بهترین (و بدترین) کار از خانه

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

با بازگشت جهان به حالت عادی، به نظر می رسد که کارمندان ادارات دنیا دقیقاً از وسط تقسیم شده اند. در حالی که نیمی از جمعیت ادارات از بازگشت به میزهای خود ناامید هستند و نیمی دیگر از لحظه ای که انتظار می رود واقعاً رفت و آمد کنند می ترسند، پاسخ ها متفاوت بوده است. در حالی که بازگشت خود را جشن می گیریم و برای از دست دادن کارهای روزمره خود در خانه عزاداری می کنیم، نگاهی به بهترین و بدترین کار از راه دور می اندازیم.

بهترین: تماس های تصویری

خواه زوم، فیس تایم، اسکایپ یا چیز دیگری باشد، اکثر کسب و کارها از چت تصویری به عنوان راهی برای حفظ ارتباط با یکدیگر استقبال کرده اند. از چت عمومی گرفته تا جلسات مهم، تماس تصویری این امکان را فراهم کرده است که فعالیت‌های تجاری روزانه را تا حدودی عادی نگه دارید، البته نه بدون سکسکه در طول مسیر!

سکوت‌های ناخوشایند، میکروفون‌های شکسته و تابش‌های لرزان دوربین می‌تواند منجر به اسکرین‌شات‌های خنده‌دار یا پرسش‌های معمولی «می‌توانی صدای من را بشنوی؟» شود. همانطور که در آن زمان آزاردهنده هستند، در نگاهی به گذشته، چیزهای کوچکی هستند که وقتی به جلسات رودررو برمی گردیم به راحتی می توان از دست داد. علاوه بر این، با انجام کمی کار بیشتر یا پاسخ دادن به چند ایمیل، پرکردن آن سکوت‌هایی را که نیازی به صحبت کردن نیست، آسان‌تر می‌کند و در کل بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

بدترین: تماس های ویدیویی

در حالی که تماس‌های ویدیویی از برخی جهات کارها را آسان‌تر می‌کردند، اما ثابت شد که وقفه‌ای ناخواسته برای خواب‌های ما نیز ایجاد می‌کنند. اینکه بتوانید روز خود را با لباس خواب یا لباس راحتی بگذرانید در دوران انزوا یک نعمت واقعی است، اما وقتی یک تماس ویدیویی در راه است، باز هم باید لباس کار خود را در بیاورید، موهای خود را اصلاح کنید و حتی برای آرایش کردن آرایش کنید. اگر جلسه با روسای بزرگ‌ها باشد، زامبی کردن.

بهترین: مد کار از خانه

وقتی از خانه کار می‌کنید، «موهای ژولیده، اهمیتی نمی‌دهم» معنای کاملاً جدیدی به خود می‌گیرد. چه از آن دسته افرادی باشید که برای تمرکز روی روز باید لباس بپوشید، یا از اینکه روز را با لباس خواب و سایر لباس های راحت سپری می کنید خوشحال هستید، همه ما روزهای عجیبی را سپری کرده ایم که در آن می توانید. حتی بعد از فکر کردن، موهایتان را شانه نکنید. هر چقدر که بعداً پشیمان شویم، قطعاً مواقعی وجود دارد که لباس پوشیدن برای دفتر کار بهترین چیز است.

بدترین: انگیزه

خودانگیختگی یکی از سخت ترین چیزها برای حفظ است، به خصوص زمانی که در محیط خانه خود احاطه شده اید. پیمایش در فیس‌بوک، مرور سایت‌های خرید مورد علاقه‌تان، و حتی پریدن برای یک بازی سریع با چیزی یا چیزهای دیگر می‌تواند به راحتی به ساعت‌های تلف شده تبدیل شود، و ایجاد انگیزه در خود برای رد کردن آن حواس‌پرتی‌های کوچک همیشه آنقدرها هم که به نظر می‌رسد آسان نیست. محیط خانه شما، به خصوص اگر دفتر کار اختصاصی ندارید، جایی است که معمولاً بعد از کار به آرامش و استراحت می پردازید، بنابراین یافتن تعادل بین کار و خانه در حالی که همیشه در خانه هستید می تواند یک چالش دست کم گرفته شده باشد.

بهترین: بدون عصبانیت ساعت شلوغی

اگر نیازی به حضور در دفتر ندارید، نیازی به سفر به دفتر ندارید، که در نهایت به این معنی است که سفر نخواهید کرد. بدون راننده بد، بدون ترافیک، بدون نیاز به سوار شدن در اتوبوس یا قطار شلوغ – اصلاً نیازی به ترک خانه نیست! این نه تنها استرس ساعات شلوغی را در شما کاهش می‌دهد، بلکه می‌تواند در هزینه سوخت یا کرایه‌ها صرفه‌جویی کند و در زمانی که در غیر این صورت برای سفر صرف می‌کردید، صرفه‌جویی کند. می‌توانید صبح را کمی آسان‌تر کنید، زمان بیشتری را صرف تهیه یک صبحانه بهتر کنید، یا حتی کمی دیرتر زنگ ساعت خود را تنظیم کنید.

بدترین: آیا آن خورشید است؟

قیافه رو یادت هست؟ جایی که درختان در نسیم تاب می‌خورند، پرندگان چهچهه می‌زنند و ترافیک در آن جا می‌چرخد؟ وقتی از خانه کار می کنید بیرون رفتن می تواند یک خاطره دور به نظر برسد. اگر در رفت و آمد نیستید، نیازی به بیرون رفتن از خانه نیست، و عادت رفتن از تخت به میز و سپس از میز به مبل بسیار آسان است. شما می توانید یک شیفت کامل را بدون صحبت با کسی یا دیدن خورشید در خارج از پنجره انجام دهید.

بهترین: از دقایق رایگان خود نهایت استفاده را ببرید

در خانه بودن به این معنی است که دقایقی را که باید بین تماس ها یا جلسات صرف کنید به راحتی پر می شود. می‌توانید لباس‌های شسته شده را در ماشین قرار دهید یا شستشو را از سر راهتان بردارید – تمام کارهای سریعی که معمولاً در حین حضور در دفتر باقی می‌مانند را می‌توان در همان دقایق خالی انجام داد و انجام داد و یک عصر بعد از کار برای شما باقی می‌ماند. هر طور که صلاح می دانید استراحت کنید

بدترین: حواس پرتی همه جا وجود دارد

به همین ترتیب، این کارهای کوچک می توانند در مورد انگیزه و تمرکز نیز آزاردهنده باشند. به‌طور شگفت‌آوری آسان است که حواس‌تان را برای مدت‌های طولانی از کوچک‌ترین چیزها پرت کنید، خواه به سادگی پیمایش در رسانه‌های اجتماعی، انجام کارهای خانه یا حتی غرق شدن در چیزی در تلویزیون باشد. حواس پرتی همه جا در خانه وجود دارد، از خود میزتان گرفته تا انبوهی از لباس های شسته شده که باید کنار گذاشته شوند – همه چیزهایی که در دفتر به ذهن شما نمی رسد!

بهترین: هر ساعت زمان کارائوکه است

این که آیا می توانید آواز بخوانید یا اساساً ناشنوا هستید، بدون اینکه همکارانی در اطراف شما قضاوت کنند، چه کسی اهمیت می دهد؟ برای حفظ انگیزه و روحیه، می توانید موسیقی را به صدا درآورید و از قلب خود آواز بخوانید. مطمئناً، ممکن است خانواده و سایر کارگرانی در اطراف خانه داشته باشید که باید به آنها فکر کنید، اما حتی کمی رقصیدن با هدفون می‌تواند در یک روز کاری سخت، خلق و خوی شگفت‌انگیزی ایجاد کند.

بدترین: بدون همکار

همه ما با همه همکارانمان کنار نمی‌آییم، اما یک چیز وجود دارد که اخیراً بسیاری از ما یاد گرفته‌ایم و آن این است که بدون آنها می‌توانیم به طرز باورنکردنی ساکت و تنها باشیم. رد کردن ایده ها از فردی که در کنار شما نشسته است یا هر روز صبح یک گفتگوی منظم روی کتری انجام می دهد، به بخش مهمی از روتین تبدیل می شود، و ممکن است زمانی که در خانه کار می کنید بیش از آنچه که فکر می کنید از دست بدهید.

بهترین: شما پول پس انداز می کنید

بیشتر از آن پولی که به سختی در تمام ماه کار می کنید متعلق به شماست که وقتی از خانه کار می کنید نگه دارید. بدون هزینه‌های رفت‌وآمد و وسوسه توقف در کافی‌شاپ برای ناهار یا قهوه، می‌توانید بیشتر و بیشتر از این سکه‌ها را برای خرید مفیدتر، پرداخت بدهی یا هر چیز دیگری که برای آن به مقدار کمی پول نقد نیاز دارید، پس‌انداز کنید. شما هر روز برای ناهار بیرون نخواهید رفت، بنابراین می توانید با برنامه ریزی هفته ناهار در خانه در هزینه خود صرفه جویی کنید و حتی می توانید دقیقاً همان چیزی را که می خواهید بیشتر اوقات بخورید.

بدترین: شما واقعاً هرگز دفتر را ترک نمی کنید

وقتی خانه شما تبدیل به دفتر شما می شود، هرگز در پایان روز دفتر را ترک نمی کنید. اگر دفتر خانه ای دارید که به کار اختصاص داده شده است، ممکن است تقسیم روز کمی آسان تر باشد، اما برای کسانی که پشت میزها یا مبل های خود در اتاق غذاخوری گیر کرده ایم، بین ساعات کاری و ساعات کاری در خانه استراحت کمی وجود دارد. و می تواند شگفت آور خسته کننده باشد. وقتی در دفتر هستیم، یافتن این تعادل ظریف به اندازه کافی سخت است، اما کار از خانه، همه چیز شروع به ترکیب شدن می کند.

آیا برای بازگشت به دفتر و بازگشت به حالت عادی هیجان زده هستید یا به زندگی کاری دور افتاده پرداخته اید؟ در هر صورت، ما مشتاقیم که در هر کجا که هستیم به کار سخت بر روی کمپین های مشتریان ادامه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانیم به شما و کسب و کارتان کمک کنیم، تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *