به‌روزرسانی هسته Google در ماه مه 2022 تکمیل شد: معنی آن چیست؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

کریگ آپتون

چند هفته پیش، گوگل شروع به‌روزرسانی اصلی خود در ماه می 2022 را اعلام کرد. نوعی از اعلامیه که هرگز در جامعه جهانی سئوی جهانی شوک وارد نمی‌کند، با کمبود معمول جزئیات در مورد آنچه که به‌روزرسانی ممکن است به همراه داشته باشد.

در عوض، دنی سالیوان گوگل به سادگی شرح مبهم زیر را از معنای کلی به‌روزرسانی‌های اصلی ارائه کرد:

چندین بار در سال، ما پیشرفت‌های قابل توجهی در فرآیندهای رتبه‌بندی کلی خود ایجاد می‌کنیم که به آن به‌روزرسانی‌های اصلی می‌گوییم. به روز رسانی های اصلی برای افزایش ارتباط کلی نتایج جستجوی ما و مفیدتر و مفیدتر کردن آنها برای همه طراحی شده اند. امروز به‌روزرسانی اصلی ماه مه 2022 خود را منتشر می‌کنیم. عرضه کامل حدود 1 تا 2 هفته طول می‌کشد.

“به روز رسانی های اصلی تغییراتی هستند که ما برای بهبود کلی جستجو و همگام شدن با ماهیت در حال تغییر وب ایجاد می کنیم. در حالی که هیچ چیز در به روز رسانی اصلی مختص سایت خاصی نیست، این به روز رسانی ها ممکن است تغییرات قابل توجهی را در نحوه عملکرد سایت ها ایجاد کنند.

ظاهراً طبق برنامه، گوگل در 9 ژوئن اعلام کرد که به روز رسانی اصلی با موفقیت به پایان رسیده است. اگرچه باز هم، هیچ توضیح بیشتری در مورد ویژگی های به روز رسانی وجود ندارد.

یک چشم انداز بی ثبات SEO

در طول دو هفته عرضه به‌روزرسانی، انجمن‌های سئو مملو از گزارش‌هایی از مدیران وب‌سایت‌ها و صاحبان مشاغل بود که آشفتگی جدی SERP را تجربه می‌کردند.

یکی از کاربران WebmasterWorld سخنان خردمندانه زیر را برای کسانی که در مراحل اولیه تولید ضربه خورده اند به اشتراک گذاشت:

«این قانون اساسی را با این به‌روزرسانی‌های اولیه به خاطر بسپارید… در روز اول وحشت نکنید، مگر اینکه کاملاً از بین رفته باشید. گوگل ادعا می کند که 2 هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شوند، اما شما باید این به روز رسانی را ظرف 48 ساعت احساس کنید وگرنه اصلاً روی شما تأثیر نخواهد گذاشت. سپس قبل از تجزیه و تحلیل SERPS منتظر بمانید تا گرد و غبار بنشیند. برای رفع مشکل نیز با ما همراه باشید. گاهی اوقات این به‌روزرسانی‌های اصلی اثرات نامطلوبی دارند و Google این هشدارها را می‌بیند و آن‌ها را برمی‌گرداند. در یک یادداشت جداگانه، هرزنامه PDF باید در این به روز رسانی اصلی مورد توجه قرار گیرد، زیرا به روز رسانی هرزنامه نوامبر قطعاً چنین نبود. همگی موفق باشید!”

و بنابراین ثابت شد، همانطور که به نظر می رسد بسیاری از نوسانات گزارش شده در اوایل کاهش یافته است. نه این که برای کسانی که اکنون با تکمیل به‌روزرسانی هنوز عملکرد ضعیفی دارند، آرامش بخش باشد.

یکی دیگر از نوشته‌های سئو در WebmasterWorld به گوگل حمله کرد و نشان داد که این به‌روزرسانی‌ها به هیچ وجه به کیفیت مرتبط نیستند:

«اکنون ترافیک روز به روز به شدت در نوسان است. مردم به اشتباه تصور می‌کنند که هدف هوش مصنوعی گوگل ارائه نتایج بهتر است… در واقع یافتن بهترین راه‌ها برای افزایش درآمد و حفظ کل ترافیک و در عین حال بیگانه کردن افراد کمتری است. بسیاری از روزها نتایج فقط به نظر یک آشفتگی به نظر می رسند.”

پاداش در مقابل تنبیه

با این حال، گوگل همچنان بر این موضوع تاکید دارد که به‌روزرسانی‌های اصلی آن برای تنبیه سایت‌ها به خاطر مشکلاتشان اجرا نمی‌شوند، بلکه برای پاداش دادن به سایت‌های بهتر با قرار دادن بهتر SERP:

هیچ اشکالی در صفحاتی که ممکن است با یک به روز رسانی بزرگ عملکرد کمتری داشته باشند، وجود ندارد. آن‌ها دستورالعمل‌های مدیر وب‌سایت ما را نقض نکرده‌اند، و همچنین تحت اقدامات دستی یا الگوریتمی قرار نگرفته‌اند، همانطور که ممکن است برای صفحاتی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند اتفاق بیفتد. در واقع هیچ چیزی در آپدیت اصلی وجود ندارد که صفحات یا سایت های خاصی را هدف قرار دهد. در عوض، تغییرات مربوط به بهبود نحوه ارزیابی محتوا به طور کلی سیستم‌های ما است. این تغییرات ممکن است باعث شود برخی از صفحاتی که قبلاً پاداش کمتری دریافت کرده بودند، عملکرد بهتری داشته باشند.”

علاوه بر این، گوگل اطلاعات کمی در مورد ویژگی‌های به‌روزرسانی اصلی می 2022 ارائه کرده است، اما صحبت‌های سئو نشان می‌دهد که برخی از صنایع بسیار بیشتر از سایرین تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

بیشتر نوسانات منتسب به به روز رسانی الگوریتم هسته گوگل در ماه مه 2022 بر کلمات کلیدی با MSV کمتر از 10000 تأثیر گذاشت و سایت هایی که در بخش های زیر فعالیت می کنند شدیدترین تغییرات را در عملکرد مشاهده کردند:

هنر و سرگرمی اتومبیل و وسایل نقلیه زیبایی و تناسب اندام مالی بازی سلامت اینترنت و مخابرات مشاغل و آموزش قانون و اخبار دولتی جوامع آنلاین حیوانات خانگی و حیوانات خرید ورزش

جالب توجه است که نوسانات بسیار کمی توسط مشاغل فعال در بخش های غذا و نوشیدنی، املاک و مستغلات و سفر مشاهده شد.

مبارزه برگشت آغاز می شود

نکته مثبت این است که بعید است اوضاع برای کسانی که بیشتر تحت تأثیر این آپدیت قرار گرفته اند بدتر شود. همه چیز اکنون به طور رسمی تمام شده است، که باید به بازگشت به ثبات ترجمه شود.

معکوس کردن آسیب ناشی از یک به روز رسانی بزرگ، خط باریکی را بین دشوار و غیرممکن می پیماید. خود گوگل به طور رسمی اعلام کرده است که بازیابی سریع برجسته قبلی SERP معمولاً در دسترس نیست.

در عوض، کار برای ایجاد تدریجی نمایه سئو است که به شما برتری نسبت به کسانی می دهد که اکنون در رتبه بندی از شما پیشی گرفته اند. همه به امید یک نتیجه مثبت تر در زمان اعلام به روز رسانی بزرگ بعدی، که احتمال وقوع آن به زودی وجود دارد.

کریگ آپتون

کریگ آپتون با نوشتن محتوایی که برای گوگل بهینه شده است، از کسب و کارهای بریتانیا پشتیبانی می کند. کریگ همچنین مدیر عامل iCONQUER، یک شرکت بازاریابی دیجیتال مستقر در بریتانیا است که وب‌سایت‌ها را با ابزارهای مناسب برای رقابت آنلاین ارائه می‌کند. کریگ به عنوان مشاور سئو و مربی سئو با برندهای بریتانیایی مانند FT.com، DJKit، UK Property Finance، Nandos کار کرده است و همچنین از حرفه های مختلفی مانند پزشکان، وکلا، سازندگان، جواهرسازان، جراحان زیبایی و حضور بیشتر در فضای آنلاین پشتیبانی کرده است. با وب سایت های خود کریگ دانش زیادی را در فضای بازاریابی دیجیتال جمع آوری کرده است و به ایجاد فرصت های جدید از طریق همکاری با صاحبان کسب و کار برای به دست آوردن بهترین ارزش برای پول خود اختصاص یافته است.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *