بهینه سازی وب سایت در زمان استراحت قهوه

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

استراحت قهوه شما می تواند منبع خوبی برای از کار افتادن باشد، اما همچنین می تواند زمان بهینه سازی را افزایش دهد. حتی اگر هفته‌ای یک بار قهوه استراحت کنید تا برخی از نکات برتر ما را دنبال کنید، می‌توانید به وب‌سایت خود کمک کنید تا در رتبه‌بندی بالا برود! در اینجا 5 راه حل برتر سئوی ما که می توانید در استراحت قهوه خود انجام دهید، آورده شده است.

خوب، پس چرا وب سایت هنوز اهمیت دارد؟ آیا همه ما اکنون فقط از فیس بوک استفاده می کنیم؟ در اینجا چند آمار برای کمک به شما وجود دارد…

97 درصد از کاربران اینترنت کسب و کارها را به صورت آنلاین جستجو می کنند 61 درصد از جستجوهای محلی منجر به تماس تلفنی با یک کسب و کار می شود. از هر 10 نفر 9 نفر با کسب و کاری که آنلاین پیدا می کنند تماس می گیرند یا از آن بازدید می کنند شرکت هایی که وبلاگ دارند 97 درصد بک لینک بیشتری به وب سایت خود دریافت می کنند.

بزرگترین دام برای موقعیت های رتبه بندی موتور جستجو (SERP) این است که وب سایت شما خراب، قدیمی یا پر از خطا باشد. این فرصتی است برای بررسی عملکرد وب سایت شما. وب سایت خود را باز کنید و شروع به کلیک کنید، آیا هر چیزی خطایی مانند “404” یا “503” را نشان می دهد؟ کدهای خاصی وجود دارد که به ما می گوید چه مشکلی در وب سایت وجود دارد. زمانی که شما یا تیم وب‌تان آن را تایپ می‌کنید، می‌تواند به سادگی یک اشتباه تایپی در پیوند وب‌سایت باشد – صفحه را ویرایش کنید و BINGO از تأثیر این اشتباه بر رتبه‌بندی خود جلوگیری می‌کنید.

ابزار رایگانی که ما توصیه می کنیم SEO Spider by Screaming Frog است – https://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/

مطمئن شوید که کلمات و عباراتی که در وب سایت خود استفاده می کنید با ایده شما مطابقت دارد که مشتریان بالقوه واقعاً در کادر جستجو تایپ می کنند. این می‌تواند بزرگ‌ترین عامل در ترافیک کم باشد – اگر مردم نمی‌توانند شما را با آنچه فکر می‌کنند انجام می‌دهید یا می‌فروشید پیدا کنند، باید وب‌سایت خود را به‌روزرسانی کنید تا افکار آنها را منعکس کند!

ابزارهای رایگانی که ما توصیه می کنیم گوگل در انتهای صفحه فهرست جستجو به نام LSI – Latent Semantic Indexing، SEMRush و LSIGraph هستند.

ما عاشق استفاده از KeywordKeg در اینجا در DigiEnable هستیم، اما متأسفانه به نظر می رسد دیگر نسخه رایگانی وجود ندارد!

همچنین، برای اینکه از مشتریان یا مشتریان فعلی خود بپرسید که برای یافتن شما چه چیزی را تایپ می کنند – اگر مشتریان احتمالی شما عبارات خاصی را انتخاب کردند، از آنها استفاده کنید! آنها بدون شک مشتریان مشابهی را به وب سایت شما خواهند آورد.

دریافت محتوای بیشتر، با کیفیت خوب و به طور منظم به شما کمک می کند تا رتبه خود را افزایش دهید. این ممکن است به شکل یک وبلاگ سنتی باشد، یا ممکن است بخواهید اخبار به روز محصولات و/یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید، یا ممکن است بخشی به نام “به روز رسانی” را بخواهید، هر طور که آن را سبک کنید، محتوای خوب نه تنها ارزش دارد. بازدید از وب سایت شما

rs برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما، اما همچنین چیزی است که می توانید به راحتی در سایر سیستم عامل های آنلاین مانند رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا ثابت کنید که رشته خود را می شناسید.

روزهایی که از گوشی خود عکس می گیرید و بلافاصله آن را در وب سایت خود آپلود می کنید، گذشته است (لطفاً با من سر تکان دهید!). اگر قبل از آپلود تصویر، نام یک فایل را تغییر دهید، می توانید کلمات یا عبارات کلیدی انتخابی خود را به آن اضافه کنید و سپس می توانید آن را آپلود کنید.

در مرحله بعد، در این اسکرین شات خواهید دید که ما همچنین کلمات کلیدی یا عباراتی را به متن جایگزین اضافه می کنیم، که گاهی اوقات به آن تگ جایگزین یا متن جایگزین می گویند – این به این دلیل است که افراد دارای اختلالات بینایی می توانند از صفحه خوان برای خواندن وب سایت شما و زمانی که می آید استفاده کنند. به یک تصویر، کلمات جایگزین تصویر را بخوانید. بنابراین نه تنها این برای خوانندگان شما عالی است، بلکه به گوگل نیز می‌داند که شما یک وب‌سایت خوب و با ملاحظه هستید تا آن رتبه‌ها را از رقبای نه چندان مفید خود بالاتر ببرید!

بک لینک در کلمات ساده به معنای پیوندهایی از وب سایت دیگران به وب سایت شما است. شما می‌خواهید تا حد امکان از وب‌سایت‌های با اعتبار بالا پیوند داشته باشید – اگر بتوانید پیوندی از یک سایت .gov یا .nhs دریافت کنید، در رتبه‌بندی امتیاز بالایی کسب کرده‌اید. همه وب سایت های با کیفیت خوب به شما کمک می کنند تا رتبه بهتر و بالاتری داشته باشید.

همچنین می توانید پیشنهاد تبادل لینک با دوستان تجاری یا همکار خود را بدهید. اگر بخشی از یک شبکه تجاری هستید، ممکن است بتوانید وب سایت خود را به یک نمایه آنلاین اضافه کنید یا حتی در ازای یک پیوند وب سایت، به وبلاگ مهمان برای شخصی پیشنهاد دهید.

همچنین توجه داشته باشید که می خواهید این پیوندها به یک صفحه داخلی اشاره کنند، نه صفحه اصلی شما. و در صورت امکان لینک قابل کلیک یک کلمه یا متن لنگر است به جای اینکه کاربر http…و غیره را ببیند. – این به آن عبارت کلیدی قدرت بیشتری می دهد.

و 3 نکته پاداش دیگر برای شما…

مطمئن شوید که وب سایت شما دارای گواهینامه SSL است – قفلی که در نوار آدرس شما ظاهر می شود – گوگل می گوید که دیگر وب سایت های ناامن را رتبه بندی نمی کند.

آماده موبایل باشید – اگر وب سایت شما سازگار با موبایل یا پاسخگو نیست، گوگل اکنون می گوید که وب سایت شما را در نسخه موبایل جستجو رتبه بندی نمی کند!

اسنیپت‌ها و طرحواره‌های پیشرفته – کد اضافی که می‌توانید به وب‌سایت خود اضافه کنید تا محتوای بهینه‌شده را در فید جستجوی Google قرار دهید.

با استفاده از این نکات برتر، می توانید به افزایش عملکرد خود در سایت و خارج از سایت کمک کنید و به شما در صعود به رتبه ها کمک کنید.

به کمک بیشتری نیاز دارید؟

بنابراین اگر سؤالات سریعی دارید که نمی توانید پاسخی برای آن پیدا کنید، یک ایمیل برای ما ارسال کنید و ما همیشه سعی خواهیم کرد با برخی از پاسخ ها و پیوندها به شما کمک کنیم (ما خوشحالیم که این کار را به صورت رایگان انجام می دهیم، اما منصفانه است. سیاست استفاده اعمال می شود).

اگر می‌خواهید آموزش آنلاین عمیق‌تر و شخصی‌شده‌تری برای خود یا تیم‌هایتان داشته باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه آموزش و مشاوره آنلاین ما می‌تواند کمک کند، با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *