برای موبایل ریسپانسیو کنید

اگر صفحه شما سازگار با موبایل باشد، سئو و ارتباط صفحه را بهبود می‌بخشد و به شما کمک می‌کند در SERP رتبه بالاتری داشته باشید زیرا اکثر جستجوها از طریق دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌شوند.

11) تصاویر خود را بهینه کنید

بهینه سازی تصاویر وب سایت شما به نفع تجربه کاربری و همچنین SEO است. تجربه کاربری عاملی است که مستقیماً توسط Google اندازه گیری می شود، بنابراین به طور خودکار بر رتبه شما تأثیر می گذارد.

استفاده از چند رسانه ای راه خوبی برای کاربرپسندتر کردن صفحه شما و مفیدتر و قابل فهم تر کردن صفحه با تنوع و توضیح مفاهیم مختلف به روش های مختلف است.

بهترین راه‌ها برای بهینه‌سازی تصاویر برای سئوی درون صفحه عبارتند از:

با قرار دادن کلمه کلیدی مورد نظر خود با متن جایگزین تصویر شما، اطلاعاتی در مورد محتوا و موضوع صفحه شما به گوگل می دهد و به تصویر یک عنوان منحصر به فرد (اما مناسب) می دهد.

به طور کلی، چندین روش و نکات برای بهینه سازی سئوی درون صفحه وجود دارد تا به وب سایت شما کمک کند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب کند، کاربر پسندتر باشد و تجربه بهتری را برای بازدیدکنندگان وب سایت خود فراهم کند.

مراجع اضافی

اگر می خواهید بدانید که وب سایت شما چگونه کار می کند و چه کاری می توانید برای بهبود و بهینه سازی وب سایت خود انجام دهید، ابزار ممیزی SEO و ابزار ارزیابی وب سایت Hubspot را بررسی کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *